Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
mariusz80 
Wysłany: 2015-11-06, 13:42   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
mayer, do cieniowania bazy używam rozuszczalnika(tak to nazywają) Turbo, moim zdaniem jest to jakaś żywica a do bezbarwnego używam rozuszczalnika Mipy
_________________

 
 

cysio
Wysłany: 2015-11-06, 21:31   
0
UP DOWN

Posty: 50
Skąd: Brzeg
Mariusz opisz jak u Ciebie wygląda cieniowanie bezbarwnego. Widzę ze do oklejania na niektórych autach używałeś folii powiedz co to za produkt i jak się to ma w porównaniu do tradycyjnego oklejania ( folia + papier na okolice lakierowane) ?
 

ZIELARZ
Wysłany: 2015-11-06, 21:37   
0
UP DOWN

Posty: 12
Cieniowanie bezbarwnego :spoko:
Wszystko robisz na aucie ?
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-11-08, 15:16   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
cysio,
tu masz dwa filmiki z cieniowania
https://www.youtube.com/watch?v=b8BIuvzCelY
https://www.youtube.com/watch?v=-T8gbQ1iYkU
wszędzie chałtura, tu też wszystko oklejone ^^
w skrócie co do folii... szybciej, łatwiej, czyściej, taniej
_________________

 
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-08, 15:53   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
mariusz80 napisał/a:
łysy73, gdybym nie potrafił w ten sposób oklejać i matować to też bym się nie brał.
A jak zdjęcia w oczka kolą to omijaj z daleka, Najlepszy wszechwiedzący lakierniku.
Pozdrawiam i nie musisz odpisywać
Nie da się zmatować ani domalować pod czymś, więc ani Ty ani nikt nie ma takich umiejętności.
Najlepszy nie jestem a i nie wiem wszystkiego, i jeśli jestem jaki jestem to wyobraź sobie gdzie Ty jesteś jeśli taki nikt jak ja zwraca Tobie uwagę i to tylko na taki "drobiazg" nie wnikając nawet w całą technologię, czy dostosowanie struktury do reszty nie lakierowanych elementów...

Ale Tobie nikt nic nie powie i zdania nie zmienisz bo Ty wiesz najlepiej, robisz najlepiej i na dodatek uważasz że tak jest najlepiej.
Rób jak uważasz bo masz u siebie do tego pełne prawo, ale na pewno nie ma to nic wspólnego z "DOBRĄ ROBOTĄ"
To tylko dobrze wyglądająca CHAŁTURA/DRUCIARSTWO.
A szkoda bo być może jest to jedyna rzecz którą na koniec pracy partolisz - na dodatek prawie świadomie - i właśnie to mnie w oko zakolało, bo widząc przynajmniej jedno Twoje narzędzie/gun nie wydajesz się być całkowitym ciołkiem i gównozjadem.
Twój cyrk, Twoje małpy i Twoi klakierzy, ale to nie oznacza że wszystko jest OK.
Nara
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-08, 16:01   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
piotrekpiotrek napisał/a:
łysy73 napisał/a:
piotrekpiotrek napisał/a:
dobra robota Mariusz;)
A po czym to poznałeś?
Może i mnie oświecisz, bo albo jestem ślepy i widzę tylko zdjęcia elementów i aut tylko w kicie i lakierze, albo tylko tyle mi się na tej stronie wyświetla.
Nie widzę ani fot podkładu, ani choćby opisu co, jak i czym było między tymi zdjęciami robione.
Nie zakładam z góry że źle i złymi materiałami, ale ja nic na ten temat nie widzę, więc chętnie się dowiem na podstawie czego wyciągnąłeś taki wniosek (bo lakier się błyszczy?)



łysy73 .... jak widać wyżej, to nie było do ciebie...
Wiem.
Ale zapytałem po czym to osądziłeś nie wiedząc o tej robocie kompletnie niczego.
Widząc tylko elementy przeszlifowane z gołą blachą na wierzchu i po polakierowaniu, nie mając kompletnie żadnej wiedzy co, jak i czym w międzyczasie było robione.
Na podstawie błyszczącego lakieru bezbarwnego ustaliłeś że robota była dobrze zrobiona?
Bo nie wiesz co jest pod spodem, jak i czym było nanoszone, ew. obrabiane.
Nie wiesz kompletnie NIC a wydajesz werdykt jak zwykły bezmyślny klakier.
I tyle.
(przypominając po raz kolejny że nie zarzucam z góry że naprawdę nie jest ok, ale ja też tego nie wiem, bo jedyne co widać to to że jest proste i się błyszczy, a nie wiadomo co jest pod spodem)
Ok koniec OFFu.
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-11-08, 16:29   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
może nie zauważyłeś wcześniejszych zdjęć, na których były pokazane kolejne etapy... teraz już mi się nie chce wstawiać 50 zdjęć z reaktywnym, szpachlą, podkładem akrylowym itd. Chyba nikt nie opisuje tu swoich zdjęć jak i czym przygotowywał, było to w którymś miejscu opisane, więc po co za każdym razem się powtarzać. Rozumiem, że się czepiasz tego oklejania/demontażu, ale i tak uważam, że nie zawsze jest to konieczne :)
_________________

 
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-11, 17:11   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Tak nie oglądałem wcześniejszych a tylko przejrzałem jedną stronkę gdzie niczego z tego nie było więc zapytałem o to o co zapytałem tylko nie Ciebie bo wiesz co jak i czym było robione tylko osobę która raczej nie mogła tego wiedzieć :D

Tak, czepiam się oklejania :D :D
A w szczególności znaczka BMW na tylnej klapie bo to już było przegięcie na maxa, bo już pomijając wszystko inne dziesięć razy szybciej było go wyjąć z dwóch kołeczków niż okleić :D :D
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-11, 17:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
mariusz80 napisał/a:
zdjęć z reaktywnym, szpachlą, podkładem akrylowym
Mariusz jeśli używasz podkładu reaktywnego, to gdy będziesz siedział wieczorkiem z zimnym piwkiem w ręku weź sobie podumaj czy nie warto Ci całkowicie usunąć go ze swojej technologii zamieniając go epoksydowym.
Jest dużo prościej, mniej skomplikowanie, bardziej uniwersalnie, dobrze, szybko i łatwo oraz praktycznie rzecz biorąc kompletnie bezstresowo i bezkolizyjnie.
Kiedyś napomknął o tym Robert/PROJEKTER i tak sobie podumałem, podumałem i sam poszedłem tą drogą.
Jest dużo prościej, szybciej i bezkonfliktowo.
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-11-11, 18:26   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
Te nieszczęsne znaczki okleiłem, bo za cholere nie chciały wyjść, aż się wyginały. Więc wolałem okleić niż lecieć po nowy znaczek. A co do epoksydowego, że szybciej to owszem. Reaktywny jest bardziej penetrujący i daje lepsza ochronę wg mnie. Dodatkowo na reaktywny Turbo można nakładać szpachlówki, więc też jest szybko :)
_________________

 
 

piotrekpiotrek
Wysłany: 2015-11-11, 23:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 71
łysy73 napisał/a:
Wiem.
Ale zapytałem po czym to osądziłeś nie wiedząc o tej robocie kompletnie niczego.

Nie masz zielonego pojęcia co miałem na myśli, na co patrzyłem, co widziałem i o co mi chodziło... aaa poza tym DO CIEBIE TEGO NIE POWIEDZIAŁEM jak nie rozumiesz małymi literami i z tobą NIE ROZMAWIAM więc gucio mnie obchodzi co chcesz wiedzieć i o co mnie pytasz.
łysy73 napisał/a:
Tak nie oglądałem wcześniejszych a tylko przejrzałem jedną stronkę gdzie niczego z tego nie było więc zapytałem o to o co zapytałem tylko nie Ciebie bo wiesz co jak i czym było robione tylko osobę która raczej nie mogła tego wiedzieć

Ty chyba roboty nie masz bo tylko zaczepki szukasz. Próbujesz naśladować Projektera tylko że jest małe "ale". Brak ci wiedzy, sprytu, doświadczenia. Cokolwiek napiszesz i jak by ci nie przyszło do głowy mnie podpuszczać to masz jak w banku że ci nie odpiszę bo szkoda mi czasu dla ciebie.
Co do galerii Mariusza i twoich komentarzy, oraz komentarzy z nie jednego postu to może zamieść swoją fotogalerię w której chętnie zobaczę/zobaczymy twoje fantastyczne warunki pracy które na pewno masz skoro nie jesteś jak to mawiasz "gównozjadem" oraz ocenimy krok po kroku jak zarąbiście robisz robotę. Wiesz może to będą "tylko zdjęcia" ale myślę że każdy chętnie obejrzy. Żegnam.
_________________
Blacharstwo, lakiernictwo, serwis, likwidacja szkód, naprawy powypadkowe, mechanika pojazdowa, stacja kontroli pojazdów
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-13, 02:37   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
mariusz80 napisał/a:
Reaktywny jest bardziej penetrujący i daje lepsza ochronę wg mnie. Dodatkowo na reaktywny Turbo można nakładać szpachlówki
No nie wiem, bo to jest właśnie główny powód dla którego całkowicie go odstawiłem.
Ja nie uznaję w żadnym wypadku szpachlowania na gołą blachę (choć niby można) a takowa jest bardzo często (ze zdjętym ocynkiem, czy też nie), więc pomimo iż tak jest "wolniej" zawsze pokrywam ją właśnie podkładem epoksydowym.
Po reaktywnym nie szpachluję, a po akrylowym jakoś mi nie pasuje, więc wybrałem epoksyd, a dzięki temu i pozbyłem się jednego produktu (kwaśnego).
W drugiej strony: rdzę się usuwa a nie zamalowuje więc jeśli mam czystą blachę to niby po co AŻ reaktywny?

A z tym szpachlowaniem po reaktywnym to właśnie jakoś tego nie przełknę.
Po DP bodajże 825R też niby kitowali tylko część moich znajomych mówiła że nie odpada inni powiedzieli że coś tam im nie leży, więc sam lepiej nie próbowałem.
Poza tym niby był dobry na przeszlify, dobry M/M, ale mi do tego nie odpowiadał bo nie podobało mi się jak się baza na nim układała i na jasnych kolorach widziałem gdzie była jego granica przejścia (pewnie mi nie uwierzysz ale bywam upier...dliwy i potrafię znaleźć dziurę nawet w całym :D ), więc to był dodatkowy powód aby go odstawić.
Z innej strony jedna z firm (nie pamiętam czy nie właśnie NOVOL) też na początku chyba dopuszczała kitowanie a później jednak ten opis zniknął z ich kart - w którejś tak chyba było.
Więc generalnie nie wierzę i nie chce próbować - bo kiedyś już na innym specyfiku typu ala brunox się przejechałem i pół auta za free zaiwaniałem bo od niego wsio poodpadało - a niby miało być tak nowo, bobrze i pięknie.
OKI.
Koniec offa
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-13, 02:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
piotrekpiotrek napisał/a:
Próbujesz naśladować Projektera tylko że jest małe "ale". Brak ci wiedzy, sprytu, doświadczenia
Ja to ja a Projekter to Projekter i uwierz mi na słowo że jestem duuuuuużo bardziej pobłażliwy niż Robert.
I jeśli już nas porównujesz to nie wywołując go powiem Ci że z doświadczeniem to chyba nie trafiłeś ale z wiedzą masz zupełną rację bo nigdy nie byłem na tyle kopnięty w dekiel aby z nim polemizować na tematy techniczno technologiczne, czy formalno prawne.
Ale jaka moja wiedza w tych zakresach nie była by mniejsza niż Roberta (co Cię chwilowo uszczęśliwi) to jest na tyle wystarczająca aby Ciebie wkopać w ziemię po czubek pokrywki na pojemnik w którym inni mają mózgi :D :D
ADIOS
 

kosior
Wysłany: 2015-11-15, 08:59   
0
UP DOWN


Posty: 102
łysy73 napisał/a:

W drugiej strony: rdzę się usuwa a nie zamalowuje więc jeśli mam czystą blachę to niby po co AŻ reaktywny?



hmmm reaktywny nie jest na rdzę ja cenzura ale wypracowania tu odchodzą
_________________

 

pajton
Wysłany: 2015-11-15, 10:00   
0
UP DOWN

Posty: 71
kosior napisał/a:
łysy73 napisał/a:

W drugiej strony: rdzę się usuwa a nie zamalowuje więc jeśli mam czystą blachę to niby po co AŻ reaktywny?



hmmm reaktywny nie jest na rdzę ja cenzura ale wypracowania tu odchodzą


Mnie też uczono że nie jest na rdzę, on ma inne zadanie.
Tu ktoś fajnie opisał:
http://jaktozrobilemwgara...-odrdzewiaczem/
 

KK 
Wysłany: 2015-11-15, 12:43   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3279
Tu nie ma co opisywać, ani co kombinować, reaktywny nie jest na rdzę tak samo jak epoksydowy. Jak ma być dobrze to rdzę czyści się do gołego, piaskuje itd.
Jak się robi garażowo to można sobie nawet śrubokrętem poskrobać i minią zamalować pędzlem.
_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-11-15, 13:19   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
Oczywiście, że nie jest na rdzę. Rudej się trzeba najpierw pozbyć szlifem, piaskowaniem itp
_________________

 
 

Przemek 
Wysłany: 2015-11-15, 13:41   
0
UP DOWN
Przemek


Pomógł: 4 razy
Posty: 510
Skąd: Szczecin
mariusz80 napisał/a:
Oczywiście, że nie jest na rdzę. Rudej się trzeba najpierw pozbyć szlifem, piaskowaniem itp

