|
|
|
Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 17:41 |
Autor |
Wiadomość |
 |
DrCruel
|
Wysłany: 2006-02-04, 13:57 Efekt skĂłrki pomaraĂączy
|
0
|
|
|

|
GoœÌ
WysÂłany: Czw Gru 15, 2005 1:54 pm Temat postu: Efekt skĂłrki pomaraĂącza!!!
--------------------------------------------------------------------------------
jestem amatorem i chciaÂłbym robiĂŚ to profesjonalnie. problem taki: malowaÂłem zderzak - odtÂłuÂściÂłem, zmatowiÂłem, zapodkÂładowaÂłem, podkÂład spolerowaÂłem papierem 600 + woda i poÂłoÂżyÂłem lakier (zwykÂły) i nie wyszÂło to gÂładko tylko tak jakby skĂłrka pomaraĂącza. w czym jest problem i jak zaradziĂŚ??
PowrĂłt do gĂłry
grzesiek3210
Do³¹czy³: 23 Lis 2005
WysÂłany: Czw Gru 15, 2005 7:29 pm Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
mo¿e byÌ za gêsty lakier( najczêœciej to siê zdarza w przypadku osób które zaczynaj¹ dopiero, ucz¹ siê) i brak wprawy co powoduje,¿e nie rozla³eœ lakieru na delikatn¹ morkê.Musisz zrobiÌ rzadszy lakier najlepiej kup kubeczek z podzia³k¹ w mieszalni.I wymieszaj lakier w proporcjach podanych przez producenta. Wa¿na jest te¿ dysza jak¹ posiada Twój pistolet np.2.0 za nic siê nie nada do akrylu,klaru czy te¿ bazy itp. Co jeszcze musisz lakierowaÌ na ciœnieniu zgodnie z zaleceniami producenta lakieru ( na puszce jest instrukcja i podane wartoœci dla HVLP, z dolnym zbiornikiem, grawitacyjny itp.) Je¿eli mia³eœ bez etykietki to zapytaj w mieszalni, powiedz jaki masz pistolet i Ci wyt³umaczy. Co wiêcej...wypada ÌwiczyÌ i uczyÌ siê na b³êdach bo ka¿dy z nas tak zaczyna³.
PS.FIFKA moÂże jeszcze coÂś napisze bo on ma znacznie wiĂŞkszÂą praktykĂŞ ode mnie.
PowrĂłt do gĂłry
majster
Do³¹czy³: 15 Lis 2005
WysÂłany: Sob Gru 17, 2005 12:57 am Temat postu: