Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomość
Rajax
Wysłany: 2007-08-27, 07:30   Jak pozbyc sie granicy lakierow po oklejeniu tasma elementu.
0
UP DOWN

Posty: 52
Witam, chodzi mi o to ze polakierowalem czesc samochodu baza i klarem.
Problem w tym ze nie chcialem malowac calego elementu, wiec zostala zrobiona granica lakieru z tasmy.
Jak mozna sie domyslec powistala duza nierownosc na granicy, czuc wyraznie palcem ze ostanio kladziona warstwa jest grubsza od lakieru ktory byl tam wczesniej.
Jka sie tego pozbyc, pasta, czy najpierw jakims papierem na mokro?????
P.S wiem ze powinieniem cieniowac, ale jeszcze za duzo wpray nie mam.
Pozdrawiam i czekam na jakies sugestie.
 

kpopis
Wysłany: 2007-08-27, 10:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 291
Niestety chyba nie ma innej mozliwosci jak zeszlifowac na gladko to "przejscie" miedzy stara a nowa powlokÂą jakims grubym papierem sciernym na klocku (np 120 potem popraw 180) i potem zmaowic element papierem 800 i miejsca szlifowane na klocku przykryc podkladem.Obszlifowac podklad na mokro 800 i potem calosc 1200. baza przykryc miejsce pokryte podkladem a lakierem bezbarwnym juz caly element. Od razu trzeba bylo zmatowic calosc, baza przeleciec kawalek a bezbarwnym calosc elementu. Cieniowanie bezbarwnego to w moim odczuciu zlo konieczne, jesli jest tylko taka mozliwosc to bezbarwnym przykrywa sie caly element. Zaoszczedzasz sporo czasu( i tak i tak musisz matowic praktycznie caly element, nie bawisz sie w nabijanie w pistolet "zywicy" do cieniowania) i masz pewnosc ze bedzie tak jak trzeba.
 

Rajax
Wysłany: 2007-08-27, 12:01   
0
UP DOWN

Posty: 52
No tak , tylko ze ten element to tylny blotnik, wiec jest to duzy element.
Pozatym robilem tylko zaprawke i to w dodatku sprayami.
Chyba bede probowal pasta tempo, moze cos pomoze.
Dzieki za info, moze ktos ma cos jeszcze do dodania:)
 

Ryba 
Wysłany: 2007-08-27, 23:50   
0
UP DOWN


Pomógł: 5 razy
Posty: 430
Skąd: Radomsko
Pasta tempo nic tu nie pomo¿e. Jak masz rant na lakierach to lepiej pomalowaÌ jeszcze raz i próbowaÌ cieniowaÌ, a najlepiej malowaÌ ca³oœÌ
 
 

kpopis
Wysłany: 2007-08-28, 00:21   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 291
Nigdy nie odcinaj sie na tasme nawet na podkladzie. Pasta nic nie pomoze. jesli juz to papier scierny 1200 na wode i potem polerka z tym ze jest niebezpieczenstwo przeszlifowania sie do bazy a i tak pod swiatlo zawsze bedzie widoczna spora nierownosc.

Mimo z tylne blotniki sa duze to najlepiej jest pomalowac bezbarwnym calosc, wtedy praktycznie nic nie widac. Ewentualnie zcieniowac przy pomocy zywicy na najwezszym odcinku gdzies wysoko chodz radzilbym i tak nie robic.
 

Bodzio 
Wysłany: 2007-08-28, 01:05   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomógł: 9 razy
Posty: 405
Skąd: lubuskie
JeÂśli juÂż chcesz uÂżywaĂŚ taÂśmy, to rĂłb na wywijkĂŞ, a do tego 30cm od taÂśmy zakÂładkĂŞ. Powinno byĂŚ ok. Teraz to musisz sporo papierem Âściernym jechaĂŚ, moÂże nie przetrzesz, ale wÂątpie w to.
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

Rajax
Wysłany: 2007-08-28, 07:47   
0
UP DOWN

Posty: 52
Dzieki panowie, przynajmniej sie rant zmniejszyl jak pojechalem 1000 na mokro, i potem tempem.
Pozdrawiam.
 

marikk 
Wysłany: 2007-08-28, 16:20   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 249
Po 1000 jest trudno zapolerowac rysy polerka farecla a co dopiero tempem na szmatce
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group