A jak pozbywasz się rudej szlifując na blasze która ma niecały 1mm grubości ?
_________________
Tym się zajmuję
http://piaskowanieszczecin.pl/
http://akwarium.szczecin.pl/
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-11-15, 14:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
Nie zastanawiam się czy blacha ma 1 czy 2 mm, zawsze biorę pod uwagę, że pod większym purchlem już jest dziura lub się przeszlifuje, wtedy zostaje wstawka.
_________________

 
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-15, 16:42   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Zaraz zaraz, bo być może ktoś niezbyt dobrze do końca mnie zrozumiał:
- napisałem że "rdzę się usuwa a nie zamalowuje...." po to aby dać do zrozumienia że zawsze i tak i tak mam do czynienia z czystą blachą, więc nie muszę nakładać na nią AŻ REAKTYWNEGO a wystarczy epoksydowy co jest dodatkową przesłanką aby reaktywnego nie mieć nawet na stanie.
Chodziło mi o to że brak przymusu jego użycia, oraz kilka innych czynników a w zasadzie plusów przemawia bardziej za podkładem epoksydowym a nie reaktywnym - przynajmniej dla mnie, na podstawie tego co ogólnie jest wiadomo.
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-15, 16:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Przemek napisał/a:
A jak pozbywasz się rudej szlifując na blasze która ma niecały 1mm grubości ?
"włosy murzyna", czasami tarcza, piaskowanie, albo łatanie...
Rdzę trzeba usunąć nawet jeśli doda to dużo roboty, ale nie zrobienie tego całkowicie mija się celem jakiejkolwiek roboty - szkoda czasu, pracy i materiałów.
 

pajton
Wysłany: 2015-11-15, 17:56   
0
UP DOWN

Posty: 71
ale napisałeś też

łysy73 napisał/a:
jeśli mam czystą blachę to niby po co AŻ reaktywny?
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-15, 18:31   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Tak.
Napisałem że jeśli mam czystą blachę to po co "AŻ reaktywny" - z naciskiem na AŻ.
Czyli że nie jest wcale konieczny i można użyć inny który ma i dobre właściwości antykorozyjne/jest dobrym izolatorem i jest dużo bardziej uniwersalny, bo cały czas tyczy się to użycia epo zamiast duetu reaktywny/akrylowy.
 

barteek933
Wysłany: 2015-11-15, 20:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
jak trzeba kłaść szpachlę to po co się bawić w jakieś reaktywne jak to nie podnosi jakości a tylko czas wydłuża ....
 

łysy73 
Wysłany: 2015-11-16, 20:14   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Po pierwsze krótki czas nigdy nie jest wykładnikiem DOBREJ jakości a takie podejście że można zrobić szybciej pomijając pewne czynności/materiały działa wręcz przeciwnie - ale to temat rzeka.
Po drugie są ludzie - jak np. Ja - którzy nie uznają szpachlowania na gołą blachę.
Każdy robi jak uważa.
 

barteek933
Wysłany: 2015-11-16, 20:33   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
"Po pierwsze krótki czas nigdy nie jest wykładnikiem DOBREJ jakości "

a czy ja napisałem o pomijaniu czegoś ?
napisałem tylko że reaktywny wydłuża czas a ja też nie jestem za szpachlowaniem na gołą blachę ponieważ położyć epoksyd to jest godzina czasu i można szpachlować
 

pitervr6 
Wysłany: 2015-12-05, 20:41   
0
UP DOWN


Posty: 167
Skąd: rze
Mariusz ktos Ci chyba foty podkrada ?

https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 

pawel1108 
Wysłany: 2015-12-05, 22:39   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 960
Skąd: Wrocław
Heh tam są nawet zdjęcia KIA kolegi Homer S.
dobre :sciana:
_________________
www.lakiernik-wroclaw.eu
 

hematol 
Wysłany: 2015-12-05, 23:29   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 975
Skąd: Śląsk
trafił sie pasożyt,który najwidoczniej nie potrafi lakierować a chce pozyskać klientów,póki co jego dane widnieją na FB wraz z nr tel. :tak:
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2015-12-06, 00:10   
0
UP DOWN


Pomógł: 45 razy
Posty: 3040
Skąd: Łódż
pawel1108 napisał/a:
Heh tam są nawet zdjęcia KIA kolegi Homer S.

Też to zauważyłem ,najlepsze że dość dawno one były tutaj wrzucone także musi
ostro przekopywać to forum .... i inne strony w poszukiwaniu zdjęć "swoich prac" :cool:
Normalnie szkoda słów ..... ciekawe czy zdaje sobie sprawę że narusza
Dobra Osobiste (autorów tych zdjęć) które to są prawem chronione ...
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-12-06, 09:04   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
Na swoje nieszczęście pokazał dane
_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-12-06, 22:44   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
Po moich argumentach, jednak usunął moje zdjęcia ze swojej stronki, dzięki pitervr6 za podesłanie linka
_________________

 
 

mayer
Wysłany: 2015-12-07, 23:06   
0
UP DOWN

Posty: 122
jaką gradacją papieru wykończyłeś ostatecznie reflektor przed położeniem bezbarwnego?
 

mariusz80 
Wysłany: 2015-12-08, 17:25   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
abranety 400,600 następnie abralon 1000, 2000
_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 22:15   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
dawno mnie nie było... w międzyczasie było parę prac mniejszych i większych. Wreszcie przyszedł czas na moje autko. Jak to mówią... szewc bez butów chodzi :) autko ma już swoje lata, ale właśnie takie lubię, dałem mu drugą młodość i na lakierze się nie skończy.








w podkładzie novol 320
_________________

 
 

KK 
Wysłany: 2016-03-20, 22:19   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3279
Novol 320 szybko schnie?
_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 22:44   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
2h w 20 stopniach
_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 23:00   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ








podkład p97 jako m/m




baza




klar mipa cc8 od Lakieroka :)






_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 23:05   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
dach






a na koniec dostanie szeroką stal :)
_________________

 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2016-03-20, 23:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 45 razy
Posty: 3040
Skąd: Łódż
mariusz80 napisał/a:
autko ma już swoje lata, ale właśnie takie lubię,

Nie jesteś jedyny ... ;)
Co to za kolorek na niego wrzuciłeś ?
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 23:14   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
_________________

 
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 23:16   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
;)


symbolu teraz nie pamiętam, bo wybierałem z kolor mapy lessonala
_________________

 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2016-03-20, 23:18   
0
UP DOWN


Pomógł: 45 razy
Posty: 3040
Skąd: Łódż
Taki jaśniejszy i bardziej żółty to jest na Hondach
a czym go przykryłeś ?
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 23:23   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
z tego co wyszło to wychodził tylko w jakiś starych chevroletach, aparatem nie da się pokazać tego koloru jaki jest na żywo. Klar Mipa CC8 już od dłuższego czasu używam
_________________

 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2016-03-20, 23:26   
0
UP DOWN


Pomógł: 45 razy
Posty: 3040
Skąd: Łódż
A motorek jaki w nim masz i czy planujesz wymianę ? Tylko nie pisz że chcesz mu wsadzić tą VW V6 2.8 ;) To jazda od stacji paliw do stacji paliw :cool:
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-20, 23:49   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
heheheh nie planuje, choć sporo rzeczy mam z tego modelu. Motorek to 2.0 8v
_________________

 
 

ursus1992
Wysłany: 2016-03-27, 11:56   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
witam jak oceniasz tego novola 320 ?
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-28, 07:32   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
już parę puszek wyrobiłem i jestem zadowolony z czasu schnięcia ( 2h w 20 stopniach ) i łatwości szlifowania. Poprzez dodanie rozcieńczalnika z wersji wypełniającej można zrobić gruntującą z gładką powierzchnią. Występuje w kolorze szarym, można go przyciemnić pigmentem (max. do 3%), który Novol ma w swojej ofercie, ale wtedy minimalnie traci swoje zalety. Dlatego używam go bez dodawania pigmentu a odpowiednie szarości robię podkładami m/m
_________________

 
 

sawmaster 
Wysłany: 2016-03-28, 09:02   
0
UP DOWN

Posty: 465
Skąd: Białystok
mariusz80 napisał/a:
już parę puszek wyrobiłem i jestem zadowolony z czasu schnięcia ( 2h w 20 stopniach ) i łatwości szlifowania. Poprzez dodanie rozcieńczalnika z wersji wypełniającej można zrobić gruntującą z gładką powierzchnią. Występuje w kolorze szarym, można go przyciemnić pigmentem (max. do 3%), który Novol ma w swojej ofercie, ale wtedy minimalnie traci swoje zalety. Dlatego używam go bez dodawania pigmentu a odpowiednie szarości robię podkładami m/m


a co z siadaniem
 

mariusz80 
Wysłany: 2016-03-28, 09:16   
0
UP DOWN


Pomógł: 11 razy
Posty: 921
Skąd: WZ
Skurcz jest wiadomo, jak to w akrylach, ale po tych 2h jest już ok.
_________________

 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group