Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Dyjoo
Wysłany: 2011-07-31, 14:47   Luszczacy sie klar na calym aucie ...
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam wszystkich

Zabieram siĂŞ powoli do lakierowania mojego autka, powodem jest ÂłuszczÂący siĂŞ lakier bezbarwny .

I teraz nie wiem jak siê zabraÌ do usuniêcia klaru , bo jeœli dobrze rozumiem trzeba bêdzie usun¹Ì ca³y z auta jeœli ju¿ zacz¹³ siê ³uszczyÌ. Czy szlifierka oscylacyjna ,papier 320 i przejechanie w ten sposób ca³ego auta to dobry pomys³ ??
BĂŞdĂŞ bardzo wdziĂŞczny za wszelkie moÂżliwe wskazĂłwki .
 

jacenty 741
Wysłany: 2011-07-31, 16:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 39 razy
Posty: 1343
Skąd: MakĂłw Mazowiecki
Tak,pomys³ jest dobry,tylko gradacja nieodpowiednia,zajedziesz siê.Zacznij od 120-180-240,i mo¿esz skoùczyÌ na 320.Zasad¹ jest nieprzeskakiwanie o wiêcej ni¿ dwie gradacje,wiêc mo¿esz te¿ 120-240,i jak chcesz 320.Ale i tak bêdziesz musia³ podk³adowaÌ ca³oœÌ,wiêc jeœli szlifierka bêdzie z ma³ym skokiem,to 240 wystarczy.
 
 

Dyjoo
Wysłany: 2011-08-01, 09:40   
0
UP DOWN

Posty: 3
No có¿ szlifierka ma skok na pewno ponad 3mm , czyli zacznê od 180 nastêpnie 240 i 320.
BojĂŞ siĂŞ tylko Âżeby przy tak grubym papierze nie narobiĂŚ doÂłkĂłw , ma ktoÂś jakieÂś wskazĂłwki jak zminimalizowaĂŚ ryzyko doÂłkĂłw ??


z gĂłry dziĂŞki za wszelkÂą pomoc


pozdrawiam
 

kropen16 
Wysłany: 2011-08-01, 19:58   
0
UP DOWN
Przemo

Pomógł: 11 razy
Posty: 324
Skąd: MKW
wykonuj plynne ruchy
 
 

chudson
Wysłany: 2011-08-02, 12:53   
0
UP DOWN

Pomógł: 4 razy
Posty: 213
I jeÂżeli auto cynkowane to staraj sie nie poprzecieraĂŚ do goÂłej blachy :)
 

Dyjoo
Wysłany: 2011-08-02, 21:32   
0
UP DOWN

Posty: 3
No wÂłaÂśnie auto ocynkowane, co siĂŞ stanie lub jak naleÂży postÂąpiĂŚ jeÂżeli siĂŞ juÂż przetre do goÂłej blachy ??
 

Manfred
Wysłany: 2011-09-01, 20:29   
0
UP DOWN

Posty: 7
Tak Panowie tak wiele rzeczy siĂŞ powinno robiĂŚ ale kto ma na to czas !!!!!!!!!!!!!!!!!.

Plan dziaÂłania Maszynowo
1.Papier 150
2.Papier 220 ( Usun¹Ì wszystkie rysy po 150 )
3. Jak chcesz po szpachlowaĂŚ to teraz najlepiej szpachla roberlo ( Szybka i dobra )
4.PodkÂładowanie 2 grube warstwy ( drugÂą moÂżna bardzie rozlaĂŚ mniej roboty )Polecam podkÂład rĂłwnieÂż roberlo ( ÂŻadnych tanich novol itp. ZwykÂła mĂŞczarnia rĂłwnieÂż co do szpachli )
5. szlifowanie podk³adu rêcznie 220 - potem maszynowo 220 i 400 na koùcu papier wodny 800 ( JakoœÌ szlifowania sprawdzaj patrz¹c pod s³oùce lub lampê na mokry element ( mokry znaczy przeleÌ go wilgotn¹ szmat¹ a nie ¿eby woda po nim p³ynê³a bo gówno zobaczysz )

Element gotowy do malowania :)

Jeszcze kilka uwag
Jak zrobisz caÂłe auto na sucho papierem 150 potem 220 to po jego podÂładowaniu poczekaj z 12 h najlepiej zostaw docieranie na nastĂŞpny dzieĂą .
Gdy gdzieÂś przetrzesz podkÂład to jest taki w spray 1k
PodkÂład najlepiej jakby siĂŞ wygrzaÂł na sÂłoneczku , sÂłuÂży to temu by nie siadÂł ci na elemencie sprawa dotyczy rys itp. KtĂłre znajdowaÂły siĂŞ pod podkÂładem a ktĂłre Âźle oszlifowaÂłeÂś

P.S Powodzenia


A papier 150 tam gdzie odchodzi ci klar zakÂładam Âże nie wszĂŞdzie : ) Bynajmniej wiĂŞcej 220 ÂżebyÂś siĂŞ nie rozpĂŞdziÂł z ta 150 :)
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2011-09-01, 23:51   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
Manfred,
SkÂąd ÂżeÂś siĂŞ chÂłopie urwaÂł.
Twoje porady majÂą coÂś w sobie, ale jest w nich wiele brakĂłw technologicznych.
Na przetarcia do goÂłej blachy ( ocynk) radzisz daĂŚ szpachel ?
Manfred napisał/a:
szlifowanie podkÂładu rĂŞcznie 220 - potem maszynowo 220 i 400 na koĂącu papier wodny 800

ToÂś mnie ubawiÂł.
Tak pokrêconej technologii obróbki nawet moja ma³¿onka by nie wymysli³a.
RĂŞcznie a nawet maszynka na sucho a nawet na mokro.
A jakÂą maszynkÂą ?\
Dlaczego nie na sucho?
Dlaczego 220 na rĂŞkĂŞ :shock:
Ojjj
A najlepszy jestes tu...
Manfred napisał/a:
PodkÂład najlepiej jakby siĂŞ wygrzaÂł na sÂłoneczku , sÂłuÂży to temu by nie siadÂł ci na elemencie sprawa dotyczy rys itp

To dopiero jestes prezes.
Przepraszam Roberta , Jacentego, Obcego i innych Âże jestem pierwszym przesmiewcÂą w tym temacie, ale chyba spac nie bĂŞdĂŞ mĂłgÂł po tym co przeczytaÂłem. :sciana:
Manfred napisał/a:
A papier 150 tam gdzie odchodzi ci klar zakÂładam Âże nie wszĂŞdzie

Haha, normalnie nie moge.
Dzis nie odchodzi to nie trzeba po caÂłoÂści.
Jutro zrobi myjkÂą ciÂśnieniowÂą szlaczki z odpadajÂącego klaru co go zostawi i bĂŞdzie git. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Manfred napisał/a:
Element gotowy do malowania

Szpachel, dwie warstwy podkÂładu akrylowego a na przecierki podkÂład 1K i gotowy do lakierowania.
:spoko: :spoko: :spoko: :shock: :shock: :shock:
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2011-09-01, 23:53   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
Manfred napisał/a:
Jeszcze kilka uwag

No myslĂŞ Âże koledzy bĂŞdÂą mieli jeszcze wiĂŞcej uwag w kaÂżdym z Twoich postĂłw.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

gugun 
Wysłany: 2011-09-02, 12:33   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
Manfred napisał/a:
( JakoœÌ szlifowania sprawdzaj patrz¹c pod s³oùce lub lampê na mokry element ( mokry znaczy przeleÌ go wilgotn¹ szmat¹ a nie ¿eby woda po nim p³ynê³a bo gówno zobaczysz )
to dopiero meczarnia,leciec na sucho i przy kazdej zmianie papieru moczyc element,suszycz docierac....
Lackdoctor napisał/a:
No myslĂŞ Âże koledzy bĂŞdÂą mieli jeszcze wiĂŞcej uwag w kaÂżdym z Twoich postĂłw.
w kolejnych moze tak,tego to poki co ty posumowales jak nalezy :spoko:
 
 

senior
Wysłany: 2011-09-02, 20:27   
0
UP DOWN

Pomógł: 8 razy
Posty: 415
Maniutek pomyliÂłeÂś daty !!! :D

Wczoraj byÂł 1 wrzeÂśnia !!! To rocznica wybuchu wojny.
A Prima Aprilis jest 1 kwietnia !!!
:D
 

zwibel
Wysłany: 2011-09-02, 20:35   
0
UP DOWN

Posty: 66
Mam ten sam problem co kolega u gĂłry, zastanawia mnie tylko czy musze dawaĂŚ podkÂład jeÂżeli zjadĂŞ to wszystko papierem-przecieÂż pod spodem zostaje oryginalna baza??
 

heeler11
Wysłany: 2011-09-02, 21:02   
0
UP DOWN

Posty: 150
a jak prysnie podkÂładem 1k na przetarcia to nie bedzie mu sie baza wazyĂŚ??
jak tak prysnoÂłem na plastik i na przecierki daÂłem oczytwiscie pzp potem podkÂład akrylowy i jak przetarÂłem sie do pzp nie do goÂłego plastiku to prysnoÂłem podkÂładem w spreyu 1k i sie powazyÂło:)

podkÂładzik z firmy APP
 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2011-09-02, 22:21   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
Kolego Manfred ,przyznam ¿e mia³eœ du¿o szczêœcia ¿e wczoraj jako pierwszy te twoje bzdury które napisa³eœ "wy³apa³" kolega Lackdoktorek ;) Dlatego doœÌ delikatnie i bardzo dyplomatycznie napisa³ w tym temacie co o nich myœli jak i o osobie która te w³asne "wydumki" napisa³a :tak: Przeczyta³em wszystkie twoje wiadomoœci i muszê stwierdziÌ ¿e od tego "s³oùca" które tak polecasz (suszenie ,szlifowanie itp.) musia³eœ dostaÌ chyba wielokrotnie udaru s³onecznego :rotfl: :rotfl: :rotfl: "Wiesz ¿e gdzieœ dzwoni¹ tylko nie wiesz gdzie i w którym koœciele" :rotfl: Przypuszczam ¿e pracujesz jako pomocnik lub uczeù w jakimœ ma³ym prywatnym warsztacie :rotfl: Dlatego polecasz "takie patenty" :rotfl: Pozdrawiam ca³¹ "braÌ lakiernicz¹" :spoko:
 

jacenty 741
Wysłany: 2011-09-03, 19:56   
0
UP DOWN

Pomógł: 39 razy
Posty: 1343
Skąd: MakĂłw Mazowiecki
Lackdoctor napisał/a:
Przepraszam Roberta , Jacentego, Obcego i innych
Czasem...lepiej...po prostu usi¹œÌ i pop³akaÌ cichutko...
 
 

Manfred
Wysłany: 2011-09-04, 12:13   
0
UP DOWN

Posty: 7
ChodziÂło mi Âże wszystkie papiery na sucho !!! oprĂłcz 800 . A nie Âże trzeba suszyĂŚ .
Ale Panowie nie uwaÂżam siĂŞ za nie wiadomo jakiego fachowca i z chĂŞciÂą poczytam jak wy to robicie jakie gradacje stosujecie na odzieĂą w swoich warsztatach . Bo nie uwieÂże ze na codzien kiedy macie 5 -6 aut czekajÂących na malowanie lecicie co 20 z gradacjÂą :)

Sprawdzanie pod sÂłoĂące czy lampe tyczyÂło siĂŞ tylko koĂącowej 800 na wodĂŞ !

PisaÂłem Âże papier 220 na rĂŞkĂŞ poniewaÂż kolega ktĂłry to pisaÂł nie ma doÂświadczenia z maszynkÂą mimoÂśrodowÂą i mĂłgÂłby porobiĂŚ sobie doÂłki . Po rĂŞce zaÂłagodziÂł by tylko rysy maszynkÂą .

No ale reasumujÂąc . Napiszcie mu jak to zrobiĂŚ a nie krytykujecie mnie . I ja tez z chĂŞciÂą siĂŞ dowiem co i jak "Powinno siĂŞ robiĂŚ po kolei "
 

kalbi 
Wysłany: 2011-09-04, 16:18   
0
UP DOWN

Pomógł: 32 razy
Posty: 1682
Skąd: Warszawa
Manfred napisał/a:
Bo nie uwieÂże ze na codzien kiedy macie 5 -6 aut czekajÂących na malowanie lecicie co 20 z gradacjÂą

80-120-180 rĂŞcznie na klocku docinanie kitu 240-320 maszynka - dotyczy obrĂłbki szpachli oraz likwidacji rys na obrzeÂżach.
240 rêcznie na klocku docieranie podk³adu - poprawka 400 na siatce maszynk¹, i na koniec 1200 rêcznie na mokro + ewentualne pod cieniowanie mat pasta z w³óknin¹ szar¹
_________________

 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2011-09-04, 16:34   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
kalbi napisał/a:
1200 rĂŞcznie na mokro +

Na mokro????????????????????????

Dobra, sam tak robiĂŞ :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

ZIEMBA
Wysłany: 2011-09-04, 18:28   
0
UP DOWN

Pomógł: 5 razy
Posty: 380
Doktor, co tak siê czepiasz tej obróbki na mokro? Ciekawy jestem ile warsztatów w Twojej okolicy robi wszystko na sucho, w³¹cznie z Tob¹ ;) Dam sobie uci¹c rêke, ¿e policzy³ bym te warsztaty na palcach jednej rêki.
 

Manfred
Wysłany: 2011-09-04, 21:08   
0
UP DOWN

Posty: 7
80-120-180 ( Ja powiedziaÂłem 150 ) rĂŞcznie na klocku docinanie kitu 240-320 ( Ja powiedziaÂłem 220 ) maszynka - dotyczy obrĂłbki szpachli oraz likwidacji rys na obrzeÂżach.
240 rêcznie na klocku docieranie podk³adu - poprawka 400 na siatce maszynk¹ ( To samo ja robie ) , i na koniec 1200 rêcznie na mokro ( tam gdzie by³o robione u¿ywam 800 albo 1200 tam gdzie trzeba tylko zmatowaÌ ) + ewentualne pod cieniowanie mat pasta z w³óknin¹ szar¹

TAKA WIELKA RÓ¯NICA ¯E TRZEBA BY£O TYLE GADAÆ
 

gugun 
Wysłany: 2011-09-05, 19:17   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
kalbi napisał/a:
240 rêcznie na klocku docieranie podk³adu - poprawka 400 na siatce maszynk¹, i na koniec 1200 rêcznie na mokro + ewentualne pod cieniowanie mat pasta z w³óknin¹ szar¹
zle sie wyraziles troche,no chyba ze podklad docierasz zaczynajac od 240 na klocku???i wtedy jedziesz ostro te rysy maszynka...bo ja to odrazu maszynka 400 podklad i dopiero poprawiam
 
 

kalbi 
Wysłany: 2011-09-05, 21:27   
0
UP DOWN

Pomógł: 32 razy
Posty: 1682
Skąd: Warszawa
gugun napisał/a:
le sie wyraziles troche
dobrze siĂŞ wyraziÂłem - 240 rĂŞcznie zgrubnie na klocku tam gdzie byÂło szpachlowane, potem p 400 na siatce na maszynkĂŞ oscylacyjnÂą o skoku 3mm i nie ma Âżadnych rys po p240 i nic nie trzeba ostro jechaĂŚ
_________________

 
 

senior
Wysłany: 2011-09-06, 07:13   
0
UP DOWN

Pomógł: 8 razy
Posty: 415
Dobrze kalbi mĂłwi - chociaÂż gdy juÂż tak robiĂŞ w przypadku podkÂładu to sam startujĂŞ od razu z 400 na klocku i dopiero potem 500, 600 maszynka 2,5 mm.
Po pierwsze mogê sobie na to pozwoliÌ bo na ogó³ nie za du¿o szpachlujê - staram siê wymieniaÌ a nie klepaÌ bumerangi - a po drugie powierzchniê pod podk³ad mam doœÌ równiutk¹ gdy¿ jeœli siê trafi jednak ostra rzeŸba to traktujê j¹ szpachl¹ natryskow¹ do której jednak powróci³em - i nie przyjmujê do wiadomoœci ¿adnych bzdetów typu g¹bka itp. bo niby co ma wessaÌ? A ka¿dy kit i przecierki zawsze przed podk³adem akrylowym czêstujê doœÌ cienk¹ jedn¹ ciut rzadsz¹ warstw¹ podk³adu epoksydowego - zero mapowaù, wsechów itp itd {wiadomo ¿e jeszcze jest IR-ek}
JeÂśli chodzi o gradacje to raczej nie ma co siĂŞ za ostro spieraĂŚ bo to przecieÂż zaleÂży i od firmy tych papierĂłw: w jednym 400 bĂŞdzie jak w drugim 600 - a w papierach na gÂąbkach to juÂż w ogĂłle...
Jeszcze jedn¹ spraw¹ wed³ug mnie jest sprawa "szpiega". Jeœli ktoœ nakrapia star¹ baz¹ to póŸniej mo¿e i po niej mieÌ rysy z tego co siê przyklei w farmie grudek do papieru przy obróbce podk³adu. Poza tym takie nakrapiane kropeczki nie s¹ na ca³ej powierzchni i w niektóre ryski nie trafiaj¹ i ich przy szlifie nie widaÌ - spokojnie œlepy nie jestem-
Dlatego teÂż moim zdaniem puder jest jednak najlepszy. JeÂśli siĂŞ dobrze odmucha element to puderek Âładnie siĂŞ wetrze w kaÂżdÂą nawet najmniejszÂą ryskĂŞ czy obicie -dziurkĂŞ- i przy szlifie wszystko idealnie widaĂŚ a przy okazji nie zabija Âżadnego papieru.

Ale nikt nikomu nad gÂłowÂą nie stoi z kaÂłachem i kaÂżdy robi jak chce - umie.
Pozdrawiam
 

gugun 
Wysłany: 2011-09-06, 10:12   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
ja jak juz uzywam 240 na podkladzie jak jest duzo kitu to po przytarciu poprawiam lekko 400 i podkladuje cienko jeszcze raz i dopiero na nastepny dzien szlif od 400 na maszynce i malunek,a jesli juz to zaczynam mimo wszystko od 320-400 i wole sie troche wiecej namachac bo po 240 to nigdy nic nie wiadomo,tymbardziej na np sreberku niech gdzies przy rancie 1 malutka niezauwazona rysa zostanie i juz jej nie zalejesz.nie twierdze ze nie idzie,ale napewno trzeba bardziej uwazac jak tez jest przy tym wiecej zabawy ja jak juz jade 240 jak duzo kitu zeby wyprostowac to wole jeszcze raz to cienko przypodkladowac.
senior napisał/a:
Jeœli ktoœ nakrapia star¹ baz¹ to póŸniej mo¿e i po niej mieÌ rysy z tego co siê przyklei w farmie grudek do papieru przy obróbce podk³adu
szpiega ^^ ^^
super nazwa:Pja osobiscie do tego typu docieran nie uzywam bo widze gdzie sie podklad sciera a gdzie nie..czasem pracownikowi jak gdzies nie podociera przesikam po p 400 zeby to docieral 1000 i nie zostawil zadnych rysek...troche po chamsku ale inaczej znajdzie sie zawsze kilka niedopatrzen a ja przed malowaniem wtedy musze 2h poprawiac a bywa ze jeszcze gdzies cos zostanie a na np sreberku kazdy niedoszlifowany rancik jest widoczny x5 :D :D
 
 

senior
Wysłany: 2011-09-06, 12:24   
0
UP DOWN

Pomógł: 8 razy
Posty: 415
gugun napisał/a:
szpiega
No ta nazwa jakoÂś mi siĂŞ podoba :) na poczÂątku wydawaÂła mi siĂŞ dziwna ale po jakimÂś czasie przylgnĂŞÂła i siĂŞ do niej przyzwyczaiÂłem. :D
ZIEMBA napisał/a:
Doktor, co tak siĂŞ czepiasz tej obrĂłbki na mokro?
ToÂż dodaÂł:
Lackdoctor napisał/a:
Dobra, sam tak robiĂŞ :spoko:

