Autor |
Wiadomość |
 |
Troll
|
Wysłany: 2007-09-19, 17:29 Co to za wada lakiernicza?
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Mam taki problem, znajomy przyprowadziÂł auto ze szwajcarji, caÂły lakier wyglÂąda jak by ktos go zyletkÂą pociÂą, poprostu setki tysiĂŞcy bardzo drobnych i cieniutkich rys do podkÂładu. Wydaje mi sie ze poprzedni lakiernik przesadziÂł z utwardzaczem. Prosze o wasze opinie i ewentualnie zgÂłoszenia kto by sie podja malowania bo ja nie mam warunkĂłw do malowania auta, maluje tylko motocykle bo na tyle mam miejsce. Okolice Lublina Dodam ze lakier to srebrny metalik. |
|
|
|
 |
robert
|
Wysłany: 2007-09-19, 19:48
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Dokladnie tak szanowny pan lakiernik nie zachowal proporcji mieszania lakieru bezbarwnego z utwardzaczem musial sporo przesadzic. A co do ewentualnego lakierowania utka,to sporo pracy czeka lakiernika ktory bedzie to poprawial . Wszytsko trzeba usunac i zaczac od poczatku:((( |
|
|
|
 |
Troll
|
Wysłany: 2007-09-20, 09:58
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Drobna poprawka. Najprawdopodobniej lakiernik zle wymieszaÂł lakier z utwardzaczem bo czym nizej samochodu tym lepiej. DoÂły drzwi i progi sÂą caÂłkiem ok , najgorszy jest dach |
|
|
|
 |
kaczmi
|
Wysłany: 2007-09-20, 16:58
|
0
|
|
|
Pomógł: 2 razy Posty: 102 Skąd: Mazowieckie
|
za duÂżo utwardzacza spowodowaÂło pĂŞkniĂŞcia klaru co wyglÂąda jak rysy jeszcze pewnie ciemne coÂś jak szare albo czarne a na dachu najwiĂŞcej bo najwiĂŞksza temperatura im niÂżej tym mniej ich,dach od sÂłoĂąca siĂŞ nagrzewa i wtedy pĂŞka |
|
|
|
 |
Amiggo
|
Wysłany: 2007-09-20, 18:57
|
0
|
|
|

Pomógł: 4 razy Posty: 356
|
Ogladane goÂłym okiem wyglada jak utrata poÂłysku, bliÂższe oglĂŞdziny w maÂłym powiĂŞkszeniu ujawniaja obecnosĂŚ gĂŞstej siatki spĂŞkaĂą.
Przyczyna
Nadmierne napiĂŞcia w powÂłoce spowodowane przez:
a) Niedostateczne wymieszanie materia³ów przed aplikacja, niedostateczne rozcieĂączenie lub niewÂłaĹciwy typ rozcieĂączalnika do warunkĂłw.
b) Nadmierna grubosĂŚ warstwy, warstwa koloru naÂłoÂżona na niedostatecznie wysuszony lub zbyt gruby podkÂład.
c) NiewÂłasciwe uÂżycie dodatkĂłw.
Zapobieganie
a) Zawsze bardzo dokÂładnie mieszaĂŚ lakier i uÂżywaĂŚ wÂłaĹciwej ilosci zalecanego rozcieĂączalnika.
b) StosowaÌ w³asciwe techniki natrysku. Nak³adaÌ lakier cienkimi, mokrymi warstwami i pozwoliÌ im na wystarczajšce odparowanie.
c) U¿ywaÌ wy³šcznie zatwierdzonych dodatków.
Usuwanie
ZeszlifowaĂŚ powierzchniĂŞ dotkniĂŞta wada do zdrowej, gÂładkiej warstwy i ponownie polakierowaĂŚ
|
|
|
|
 |
bio
|
Wysłany: 2007-09-21, 17:56
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 32
|
Witam.
DostaÂła mi sie kiedys megana z podobnÂą wadÂą.
Mozna kupic izolator.Mozna rwac wszystko co tylko zÂłazi i malowac podkÂładem powoli.Mozna to wszystko zmyc nitro.Bardzo duzo pracy i drugi raz chyba bym sie nie podjol.pzdr.powodzenia. |
|
|
|
 |
harley94
|
Wysłany: 2007-09-28, 22:37
|
0
|
|
|

Posty: 10
|
Mia³em clio z t¹ sam¹ wad¹.Po zmatowieniu oscylacyjn¹( doœÌ mocno),po³o¿y³em podk³ad i ca³¹ resztê.Po wyschniêciu lakier w s³oneczku wygl¹da³ piêknie ale w cieniu gdy ostyg³ spêkania pojawi³y siê ponownie.Na szczêœcie 2000 i polerka pomog³y ale radzê uwa¿aÌ,najlepiej chyba rwaÌ do blachy. |
_________________
 |
|
|
|