Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
bigos83
Wys³any: 2011-03-20, 12:50   Malowanie komory silnika
0
UP DOWN

Posty: 24
Zmatowa³em komorê silnika na sucho papierem gradacji najpierw 180 a pó¼niej 240.
Gdzie nie gdzie nie unikn±³em przecierek do go³ej blachy w szczególno¶ci na rantach a tam gdzie by³y wgniecenia wyrówna³em szpachlówk± Novol Finish oraz tak¿e przeszlifowa³em papierkiem gradacji 180 i 240.

Mam teraz pytanie :

- czy na te miejsca gdzie widaæ go³± blachê i miejsca które s± po szpachlowane mogê na³o¿yæ NOVOL PROTECT 340 (Wash Primer) a pó¼niej ca³± komorê po³o¿yæ w podk³adzie akrylowym NOVOL PROTECT 300 i papierem gradacji 500 na sucho przygotowaæ pod bazê ?

Proszê o wyrozumia³o¶æ w temacie dopiero siê uczê :) .
 

obcy_69
Wys³any: 2011-03-20, 13:16   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Bezpo¶rednio na szpachlê nie ma potrzeby nak³adaæ Wash Primera. Nic siê jednak nie stanie, gdy podczas nak³adania na gola blachê, natry¶niesz te¿ na szpachlówkê. W³a¶ciwie to nawet trudno bêdzie Ci tego unikn±æ. :spoko:
 

bigos83
Wys³any: 2011-03-20, 13:21   
0
UP DOWN

Posty: 24
Super :) dziêki za odpowied¼ chcia³em siê upewniæ.
A tak swoj± drog± jakich najlepiej jest u¿ywaæ lakierów chodzi mi o firmy.
Czy od NOVOLA bêdzie lepszy PROFIX CP 590 reaktywny i CP345 2K akrylowy ?
 

obcy_69
Wys³any: 2011-03-20, 13:38   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Posluchaj...na temat wyzszosci jednych producentow nad drugimi mo¿na by wiele dyskutowac. Wazniejszym jest, bys stosowal linie jednego producenta.
Tzn ...jezeli bedziesz uzywal NOVOLA, to raczej od poczatku do konca. To samo tyczy sie PROFIXa.
 

jerzy123
Wys³any: 2011-03-20, 21:04   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 12
gdyby¶ zmatowa³ drobniejszym papierem 320 to móg³by¶ zrobiæ wszystko na mokro szybciej pro¶ciej trwalej [unikniesz przecierek przy matowaniu podk³adu]
 

bigos83
Wys³any: 2011-03-21, 17:05   
0
UP DOWN

Posty: 24
teraz ju¿ po ptokach :) Kupi³em ju¿ podk³ad reaktywny i akrylowy i w weekend bêdê dzia³a³ bo ma byæ dosyæ dobra pogoda i w sumie dla tego nie chcia³em matowaæ na mokro by czasem szybciej korozja siê nie pokaza³a i nie musia³ bym powtarzaæ czynno¶ci.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2011-03-21, 21:54   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
¯eby robiæ w systemie "mokro na mokro" to trzeba kupiæ odpowiedni do tego podk³ad akrylowy 2K :tak: Nie ka¿dy podk³ad mo¿na tak stosowaæ ,tylko te które s± do tego "dedykowane" :tak: Pozdrawiam! :spoko:
 

bigos83
Wys³any: 2011-03-22, 15:52   
0
UP DOWN

Posty: 24
bêdê robi³ w systemie na sucho poniewa¿ nie mam ocieplanego gara¿u i wszystko zale¿y od pogody.
Gdzie nie gdzie zrobi³em przecierki do go³ej blachy bo ciê¿ko by³o na np. rantach zmatowaæ ale ju¿ mam Protect 350 Wash Primer i bêdê nim robi³ wyprawki a pó¼niej wykoñczê tak jak ju¿ pisa³em ca³o¶æ Protect 300.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang