Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Mati1447
Wys³any: 2010-05-24, 10:34   Nadkole audi a4
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam jestem nowy na forum. Mam do zrobienia nadkole w a4, odrazu mówie ¿e ja je tylko przygotowuje do lakierowania a lakieruje znajomy. Moje pytanie to czego u¿yæ jakie materia³y, szpachle podk³ady co na co k³a¶æ ¿eby mia³o to rêce i nogi. Jakie papiery mi s± potrzebne, pasty polerskie itp itd. Jestem laikiem wiêc proszê o wyrozumia³o¶æ bo muszê wszystko sam kupiæ.

P5150952.jpg
Plik ¶ci±gniêto 54 raz(y) 75.45 KB

 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-05-24, 13:20   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
Kolego jak jeste¶ laikiem jak piszesz i aby nie naci±gaæ ciebie na kupno mat. lakierniczych w ilo¶ciach których i tak nie wykorzystasz w ca³o¶ci to lepiej daj temu "znajomemu" niech tobie zrobi ca³o¶æ "us³ugi" :tak: Poniewa¿ je¶li ¿le co¶ zrobisz to w przypadku reklamacji (jak zacznie "co¶" wychodziæ znowu po nied³ugim czasie) znajomy zgoni na ciebie ¿e ¿le przygotowa³e¶ ,oczy¶ci³e¶ ,zabezpieczy³e¶ itd. powierzchnie :nie: A je¶li on sam to wszystko zrobi to bedziesz mia³ do kogo i¶æ z reklamacj± w przypadku gdy zacznie siê co¶ dziaæ pod lakierem :tak: No oczywi¶cie w nie po dwóch latach ;) Pozdrawiam!
Samemu to mo¿esz wzi±¶æ szczotkê drucian± na wiertarkê itd. i to wszystko zerwaæ do go³ej blachy :tak:
 

Mati1447
Wys³any: 2010-05-25, 00:42   
0
UP DOWN

Posty: 3
Hmm bardzo wyczerpuj±ca porada, to powiedzcie po co sie staraæ jak po 2latach itak to wyjdzie bo ju¿ reklamacja nie obejmuje po takim czasie ^^
Mo¿e kto¶ napisze jaki plan dzia³ania, bo mi siê wydaje ¿e:

go³a blacha>podk³ad reaktywny>podk³ak akrylowy>szpachla>i do znajomego mechaniko lakiernika :cool:

tylko ¿e podk³ady nak³ada³ bym wa³eczkeim albo pêdzelkiem ;P

I jak ju¿ napisa³em post na forum lakierniczym a tu pe³no lakierników co pracuj± w zawodzie to przy okazji pytanie, ile by kosztowa³o zrobienie tego w wazsztacie, czy trzeba lakierowaæ ca³o¶æ czy mo¿na tylko kawa³ek tego nadkola?