Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomość
wazzie 
Wysłany: 2007-12-12, 20:29   zaprawki - vademecum
0
UP DOWN

Posty: 30
Skąd: RzeszĂłw
Witam,
jako Âże jestem tutaj nowy; wypada sie przywitaĂŚ: Witam wszystkich.

Moja proÂśba jest nastĂŞpujÂąca:
1. wyjaÂśnienie jak poprawnie wykonaĂŚ zaprawki na lakierze metalicznym, zakÂładajÂąc Âże mam juÂż poÂłoÂżonÂą szpachle. Zazwyczaj malowaÂłem caÂły element, ale w tym przypadku oznaczaÂłoby to przelakierowanie caÂłej nexii. PomalowaÂłem naprawiany fragment bazÂą, a potem bezbarwnym - cieniujÂąc go lekko poza naprawiany obszar, ale powychodziÂły paskudne chmury...
2. pyt. u do³u drzwi zaczê³a wychodziÌ korozja, popodnosi³a blachê zawiniêt¹ od do³u na wew czêœÌ drzwi - jak z tym powalczyÌ???

BĂŞdĂŞ zobowiÂązany za udzielenie mi wyczerpujÂących wskazĂłwek i porad.
pozdrawiam
wazzie
 

rbfm 
Wysłany: 2007-12-12, 20:34   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
bezbarwnym malujesz caly element, cieniujesz tylko baza. ale w 99% przypadkow wyglada to paskudnie w metaliku i lepiej polakierowac caly element. no chyba ze cieniujesz polowe elementu i przejscie jest lagodne. a nie rozumiem dlaczego oznacza to lakierowanie calego auta?

no i w sumie to tak ciezko odpowiedziec nie widzac uszkodzenia. inaczej sie robi gdy masz ryse przez pol elementu a inaczej niz np odprysk itd... najlepiej to pokaz fotke i wtedy doradzimy cos.

a co do drugiego pytania to ja zrozumialem ze puchnie ci miedzy dwoma platami blachy? oczyscic mechanicznie ile sie da a w miejsca niedostepne zalac czyms pasywujacym rdze, np rc900.
 

wazzie 
Wysłany: 2007-12-12, 21:27   
0
UP DOWN

Posty: 30
Skąd: RzeszĂłw
Witam,
Trudno mi o fotki. auto ma kantach b³otników ju¿ spore b¹ble - chcia³em je zci¹gn¹Ì, zabezpieczyÌ, zaszpachlowaÌ i pomalowaÌ, myœla³em ze jest jakiœ "myk" na to aby nie lakierowaÌ ca³ego elementu...
w moim przypadku bÂąble pojawiÂły sie nad nad kaÂżdym koÂłem, dodatkowo kilka odpryskĂłw na masce po kamyczkach no i na drzwiach.... czyli musiaÂłbym przelakierowaĂŚ wiĂŞkszÂą czĂŞÂśc autka. Drzwi pewnie polakieruje bazÂą i bezbarwnym do listwy po Ăłwczesnym zabezpieczeniu tego co sie da ratowaĂŚ, a na reszcie bĂŞdzie trzeba sie zadowoliĂŚ chmurkami...
Jako Âże nie jest to nowy samochĂłd i sÂłuÂży raczej jako rzecz codziennego uÂżytku, nie chce pakowaĂŚ w niego wiĂŞkszych kosztĂłw, zaleÂży mi raczej aby naprawa byÂła w miarĂŞ estetyczna i trwaÂła.
 

maras 
Wysłany: 2007-12-12, 23:21   
0
UP DOWN

Pomógł: 5 razy
Posty: 211
Skąd: Sokolniki k.Poznania
BazÂą cieniowaĂŚ, a bezbarwnym najlepiej caÂły element. Mozna uÂżywaĂŚ rozpuszczalnikĂłw do cieniowania, wtedy trochĂŞ zaoszczĂŞdzisz na klarze, ale jak nie masz wprawy w uÂżywaniu tego specyfiku, to lepiej nie ucz sie na samochodzie, tylko na jakimÂś starym elemencie. Ja w kaÂżdym bÂądÂź razie tego nie uzywam, wole malowaĂŚ caÂły element bezbarwnym i mieĂŚ spokĂłj
 

rbfm 
Wysłany: 2007-12-13, 04:52   
0
UP DOWN

Pomógł: 21 razy
Posty: 1890
Skąd: KrakĂłw
uwierz mi ze wieksza sytysfakcje bedziesz mial gdy polakierujesz sobie cale elementy. a cenowo moze wyjsc nawet taniej.
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group