Autor |
Wiadomość |
 |
gall
|
Wysłany: 2011-08-20, 21:02 Szlifierka kÂątowa z marketu i tarcza polerska...
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
Posiadam szlifierkĂŞ z marketu za parĂŞ zÂłotych ok. 10k obrotĂłw, a szperajÂąc po necie znalazÂłem tarcze http://www.skleptechniczn...0_mm_p1452.html z mocowaniem na gwint.
Nadaje to siĂŞ razem do polerowania akrylu |
|
|
|
 |
jacenty 741
|
Wysłany: 2011-08-20, 21:06
|
0
|
|
|
Pomógł: 39 razy Posty: 1343 Skąd: MakĂłw Mazowiecki
|
Powala mnie na kolana to Wasze wieczne kombinowanie.
Nie,nie nada siĂŞ.GÂąbka ma ograniczenie do 2000-2500 obrotĂłw,a zaczynaĂŚ naleÂży od ok 1000 obrotĂłw.. |
|
|
|
 |
Electros
|
Wysłany: 2011-08-21, 01:05
|
0
|
|
|
Pomógł: 3 razy Posty: 32
|
TeÂż przychodziÂły mi takie pomysÂły do gÂłowy. KwestiĂŞ obrotĂłw rozwiÂązaÂłem poprzez doÂłoÂżenie regulatora obrotĂłw z wyrzynarki. Jednak w praktyce nie wyszÂło tak super. "MaszynkĂŞ" na 4 w skali 1/6 moÂżna byÂło spokojnie zatrzymaĂŚ poprzez przyÂłoÂżenie gÂąbki do elementu lakierowanego. Druga sprawa to kwestia chÂłodzenia, szlifierka ma optymalne chÂłodzenie przy 11k rpm. Zmniejszenie tej wartoÂści wpÂływa bardzo znaczÂąco na przepÂływ powietrza.
ZostajÂą dwa wyjÂścia, kupiĂŚ polerkĂŞ o mocy minimum 1200W
Albo nie braĂŚ siĂŞ za polerowanie.
PrzetestowaÂłem wiele urzÂądzeĂą, ktĂłre w swojej nezwie nie miaÂły nic wspĂłlnego z polerowaniem i skoĂączyÂło siĂŞ na zakupie prawdziwej polerki.
P.S. nie próbuj przekraczaÌ max wartoœci obrotowych g¹bki itp. Ja w porê wy³¹czy³em t¹ szlifierkê po tuningu zanim wkrêci³a siê na obroty. Gdybym nie zareagowa³, nie wiem czy informacji na forum nie musia³a by mi czytaÌ inna osoba. |
|
|
|
 |
gall
|
Wysłany: 2011-08-21, 07:04
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
jacenty 741 napisał/a: | Powala mnie na kolana to Wasze wieczne kombinowanie.
Nie,nie nada siĂŞ.GÂąbka ma ograniczenie do 2000-2500 obrotĂłw,a zaczynaĂŚ naleÂży od ok 1000 obrotĂłw.. |
Electros napisał/a: |
TeÂż przychodziÂły mi takie pomysÂły do gÂłowy. KwestiĂŞ obrotĂłw rozwiÂązaÂłem poprzez doÂłoÂżenie regulatora obrotĂłw z wyrzynarki. Jednak w praktyce nie wyszÂło tak super. "MaszynkĂŞ" na 4 w skali 1/6 moÂżna byÂło spokojnie zatrzymaĂŚ poprzez przyÂłoÂżenie gÂąbki do elementu lakierowanego. Druga sprawa to kwestia chÂłodzenia, szlifierka ma optymalne chÂłodzenie przy 11k rpm. Zmniejszenie tej wartoÂści wpÂływa bardzo znaczÂąco na przepÂływ powietrza.
ZostajÂą dwa wyjÂścia, kupiĂŚ polerkĂŞ o mocy minimum 1200W
Albo nie braĂŚ siĂŞ za polerowanie.
PrzetestowaÂłem wiele urzÂądzeĂą, ktĂłre w swojej nezwie nie miaÂły nic wspĂłlnego z polerowaniem i skoĂączyÂło siĂŞ na zakupie prawdziwej polerki.
P.S. nie próbuj przekraczaÌ max wartoœci obrotowych g¹bki itp. Ja w porê wy³¹czy³em t¹ szlifierkê po tuningu zanim wkrêci³a siê na obroty. Gdybym nie zareagowa³, nie wiem czy informacji na forum nie musia³a by mi czytaÌ inna osoba. |
To teraz wiem, Âże siĂŞ to nie nada i uniknĂŞ potencjalnego wypadku podczas eksperymentĂłw.
Electros,
JakÂą elektrycznÂą, taniÂą polerkĂŞ dla amatora moÂżesz poleciĂŚ |
|
|
|
 |
gugun
|
Wysłany: 2011-08-21, 10:56
|
0
|
|
|


Pomógł: 52 razy Posty: 2819 Skąd: kuj-pom
|
tania a wmiare ja juz polecilem koledze w dziale ogloszenia...luknij |
|
|
|
 |
gall
|
Wysłany: 2011-08-21, 20:24
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
gugun napisał/a: | tania a wmiare ja juz polecilem koledze w dziale ogloszenia...luknij |
ZalukaÂłem - jakieÂś 200PLN z przesyÂłkÂą to nie jest tanio.
 |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2011-08-21, 20:35
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2011-08-21, 20:39
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
 |
gall
|
Wysłany: 2011-08-21, 21:42
|
0
|
|
|
Posty: 235
|
Lackdoctor napisał/a: |
Nazw wiele, producentĂłw... jeden?
|
JeÂżeli producentem jest "MADE IN CHINA" to tak jak jedna firma... |
|
|
|