Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Troll 
Wys³any: 2007-09-19, 17:29   Co to za wada lakiernicza?
0
UP DOWN

Posty: 3
Mam taki problem, znajomy przyprowadzi³ auto ze szwajcarji, ca³y lakier wygl±da jak by ktos go zyletk± poci±, poprostu setki tysiêcy bardzo drobnych i cieniutkich rys do podk³adu. Wydaje mi sie ze poprzedni lakiernik przesadzi³ z utwardzaczem. Prosze o wasze opinie i ewentualnie zg³oszenia kto by sie podja malowania bo ja nie mam warunków do malowania auta, maluje tylko motocykle bo na tyle mam miejsce. Okolice Lublina Dodam ze lakier to srebrny metalik.
 

robert 
Wys³any: 2007-09-19, 19:48   
0
UP DOWN

Posty: 3
Dokladnie tak szanowny pan lakiernik nie zachowal proporcji mieszania lakieru bezbarwnego z utwardzaczem musial sporo przesadzic. A co do ewentualnego lakierowania utka,to sporo pracy czeka lakiernika ktory bedzie to poprawial . Wszytsko trzeba usunac i zaczac od poczatku:(((
 

Troll 
Wys³any: 2007-09-20, 09:58   
0
UP DOWN

Posty: 3
Drobna poprawka. Najprawdopodobniej lakiernik zle wymiesza³ lakier z utwardzaczem bo czym nizej samochodu tym lepiej. Do³y drzwi i progi s± ca³kiem ok , najgorszy jest dach
 

kaczmi 
Wys³any: 2007-09-20, 16:58   
0
UP DOWN

Pomóg³: 2 razy
Posty: 102
Sk±d: Mazowieckie
za du¿o utwardzacza spowodowa³o pêkniêcia klaru co wygl±da jak rysy jeszcze pewnie ciemne co¶ jak szare albo czarne a na dachu najwiêcej bo najwiêksza temperatura im ni¿ej tym mniej ich,dach od s³oñca siê nagrzewa i wtedy pêka
 
 

Amiggo 
Wys³any: 2007-09-20, 18:57   
0
UP DOWN


Pomóg³: 4 razy
Posty: 356
Ogladane go³ym okiem wyglada jak utrata po³ysku, bli¿sze oglêdziny w ma³ym powiêkszeniu ujawniaja obecnosæ gêstej siatki spêkañ.


Przyczyna
Nadmierne napiêcia w pow³oce spowodowane przez:
a) Niedostateczne wymieszanie materia³ów przed aplikacja, niedostateczne rozcieñczenie lub niew³aœciwy typ rozcieñczalnika do warunków.
b) Nadmierna grubosæ warstwy, warstwa koloru na³o¿ona na niedostatecznie wysuszony lub zbyt gruby podk³ad.
c) Niew³asciwe u¿ycie dodatków.

Zapobieganie
a) Zawsze bardzo dok³adnie mieszaæ lakier i u¿ywaæ w³aœciwej ilosci zalecanego rozcieñczalnika.
b) Stosowaæ w³asciwe techniki natrysku. Nak³adaæ lakier cienkimi, mokrymi warstwami i pozwoliæ im na wystarczaj¹ce odparowanie.
c) U¿ywaæ wy³¹cznie zatwierdzonych dodatków.

Usuwanie
Zeszlifowaæ powierzchniê dotkniêta wada do zdrowej, g³adkiej warstwy i ponownie polakierowaæ
:wink:
 

bio 
Wys³any: 2007-09-21, 17:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 32
Witam.
Dosta³a mi sie kiedys megana z podobn± wad±.
Mozna kupic izolator.Mozna rwac wszystko co tylko z³azi i malowac podk³adem powoli.Mozna to wszystko zmyc nitro.Bardzo duzo pracy i drugi raz chyba bym sie nie podjol.pzdr.powodzenia.
 

harley94
Wys³any: 2007-09-28, 22:37   
0
UP DOWN


Posty: 10
Mia³em clio z t± sam± wad±.Po zmatowieniu oscylacyjn±( do¶æ mocno),po³o¿y³em podk³ad i ca³± resztê.Po wyschniêciu lakier w s³oneczku wygl±da³ piêknie ale w cieniu gdy ostyg³ spêkania pojawi³y siê ponownie.Na szczê¶cie 2000 i polerka pomog³y ale radzê uwa¿aæ,najlepiej chyba rwaæ do blachy.
_________________

 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group