Szukaj FAQ Album



Otwarty przez: Tech 2008-07-17, 11:04
Autor Wiadomo¶æ
chojnas
Wys³any: 2007-10-15, 13:35   pasche vl-set
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam. mam prosbe, moze kto¶ posiada i pracuje z takim sptrzêtem jak PAASCHE VL-SET albo wie co to potrafi...
chodzi mi o to jakimi farbami najlepiej. i do malowania czego sie nadaje. mam na my¶li zestaw z allegro za 350-400,-.

zastanawia mnie te wielko¶ci plamki:

#1 - 0,4mm – 25,4mm
#3 - 0,8mm – 31,7mm
#5 - 1,6mm – 38,0mm

jak to jest w praktyce?

dzieki
 

aeroarte 
Wys³any: 2007-10-15, 13:44   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 110
Sk±d: Starachowice
wielko¶ci dysz #1 - 0,4mm – 25,4mm
#3 - 0,8mm – 31,7mm
#5 - 1,6mm – 38,0mm ,ale jest to teoria , je¿eli to bie¿ ten z najmniejsz± , a bêdzie malowa³ Ci najcieñsz± kreskê oko³o 0,8 -1 mm.
 

Grandi 
Wys³any: 2007-11-21, 16:20   
0
UP DOWN

Posty: 36
tak przy okazji tematu chcia³bym zapytaæ jaki gwint jest w aerografach paasche na koñcówce pod wê¿yk ( chodzi mi o techniczny symbol gwintu) bo nigdzie nie mogê tego znale¼æ ;/
 
 

Sylwia 
Wys³any: 2007-11-25, 20:56   
0
UP DOWN

Pomog³a: 1 raz
Posty: 83
Nie wiem, czy akurat o co¶ takiego Ci chodzi: wê¿e Paasche zakoñczone s± z jednej strony z³±czem 1/8" do aerografu z drugiej z³±czem 1" do kompresora
 
 

Grandi 
Wys³any: 2007-11-26, 16:57   
0
UP DOWN

Posty: 36
Tak o to mi chodzi, ale napewno nie jest to gwint 1/8" bo taki mam gwint w aerografie Jonesway'a i nie pasuje on do paasche. A na wyj¶cie do kompresora jest gwint 1/4" ( gwint 1" mia³by ¶rednice chyba oko³o 3 cm)
aczkolwiek mo¿liwa jest ta rozbie¿no¶æ bo podobno istnieje ró¿nica miêdzy gwintami europejskimi i amerykañskimi
 
 

Sylwia 
Wys³any: 2007-11-26, 17:56   
0
UP DOWN

Pomog³a: 1 raz
Posty: 83
Dok³adnie to st±d ta rozbie¿no¶æ, nie wiem jak maj± siê polskie miary gwintów do amerykañskich.
 
 

matheurzsz 
Wys³any: 2007-11-28, 22:54   
0
UP DOWN


Posty: 48
Sk±d: Konstantynów ³ódzki
Witam, nie ma ró¿nicy miêdzy gwintami europejskimi, amerykañskimi czy jakimikolwiek innymi jest jedno rozgraniczenie stosowane obecnie, istniej± gwinty metryczne i calowe. Ale przy rozmiarach gwintów powinno podawaæ siê równie¿ skok gwintu np. w systemie metrycznym 10x1 (pierwsza liczba to ¶rednica, a druga to skok gwintu). Dlatego te¿ nawet maj±c dwa elementy o wymiarach np 1/8" mo¿emy ich na siebie nie nakrêciæ poniewa¿ bêdzie inny skok gwintu.

Wydaje mi siê ¿e ka¿da firma ma swoje rodzaje gwintów i ciê¿ko jest zastosowaæ np wê¿yk od Saty do pistoletu Paasche chyba, ¿e stosuj±c jak±¶ redukcjê.

Pozdrawiam.
 
 

LoboLoco 
Wys³any: 2008-12-04, 12:36   
0
UP DOWN



Pomóg³: 13 razy
Posty: 660
Sk±d: Silesia
Witam, tu jest kilka redukcji...

http://www.mojehobby.pl/s...wrot=-1&powrot=
 

kompadre
Wys³any: 2010-06-16, 21:53   
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam! Jestem ¶wierzo po rejestracji i chcia³bym ponowiæ pierwsze pytanie chojnasa odno¶nie wad i zalet PAASCHE VL-SET.
Niedawno naby³em ten sprzêt z zestawem igie³ i dysz #1 #3 #5 wymiary i plamka takie jak wy¿ej wymienione. Je¶li kto¶ u¿ywa³ b±dz u¿ywa tego aerografu proszê o odpowiedz. Ostatni post zosta³ wys³any 1,5 roku temu:P wiêc mo¿e zd±¿y³e¶ ju¿ rozpracowaæ tego PAASCHENA?
POZDRO
 

Mcdevil 
Wys³any: 2010-06-19, 16:49   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 166
Sk±d: Leicester
Siema, mam i na samym pocz±tku kilka razy go u¿y³em. Wypar³y go inne zabawki z arsena³u ;) . Wydajê mi siê, ¿e niema co siê rozczulaæ nad plamkami i tp. Za³o¿ysz pobawisz siê i dopiero bêdziesz wiedzia³ jak ci ¶miga. Ja nie mia³em z nim ¿adnych problemów(oprócz tego, jak mu dowali³em w myjce ultra :) ), fajnie siê go czy¶ci. Wielka dysza mimo ¿e na wcisk to niema ¿adnych problemów. Bawi³em siê na trójce i jest spoks.
Co do gwintów to znaczenie ma po prostu firma. Inny ma Iwata, Badger czy w³a¶nie Paasche. Do wszystkiego mo¿na dorwaæ przej¶ciówki, szybkie z³±czki i takie tam cenzura³y. Polecam go jako co¶ na pocz±tek i jako 5 do wiêkszych powierzchni.
Farby, musisz sam przysi±¶æ, ja bawiê siê na firmowych i tak i tak swoje trzeba posiedzieæ(po wku...iaæ) ¿eby wyczuæ.
Pozdro i dobrej zabawy ;)
edit; je¶li chcesz wadê to... to ten badziewiasty plastik ;)
_________________

 

taMOKO 
Wys³any: 2010-09-21, 19:04   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 5
Sk±d: z nienacka
Cze¶æ. Te¿ mam kilka pytañ jako pocz±tkuj±cy.
Kilka razy mia³em w rêkach Infinity i dosyæ przyjemnie malowa³o mi siê nim na ma³ych powierzchniach przy u¿yciu rozcieñczonych (wod± :roll: ) farb Createx'a. Dzisiaj wydoby³em na ¶wiat³o dzienne Paasche VL i zdziwi³em siê bardzo, ¿e nawet wody nie chcia³ ci±gn±æ przy ci¶nieniu 2.5 Bar na najwiêkszej dyszy. Na mniejszych nawet nie podnosi³ siê jej s³upek w rurce na dolocie.
Pytanie: przy jakim ci¶nieniu pracuje siê tym czo³giem i do jakiej konsystencji rozcieñcza siê farby? Czeka mnie do¶æ du¿e malowid³o (ok. 8mkw) i mia³em nadziejê, ¿e Paszak spe³ni swoje zadanie, ale nie przypuszcza³em, ¿e napotkam na problemy. Czy s± jakie¶ inne aerografy wiêkszego kalibru, które polecacie do wiêkszych powierzchni?

Z góry dziêkujê

[EDIT]
A i jeszcze jedno. Do czego s³u¿y to pokrêt³o przed spustem w przedniej górnej czê¶ci korpusu? Nic siê nie zmienia (mo¿e przydatne przy w³a¶ciwej gêsto¶ci farby i odpowiednim ci¶nieniu) przy krêceniu, nie da siê dokrêciæ do oporu w ¿adnym kierunku.
_________________

 
 

Mcdevil 
Wys³any: 2010-09-21, 22:35   
0
UP DOWN


Pomóg³: 5 razy
Posty: 166
Sk±d: Leicester
Siema co¶ stary jest skopane, aero powinno pu¶ciæ wodê.
_________________

 

manieks 
Wys³any: 2010-09-21, 23:53   
0
UP DOWN


Pomóg³: 1 raz
Posty: 112
Sk±d: Gdynia
taMOKO napisa³/a:


[EDIT]
A i jeszcze jedno. Do czego s³u¿y to pokrêt³o przed spustem w przedniej górnej czê¶ci korpusu? Nic siê nie zmienia (mo¿e przydatne przy w³a¶ciwej gêsto¶ci farby i odpowiednim ci¶nieniu) przy krêceniu, nie da siê dokrêciæ do oporu w ¿adnym kierunku.


siemka- odpowied¼ masz tutaj
_________________
- ALS IXN XAN -
www.airbrushlab.pl | www.maniex.pl | www.muraliki.pl
 
 

taMOKO 
Wys³any: 2010-09-22, 14:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 5
Sk±d: z nienacka
Dziêki :)
Dziwi mnie jednak obecno¶æ pokrêt³a s³u¿±cego poprawie w±tpliwej precyzji aerografu, który z racji swojej konstrukcji i wielko¶ci z powodzeniem nadawa³by siê do samoobrony.
_________________

 
 

manieks 
Wys³any: 2010-09-22, 19:11   
0
UP DOWN


Pomóg³: 1 raz
Posty: 112
Sk±d: Gdynia
O ile pamiêtam we wszystkich modelach V.. takie pokret³o wystêpowa³o, jednak ma³o kto je wykorzystywa³ w praktyce, wiec zwyczajnie Paasche wycofa³o sie z ich produkcji (teraz s± tylko bez kó³eczek). Jak pewnie przeczyta³e¶ z modelu Vjr dzieki kó³eczku mo¿na wycisn±æ naprawdê precyzyjne rzeczy (oczywiscie przy zastosowaniu odpowiednich farb)
_________________
- ALS IXN XAN -
www.airbrushlab.pl | www.maniex.pl | www.muraliki.pl
 
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » AIRBRUSH » Forum Airbrush

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime