Lakiernictwo samochodowe dla profesjonalistów i amatorów




Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
the,bo
Wysłany: 2010-09-05, 20:28   ZAWÓR ZWROTNY
0
UP DOWN

Posty: 95
Skąd: okolice mielca
WITAM

CZY TEN ZAWÓR http://allegro.pl/zawor-z...1201216012.html

NADAJE SIE DO KOMPRESORA CZY TYLKO DO WODY ??????
 

crystal
Wysłany: 2010-09-05, 21:48   
0
UP DOWN


Pomógł: 9 razy
Posty: 611
Plastikowy grzybek, nie polecam.
 

the,bo
Wysłany: 2010-09-06, 08:06   
0
UP DOWN

Posty: 95
Skąd: okolice mielca
to z mosieznym jak co wybrac? ale czy sie to nadaje do kompresorów bo to jest do wody
 

mezotr 
Wysłany: 2010-09-06, 09:10   
0
UP DOWN


Pomógł: 3 razy
Posty: 167
http://allegro.pl/listing...3r+zwrotny+komp*&from_showcat=1&category=0&sg=0&change_view=1
tutaj masz taki jak w kompresorach
ten co pokazales móglby byc, ale musi byc cały mosiezny
 
 

pio_len
Wysłany: 2010-09-06, 09:34   
0
UP DOWN

Posty: 88
Ja mam taki zawór http://allegro.pl/zawor-z...1199424298.html
i wszystko jest ok tylko u mnie jest chłodnica powietrza o dł 120 cm i powietrze jest chłodne i nic mu nie grozi .
 

binsu18
Wysłany: 2010-09-06, 14:40   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 51
The,bo. Ten zawór zdecydowanie nie nadaje się do kompresora (wg mnie). Problem polega na tym ze powinien mieć dodatkowe łącze na tzw. spust powietrza w momencie rozruchu Zasada presostatu polega na tym że , chwili załączania kompresora, zostaje spuszczone sprężone powietrze pomiędzy tłokami a zaworem zwrotnym. Silnik wraz ze sprzężonymi tłokami nie pokonuje ciśnienia dzięki temu możliwy jest swobodny rozruch i nabranie właściwych obrotów sprężarki. Zawór zwrotny połączony jest cienkim wężykiem z wyłącznikiem ciśnieniowym http://images33.fotosik.p...0b1f3598e8c.jpg - podłączenie zaworu zwrotnego z łącznikiem ( to ten czarny wężyk)
 

the,bo
Wysłany: 2010-11-07, 11:17   
0
UP DOWN

Posty: 95
Skąd: okolice mielca
binsu18 dzieki za rade zakupilem

zawór

http://allegro.pl/zawor-z...1294553246.html

bo tez weszlem w posiadanie kompresora WAN AW o wydajności 1330 l/min(80m3/h)



(cos takiego jak w linku) sam kompresor

http://moto.allegro.pl/ze...1294956925.html

i mam problem bo ie mam w wylacznku cisnieniowym otworku bo zakupilem kiedyc cos takiego
http://moto.allegro.pl/la...1302898673.html a on nie ma tego otworka


co mam robic czy jest inne rozwiazanie czy jak ????

a jakbym nie dal tego spustu czy cos sie bedzie dzialo z kompresorem czy tylko to chodi o silnik ????
 

Matik
Wysłany: 2010-11-07, 18:43   
0
UP DOWN

Posty: 73
the,bo, kup presostat dedykowany do kompresora - nie zaplacisz wiecej jak 100
http://allegro.pl/wylaczn...1306100539.html
i bedzie gralo ;]
 

Marcino 
Wysłany: 2012-11-06, 09:26   
0
UP DOWN

Posty: 106
Skąd: okolice Tczewa
Aby nie zakłądać nowego tematu, zapytam tutaj.
Panowie, a jaką złączkę zastosowac do połaczenia pompy ABAC 2800B z zaworem zwrotnym. Chciałem kupić kawałek miedzi miękkiej, i tym połączyc. A jakie do tego nakrętki wtedy, są to jakieś specjalne zaciskowe czy coś ala do PEX-a? O co pytać mam w sklepie?

[ Dodano: 2012-11-06, 18:46 ]
Panowie,
Mam zamiar nakrecić na zawór zwrotny przejśćie z GZ 1/2" na miedz i założę rurkę 15mm z miękkej miedzi. Z drugiej strony na wyjściu ABAC 2800B mam GW 3/4 i tam też przejdę na miedź.
Czy warto dać dłuższą rurkę? Pomaga w chodzeniu czy nie ma znaczenia?

Druga sprawa to presostat, mam Nema 400V, ale wysłali mi bez czwórnika, więc nie mam miejsca na wkręcenie zegara i zaworu bezpieczeństwa. Wymieniać czy zamiast wysyłać w kółko kupić czwórnik..?

[ Dodano: 2012-11-06, 20:52 ]
Może mi ktoś powiedzieć co to za regulator?


[ Dodano: 2012-11-06, 20:52 ]
https://picasaweb.google.com/lh/photo/47BtIeBVnJt2U1ulEVoeud8kFGL6Oej8hpM36886kps?feat=directlink

[ Dodano: 2012-11-06, 20:53 ]
https://picasaweb.google.com/lh/photo/hjBtYPY6fJm69aZT37Tk6t8kFGL6Oej8hpM36886kps?feat=directlink
 

okoń
Wysłany: 2012-11-11, 09:58   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 290
Im dłuższa rura tym lepsza (chłodniejsze powietrze) a miedź nadaje się na to najlepiej. Fajnie by było jak by była jeszcze ożebrowana to na pewno zwiększyło by wydajność chłodzenia. Minus jest tylko taki że gdy pompa przestanie pracować to presostat musi dużo powietrza spuścić, ale mnie np to nie przeszkadza. Ja do swojego zrobiłem z węża od ogrzewania podłogowego (PEX/AL/PEX) myślałem, że za długo nie potrzyma ale trzyma jak należy :) . Co do presostatu to ja bym zakupił osobno czwórnik niż bawić się w wysyłki bo to zapewne przekroczy koszt całego czwórnika :) Tu możesz poczytać o moim kompresorze:
http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=5346
Teraz doszła jeszcze obudowa kół pasowych i takie małe przeróbki :) Dodam, że póki co nie mam zaworu bezpieczeństwa ale jest w planach i wymiana regulatora ciśnienia (za mało przepuszcza i strasznie faluje)
 

Marcino 
Wysłany: 2012-11-12, 11:23   
0
UP DOWN

Posty: 106
Skąd: okolice Tczewa
Wszytko poskłądane. Działa jak trzeba, dosłali mi za darmo czwónik do presostatu.
Dziś byłem zmiejszyć koło pasowe silnika u kolegi, bo miałem 1620obr, teraz jest
Okoń,
widzę ze ten twój sporo wydajniejszy..:) Ile dałeś za pompę?
Ja mam 8bar w 4min, wiec daje to przy 120l jakieś 240l/min, ale mam jeszcze drobne przecieki:)
Zaraz idę pomalować osłonę kół pasowych, i dorobić dodatkowe kierownice powietrza.
Pozdrawiam
 

okoń
Wysłany: 2012-11-12, 17:16   
+1
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 290
Z tego co pamiętam to chyba było to coś koło 650zł i nie żałuję póki co ani jednej złotóweńki ;) . Piaskowałem na tym kompresorze i przy dyszy 3mm trzyma 6 atm więc to takie minimum jeśli chodzi o piaseczek, ale już da się popracować tzn. raz kiedyś jakąś felgę czy coś takiego. Dodam że ustawiłem żeby się włączał przy 6 atm i wyłączał przy 8. To załanczanie właśnie ze względu na okazyjne piaskowanie a i przy malowaniu to też jest plus prędzej się włączy to krócej pracuje ;)
Marcino napisał/a:
Ja mam 8bar w 4min, wiec daje to przy 120l jakieś 240l/min, ale mam jeszcze drobne przecieki:)

No mój troszkę lepiej :cool: i nie mam żadnego przecieku powietrze prędzej skiśnie w baniaku niż ucieknie, ostatnio miesiąc trzymał i to jest fajne bo jak trza dzieciakowi piłkę napompować to nie trzeba w niedziele sąsiadów budzić ;)
 

Marcino 
Wysłany: 2012-11-13, 07:45   
0
UP DOWN

Posty: 106
Skąd: okolice Tczewa
okoń napisał/a:
Dodam że ustawiłem żeby się włączał przy 6 atm i wyłączał przy 8

Mam identycznie ustawiony. Od 6-8 bar szybciutko dobija. Wczoraj sam siebie pomalowł.... na próbę:)
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime