Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Russel
Wys³any: 2011-11-30, 00:00   Â¦wie¿ak !! pomocy
0
UP DOWN

Posty: 2
Witam, a wiêc jestem posiadaczem 2 aerografów jestem totalnie zielony w sprawach airbrush wiêc znalaz³em te forum i mam nadzieje, ze ktos mi pomorze. G³ownie chodzi o to, ze probowa³em juz co¶ malowaæ ale nie umiem nawet ustawiæ aby moj aero malowa³ cienk± linie uzywam z³ych farb i zapewne z³ej sprêzarki bo mam tak± star± samoróbkê ( ³aduje powietrze do zbiornika i po czasie gdy juz zbiornik jest pusty samo ³aduje ) chcê pokazaæ tutaj moje aero aby kto¶ mi wyt³umaczy³ co i jak mam zrobiæ aby wszystko sz³o tak jak chce czyli jak ustawiaæ grubo¶æ lini i do czego s³uzy po³owa pokrête³ w tej maszynce jakich farb uzywaæ i czy wgl ten sprzêt jest dobry czy mam co¶ wymienic ; P . aerografy dostalem od przyjaciela z Anglii i sprzet lezy i siê kurzy czas by co¶ nim zrobiæ :

1 maszynka :
Firma : Fraulein
dysza : 0,4 mm
nic innego nie wiem ; p



2 maszynka chyba troche gorsza na jej temat nie wiem nic ;d



no to chyba na tyle ; p . z góry dzieki za pomoc ; )
 

goroo 
Wys³any: 2011-11-30, 00:59   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk±d: Wroc³aw
a wystarczylo poszukac ;) zerknij tu http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=1196
_________________
zak³ad pogrzebowy "RADO¦Æ" - w naszej trumnie wygladasz jak ¿ywy.
 
 

Russel
Wys³any: 2011-11-30, 08:58   
0
UP DOWN

Posty: 2
Czyli moj sprzecik to jednym s³owem tandeta?? ale mimo to chyba da siê co¶ tym zrobic tak? nie sprzedawali by chyba takiego totalnego ch³amu ; d
 

goroo 
Wys³any: 2011-11-30, 17:37   
0
UP DOWN

Posty: 132
Sk±d: Wroc³aw
jesli chcesz sie bawic w aerografie to tym drugim wogole sie nie baw...jest to "aerograf" jednofunkcyjny wiec nie masz mozliwosci dozowania powietrza i farby.