|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
jarbia
|
Wys³any: 2012-06-27, 00:05 Co z t± airguns± ?
|
0
|
|
|
Hobbysta ,amator
Pomóg³: 2 razy Posty: 426 Sk±d: Wlkp.
|
Witam
Jako ¿e jestem amatorem ,to mam nadziejê ,¿e profesjonali¶ci mi to wybacz± .
Do tego co zrobiê i opiszê sk³oni³o mnie to,¿e najbardziej polecany na forach pistolet dla amatorów, czyli Airgunsa az3 z dysz± 1,3 ,przynajmniej u mnie siê nie sprawdzi³.Miot³a przy tej dyszy jest pora¿aj±co w±ska,i ten parametr , jak na razie w moim gunie jest dyskwalifikuj±cym go w moich skromnych zastosowaniach.
Postanowi³em wiêc go po¶wiêciæ dla nauki i trochê przy nim pogrzebaæ .
Najpierw trochê pomierzy³em g³owicê ,dyszê ,sprawdzi³em jak ogniskuj± siê strumienie powietrza w dyszy powietrznej,co udokumentowa³em na fotkach.
Mam w moim amatorskim warsztaciku do¶æ precyzyjn± wiertarkê i mam mo¿liwo¶æ wykonania ma³ych otworów z do¶æ du¿a dok³adno¶ci± .
Zak³adam ,¿e szeroko¶æ miot³y zale¿y od dysz powietrznych i te zamierzam zmodyfikowaæ .
Mam swoj± koncepcjê ,ale chêtnie pos³ucham konstruktywnych podpowiedzi ,jak doprowadziæ ,aby ten gun mia³ akceptowalne przeze mnie parametry.
Mo¿e kto¶ ju¿ mia³ taki szaleñczy pomys³ ?
Mo¿e da siê amatorskimi metodami co¶ z niego wycisn±æ ?
Nie chodzi te¿ w tym temacie o opinie pozytywne ,czy negatywne o tym pistolecie tylko jak zrobiæ aby by³ lepszy . Czy to mo¿liwe ? Zobaczymy ,ja ju¿ t± przynajmniej dyszê po¶wiêci³em.
Pozdrawiam
airgunsa6.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 92 raz(y) 661.27 KB |
airgunsa1.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 153 raz(y) 616.79 KB |
airgunsa2.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 66 raz(y) 661.27 KB |
aurgunsa4.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 148 raz(y) 441.79 KB |
|
_________________ Naprawa elektroniki daje pokorê wielkiemu, dziwi przeciêtnego, nadyma ma³ego.
- Lew To³stoj |
|
|
|
|
PROJEKTER
|
Wys³any: 2012-06-27, 07:18 Re: Co z t± airguns± ?
|
0
|
|
|
Pomóg³: 15 razy Posty: 1837 Sk±d: MODULAR - equipment
|
jarbia napisa³/a: | Witam
Jako ¿e jestem amatorem ,to mam nadziejê ,¿e profesjonali¶ci mi to wybacz± .