Autor |
Wiadomo¶æ |
|
wrazle
|
Wys³any: 2013-07-13, 22:31 Kompresor + pistolety
|
0
|
|
|
|
witam mam na imiê Rafa³ chce kupiæ sb jaki¶ kompresorek i do tego pistolety
dodam ¿e nigdy nie malowa³em obejrza³em z 20filmow jak siê to robi parê poradników ,zamierzam kupiæ jak±¶ ksi±¿kê ¿eby siê poduczyæ ewt kurs
cel:
jestem amatorskim mechanikiem blacharzem, robiê i remontuje auta czasem co¶ dla znajomych.
przejde do celów : malowanie elementów masek b³otników ,ca³ych samochodów
mam gara¿e 2 , 1 du¿y na 2 auta i pomieszczeniem za jak na 3 auto i drugi mniejszy blaszany na 1 auto.
blaszany bêdê ociepla³ a od do³u na wylewkê dawa³ p³ytki czyli pomieszczenie bd do¶c czyste
chce kupiæ kompresor 2 t³okowy wydajno¶æ 400l z 100-200l butl±
do tego pistolety dysze 1,3 oraz 1,8
jakie by¶cie polecali ? ile mogê daæ ? to powinni¶cie oceniæ , nie mia³em pistoletu w rêce nigdy wiec najlepszy by by³ jaki¶ do nauki lecz chcia³ bym ¿eby malowanie by³o dobre
mam do pomalowania teraz moje auto bmw e36 maska b³otnik https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1011306_579913335393873_2111447954_n.jpg
wiec mam na czym siê szkoliæ ( jak kupiê sprzêt bêdê wam tru³ o porady)
wiec co by¶cie polecali ? |
|
|
|
|
maddict
|
Wys³any: 2013-07-13, 22:51
|
0
|
|
|
|
Wszystko zalezy od tego ile mozesz wydac, ja na poczatek polecilbym pistolet iwaty air gunse. Co do kompresora to najlepiej cos na pasek - jakis prawdziwy ABAC, najlepiej na sile. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2013-07-14, 00:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Cytat: | nie mia³em pistoletu w rêce nigdy | ¿artujesz sobie?
I mówisz, ¿e na powa¿nie chcesz zaj±æ siê lakiernictwem?
Nie lepiej pój¶æ do kogo¶ na przyuczenie? Pomêczyæ siê kilka miesiêcy, a do¶wiadczenie zostanie? Wiem, ¿e jak kto¶ rozkazuje to siê robi h...., ale szefem potem sobie sam bêdziesz ju¿ do koñca ¿ycia.
Ile masz kasy do przeznaczenia ogó³em na kompresor, wê¿e, bloki przygotowania powietrza, pistolety? |
|
|
|
|
hamir
|
Wys³any: 2013-07-14, 06:38
|
0
|
|
|