Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
piotres
Wys³any: 2012-04-03, 14:49   Air Gunsa Az3 hte2 - nierowny strumien :(
0
UP DOWN

czesc

mam pistolet air gunsa az3 hte2. jestem amatorem, ale maluje mi sie nim swietnie. pistolet ma nieco ponad rok. dysza 1,3mm.

Ostatnio jednak zauwazylem ze nierowno pyli - przy rozszerzonym strumieniu gorna czesc "slupa" lakieru jest znacznie mocniejsza. Glowice sprawdzilem - na oko wszystkie otworki sa drozne. W dyszy odkrecanej z iglicy troche nalotu z farb i nic pozatym .

Pistolet zawsze dokladnie mylem . Ale nie rozkrecalem go raczej do mycia. Lecz jest czysty...iglica trzyma. Na oko jest wszystko ok.

W czym moze tkwic problem ?

pozdrawiam
Piotr

Dumel19
Wys³any: 2012-04-03, 17:03   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Sk±d: LKR
witam, w wielu rzeczach, zalezy czym go my³e¶, ja mam taki i myje go nitro zawsze, a z tym strumieniem to spróbuj o pó³ albo jedn± czwart± obrotu zmniejszyæ miot³ê(wiater na dyszach) i powinno chodziæ. albo rozkrêæ go pomocz w nitro i skrec... :)

gugun 
Wys³any: 2012-04-03, 17:32   
0
UP DOWN

Pomóg³: 52 razy
Sk±d: kuj-pom
na oko to ch³op w szpitalu umar³ :D poprostu co jaki¶ czas wypada pistolet rozkrecic i dokladnie wymyæ pedzlem,ale nie swoim :D a rozpylacz i cala reszte spraw ruchomych wczesniej na 1 noc zostawic w niterku

Lackdoctor 
Wys³any: 2012-04-03, 17:58   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Dumel19 napisa³/a:
albo jedn± czwart± obrotu zmniejszyæ miot³ê(

No to miot³a bedzie ju¿ katastroficznie ma³a.
Bo i tak miot³a gunsy nie powala szeroko¶ci± a po skrêceniu pora¿ka.
Jesli kana³y s± czyste, dziurki w rozpylaczu bez nalotu i nie zaklejone... to jedynie pozostaje problem z ci¶nieniem.
Byæ mo¿e masz za du¿e, wtedy bardziej daje jedn± stron± nawet sata.

kosior
Wys³any: 2012-04-03, 18:45   
0
UP DOWN

umyæ porz±dnie pistol i trzymac sie zalecen cisnienia i wszystko wróci do normy ale fakt faktem miotla w gunsie jest nie za wielka

marer 
Wys³any: 2012-04-03, 19:49   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Sk±d: Podkarpacie