Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
GrzegorzS
Wys³any: 2011-01-06, 15:03   Klar po wypolerowaniu aluminium
0
UP DOWN

Posty: 4
Witam wszystkich nie jestem nawet amatorem lakierowania.
Posiadam motocykl, a w motocyklu czê¶ci alu takie jak manetki zbiorniczki itp. nie s± to du¿e powierzchnie.
Polerowanie idzie mi ju¿ ca³kiem dobrze jestem zadowolony z efektów.
Nie chcia³ bym jednak utraciæ tego efektu przez utlenianie siê alu.
Wiem ¿e warto w tym przypadku na³o¿yæ klar.
Teraz pytania:
Czy potrzebuje specjalistycznego sprzêtu?
Czy klar zmatowi mi wypolerowane powierzchnie?
Czy tzw lakiery bezbarwne w sprayu s± co¶ warte?
Wszystkie pomys³y i sugestie mile widziane, nie znam sie na temacie wiêc proszê o w miarê prosty jêzyk wypowiedzi
 

kropen16 
Wys³any: 2011-01-06, 15:55   
0
UP DOWN
Przemo

Pomóg³: 11 razy
Posty: 324
Sk±d: MKW
Jesli juz chcesz lakierowac alu to tylko i wyloncznie klarem z mieszalni < w spreju sie nie nadaje>. potrzebujesz sprezarke i pistolet. Wypolerowane alu tez ladnie wyglada i raz na jakis czas przepolerujesz i bedzie ok.
 
 

GrzegorzS
Wys³any: 2011-01-06, 19:02   
0
UP DOWN

Posty: 4
Wiem ze wygl±da ³adnie ale za du¿o tam zakamarków ¿eby siê z tym bawiæ co jaki¶ czas
Mo¿e z wypolerowanymi czê¶ciami udaæ siê do lakierni?
 

kropen16 
Wys³any: 2011-01-06, 19:19   
0
UP DOWN
Przemo

Pomóg³: 11 razy
Posty: 324
Sk±d: MKW
mozesz isc do lakierni ale zaplacisz tyle co za sprzet. a jesli msz sprzet mozesz zawsze cos komus malnac ;)
 
 

Arbuzz
Wys³any: 2011-01-06, 19:43   
0
UP DOWN

Posty: 15
Ztego co kiedy¶ przerabia³em i czyta³em na dobrze wypolerowane alu raczej ¿aden klar sie nie z³apie.
I po niewielkim czasie bêdzie odchodzi³.
Ka¿dy kto ma b³ysk na alu dba i poleruje co jaki¶ czas.
 

GrzegorzS
Wys³any: 2011-01-06, 21:21   
0
UP DOWN

Posty: 4
Jedn± manetkê robi³em ok 5h (papiery wodne, polerowanie past±)
Je¶li mia³bym to robiæ raz w mcu lub co dwa mce ze wszystkimi czê¶ciami, to stwierdzenie Syzyfowa praca nie jest nawet w po³owie adekwatne...