Ale ja jestem i tak zdania, Âże nie tylko ze wzglĂŞdu na skrĂłcenie czasu lepiej jest lecieĂŚ na sucho.
A to, ¿e wiêkszoœÌ robi tak czy siak to akurat nie jest ¿aden argument bo gdyby na prawdê sugerowaÌ siê ogólnie pojêt¹ wiêkszoœci¹ to kitowalibyœmy na go³¹ blachê, najlepszym a mo¿e i jedynym podk³adem by³aby czerwona minia, jedynym rozcieùczalnikiem pod rêk¹ nitro a malowa³o by siê w wiatach z desek i folii albo szeregowych mini gara¿ykach - to takie uogólnienie.
Chodzi o to, ¿e jak coœ tam robi wiele osób a tym bardziej wiêkszoœÌ to wcale nie oznacza ¿e robi¹ lepiej.
Pozdrawiam
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2011-09-06, 12:37   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
senior napisał/a:
Ale ja jestem i tak zdania, Âże nie tylko ze wzglĂŞdu na skrĂłcenie czasu lepiej jest lecieĂŚ na sucho.


Robi³ bym na sucho i bêdê robi³ gdy zakupiê odsysacz py³ów do maszynek pneumatycznych.
Na dzieĂą dzisiejszy nie jestem w stanie zakoĂączyĂŚ 500-600 bo sie kulki robiÂą i niszczÂą wyrobiona powierzchniĂŞ.
Nie zeby te kulki robiÂły sie na maxa, ale papier sie zabija i potrafia sie tak zbiĂŚ i kulki porobiĂŚ.
Wtedy lipa i kupa.
Dlatego robiĂŞ 90% na sucho i koĂącze na 400 maszynkÂą 3mm skok.
Potem juÂż 1000-1200 i praktycznie pogÂłaskanie jak po pupie i koniec.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

senior
Wysłany: 2011-09-06, 12:50   
0
UP DOWN

Pomógł: 8 razy
Posty: 415
Wiem o co chodzi ale... ja robiĂŞ bez odsysu :D :D
To kwestia nie tylko maszynki ale te¿ i podk³adu oraz papierów. I to jest jeden z powodów dla których jadê np. na DuPoncie 1052-1056 a nie niby pochodnym Duxonie - wed³ug mnie Duxone jest bardziej mokry i on zabija papier pracuj¹cy bez odsysu a DP nie. No i kr¹¿ki 3M s¹ lepsze ni¿ jakieœ Inadasy itp.
Ja dÂługo robiĂŞ na sucho i teÂż zabieram siĂŞ do nastĂŞpnego etapu jak pies do jeÂża czyli do M/M. Ale sadzĂŞ Âże juÂż w tym miesiÂącu w koĂącu siĂŞ przeÂłamiĂŞ ;) ;)
 

gugun 
Wysłany: 2011-09-06, 18:56   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
a ja tam robie na sucho tez praktycznie wszysto no ale zawsze sobie tam musze poprawic woda,przy okazji umyc dobrze cale auto i wtedy mam pewnosc ze nie zawieruszy sie nigdzie jakis kurz...co do krazkow 3m/a to akurat porazka jesli chodzi o p400.ostatnio kupilem to elementu nim nie dalem rady objechac...ja uzywam p 400-500 z app (na foli) od calkiem niedawna i lepszych nie spotkalem..objechalem dzisiaj caly bok w podkladzie 1 krazkiem gdzie normalnie ok 1szt na element..z tym ze po rabatach cena 1,60 szt. ale mimo wszystko warto i polecam...a co do duxona to w pelni sie zgadzam...pracowalem kiedys na dp podkladzie i krazki tez dosc dlugo wystarczaly a co do duxona to nie mam przekonania...kiedys porownalem duxona bezbarwny z innym bezbarwnym duponta..polakierowalem 1bok auta duxonem 2gi dp.efekt poczatkowo ten sam,jednak po jakims roku duxon nadawal sie do lekkiej polerki a drugi bok tak jak polakierowany tak zostalo..dodam ze oczywiscie baza podklad dupont temp taka sama itp...auto bylo moje wiec sobie poexperymentowalem:)
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group