Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
pajk 
Wys³any: 2010-06-06, 09:53   Problem z Lanosem
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 26
Witam!!

Mam pewien problem z Lanosem po kolizji, a dok³adnie z spasowaniem przodu auta (maska, b³otniki, lamp, zdrzerzak). Czy wiecie mo¿e jakie powinny byæ wymiary miêdzy "punktami sta³ymi"?? W blacharce jestem zielony i ju¿ nie mam pomys³u jak to z³o¿yæ:/
 

crystal
Wys³any: 2010-06-06, 10:32   
0
UP DOWN


Pomóg³: 9 razy
Posty: 611
Ja bym siê z tym nie cacka³ tylko wyrówna³ m³otkiem, przyci±³ k±tówk± tam gdzie wystaje i dospawa³ gdzie brakuje :)
 

pajk 
Wys³any: 2010-06-06, 13:29   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 26
Te¿ ju¿ o tym my¶la³em:) Problem w tym, ¿e zabardzo nie ma z czego ci±æ:( Jak spasuje b³otniki z drzwiami to szczelina miedzy mask±, a b³otnikiem ma jakie¶ 1,5cm, dodatkowo maska przy otwieraniu chaczy o wyczieraczki......
 

kamfrontera
Wys³any: 2010-06-06, 13:37   
0
UP DOWN


Posty: 37
jak jest du¿a szczelina to wspawujesz w maskê kaw³ek drutu - zalewasz go spoin± i kit z w³óknem na to . Jak chaczy o wycieraczki -to maska do przodu , ewentualnie mo¿na maskê rozci±æ i rze¿biæ . :>
_________________

 

pajk 
Wys³any: 2010-06-06, 13:43   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 26
Maska jest na maksa do przodu i jest to nowa maska z serwisu, wiec nie chcia³bym jej ci±æ i rze¼biæ, bo w takim wypadku mog³em zostawiæ star±, która i tak nie pasowa³a.
 

kamfrontera
Wys³any: 2010-06-06, 13:49   
0
UP DOWN


Posty: 37
daj jakies foto - najlepiej
_________________

 

pajk 
Wys³any: 2010-06-06, 13:51   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 26
Nied³ugo co¶ wrzuce, chwilo nie mam aparatu:/
 

ZIEMBA
Wys³any: 2010-06-06, 20:10   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 380
Z tego co mówisz, to zawiasy przebi³y siê do ty³u i fartuchy sie rozesz³y. Jak nie masz pojêcia o blacharce to sam nie dasz sobie niestety z tym rady.
 

pajk 
Wys³any: 2010-06-08, 16:36   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 26
wygl±da to tak:

http://img532.imageshack.us/i/p6081188.jpg/