Szukaj FAQ Album



Otwarty przez: Tech 2008-07-17, 11:04
Autor Wiadomo¶æ
sadza
Wys³any: 2007-07-14, 12:40   POTRZEBUJÊ SZABLONU DO AEROGRAFU
0
UP DOWN

Posty: 1
Witam panowie jestem tutaj nowy, z lakiernictwem nie mam nic wspólnego tylko nie wiecie gdzie mog± mnie zrobiæ taki szablon ?? Potrzebujê szablon z Logiem Wolfsburg EDITION w wymiarach na klapkê paliwa. Wygl±da to tak :

 

_tomo_ 
Wys³any: 2007-07-17, 21:03   
0
UP DOWN
m³ody adept


Posty: 5
Sk±d: Ostrów Mazowiecka
wyslij do kolesia ktory robi naklejki z allegro powinien cos zaradzic
 
 

TROLL
Wys³any: 2007-07-22, 20:14   
Go¶æ
proponuje skorzystac z corela, na podstawie takiej fotki ja osobiscie jestem w stanie wykonac grafike w technice wektorowej.(mozna powiekszyc do 100000razy bez utraty jakosci) plik niesiesz na ploter klient wycina szablon i gotowe jesli chesz skontaktuj sie ze mna piotrkuchciak@aol.co.uk. Tak apropo posiadam pokazna juz baze log samochodowych, motocyklowych i innych
 

Troll 
Wys³any: 2007-07-23, 09:00   
0
UP DOWN

Posty: 3
na zamowienie wykonam kazdy szablon na dowolnej folii ktora sie nadaje do ciecia ploterem, romiar do 1000/1500mm ceny bardzo atrakcyjne
przyk³adowo ten szablon mozna powiekszyc do rozmiaru 457 metrów d³ugosci bez utraty jakosci (zadnych pixeli, tylko gladkie linie) rozpoznawane przez kazdy ploter
 

airpainter.pl
Wys³any: 2007-07-26, 20:47   naklejki szablony
Go¶æ
mam ploter jak co¶ za parê groszy powycinam szablony bez problemu je zaprojektujê i dodam do wszystkiego instrukcjê naklejania
 

blady
Wys³any: 2007-07-29, 22:20   Re: naklejki szablony
Go¶æ
airpainter.pl napisa³/a:
mam ploter jak co¶ za parê groszy powycinam szablony bez problemu je zaprojektujê i dodam do wszystkiego instrukcjê naklejania

ile za taki szablon:
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » AIRBRUSH » Forum Airbrush

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów