Lakiernictwo samochodowe dla profesjonalistów i amatorów




Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
pawel1108 
Wysłany: 2012-01-12, 08:12   NR. LAKIERU GDZIE SZUKAĆ
0
UP DOWN

Pomógł: 19 razy
Posty: 901
Skąd: Wrocław
FORD wystarczy przeważnie numer z tabliczki znamionowej
http://screenshooter.net/6257338/whjxtdq
w tym wypadku numer to RT
,aczkolwiek pod tym samym numerem występuje parę kolorów ale w różnych rocznikach,więc można dojść do ładu,(dużo zależy od posiadanego oprogramowania przez mieszalnię)
Inne natomiast potrzebują numeru XSC, dla rozkodowania xsc masz tutaj dobre linki:

http://www.ancr-produktin...d_XSC-Liste.pdf

http://www.ford-scene-ham...r/Lackcodes.pdf

Co do dobierania koloru do klapki to bywa różnie bo coraz częściej bywają one plastikowe a plastik inaczej oddaje różne kolory,po za tym w autach francuskich klapki są w 90% lakierowane w innych fabrykach niż reszta auta.
Wiem,że nie zawsze się da i nie każdy ma taką możliwość,ale najlepszym wyjściem jest podjechanie do mieszalni i ustalenie numeru odcienia przed rozpoczęciem pracy przy aucie.
Pozdrawiam :spoko:
 

gugun 
Wysłany: 2012-01-12, 10:44   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2811
Skąd: kuj-pom
mariusz_b, no daj mu punkt ;) fajnie pokazane.tez mi sie przyda:D
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-01-12, 11:15   
0
UP DOWN

Pomógł: 35 razy
Posty: 3370
pawel1108,
Dobre.. :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

mariusz_b 
Wysłany: 2012-01-12, 14:49   
0
UP DOWN

Posty: 1
Skąd: WWL
iście dziękuję za udzieloną pomoc :spoko:

[ Dodano: 2012-01-13, 10:06 ]
no i mam problem bo:
Zielony Tourmaline 93
oraz
Medium Charcoal Green
nie występują niestety w tych tabelach a są to nazwy lakierów podane na stronie FORDA (swoją drogą nieraz ETIS on-line się przydaje) po wklikaniu nr VIN auta, i co teraz :?: :?:
 

kubazjan
Wysłany: 2012-01-13, 18:07   NR. LAKIERU GDZIE SZUKAĆ
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 246
Witam.Mam kolejna honde do palakierowania i znowu sie motam bo nie moge znalezc numeru lakieru... :D :D Jak pamietm to juz kiedys mialem podobny problem z Mazda .Wiecie gdzie szukac numeru lakieru w tych autach bo na tabliczce znamionowej nie ma,ani gdzie tylko w standardowych miejscach .Pewnie i tak dobiara lakier ale wolalbym rozgryzc te zagadke ^^ ^^
 

gugun 
Wysłany: 2012-01-14, 10:21   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2811
Skąd: kuj-pom
znajdz sobie program w necie do rozkodowania win w mazdzie.z tego co pamietam jest po rusku,wpisujesz win i masz wszystko na tacy-caly kompletny opis auta.
 
 

gugun 
Wysłany: 2012-01-14, 10:55   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2811
Skąd: kuj-pom
zobacz to
http://www.japancars.ru/cat/honda/
zobacz tez slupek str. kierowcy i koniecznie to
http://www.expresspaint.c...ation_guide.asp
tu przy okazji macie inne auta wiec moze komus sie przyda???
 
 

kubazjan
Wysłany: 2012-01-16, 18:03   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 246
podziekował... :spoko:
 

gugun 
Wysłany: 2012-01-16, 19:36   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2811
Skąd: kuj-pom
kubazjan napisał/a:
podziekował...
spoko akurat sie nudzilem:P sam kiedys sie w mazdzie 6 naszukalem:)
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-01-21, 17:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 35 razy
Posty: 3370
RN LAGUNA
raf379 napisał/a:
odkodować trzeba, który to jest kod lakieru na tej naklejce?

http://screenshooter.net/2200499/xvssayr
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

berag1 
Wysłany: 2012-01-21, 17:50   
0
UP DOWN


Pomógł: 7 razy
Posty: 265
A dokładnie to B66 ;) bo jak byś szukał jako TEB66 to nie znajdziesz.

B66
2000 - 2011
GRIS ECLIPSE
RENAULT
 
 

raf379 
Wysłany: 2012-01-21, 18:11   
0
UP DOWN

Posty: 31
Skąd: Radzyń Podl.
berag1 dzięki wielkie, błyskawiczna pomoc :spoko:
i dzięki również Lackdoctorowi za screena :D
 

gugun 
Wysłany: 2012-01-23, 15:18   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2811
Skąd: kuj-pom
raf379 napisał/a:
Witam
samochód jak w temacie
Proszę o pomoc, odkodować trzeba, który to jest kod lakieru na tej naklejce?
z góry dzięki

http://zapisz.net/images/763_dsc09841.jpg
 
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-06-10, 13:55   
0
UP DOWN

Pomógł: 35 razy
Posty: 3370
http://mixprogram.narod.r..._color_info.pdf

Koniec z problemami z fordem.

Potrzeba kod z tabliczki.. np. K
- rok produkcji
- model

Znajdujesz K i obok masz podany kod lakieru.
Czy to nie jest proste?
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Tambor
Wysłany: 2013-06-15, 14:16   
0
UP DOWN

Posty: 8
Wie ktoś może, gdzie znajdę kod lakieru w Renault Megane RS?
 

Homer S. 
Wysłany: 2013-06-15, 14:57   
+1
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 860
Tambor napisał/a:
Wie ktoś może, gdzie znajdę kod lakieru w Renault Megane RS?

Na prawym słupku ale zależnie od rocznika naklejki mogą się trochę różnić .

tabliczka2.jpg
Plik ściągnięto 663 raz(y) 145,8 KB

_________________

 

Tambor
Wysłany: 2013-06-16, 10:53   
0
UP DOWN

Posty: 8
Serdecznie dziękuję.
 

natium
Wysłany: 2014-02-23, 19:30   
0
UP DOWN


Posty: 100
Gdzie znajdę w toyocie rav4 znajdę numer lakieru, na tabliczce na słupku nie ma
 

Miki
Wysłany: 2014-02-23, 21:53   
0
UP DOWN

Pomógł: 6 razy
Posty: 300
Sprawdź pod maską na ścianie od strony kierowcy
_________________
Mart-Dent
 

natium
Wysłany: 2014-02-24, 18:08   
0
UP DOWN


Posty: 100
nie było znalazłem juz :] była na tabliczce wczesniej przeoczyłem :D :D
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Systemy mieszalnikowe

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime