Szukaj FAQ Album




co jest grane??
administracja spi???
26%
 26%  [ 7 ]
w nosie juz ma te forum??
23%
 23%  [ 6 ]
wszystko jest ok jak byc powinno!!!
50%
 50%  [ 13 ]
G│osowa˝: 26
Wszystkich G│osˇw: 26

Autor WiadomoŠ
gugun 
Wys│any: 2012-01-16, 19:29   jest tu ktos??



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
hallo panowie jest tu ktos odpowiedzialny za te forum???jest komu posprzatac ostatni kilkudniowy konflikt??bo chyba nie??samowolka totalna widac sie zrobila!! 2 moderatorow od aero a od reszty??? przemo ma dni ze wchodzi ma postoje ze nie,reszty tu widac nie bylo juz kilka miesiecy lacznie z administracja!!!co tu jest grane co???
 
 

zed
Wys│any: 2012-01-16, 20:24   

Posty: 328
kryzys ;)
_________________
Inteligentni ludzie s┬▒ cz├¬sto zmuszani do picia, by bezkonfliktowo sp├¬dza├Ž czas z idiotami
 

DrCruel
Wys│any: 2012-01-17, 10:53   


Posty: 418
Witam, no ja si├¬ bardzo ciesz├¬, ┬┐e si├¬ taki w┬▒tek pojawi┬│ ze strony u┬┐ytkownik├│w bo ja wychodz├¬ z za┬│o┬┐enia, ┬┐e zbyt du┬┐y nadz├│r nie jest szcz├¬┬Âliwym rozwi┬▒zaniem. Przyk┬│adem mo┬┐e by├Ž gigantyczne forum "elektroda" gdzie za chwil├¬ zaczn┬▒ upomina├Ž za brak przecink├│w (je┬┐eli ju┬┐ tego nie robi┬▒).
Je┬┐eli jednak s┬▒ takie g┬│osy aby zwi├¬kszy├Ž nadz├│r na Lakierowanku i s┬▒ ch├¬tni do takiej pracy to nie widz├¬ problemu. Trzeba jednak pami├¬ta├Ž, ┬┐e moderator to kto┬Â, komu ju┬┐ pewnych rzeczy nie wypada robi├Ž (pisa├Ž) a inne wr├¬cz s┬▒ wymagane. Trzeba umie├Ž to pogodzi├Ž i przy tym nie straci├Ž swojej wiarygodno┬Âci, reputacji itd. To nie mo┬┐e by├Ž kto┬ kto TYLKO umie naciska├Ž na przycisk USU├Ĺ, ZBANUJ itp

Co proponujecie? Casting, wybory czy jeszcze co┬ innego?

A mo┬┐e jakie┬ propozycje odno┬Ânie samego forum? Nie wszystko jest mo┬┐liwe ale mo┬┐e co┬ si├¬ da usprawni├Ž.
 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 11:08   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
nie chodzi tu o zbyt duzy nadzor panie kolego ;) ale mysle ze miales okazje poczytac ile dni czasem potrafi sie tu "ba┬│agan" ciagnac??? i to w ostatnim czasie nie by┬│ pierwszy przypadek.na dzia┬│ o aerografi przypada 2 moderator├│w a jesli chodzi o reszte to jedyna osoba co tu czasem zaglada jest przemo ale to o wiele za ma┬│o bo z profesjonalnego wczesniej forum robi sie ba┬│agan i nowi "ludzie" szukajac informacji natykaja sie na same off/y i k┬│utnie czego nie powinno byc na tego typu "do┬Â├Ž popularnym" forum.pozdrawiam
 
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 11:25   

Posty: 3753
gugun,

Proszê o mianowanie Guguna na moderatora.
Niemam innych propozycji.
Pozdrawiam.

No chyba ┬┐e jeszcze mister Projekter :tak:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

DrCruel
Wys│any: 2012-01-17, 11:39   


Posty: 418
gugun napisa│/a:
mysle ze miales okazje poczytac ile dni czasem potrafi sie tu "ba┬│agan" ciagnac???


Zgadzam si├¬, nie wszystko da si├¬ upilnowa├Ž ale jak si├¬ da to lepiej przerwa├Ž w odpowiednim momencie bo p├│┬╝niej robi si├¬ mega zadyma, tak jak ta ostatnia. Ja nie zawsze mog├¬ tu by├Ž wi├¬c ch├¬tnie zlec├¬ t├¬ prac├¬ ;) By┬│ czas, ┬┐e by┬│o tu wi├¬cej k┬│├│tni i wtedy kilka os├│b podj├¬┬│o si├¬ tego zadania a p├│┬╝niej si├¬ uspokoi┬│o... ale jak najbardziej jestem za aktywnymi moderatorami.
 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 12:17   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
DrCruel napisa│/a:
Zgadzam si├¬, nie wszystko da si├¬ upilnowa├Ž ale jak si├¬ da to lepiej przerwa├Ž w odpowiednim momencie bo p├│┬╝niej robi si├¬ mega zadyma, tak jak ta ostatnia. Ja nie zawsze mog├¬ tu by├Ž wi├¬c ch├¬tnie zlec├¬ t├¬ prac├¬ By┬│ czas, ┬┐e by┬│o tu wi├¬cej k┬│├│tni i wtedy kilka os├│b podj├¬┬│o si├¬ tego zadania a p├│┬╝niej si├¬ uspokoi┬│o... ale jak najbardziej jestem za aktywnymi moderatorami
no jak widac forum sie rozwija a co za tym idzie coraz wiecej zdan,pogladow i balaganu...i dlatego za┬│o┬┐ylem ten temat i myslalem ze zainteresowanie bedzie wieksze,tymardziej teraz jak wszyscy moga sie wypowiedzic i mo┬┐na wspolnie ustalic co zmienic ┬┐eby by┬│o lepiej...jak sa klutnie to nickow nie brakuje co musza doda├Ž swoje 5 groszy a teraz wszyscy chowaja glowe w piasek jak gdyby niby nic...
Lackdoctor napisa│/a:
Proszê o mianowanie Guguna na moderatora.
Niemam innych propozycji.
Pozdrawiam.
a co do tego to dziekuje Krzysiek za poparcie,ale jesli mia┬│bym by├Ž po czesci odpowiedzialny za te forum to chcia┬│bym zeby inni sie na ten temat wypowiedzieli za lub przeciw,lub tez dali swoije propozycje.pozdrawiam
 
 

PROJEKTER
Wys│any: 2012-01-17, 12:41   


Posty: 1838
Sk▒d: MODULAR - equipment
Lackdoctor napisa│/a:
gugun,

Proszê o mianowanie Guguna na moderatora.
Niemam innych propozycji.
Pozdrawiam.

No chyba ┬┐e jeszcze mister Projekter :tak:


Ja ... to bym bez namys┬│u wciska┬│ BAN ^^ ...

Moderator to cz┬│owiek kt├│ry musi mie├Ž mn├│stwo zdrowego rozs┬▒dku i ogromne pok┬│adu tolerancji, a przy tym niewyobra┬┐aln┬▒ dla mnie cierpliwo┬Â├Ž do t┬│umaczenia spraw oczywistych. .... Doskonale Krzysiu wiesz jak si├¬ to ko├▒czy gdy moderator si├¬ pogubi w tym do czego jest powo┬│any. :tak: ... Ja wol├¬ by├Ž tam gdzie jestem ... na miejscu krytyka wszystkiego co nieprofesjonalne i nie legalne w tej bran┬┐y. :spoko:

Nawet gigantyczne pok┬│ady wiedzy zawodowej nie s┬▒ wystarczaj┬▒c┬▒ rekomendacj┬▒ na tak odpowiedzialne stanowisko. Moderator musi g┬│├¬boko schowa├Ž w┬│asne pogl┬▒dy i przekonania ┬┐eby da├Ž si├¬ wypowiedzie├Ž innym. Jak to go┬Â├Ž z nory musi siedzie├Ž cicho gdy si├¬ krytykuje to co on sam robi ... jak to go┬Â├Ž z ASO te┬┐ musi si├¬ przymkn┬▒├Ž gdy kto┬ chwali nor├¬ albo dziadowskie rozwi┬▒zania ... Przymnkn┬▒├Ž w┬│asne preferencje i tak pokierowa├Ž dyskusj┬▒ ┬┐eby by┬│o w niej coraz wi├¬cej tre┬Âci merytorycznej, a coraz mniej indywidualnych opinii ...

Kto z was czuje si├¬ na si┬│ach tak post├¬powa├Ž ? :/

------------------------------------------------------------------------------------------

Je┬┐eli @gugn uwa┬┐asz ┬┐e umiesz zachowa├Ž dystans ... to z pewno┬Âci┬▒ wiedzy i do┬Âwiadczenia zawodowego masz do┬Â├Ž ┬┐eby takie stanowisko obj┬▒├Ž.

G┬│osuje ZA .... jeden warunek ... @senior, @lakckdoktor, @projekter, @modular ... dwu tygodniowy zakaz pisania i wielkie czerwone ostrze┬┐enia za ten chlew w temacie o epoksydzie :spoko:

@gugun na moderatora ... tylko pierwsz┬▒ decyzj┬▒ poka┬┐ kolego ┬┐e masz jaja :D
_________________
Chcesz wiedzie├Ž wi├¬cej ? ... projekter@projekter.pl
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 12:55   

Posty: 3753
PROJEKTER napisa│/a:
dwu tygodniowy zakaz pisania

Dok┬│adnie, hehe.
Najlepiej zakaz pisania w temacie o ... epoksydzie.

A tak w sumie wszyscy wiemy o co chodzi.
O osobê @Guguna na moderatora.

Jest, cz├¬sto jest, lubi napisa├Ž i doradzic bez zb├¬dnych emocji.

Jestem za,, nawet za cenê wakacji w tropikach 2 tyg all inclusive z Robertem :spoko: :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Nokia 
Wys│any: 2012-01-17, 15:31   
:)


Posty: 523
Sk▒d: Silesia City Center
Jestem za. Gugun jest czesto i widze go na tym stanowisku. :spoko:
Bo ogo┬│nie z tego co widac administracja nic tu prawie nie dzia┬│a, temat o epoxie zosta┬│ zamkniety gdy temat sie urwa┬│ i zszed┬│ na inny trop... Nie zebym mia┬│ komu cos za z┬│e, no ale fajnie by by┬│o gdyby by┬│ ktos na czasie z patrzeniem co sie dzieje w tematach :)
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 15:34   

Posty: 3753
PROJEKTER napisa│/a:
@lakckdoktor, @projekter, @modular ...

Powiem wiêcej.
Ich nale┬┐y zbanowa├Ž!!!!!!!!!!!!!!!!
Na zawsze ;)
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

DrCruel
Wys│any: 2012-01-17, 15:38   


Posty: 418
nokia92 napisa│/a:
Nie zebym mia┬│ komu cos za z┬│e, no ale fajnie by by┬│o gdyby by┬│ ktos na czasie z patrzeniem co sie dzieje w tematach :)


Przyznaj├¬ si├¬, nie czyta┬│em bo nie mog┬│em, nie ┬┐ebym nie chcia┬│ urwa├Ž dyskusji ale po fakcie nie b├¬d├¬ kasowa┬│ tematu, niech si├¬ co niekt├│rzy wstydz┬▒ za swoje wpisy :fiu:
 

DrCruel
Wys│any: 2012-01-17, 15:41   


Posty: 418
PROJEKTER napisa│/a:
... Przymnkn┬▒├Ž w┬│asne preferencje i tak pokierowa├Ž dyskusj┬▒ ┬┐eby by┬│o w niej coraz wi├¬cej tre┬Âci merytorycznej, a coraz mniej indywidualnych opinii ...


Takie rzeczy to tylko w Erze... bêdzie dobrze jak mod przypilnuje porz±dku
 

Nokia 
Wys│any: 2012-01-17, 15:42   
:)


Posty: 523
Sk▒d: Silesia City Center
DrCruel napisa│/a:
nokia92 napisa│/a:
Nie zebym mia┬│ komu cos za z┬│e, no ale fajnie by by┬│o gdyby by┬│ ktos na czasie z patrzeniem co sie dzieje w tematach :)


Przyznaj├¬ si├¬, nie czyta┬│em bo nie mog┬│em, nie ┬┐ebym nie chcia┬│ urwa├Ž dyskusji ale po fakcie nie b├¬d├¬ kasowa┬│ tematu, niech si├¬ co niekt├│rzy wstydz┬▒ za swoje wpisy :fiu:


Co do tego masz absolutn┬▒ racje.
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 15:43   

Posty: 3753
DrCruel napisa│/a:
bêdzie dobrze jak mod przypilnuje porz±dku


Ja ju┬┐ nie za┬Âmiec├¬ forum.
Niech bêdzie fajnie i kole¿eñsko. :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

PROJEKTER
Wys│any: 2012-01-17, 15:48   


Posty: 1838
Sk▒d: MODULAR - equipment
DrCruel napisa│/a:
nokia92 napisa│/a:
Nie zebym mia┬│ komu cos za z┬│e, no ale fajnie by by┬│o gdyby by┬│ ktos na czasie z patrzeniem co sie dzieje w tematach :)


Przyznaj├¬ si├¬, nie czyta┬│em bo nie mog┬│em, nie ┬┐ebym nie chcia┬│ urwa├Ž dyskusji ale po fakcie nie b├¬d├¬ kasowa┬│ tematu, niech si├¬ co niekt├│rzy wstydz┬▒ za swoje wpisy :fiu:


S┬│usznie !!! Ja ze swoich post├│w w tamtym temacie jestem bardzo dumny. :D

Nigdy na tym forum nikt nie da┬│ mi tak wspanialej okazji i pretekstu do szerokiego napisania co my┬Âl├¬ na tema g├│wnozjad├│w i durnych patenciarskich rozwi┬▒za├▒ technicznych w wielu poruszanych tu sprawach, oraz szczerego nieskr├¬powanego wyra┬┐enia opinii na temat @┬úysy73 alias @s_t_67, alias @senior i oczywi┬Âcie @lackdoktora gdy si├¬ ujara zio┬│em i wchodzi na forum ... bo akurat jak si├¬ nie ujara, albo nie upije ... to pisze ca┬│kiem do rzeczy te posty.

i ... wg├│le jestem za otworzeniem tamtego tematu jak mnie zn├│w wkurzy swoj┬▒ durnot┬▒ jaki├Ž pajac ... to odrazu si├¬ tam przeniesiemy i nie b├¬dziemy robi├Ž syfu w innych tematach :D
_________________
Chcesz wiedzie├Ž wi├¬cej ? ... projekter@projekter.pl
 

DrCruel
Wys│any: 2012-01-17, 16:32   


Posty: 418
@Projekter, ten temat zosta┬│ otworzony w innym celu. Wyluzuj.
 

SYBORG 
Wys│any: 2012-01-17, 16:52   

Posty: 53
Sk▒d: cz-wa /Konopiska
ja jestem poczatkujacy ale juz sie troche naczytalem na tym forum i co do rozmow niektorych osob nie bede wchodzic w szczeguly ;] i swojej opini nie bede wyrazac
a popieram kandydature gugun'a na moderatora
pozdro
 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 16:56   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
dzieki panowie,a po tobie p projekter bym sie najmniej spodziewa³... ;) jesli nikt nie ma nic przeciwko to chêtnie pomoge w utrzymaniu kole¿enskiej atmosfery na forum i posprzatam troche w wolnej chwili,bo jak juz napisales
DrCruel napisa│/a:
Ja nie zawsze mog├¬ tu by├Ž
wiec mysle ¿e przyda sie ktos do pomocy.a czy to bêde ja czy kto inny to niech zdecyduja u¿ytkownicy bo jest wiele innych osób co by sie te¿ nadawa³y na te stanowisko.
 
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 17:08   

Posty: 3753
gugun napisa│/a:
bo jest wiele innych os├│b co by sie te┬┐ nadawa┬│y na te stanowisko.

Wska┬┐ chocia┬┐ jedn┬▒ z Twoim zapa┬│em.... i nie b┬▒d┬╝ a┬┐ tak skromny.
Jeste┬ tu autorytetem, co nie znaczy ┬┐e sie nie mylisz czasem.
Jednak nie myli sie tylko ten co nic nie robi... wiêc ja tu nie widze nikogo innego.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

PROJEKTER
Wys│any: 2012-01-17, 17:09   


Posty: 1838
Sk▒d: MODULAR - equipment
gugun napisa│/a:
wiec mysle ¿e przyda sie ktos do pomocy.a czy to bêde ja czy kto inny to niech zdecyduja u¿ytkownicy bo jest wiele innych osób co by sie te¿ nadawa³y na te stanowisko.


Tak my┬Âlisz ? Np. Kto ?

..................................

O rany ! :shock: Krzysiu .... jaka jednomy┬Âlno┬Â├Ž i to minut├¬ po sobie :D

---------------------------

ale wiesz, ┬┐e jak @gugu┬ dostanie ber┬│o i koron├¬ to lecisz na ┬Âmietnik na dwa tygodnie ? :D :D :D
_________________
Chcesz wiedzie├Ž wi├¬cej ? ... projekter@projekter.pl
  
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 17:17   

Posty: 3753
PROJEKTER napisa│/a:
O rany !

Jeszcze jestem przed... :cool:

Gugun na prezydenta :spoko: :spoko: :spoko: :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

PROJEKTER
Wys│any: 2012-01-17, 17:20   


Posty: 1838
Sk▒d: MODULAR - equipment
Trzy g┬│osy chyba mu nie wystarcz┬▒. .... Czy wystarcz┬▒ ? :spoko:
_________________
Chcesz wiedzie├Ž wi├¬cej ? ... projekter@projekter.pl
 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 17:27   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
Lackdoctor napisa│/a:
Jeszcze jestem przed...
to wieczorem b├¬dzie co sprz┬▒tac ;)bo przy waszych zdolno┬Âciach to i ten temat b├¬dzie trzeba posprz┬▒ta├Ž ;)
PROJEKTER napisa│/a:
Tak my┬Âlisz ? Np. Kto ?
musze pomy┬Âlec... :D
PROJEKTER napisa│/a:
ale wiesz, ┬┐e jak @gugu┬ dostanie ber┬│o i koron├¬ to lecisz na ┬Âmietnik na dwa tygodnie ?
prawo nie dziala wstecz ;) teraz to itak to juz nic nie zmieni.wyznacze wszystkim kary :D :D projekter napisze d┬│ugie opowiadanie na temat reaktywnego i pzp a krzyskowi i seniorowi sie cos wymy┬Âli :D :D :D

[ Dodano: 2012-01-17, 17:30 ]
PROJEKTER napisa│/a:
Trzy g┬│osy chyba mu nie wystarcz┬▒. .... Czy wystarcz┬▒ ?
i te┬┐ dlatego napisa┬│em ┬┐e ch├¬tnie pomoge ale nie chce sie pcha├Ž nigdzie na si┬│e je┬Âli p├│zniej maja by├Ž jakie┬ ┬┐ale...mi osobiscie nie podoba sie sytuacja bo to szkodzi forum i dlatego zalo┬┐y┬│em temat. a tak apropo to 4 panie robercie ;)
 
 

Homer S. 
Wys│any: 2012-01-17, 17:42   


Posty: 861
Ja te¿ g³osujê na gugun-a :spoko: jak Mu siê bêdzie chcia³o :)
_________________

 

marer 
Wys│any: 2012-01-17, 18:53   

Posty: 285
Sk▒d: Podkarpacie
@gugun na moderatora.
Popieram kandydaturê pe³n± par±.
Podpisujê siê pod tym obiema rêkami :)
 
 

cysio
Wys│any: 2012-01-17, 19:04   

Posty: 50
Sk▒d: Brzeg
i ja popieram guguna jako moderatora :)
 

kosior
Wys│any: 2012-01-17, 19:37   


Posty: 102
a ja na Guguna nie g┬│osuje bo ca┬│kiem niedawno temu nazwa┬│ wszystkich pisz┬▒cych w temacie o epoksydzie debilami bez wyj┬▒tku wiec nie jest odpowiednio osob┬▒ na to stanowisko .
_________________

 

slawciu 
Wys│any: 2012-01-17, 20:06   

Posty: 259
Sk▒d: Kielce
a tak w og├│le to jacy s┬▒ kandydaci na to stanowisko. bo nie za bardzo wiem miedzy kim mia┬│bym wybiera├Ž bo narazie to mi wygl┬▒da na wybory po rosyjsku.( nie ┬┐ebym mia┬│ co┬ do gunguna) ale jeden moderator nawet na dzia┬│ o lakierowaniu to za ma┬│o, bo burdel si├¬ tu troszku zrobi┬│ od jakiego┬ czasu.
 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 20:28   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
kosior napisa│/a:
a ja na Guguna nie g┬│osuje bo ca┬│kiem niedawno temu nazwa┬│ wszystkich pisz┬▒cych w temacie o epoksydzie debilami bez wyj┬▒tku wiec nie jest odpowiednio osob┬▒ na to stanowisko .
kosiorek a jak mialem to nazwac jak nie po imieniu??jakos nikt sie nie obrazil oprocz ciebie?o to w┬│asnie chodzi w tym temacie,ze nie ma komu pilnowac tego forum bo inaczej by nie dochodzilo tu do takich "exsces├│w" :)
slawciu napisa│/a:
a tak w og├│le to jacy s┬▒ kandydaci na to stanowisko. bo nie za bardzo wiem miedzy kim mia┬│bym wybiera├Ž bo narazie to mi wygl┬▒da na wybory po rosyjsku
zaproponuj moze kogos??poki co krzysiek zaproponowa┬│ mnie,a ja jesli mam byc odpowiedzialny czesciowo za forum napisa┬│em ze nie b├¬de sie nigdzie pcha┬│ na si┬│e poki nie poznam opini innych u┬┐ytkownikow.ja tylko ch├¬tnie pomoge ale baba nie jestem i sie nie obra┬┐e je┬Âli moderatorami zostana inne osoby,poprostu lubie forum a zrobi┬│ sie ba┬│agan wiec zainterniowa┬│em,byle by bylo komu sprz┬▒tac a czy bede to ja czy inne osoby to nie robi r├│┬┐nicy.pozdrawiam
 
 

kalbi 
Wys│any: 2012-01-17, 20:28   

Posty: 1685
Sk▒d: Warszawa
gugun, na moda - jestem za
_________________

 
 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 20:30   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
kalbi napisa│/a:
gugun, na moda - jestem za
i wzajemnie tez tu czesto bywasz wiec napewno bys sie przyda┬│ ;)
 
 

Nokia 
Wys│any: 2012-01-17, 20:44   
:)


Posty: 523
Sk▒d: Silesia City Center
gugun napisa│/a:
zaproponuj moze kogos??poki co krzysiek zaproponowa┬│ mnie,a ja jesli mam byc odpowiedzialny czesciowo za forum napisa┬│em ze nie b├¬de sie nigdzie pcha┬│ na si┬│e poki nie poznam opini innych u┬┐ytkownikow.ja tylko ch├¬tnie pomoge ale baba nie jestem i sie nie obra┬┐e je┬Âli moderatorami zostana inne osoby,poprostu lubie forum a zrobi┬│ sie ba┬│agan wiec zainterniowa┬│em,byle by bylo komu sprz┬▒tac a czy bede to ja czy inne osoby to nie robi r├│┬┐nicy.pozdrawiam


Jestem w stanie podj┬▒c sie tego zadania z gugunem, pisa┬│em do administracji i moja taka jakby ''kandydatura'' zosta┬│a pozytywnie rozpatrzona. le tak jak gugun pisa┬│ liczy sie wasze zdanie, obojetnei jakie bedzie to bedzie. A ze lubie to forum to chce pomoc na tyle ile potrafie, skoro administracja jak sama przyna┬│a czesto tu nie zaglada :) :spoko:
 

Dumel19
Wys│any: 2012-01-17, 20:50   

Posty: 397
Sk▒d: LKR
jestem za gugunem :spoko: je┬Âli chodzi o moderatora, du┬┐o tu bywa i potrafi wyt┬│umaczy├Ž co i jak... oraz potrafi wtr┬▒ci├Ž troch├¬ humoru na forum.
o panu nokia92 te┬┐ nie mo┬┐na z┬│ego s┬│owa powiedzie├Ž :spoko: . pozdrawiam.
 
 

slawciu 
Wys│any: 2012-01-17, 20:59   

Posty: 259
Sk▒d: Kielce
skoro mam kogo┬ wskaza├Ž to Homer S., Lackdoctor gungun, dlaczego??
bo s┬▒ fachowcami i potrafi┬▒ bez obelg przekaza├Ž swoj┬▒ wiedz├¬. ja bym tego nie potrafi┬│ gdyby kto┬ mnie nonstop pytal jak pomalowa├Ž plastiki w skuterku
 

kosior
Wys│any: 2012-01-17, 21:01   


Posty: 102
gugun napisa│/a:
jakos nikt sie nie obrazil oprocz ciebie?

ale ja sie nie obrazi┬│em tylko teksty tego typu ┬Âwiadcz┬▒ o osobie kt├│ra je wypisuje, jesli wiekszo┬Â├Ž jest za to niech tak bedzie. Ktos napewno sie przyda zeby ba┬│aganu nie by┬│o .
_________________

 

gugun 
Wys│any: 2012-01-17, 21:13   



Posty: 2819
Sk▒d: kuj-pom
kosior napisa│/a:
ale ja sie nie obrazi┬│em tylko teksty tego typu ┬Âwiadcz┬▒ o osobie kt├│ra je wypisuje
apopatrz na temat co kto wypisywal...i co ???ja probowalem uspokoic sytuacje,zreszta skutecznie:P
slawciu napisa│/a:
Homer S., Lackdoctor
tez jestem za
Dumel19 napisa│/a:
o panu nokia92 te┬┐ nie mo┬┐na z┬│ego s┬│owa powiedzie├Ž
dok┬│adnie checi ma:D
 
 

domin3432
Wys│any: 2012-01-17, 21:14   

Posty: 138
to i ja te┬┐ zag┬│osuje na gugun, -a
 

Benos77
Wys│any: 2012-01-17, 21:26   

Posty: 133
Sk▒d: Szczecin
dla mnie albo gugun albo kalbi...cho├Ž gugun jest du┬┐o cz├¬┬Âciej
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 21:27   

Posty: 3753
slawciu napisa│/a:
Lackdoctor

Nie, nie :nie:
Ja ju┬┐ by┬│em i wiem jak to wci┬▒ga.
Poza tym jestem spalony :tak:

To nie g┬│osowanie lecz referendum i cicha pro┬Âba do administracji aby Guguna szybko wdro┬┐y┬│a w moderowanie.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

domin3432
Wys│any: 2012-01-17, 21:29   

Posty: 138
gugun, wejdzie w rz┬▒dy to przerobi forum na "smaki piwosza"
 

slawciu 
Wys│any: 2012-01-17, 21:31   

Posty: 259
Sk▒d: Kielce
og├│lnie to chyba na wi├¬kszo┬Âci for├│w jest coraz gorsze morale, wszyscy bez wi├¬kszego powodu na siebie najezdzaj┬▒ lub nie pisz┬▒ w og├│le nic .
 

berag1 
Wys│any: 2012-01-17, 21:35   


Posty: 266
Dawno mnie nie by┬│o co nie znaczy ┬┐e tu nie zagl┬▒dam, ale jak bym mia┬│ g┬│osowa├Ž to gugun i kalbi. Z moich obserwacji kolega gugun- jest go pe┬│no wsz├¬dzie i chwa┬│a mu za to bo co┬ si├¬ dzieje na tym forum natomiast kalbi wchodzi na forum kilka szybkich strza┬│├│w-szybkie , tre┬Âciwe i sensowne wypowiedzi zar├│wno na tym jak i na forum konkurencyjnym. Takie moje spostrze┬┐enia ;)
 
 

siwy
Wys│any: 2012-01-17, 22:11   

Posty: 1
witam jako nowy .szukam opinii o firmie mipa. Chodzi mi o farby wodne. Czekam na wasza opinie z do┬Âwiadczenia. pozdrawiam :help:
  
 

JAROGTS
Wys│any: 2012-01-17, 22:14   

Posty: 169
Sk▒d: Bia┬│ystok
Jestem za u┬┐ytkownikiem GUGUN
 

lak 
Wys│any: 2012-01-17, 22:14   

Posty: 223
Moim zdaniem to Lacdoctor,ma ju┬┐ do┬Â├Ž dobre do┬Âwiadczenie w temacie.. :tak:
 

PROJEKTER
Wys│any: 2012-01-17, 22:15   


Posty: 1838
Sk▒d: MODULAR - equipment
kosior napisa│/a:
a ja na Guguna nie g┬│osuje bo ca┬│kiem niedawno temu nazwa┬│ wszystkich pisz┬▒cych w temacie o epoksydzie debilami bez wyj┬▒tku wiec nie jest odpowiednio osob┬▒ na to stanowisko .


Daj spok├│j ^^ Troch├¬ dystansu. :cool: Awantura w temacie o epoksydzie i reaktywnym to sp├│r starszy ni┬┐ l├│d na Antarktydzie mi├¬dzy mn┬▒, ujaranym zio┬│em Krzysiem ( bo na trze┬╝wo to on jest OK ;P ) i tym durniem @┬úysy73. / @senior / @st67. Ka┬┐dy kto tam wszed┬│ dostawa┬│ "od┬│amkami" :D . @gugu┬ napisa┬│ prawd├¬ ^^ .... bo patrz┬▒c na to z boku ta awantura wygl┬▒da jak rozmowa debili. Daj spok├│j @kosior ;) ...

@gugun na moda :spoko:

[ Dodano: 2012-01-17, 22:16 ]
lak napisa│/a:
Moim zdaniem to Lacdoctor,ma ju┬┐ do┬Â├Ž dobre do┬Âwiadczenie w temacie.. :tak:


No kolego @lak ... za 3 sekundy zaproszê Ciê do tematu o epoksydzie :D ... s± pewne granice z wysuwaniem kandydatur na moda :cool:

[ Dodano: 2012-01-17, 22:18 ]
siwy napisa│/a:
witam jako nowy .szukam opinii o firmie mipa. Chodzi mi o farby wodne. Czekam na wasza opinie z do┬Âwiadczenia. pozdrawiam :help:


Je¿eli chodzi o farby wodne mipa to cieszê siê, ¿e te¿ g³osujesz na @gugun :spoko:

[ Dodano: 2012-01-17, 22:22 ]
slawciu napisa│/a:
skoro mam kogo┬ wskaza├Ž to Homer S., Lackdoctor gungun, dlaczego??
bo s┬▒ fachowcami i potrafi┬▒ bez obelg przekaza├Ž swoj┬▒ wiedz├¬. ja bym tego nie potrafi┬│ gdyby kto┬ mnie nonstop pytal jak pomalowa├Ž plastiki w skuterku


@slawciu ... a Ty tu bywasz czasami ? ... czytasz posty - mo┬┐e ? ^^ ^^ ^^ No ... to tyle ^^
_________________
Chcesz wiedzie├Ž wi├¬cej ? ... projekter@projekter.pl
 

lak 
Wys│any: 2012-01-17, 22:39   

Posty: 223
PROJEKTER napisa│/a:

No kolego @lak ... za 3 sekundy zaproszê Ciê do tematu o epoksydzie

No..ale..o cooo..chodzi?? :cool: Aaa..gunnn na moda...!!!!
 

Lackdoctor 
Wys│any: 2012-01-17, 22:48   

Posty: 3753
lak napisa│/a:
Moim zdaniem to Lacdoctor,ma ju┬┐ do┬Â├Ž dobre do┬Âwiadczenie w temacie..

Lak... mistrz sarkazmu. ^^

[ Dodano: 2012-01-17, 22:51 ]
PROJEKTER napisa│/a:
No ... to tyle

Mistrzu,,, nigdy Ci nie dor├│wnam w temacie... obelg.

Gugun nie lubi obelg, wiêc poma³u ju¿ klawiaturkê zmieniaj... ^^ ^^ ^^
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... m├│wi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo r├│┬┐ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

lak 
Wys│any: 2012-01-17, 23:02   

Posty: 223
Kurde!!!Wszyscy tu siedz┬▒,a na s┬▒siednim forum jako┬ tak smutno :/
 

LAKIEROWANKO Strona G│ˇwna » POZOSTA┬úE » Administracja

Odpowiedz do tematu  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Nie mo┐esz za│▒czaŠ plikˇw na tym forum
Mo┐esz Âci▒gaŠ za│▒czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group