Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Tucznik
Wys³any: 2011-06-24, 00:57   Civic 93r. i wszechobecna rdza
0
UP DOWN

Posty: 6
Sk±d: Bia³ystok
Witam kolegów!
Konto za³o¿one niedawno, ale od jakiego¶ czasu uwa¿nie czytam i edukujê siê na tym forum.
Od ponad roku posiadam Civica 93r. Hatchback.
Jak go kupi³em - by³o tylko ma³e ognisko rdzy w tylnym lewym b³otniku.
Od tamtego czasu rdza nieub³aganie ro¶nie z ka¿dej strony samochodu.
Jak to w starym samochodzie - historiê ma bogat± i du¿o elementów tego samochodu ju¿ by³o malowanych.
Jestem kompletnym laikiem w sprawach blacharstwa i lakierowania jednak mam zapa³ do pracy. Jako student - kasy mam niewiele, dlatego przymierzam siê, ¿eby samemu (albo z kim¶) rud± pokonaæ.

Teraz pytania:
1.Czy waszym zdaniem wszystkie elementy da siê naprawiæ bez wycinania blach i wstawiania reperaturek? Czy da sie to oceniæ po tych zdjêciach? Czy oka¿e siê to tylko po zdarciu rdzy?
2.Nie mam pieniêdzy na malowanie ca³ego samochodu. Czy jak uporam siê z rdz±, by³aby opcja pomalowania tylko tych robionych miejsc, ¿eby to wygl±da³o w miarê ludzko a nie jak ³aciaty samochód?
3. Czy taki sprzêt (http://allegro.pl/elektryczny-pistolet-natryskowy-wysylka-gratis-i1679569445.html) nadaje siê do malowania czegokolwiek, czy jest to zwyk³a zabawka i wyjdzie to tak jakbym malowa³ sprayem?
4.Je¿eli mia³bym siê za to zabieraæ, jakich materia³ów mia³bym u¿yæ, w jaki sposób, jakie s± koszty tych materia³ów i czy jest w stanie to zrobiæ kto¶ bez do¶wiadczenia w bran¿y blacharskiej/lakierniczej?
5.Czy jest mo¿e jaka¶ dobra dusza z Bia³egostoku (b±d¼ okolic), która nie ma co robic w wakacje i zlitowa³aby siê nad biedn± Hank± i pomog³a uporaæ siê z rudzielcem?

Poni¿ej zdjêcia mojego problemu: :)

Widok na okolice lewych drzwi:

Okolice lewego tylnego b³otnika:

Okolice lewego tylnego ko³a:

Rant b³otnika przy progu:


Prawy tylny b³otnik:

Okolice prawego tylnego ko³a:

Dó³ prawych drzwi:

Prawy przedni b³otnik: