Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
zeniTh 
Wys³any: 2012-07-15, 13:42   mercedes sprinter 412
0
UP DOWN

Posty: 64
Sk±d: RSR
witam
Jestem tu nowy, tzn forum przegl±dam ju¿ od jakiego¶ czasu, ale jeszcze siê nie udziela³em
jestem lakiernikiem amatorem, dotychczas moja praca koñczy³a siê na pojedyñczym elemencie, zaprawkach, malowaniu felg.

Jako ¿e teraz znajomy poprosi³ mnie o pomoc w jego firmie (firma przewozowa) abym pomalowa³ mu to i tamto, na pierwszy ogieñ dosta³em busa mercedesa.
Moim zadaniem jest usuniêcie rdzy, oraz pomalowanie ca³ego auta.

Tak jak pisa³em na pocz±tku jestem amatorem, a to moja pierwsz powa¿na praca, nie chcia³bym ¿eby znajomy by³ niezadowolony, poniewa¿ jak siê sprawdzê bêdê z nim na sta³ê wspó³pracowa³.

Na pocz±tek wzi±³em siê za niwelowanie rdzy, po oczyszczeniu miejsca gdzie by³a rdza zamalowa³em Cortaninem F. Obecnie dalej jeszcze czyszczê miejsca z rdz±. Zosta³a mi jeszcze góra samochodu oraz odkrêcenie przednich drzi i wyciêcie szyby przedniej oraz oczyszczenie dooko³a uszczelki poniewa¿ jest tam du¿o rudej.

Teraz proszê o podpowiedzi gdybym co¶ robi³ nie tak,

Po zakoñczeniu odrdzewiania planujê pomalowanie wszystkich miejsc gdzie by³a rdza podk³adem reaktywnym (ju¿ zakupiony roberlo + utw. roberlo )
Tam gdzie trzeba bêdzie spawaæ to pospawamy + masa uszczelniaj±ca do spawów

Pó¼niej my¶la³em dopiero to szpachlowaæ i wyrównaæ wgniecenia, tam gdziê bêdzie potrzeba szpachal natryskowa, na to podk³ad akrylowy i malowanie na koniec polerka.

Auto prawdopodobnie bêdzie malowane na bia³o lub czerwono.
Ogólnie samochód ma byæ odrdzewiony i jako tako wygl±daæ, wiadomo ¿e przy przewozie ludzi zaraz siê poniszczy/poobija.

Obecny wygl±d auta z wczoraj



Proszê o podpowiedzi i nie zmieszanie mnie od razu z b³otem jakbym co¶ ¼le robi³, dopiero zaczynam powa¿n± przygodê z lakierowaniem i chcia³bym to robiæ bo mi siê to podoba.
 
 

rude.boy
Wys³any: 2012-08-01, 12:13   
0
UP DOWN


Posty: 203