Autor |
Wiadomość |
 |
gawronski123
|
Wysłany: 2018-12-04, 08:48
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Pierwsze ognisko rdzy na klapie silnika. Jak spacyfikować |
|
|
|
 |
sawmaster
|
Wysłany: 2018-12-05, 17:10
|
0
|
|
|
Posty: 555 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Malutki10
|
Wysłany: 2018-12-06, 10:47
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Czy ręcznikiem mogę przetrzeć przed malowaniem bazą? Czy położeniu bazy nanieść odrazu bezbarwny? Czy czekać i papierem przeleciec 2000 na mokro? |
|
|
|
 |
Malutki10
|
Wysłany: 2018-12-06, 11:22
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
|
|
|
 |
Czereśniak
|
Wysłany: 2018-12-06, 14:06
|
0
|
|
|
Pomógł: 10 razy Posty: 185
|
Malutki10 napisał/a: | ręcznikiem mogę przetrzeć przed malowaniem bazą? |
ja mam taki papir co do kibla i tyz dziala
Malutki10 napisał/a: | Czy położeniu bazy nanieść odrazu bezbarwny? Czy czekać i papierem przeleciec 2000 na mokro? |
przelec na mokro baze 1000 i na to wal lakirek |
|
|
|
 |
Malutki10
|
Wysłany: 2018-12-07, 18:58
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
po jakim czasie mogę nakladać szpachle na podlad antykorozyjny epoksydowy? |
|
|
|
 |
Czereśniak
|
Wysłany: 2018-12-09, 01:30
|
0
|
|
|
Pomógł: 10 razy Posty: 185
|
|
|
|
 |
Arek1
|
Wysłany: 2018-12-09, 15:18 zlecić kompletną renowację czy szukać kilku wykonawców?
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam,
wiem, że to nie Impala z lat '70 ale chciałbym wremontować i przerobić na sleepera skodę favorit pickup.
Blacha już kiedyś była konserwowana ale chciałbym podejść kompleksowo do sprawy. Więc piaskowanie, lakier, mechanika i swap.
1. Czy lepiej bazując na Waszym doświadczeniu zlecić kompleksowo temat czy raczej specjalistom w konkretnych dziedzinach?
2. Możecie kogoś polecić na śląsku/małopolsce/podkarpaciu?
Pewnie temat do przeniesienia ale postanowiłem tu zacząć.
z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
|
|
 |
Malutki10
|
Wysłany: 2018-12-24, 00:05
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Witam. Czy mogę do akrylu użyć rozpuszczalnik do akrylu z normalnego sklepu czy musi być jakiś specjalny ze sklepu lakierniczego? |
|
|
|
 |
sawmaster
|
Wysłany: 2018-12-25, 12:01
|
0
|
|
|
Posty: 555 Skąd: Białystok
|
rozcieńczalnik akrylowy może być do tego akrylu |
|
|
|
 |
MagikInvest
|
Wysłany: 2019-01-23, 17:59
|
0
|
|
|
Posty: 23
|
koledzy , czy do saty 3000hvlp można założyć zestaw naprawczy 3000 rp? czy to zupełnie nie spasuje? pozdrawiam |
|
|
|
 |
MagikInvest
|
Wysłany: 2019-01-23, 19:45
|
0
|
|
|
Posty: 23
|
ok już doszukałem , pozdro |
|
|
|
 |
tomi81
|
Wysłany: 2019-02-17, 10:47
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam ! mam pytanko ! posiadam mustanga z 66 który w tej chwili jest rozebrany i czeka na piaskowanie i szkielkowanie i dalej mam problem bo ogolnie już dluzszy czas planuje ten remont i już ogolnie wcześniej wybrałem producenta farb novol do klasykow ale niedawno po długich poszukiwaniach znalazłem warsztat lakierniczy który ma ogolnie styczność z zabytkami ale oni polecają firme debeer!!!teraz pytanko co robic??jechać na debeerze czy dac im novola którego nie chcą ale jak musza to zrobia czy szukac innego warsztatu??? blagam o pomoc!!!! |
|
|
|
 |
bazirtek
|
Wysłany: 2019-04-19, 19:15
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam Bardzo serdecznie Pilna sprawa W necie głucho Chodzi o pastę Menzerna 400 Rozbija swoje cząsteczki podczas pracy więc na początku dobrze tnie a pozniej poleruje. Widziałem przed chwilą film (przypadkowo znaleziony na reklamie pasty) który zrewolucjonizował moje podejscie do tego produktu ponieważ gość( orbitalna maszyna ) ścinał żółtą gąbką a po chwili zmienił gąbkę na zieloną i polerował aż do efektu "lustra". Pierwszy raz trafiłem na tego typu użycie tej pasty i sam używałem jej jako 3w1 zmieniając w odpowiednim momencie predkość obrotów lecz robiłem to na gąbce pomarańczowej od początku do końca (maszynka DA) Nigdzie nie ma wzmianki o zmianie gąbki przy wyrobieniu pasty i rozpoczęciu pracy na innej tylko o tym zeby regulować prace obrotami. Sam zawsze musiałem poprawiać czymś co usuwa pozostałe ryski po tej m400 np menzerna 2500/FF3000 + antyhologram Lecz sama menzerna utrzymuje że jej produkt to 3w1 Ktoś próbował Może doradzić jak ułatwić sobie życie ? Pasta jest rewelka i szukam sposobu na jej maxymalne wykorzystanie Z góry dzięki |
|
|
|
 |
szakaldg
|
Wysłany: 2019-04-27, 10:09
|
0
|
|
|
Posty: 7
|
Witam
Wczoraj bawiłem myjką ciśnieniową karcher k5 z lanca do piaskowania. Jestem miło zaskoczony efektem pracy. Niestety zauważyłem że pod dwóch godzinach robi się nalot rdzy. Zastawiam się czy jest możliwość zatrzymania robienie się nalotu. Po piaskowaniu szybko wydmuchał powietrzem i popryskał kwasem fosforowym. Jak myślicie o tym pomyśle
Potrzebuje w warunkach domowych wyczyścić i zakonserwować auto terenowe.
Czy może ewentualnie szukać czegoś budżetowego do piaskowania? Piaskować chce:
samochód terenowy, traktor i elementy ogrodzenia/ |
|
|
|
 |
marki
|
Wysłany: 2019-05-24, 11:59 Kolejność prac
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Witam.
Jestem zielony w te klocki a jedyne co mam to zdolności manualne
Do rzeczy skoda felicia z dziwnym lakierem L956 PAZIFICGRUN - metalik dwuwarstwowy cokolwiek by to znaczyło .
Do naprawy tradycyjnie nadkola tylne ( raczej w jednym miejscu ) i tylna klapa.
Traktuję to raczej jako nowe doświadczenie i nie wymagam żeby naprawa była wieczna.
Robiłem to już dwa razy pierwszy raz wytrzymało może z pół roku drugi raz z rok za nim nie zaczęły się na tym pojawiać rdzawe naloty.
Było robione tak :
-zdzieranie papierem ręcznie ile się dało na to brunox 3 warstwy i podkład ale jakiś zwykły do blachy ( coś jak minia tylko szara )z pędzla grubość na maxa potem lakier w zaprawkowy z małej buteleczki pod kolor auta .
Teraz chciałbym to zrobić tak ..
1.Zeszlifowanie do blachy kątówką z tarczą
2.odtłuszczenie
3.R stop 3 warstwy
4.matowanie
5.odtłuszczenie
6.podkład epoxdowy spray 3 warstwy i tutaj niektórzy radzą żeby nawalić ile wlezie
7.matowanie
8.odtłuszczenie
9.szpachla uniwersalna
10.szlifowanie
11.odtłuszczenie
12.wspomniany lakier w sprayu
i na to bez odtłuszczeniu i matowania lakier bezbarwny.
Proszę o jakąś korekcję w sensie włożenie w między punkty coś co pominąłem lub skreślenia jakiegoś matowania jeśli nie potrzebne i jeśli to możliwe o wypisanie gradacji papieru jakie powinienem do czego użyć ..
No dla wyjadaczy może ten post wydać się śmieszny ale proszę jednak o wyrozumiałość . |
|
|
|
 |
Qba87
|
Wysłany: 2019-05-24, 23:08
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Dobry wieczór,
Pytań mam kilka ponieważ wziąłem się za odrestaurowanie tzw śmietnika (mercedes clk w208 cabrio) zaniedbany zniszczony odkupiony za grosze. Wywaliłem wszystko z środka i tak się zastanawiam czy po za odnowieniem skór foteli i kanapy odpowiednimi farbami mogę pojść ktok dalej. TZN odświerzyć resztę wnętrza. Nie wiem do końca z czego jest to wnętrze ponieważ deska słupki podłokietnik jest z czegoś co przypomina skórę ale nie jestem pewien czy nią jest.
oznaczenia na elementach - może ktos to mi wyjaśni
1. listwa progowa - ABS > PUR
2. Słupki przy szybie przedniej - tragr > abs >tpo > folie - ogólnie jest to plastik jakby obity czymś miekkim imitujacym skórę
3. wszystkie typowo twarde platkiki chowające bezpieczniki >ABS/PO<
4. deska rozdzielcza na odwrocie znalazłem - >PP GM 30<
5. listwy dekoracyjne ala drewno - EPE
6 uchwyt - raczka drzwi (teoretycznie identyko materiały co w słupkach - AG/ABS
wiem ze to są plastiki ale mam wahania czy te miekkie elementy w dotyku to też plastik.
co do lakierowania to pytanie co i jak bo to wszystko będzie garażowe granie. pistolet elektryczny za 100zł da rade ? plus w co z chemi musze sie zaopatrzyć. Panowie w was ostatnia nadzieja. Cały net przetrząsnąłem i zostaliscie mi wy. |
|
|
|
 |
Qba87
|
Wysłany: 2019-05-26, 00:22
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
dzis pytanie dzis odpowiedź widze nie do końca działa ;p ?
|
|
|
|
 |
marki
|
Wysłany: 2019-05-30, 20:25
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
No i kapa 3 dni po robocie na epoxydzie widać rdzawy nalot .Przebił się przez r stop i epoxyd .Coś tu chyba nie tak .Wiedziałem że przejdzie ale może po roku dwuch.
Mam zamiar psiknąć jeszcze jedną warstwę epoxydu i szpachla ..Myślicie że to ma jakiś sens ? |
|
|
|
 |
Njord
|
Wysłany: 2019-05-31, 08:20
|
0
|
|
|
Posty: 11
|
Ma to taki sens jak psikanie gówna dezodorantem. Zdzieraj wszystko do zera i od nowa. Z Twojego poprzedniego postu doczytałem, że używasz epoksydu w spray - do wywalenia. Kup normalny epoksyd 2K, lepiej położyć go nawet z pędzla niż bawić się sprayem. Do zdzierania starej farby,rdzy - tarcza nylonowa tzw. włosy murzyna. |
|
|
|
 |
Janusz j
|
Wysłany: 2019-06-03, 14:57
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam szanowne grono lakierników .Mam pytanie dotyczące Fertanu. Czy po dokładnym oszlifowaniu blachy nałożeniu tego specyfiki i dalszemu postępowaniu jak piszą w instrukcji po zmyciu mogą pojawić się takie złotawe plamy czy może to już rdza |
|
|
|
 |
zielak1221
|
Wysłany: 2019-06-12, 09:29
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Witam.
Jakiej firmy lakier polecacie do lakierowania w nie idealnych warunkach?
Kolor calypsorot(ciemny czerwony-bordowy). Jedna część malowana będzie by zmienić kolor z czarnego, druga część będzie naprawiana(wgniotka z odpadnięciem lakieru), tak więc potrzebuje podkład, baze, bezbarwny.
Do wyboru w okolicy mam:
- Sikkens
- Dyna
- Mobihel
- Debeer
- Lesonal |
|
|
|
 |
marki
|
Wysłany: 2019-06-19, 13:47
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Generalnie gdzieś robię błąd mianowicie po położeniu epoxydu czy tam potem szpachli i po polakierowaniu widać dość znacząco kształt pod lakierem tak jakbym wyciął z kartonu łatkę przykleił i polakierował ..
Nie wiem może za dużo epoxydu jak psiknę to ewidentnie czuć pod paznokciem że tam gdzie on jest jest wyczówalny próg.
Chyba że w takich miejscowych naprawkach zawsze tak ma być a może tak prysnąć potem lakierem w to miejsce żeby zniwelował tą wysokość lakieru między starym a tą "łatką" tylko pewnie wcześniej by zdążył spłynąć .. |
|
|
|
 |
Aaga
|
Wysłany: 2019-06-22, 14:47
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam, mam pytanko. Czym kolor lakieru o kod KTP będzie różnił się od KTPD? |
|
|
|
 |
AdmJ
|
Wysłany: 2019-07-13, 11:11
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam,
Lakier Adler pur strong g70, poliuretan + utwardzacz+ rozpuch, lakierowanie forniru klon ptasie oko.
Mam pytanie odnośnie czasu między warstowego i techniki nanoszenia.
W karcie produktu producent podaje :
"...
Nadający się do szlifowania i nanoszenia następnej warstwy
po ok. 4 godz.
Nadający się do manipulowania
i składowania warstwami
przez noc
By znacząco poprawić jakość następnej warstwy lakieru zalecamy
schnięcie przed jej naniesieniem przez ok. 16 godz."
Czy to znaczy, że muszę czekać 4godz. żebym mógł nanieść kolejną warstwę?
Czy muszę wtedy zmatowić?
A może po prostu jak w dotyku będzie suche to nanoszę kolejną warstwę - ok.15min.?
Nie wiem ile czekać żeby położyć kolejną warstwę. |
|
|
|
 |
V6good
|
Wysłany: 2019-07-14, 10:47
|
0
|
|
|
Posty: 2
|
Czy mogę nalać do pojemnika farbe ze spreju (Acryl Primer novol) i pomalować pedzlem powierzchnie ?
Mam takie miejsce gdzie nie da rady zabezpieczyć i chce pomalować pedzlem na poprzednią warstwę Corizon |
|
|
|
 |
opelek91
|
Wysłany: 2019-08-22, 19:48
|
0
|
|
|
Posty: 4
|
witam.potrzebne porady dotyczacych przygotowania oraz lakierowania elementu dachu w Vectra C wersja Sedan
potrzebuje informacji dotyczacych co potrzebne bedzie mi do przygotowania powieszchni do lakierowania (papierow sciernych/wodnych) nitro szmatek itd oraz najwazniejsze ilosc lakieru jaka bedzie potrzebna do pomalowania.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
pp100
|
Wysłany: 2019-08-27, 23:08 Nauka przyuczenie renowacja
|
0
|
|
|
Posty: 29
|
Witam szukam zakładu mistrza fachowca ,u którego nauczę się podstaw renowacji profesionalnej samochodow osobowych papier nie nkonieczny bardziej nauka mnie interesuje oraz praca u tej osoby /w tym zakładzie (bardziej interesuje mnie renowacja niż naprawa powypadkową ale raczej,również może być )Częstochowa lub okolice
Proszę pisać lub dzwonić nic 697179516 |
|
|
|
 |
pp100
|
Wysłany: 2019-08-27, 23:46
|
0
|
|
|
Posty: 29
|
|
|
|
 |
sp200
|
Wysłany: 2019-10-16, 16:49
|
0
|
|
|
Posty: 21
|
Czy podkład epoksydowy kładę tylko na przetarcia do gołej blachy? Element jest mały więc wygodniej by mi było położyć na całość. |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2019-10-16, 22:11
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
Podkłady epoksydowe służą do zabezpieczania elementów metalowych czy też aluminiowych także normalnie nakładaj na cały element jeśli masz taką potrzebę |
|
|
|
 |
ptu
|
Wysłany: 2019-11-10, 18:23 Niespodzianka w bagażniku
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Cześć,
doradźcie co z taką niespodzianką w bagażniku zrobić?
https://pasteboard.co/IG4jUoB.jpg
Wyczyścić, Fertan i epoksyd?
Czy coś w rodzaju Dinitrol RC900?
Dzięki!
rudy2019s.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 8 raz(y) 129,56 KB |
|
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2019-11-12, 22:47
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Ile lat ma auto i ile jeszcze zamierzasz tym jeździć? Jak rok to nic nie rób. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ptu
|
Wysłany: 2019-11-13, 09:33
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
KK napisał/a: | Ile lat ma auto i ile jeszcze zamierzasz tym jeździć? Jak rok to nic nie rób. |
Chciałbym, żeby miało rok Auto jest z 2012go.
Rudy jest tylko z jednej strony. Nie wiem skąd się to wzięło, czy np. coś ciekło kiedyś. Z tego co sprawdzałem już nie cieknie bo wilgoci nie ma. I szukam porady czym to zabezpieczyć. |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2019-11-13, 21:04
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Pytanie ile odnosiło się do czasu jaki będziesz jeszcze auto użytkował. Jak np 2 lata to daj sobie spokój z tym zabezpieczaniem. Zaczniesz to szlifować, rozwiniesz się 10cm dalej niż rdza. Niczym mądrym tego nie pomalujesz, bo jak użyjesz epoxyd to i kolor będzie się różnił. Na koniec zostanie ciapa z farby i jak ktoś zajrzy to powie ale tu nasmarkane. Panie co tu byo robione, a jak się rozwiniesz w temacie, że rdza była to zacznie się dochodzenie rdza, w tym miejscu itd. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ptu
|
Wysłany: 2019-11-14, 11:33
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
KK napisał/a: | Pytanie ile odnosiło się do czasu jaki będziesz jeszcze auto użytkował. Jak np 2 lata to daj sobie spokój z tym zabezpieczaniem. Zaczniesz to szlifować, rozwiniesz się 10cm dalej niż rdza. Niczym mądrym tego nie pomalujesz, bo jak użyjesz epoxyd to i kolor będzie się różnił. Na koniec zostanie ciapa z farby i jak ktoś zajrzy to powie ale tu nasmarkane. Panie co tu byo robione, a jak się rozwiniesz w temacie, że rdza była to zacznie się dochodzenie rdza, w tym miejscu itd. |
Mam zamiar pojeżdzić trochę dłużej bo kupione niedawno. To, że będzie się różniło to zdaję sobie sprawę ale chciałbym mimo wszystko coś z tym zrobić. |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2019-11-14, 18:17
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Śruby do odkręcenia, korozja do szlifu, co zostanie to ostra włóknina + woda i to usuniesz. Jeśli nie będzie korozji to możesz dać co chcesz nawet minię. |
_________________
 |
|
|
|
 |
marlon
|
Wysłany: 2019-11-27, 23:33
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Czołem. Szybkie pytanie. Czy mogę powierzchnie potraktowaną fertanem zabezpeiczyć dodatkowo FORCH KORROPLEX ? |
|
|
|
 |
Witek1990
|
Wysłany: 2020-01-16, 17:09
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
Cześć.
Mam pytanie przygotowałem wszystko dałem podkład epoksydowy i akrylowy - szlif i lakierowanie bazą i wyszło mi coś takiego jak poniżej.
Co teraz zrobić aby to poprawić bez żadnych już niespodzianek. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
 |
|
|
|
 |
Witek1990
|
Wysłany: 2020-01-16, 17:10
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2020-01-16, 22:06
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
dałeś czadu, Zrywaj do zera i od nowa. Napisz dokładnie jakie materiały używałeś oraz jakie odstępy czasowe były |
_________________
 |
|
|
|
 |
Witek1990
|
Wysłany: 2020-01-17, 06:47
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
kalbi napisał/a: | dałeś czadu, Zrywaj do zera i od nowa. Napisz dokładnie jakie materiały używałeś oraz jakie odstępy czasowe były |
Epoksyd novol protect 360 i podklad master 5:1 położyłem to m/m po epoksydzie 15 min i akryl i na drugi dzień szlif. Powiedz mi czemu to się tak zgryzlo ? Drzwi wyszly ładnie A na nadkola takie cyrki?
Zrealizowałem to wszystko. Możesz mi napisać jak to teraz zrobić jeszcze raz? |
|
|
|
 |
Witek1990
|
Wysłany: 2020-01-17, 06:49
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
Pistolet lvmp 1.3 cisnienie 2 bary na redaktorze pod pistoletem
Baza z rozcienczalnikiem rozcienczona według zapisu na opakowaniu. |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wysłany: 2020-01-18, 14:15
|
0
|
|
|
Pomógł: 32 razy Posty: 1684 Skąd: Warszawa
|
za grube warstwy oraz niedosuszone, baza zareagowała. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Witek1990
|
Wysłany: 2020-02-09, 16:41
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
Witam,
chciałem Was zapytać czy macie swój jakiś sklep ze sprawdzonymi materiałami lakierniczymi w necie w dobrych cenach ? z góry dziękuję za odpowiedz |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2020-02-10, 00:36
|
0
|
|
|

Pomógł: 56 razy Posty: 3323 Skąd: Łódż
|
Masz kilka sklepów w necie także popatrz tylko co potrzebujesz i możesz sobie ściągnąć
wszędzie masz to samo. |
|
|
|
 |
klapek
|
Wysłany: 2020-02-10, 10:51
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 63 Skąd: Parczewo
|
Jeśli chodzi o droższe zakupy to osobiście chwalę p. Radka z Topfinish.
Cena na stronie, ma się nijak do rozmowy przez tel.
|
|
|
|
 |
Witek1990
|
Wysłany: 2020-02-13, 18:57
|
0
|
|
|
Posty: 6
|
klapek, Robertlodz09, dziękuję za pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
nimbex
|
Wysłany: 2020-02-14, 13:05
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam,
Lakierowanie felg. Jestem kompletnym amatorem, wiem, że spray przez lakierników uznawany jest za kompletne zło, ale mimo to będę wdzięczny za poradę:
Wziąłem się za naprawę felg aluminiowych zdarłem wszystko do gołego aluminium, nałożyłem podkład, lakier metaliczny i lakier bezbarwny, wszystko zgodnie z instrukcjami producenta tych specyfików (Motip). Efekt wyszedł zadziwiająco zadowalający jeżeli chodzi o kolor, natomiast coś skopałem z lakierem bezbarwnym, bo odczekałem 2h tak jak zalecał producent, i nałożyłem 3 (czy nawet 4) warstwy w odstępach ok 10-15min bezbarwnego (wydawało mi się, że dokładnie). Po wyschnięciu zauważyłem, że o ile powierzchnia czołowa ramion felg jest dobrze pokryta (w senie śliska bez chropowatości), o tyle powierzchnie boczne ramion już nie. Teraz jak to naprawić, bo zgaduję, że lakier bezbarwny po prostu nie przyległ do tej powierzchni, czy wystarczy zmatowić jakimś papierem np.P600 czy trzeba usunąć całą powłokę bezbarwną, wtedy warstwa koloru i jeszcze raz bezbarwny? czy na coś zwrócić uwagę nakładając lakier na te pow boczne (felga leży poziomo podczas lakierowania). |
|
|
|
 |
klapek
|
Wysłany: 2020-02-17, 09:22
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 63 Skąd: Parczewo
|
Odczekaj 3-5 dni, matowanie na mokro P1000 i kolejna warstwa bezbarwnego. |
|
|
|