Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 16:41
Autor Wiadomo¶æ
maras 
Wys³any: 2007-07-08, 12:44   Odznaczanie siê starej pow³oki
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 211
Sk±d: Sokolniki k.Poznania
Witam! jestem nowy na Waszym forum.
Mam spory problem, który powtórzy³ mi siê kilka razy. Jestem samoukiem, malowania uczy³em siê na masce swojego samochodu kilka lat temu, wiêc by³o na niej kilka warstw lakieru(oliwkowy metalik) :smile: W zesz³ym roku zachcia³o mi siê zmieniæ kolor na czerwony metalik. Zmatowa³em stary bezbarwny, ¿eby zrobiæ t³o, da³em dwie warstwy novola ms 3+1 czerwonego, na to baza i bezbarwny profix(wyj±tkowo do d.. :mad: ). Wszystko by³o dobrze, ale 2 miesi±ce temu chcia³em sobie przed³u¿yæ maskê. My¶la³em,¿e brzeg dospawam zamaluje podk³adem, wycieniuje baz± i na ca³o¶æ bezbarwny. Niestety, w miejscach doszlifowanych do bazy podk³ad zacz±³ siê wa¿yæ, baza by³a po 8 miesi±cach niedoschniêta. Pola³em ca³± maskê nitro i zacz±³em zmywaæ. Do po³owy od³azi³o do starego podk³adu, a reszta tylko do tego czerwonego. Powsta³ wiêc uskok, który zaszpachlowa³em(kiedy¶, na innym elemencie zaszlifowa³em), pó¼niej da³em natryskow± i podk³ad novola ms(3 warstwy). Po 4 dniach pomalowa³em baz± i bezbarwnym(tym razem ju¿ app). Po jaki¶ 2 tygodniach zauwa¿y³em,¿e ten "uskok" na ¶rodku maski odznaczy³ siê(pofalowana linia, na której za³amywa³o siê ¶wiat³o). No i po tym przyd³ugim wyja¶nieniu moje pytanie brzmi: gdzie by³ b³±d??(przedtem ju¿ kilka razy mi siê takie co¶ przytrafi³o). Czy lepiej zamiast 3 warstw podk³adu daæ 2 i nastêpnego dnia 2 ?? Albo dwie warstwy fosforowego i nastêpnego dnia 2 warstwy akrylowego?? proszê o pomoc, z góry wielkie dziêki za wszystkie wypowiedzi
 

carol
Wys³any: 2007-07-08, 15:14   
0
UP DOWN

Posty: 16