Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
Kamilr
Wysłany: 2011-03-10, 15:16   Zestaw materia³ów do 1 polerowania samochodu co wybrac ?
0
UP DOWN

Witam, wczeÂśniej polerowaÂłem samochĂłd wyÂłacznie rĂŞcznie ale teraz udaÂła mi sie zaoszczĂŞdziĂŚ troszke funduszy i chce sie zabawiĂŚ w polerowanie mechaniczne, polerke mam juÂż zakupianÂą ale co do past i padĂłw polerskich jestem troszke zagubiony, prosze o rady jaki zestaw kupiĂŚ na poczÂątek zaleÂży mi na lekkim usunieciu rys z granatowego lakieru a nastĂŞpnie naniesieniu na niego politury, przyznajĂŞ Âże jestem amatorem i prosze o polecenie jakiÂś Âłagodnych ÂśyrodkĂłw, oczywiÂście najpierw potrenujĂŞ na starym samochodzie.

jacenty 741
Wysłany: 2011-03-11, 05:06   
0
UP DOWN

Kup bia³¹ g¹bkê (tward¹)i do niej jak¹œ pastê œciern¹ rozlewan¹ w mniejsze pojemniki,w mieszalniach znajdziesz zazwyczaj G3 Farecli albo 3M.Za pojemniczek 250 g powinieneœ zap³aciÌ ok 25 z³.Do tego czarn¹ g¹bkê do polerowania politury.
Nie piszĂŞ celowo o dokÂładniejszym wykoĂączeniu,bo dopiero zaczynasz swojÂą przygodĂŞ z polerowaniem,i na wszystko przyjdzie czas (albo i nie).
Osobiœcie poleci³bym Ci 3M,jako ¿e G3 jest past¹ bardziej pracoch³onn¹,a niektórzy nie daj¹ sobie rady z polerowaniem ni¹ na sucho,i lej¹ wodê (taka stara szko³a :shock: ),a póŸniej kln¹ na ¿ywy kamieù przy czyszczeniu plastików.Poza tym G3 ³atwiej pozostawia hologramy,a do usuniêcia ich trzeba doœwiadczenia i kolejnej pasty.3M jest past¹ do polerowania na sucho,0 wody na etapie polerowania.

Kamilr
Wysłany: 2011-03-11, 14:54   
0
UP DOWN

DziĂŞki kolego, tylko jeszcze 2 pytanka jaki rodzaj 3m wybraĂŚ (kolor korka) i ewtualnie moÂże byÂś doradziÂł jakoms paste meguiarsa, bo uÂżywam ich produktĂł i jestem bardzo zadowolony.

jacenty 741
Wysłany: 2011-03-11, 20:08   
0
UP DOWN