Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomo¶æ
DarcykXX
Wys³any: 2008-01-30, 15:55   Ma³y problemik w sprawie ci¶nienia...
Go¶æ
Witam mam taki problemik nie jarze jak to jest z tymi niskoci¶nieniowymi pistoletami a dok³adniej je¿eli pisze ¿e Ci¶nienie na wej¶ciu : 2 bar to nie moze dostaæ wiekszego ci¶nienia na pistolet od kompresora czy to jest minimalne ci¶nienie jakie powinien dostawaæ????
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-30, 16:21   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
w praktyce to jest tak ze hvlp musi dostac wiecej niz HP. dla przykladu moja sata musi miec blisko 8atm na wejsciu zeby digital pokazal wymagane 2,00. cisnienie robocze to jest po nacisnieciu cyngla.
 

gruber
Wys³any: 2008-01-30, 17:54   ci¶nienie
Go¶æ
Ale jak producent hvlp czy lvlp podaje ci¶nienie robocze 1,7-2,5bar to chyba takie powinno byæ podane na pistolet...
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-30, 19:37   Re: ci¶nienie
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
gruber napisa³/a:
Ale jak producent hvlp czy lvlp podaje ci¶nienie robocze 1,7-2,5bar to chyba takie powinno byæ podane na pistolet...


no tak. ale powtarzam po raz n-ty na tym forum ze cisnienie robocze to jest przy wcisnietym cynglu :wink:
 

gruber
Wys³any: 2008-01-30, 20:04   
Go¶æ
No tak ty masz digital, ale co z pistoletami które go nie maj±, czy manometr przed pistoletem za³atwi sprawê, chyba nie skoro ty aby uzyskaæ 2 atm podajesz na wej¶cie osiem.
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-30, 20:15   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
gruber napisa³/a:
No tak ty masz digital, ale co z pistoletami które go nie maj±, czy manometr przed pistoletem za³atwi sprawê, chyba nie skoro ty aby uzyskaæ 2 atm podajesz na wej¶cie osiem.


manometr przed pistoletem skutecznie zalatwia sprawe. nie sugeruj sie tym ze sata3k potrzebuje tak wielkiego cisnienia. to jest wyjatkowo wymagajacy pistolet. inne popularne wymagaja polowe z tego :)
do walcoma slim s laduje cos kolo 4. wtedy robocze jest kolo 3 (juz nie pamietam bo dawno nim nie robilem)
 

baqo 
Wys³any: 2008-01-30, 22:19   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
rbfm napisa³/a:
no tak. ale powtarzam po raz n-ty na tym forum ze cisnienie robocze to jest przy wcisnietym cynglu
ZGADZAM SIÊ!!!
 
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-01-30, 23:14   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
je¶li zbiornik bêdzie du¿y 300-600 litów i wiêcej i mo¿liwie blisko lakierni ,na linii filtry o du¿ym przep³ywie powietrza i w±¿ do pistoletu o ¶r. wew min10-12 mm . sata super chodzi (oko³o 2-2,5 bara ) przy ci¶nieniu na instalacji oko³o 4-5 bar.
Przerabia³em to osobi¶cie i du¿ej ¶r przewody na instalacji powietrza to podstawa ( ja mam jeszcze jeden zbiornik oko³o 80 litrów zaraz za ¶cian± komory i jest rewelacja .
 

rbfm 
Wys³any: 2008-01-31, 06:17   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
piotrusiek napisa³/a:
je¶li zbiornik bêdzie du¿y 300-600 litów i wiêcej i mo¿liwie blisko lakierni ,na linii filtry o du¿ym przep³ywie powietrza i w±¿ do pistoletu o ¶r. wew min10-12 mm . sata super chodzi (oko³o 2-2,5 bara ) przy ci¶nieniu na instalacji oko³o 4-5 bar.
Przerabia³em to osobi¶cie i du¿ej ¶r przewody na instalacji powietrza to podstawa ( ja mam jeszcze jeden zbiornik oko³o 80 litrów zaraz za ¶cian± komory i jest rewelacja .


spelniam wszystkie warunki nawet z nadmiarem (podpinam pistolet bez weza! bezposrednio do baniaka) i jak ustawie 4-5 bar to na digitalu mam max 1 !!!! a kompresor mam naprawde konkret (5kW). pojemnosc zbiornika nie ma znaczenia, bo to kompresor musi nadazac z pompowaniem w czasie pracy !

dopiero jak walne kolo 8, to wtedy daje 2 bary. mowa o hvlp. RP chodzi na duzo nizszym cisnieniu i uzyskuje te 2,5.
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-01, 00:21   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
RBFM WED£UG MNIE PISZESZ BZDURY!!!

sprê¿arka ma za zadanie utrzymywaæ w miare mo¿liwo¶ci jednakowe ci¶nienie ja mam u siebie sprê¿arke BLITZ o wydajno¶ci 1000l/min ! ! ! (7,5 kw) zbiornik 600 litrów i podczas malowania SAT¡ HVLP 2000 na reduktorze mam ustawione 2 ,5 ) nigdy sprê¿arka nie sz³a na max !!! przy ca³o¶ciowym malowaniu w³±czy sie mo¿e 3 razy ( ci¶nienie na g³ównym zbiorniku oko³o 6 atm.)

Gdyby zbiornik nie mia³ znaczenia to po co ci on , wal bezpo¶rednio ze sprê¿arki , albo spróbuj wypu¶ciæ ze 600 litrowego zbiornika powietrze przez 10 mm otwór ( troszke ci to zajmie)
nie pisze tutaj o kompresorkach z makro za 300 z³ podobnych do pompki rowerowej.

A je¶li oprócz saty na instalacji pracuj± jeszcze maszynki do szlifowania ( moja dynabryde bierze wiêcej powietrz ni¿ sata , bo kompresor czê¶ciej sie za³±cza .
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-01, 05:27   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
piotrusiek napisa³/a:
RBFM WED£UG MNIE PISZESZ BZDURY!!!


masz prawo tak myslec :mrgreen:
ale wyprowadze cie z bledu:

piotrusiek napisa³/a:
sprê¿arka ma za zadanie utrzymywaæ w miare mo¿liwo¶ci jednakowe ci¶nienie ja


jednakowe cisnienie ma za zadanie utrzymac REDUKTOR cisnienia. sprezarka ma za zadanie utrzymac odpowiedni wydatek powietrza, z nadmiarem bo inaczej spadnie cisnienie.

piotrusiek napisa³/a:
Gdyby zbiornik nie mia³ znaczenia to po co ci on , wal bezpo¶rednio ze sprê¿arki ,


zbiornik jest po to zeby sprezarka nie chodzila na okraglo bo jak pewnie wiesz to sprezarki typowo pracuja w cyklu 40/60 (4 min pracy/6 min spoczynku). inaczej by sie zatarla lub nawet spalila

mowa o kompresorach do 10 tys zl.
drozsze juz moga pracowac w cyklu pelnym.

moj kompresor ma taki wydatek, ze moge malowac przy calkowicie pustej butli i nadazy jeszcze ja nabic w czasie lakierowania. gdybym nie mial baniaka, a sam reduktor i sprezarka pracowala by non stop - mialbym odpowiednie i stale cisnienie-oczywsisice to jest teoria bo reduktor musialby nadmiar cisnienia puszczac gdzies bolkiem wtedy a nie ma takich reduktorow, typowe po prostu wylaczaja silnik.
duze butle daje sie po to zeby bylo czym robic jak silniczki slabe i nie nadazaja dobijac w czasie pracy. tak kiedys malowalem kompresorem 100l i mocy 1,5kW. praca polegala na czekaniu az nabije, prysnieciu kawalak, znowu czekanie az nabije. gdyby sprezara miala ze 3x wiecej mocy nie trzeba by bylo czekac bo na biezaco bylo by cisnienie dobite i wtedy zbiornik mialby znaczenie marginalne.

dlatego lepszy jest maly zbiornik z wydajna sprezarka niz wielki 200 czy 300 litrowy z gownianym kompresorkiem. ja mam kompresor 46litrow a na nim jest silnik prawie 5kW i ma wydajnosc blisko 500l/min na wydechu. jak patrze na duze 200l kompresory co maja silnikczki 2,2kw to mi sie smiac chce przy ich wydajnosci rzedu 250l/min. i co mi z duzej butli skoro powietrze w czasie lakierowania zejdzie ponizej progu stabilizacji reduktora a sprezarka nie zdazy dobic? jedyna 'zaleta' kompresorow tej samej mocy a o roznych zbiornikach to to ze rzadziej sie wlacza silnik w tym wiekszym.

piszesz jeszcze o pracy kilku urzadzen rownoczesnie. i ponownie klania sie wydajnosc sprezary. duzy zbiornik da ci tylko to ze rzadziej sie bedzie wlaczal kompresor, za to dluzej bedzie dobijal do maxymalnego cisnienia. ma to znaczenie np przy piaskowaniu. gdybym mial zbiornik 300l przy moim kompresorze to nic bym nie wypiaskowal. a dlaczego ? proste- gdy cisnienie spadnie do 6bar to juz nie chce za bardzo piaskowac (za mala predkosc piasku) wtedy wlacza sie silnik i blyskawicznie dobija mi mala butle do 9 atm, podczas gdy wieksza dobijalby duzo dluzej.

mam nadzieje ze wyjasnilem watpliwosci.
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-01, 08:57   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
"jednakowe cisnienie ma za zadanie utrzymac REDUKTOR cisnienia. sprezarka ma za zadanie utrzymac odpowiedni wydatek powietrza, z nadmiarem bo inaczej spadnie cisnienie."

A czy w ciê¿arówkach sprê¿arka sie wy³±cza ??? jako¶ sie nie zaciera,

s± 3 -4 butle w których gromadzi sie zapas powietrza , a sprê¿arka w ciê¿arówce wcale nie jest taka wydajna ,pogadaj z kierowcami tirów !!!

a co do nadmiaru powietrza to istnieje taki zawó który upuszcza nadmiar powietrza !!!!

podobny zawór bezpieczeñstwa jest stosowany w oryginalnych kompresorach na wypadek gdyby siê wy³±cznnik ci¶nieniowy zaci±³.


w tych dro¿szych kompresorach s± sprê¿arki ¶rubowe , radze troszke o tym poczytaæ , bo nie mam zamiaru sie z tob± sprzeczaæ o co¶ co jest jasne
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-01, 11:08   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
piotrusiek napisa³/a:
czy w ciê¿arówkach sprê¿arka sie wy³±cza ??? jako¶ sie nie zaciera,


nie znam sie na sprezarkach w ciezarowkach, raczej mnie to nie bardzo interesuje.
a czy my mowimy o ciezarowkach? widze ze masz nikle pojecie o typowych kompresorach. polecam lektore na stronie Spawu
http://www.sprezarki-tlok...rezarki_olejowe

cytuje instrukcje do najwiekszego, zebys mi nie zarzucil ze tak maja tylko najmniejsze badziewia

"2.2 Typ pracy urz¿dzenia czsty i krótkotrwa³y"
"7.13 W celu prawid³owego u¿ytkowania i w³aciwej pracy kompresora naley pamita, e
normatywna praca urz±dz±enia jest okresowa – krótkotrwa³a (60% nominalnego czasu pracy ) i ilo¶æ
w³±czeñ
na godzinê nie wiêcej ni 30."

i najwazniejsze o czym pisalem
"Uwaga: Urzdzenie nie jest przeznaczone do pracy cig³ej.
Urz±zenie mo¿e pracowaæ w trybie 40%
(po 4 min pracy konieczne 6 min przerwy)"
wybierz sobie pierwsza lepsza sprezarke i poczytaj o cyklu pracy. zastanawia mnie dlacsego wyjechales tu o ciezarowkach :shock:

piotrusiek napisa³/a:
s± 3 -4 butle w których gromadzi sie zapas powietrza , a sprê¿arka w ciê¿arówce wcale nie jest taka wydajna ,pogadaj z kierowcami tirów !!!


ty ale co mnei obchodza sprezarki w ciezarowkach? czy to jest forum o lakiernictwie czy o tirach ? wiesz jaka jest roznica miedzy kompresorem w ciezarowce a kompresorem do lakierowania? chociazby pasowalnosc elementow i precyzja wykonania. tam nie musi jej byc i kompresor moze sobie pluc olejem ile chce. stad pewnie mozliwosc pracy ciaglej. nie znam sie na ciezarowkowych to sie nie wypowiadam.

piotrusiek napisa³/a:
w tych dro¿szych kompresorach s± sprê¿arki ¶rubowe , radze troszke o tym poczytaæ , bo nie mam zamiaru sie z tob± sprzeczaæ o co¶ co jest jasne


nie rozmawiamy tu o srubowych, tylko o tlokowych. raczej malo kto ma tutaj kompresor srubowy. zreszta jakie to ma znaczenie, zasada dzialania jest identyczna. tylko cena delikatnie inna.
to ja tobie radze sie podszkolic z zasady dzialania kompresorow stosowanych w lakiernictwie bo widze ze masz slabe pojecie. w zasadzie cala twoja odpowiedz na moj poprzedni post jest bez sensu i nie na temat.

[ Dodano: 2008-02-01, 11:22 ]
Cytat:
bo nie mam zamiaru sie z tob± sprzeczaæ o co¶ co jest jasne


czyli co jest oczywiste? to ze uwazasz ze im wiekszy zbiornik tym lepiej bez wzgledu na sprezarke? to wlasnie jest bzdura, i tym niestety kieruja sie laicy kupujac pierwszy raz kompresor.
podepnij sobie do zbiornika 10.000l rurke a zamiast sprezarki uzyj swoich pluc i sobie dmuchaj :) a jak sie zmeczysz to moze byc pompka do pilki.
 

online 
Wys³any: 2008-02-01, 22:46   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomóg³: 10 razy
Posty: 722
Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
Rbfm masz racje- niew±tpliwie :wink:

jednka jego kompresor ma 7.5 kw i zbiornik 600l. nie porwnuj go do swojego kompresora. wiesz dlaczego? bo jego silnik ma 7.5 kw, ale ma 3jfazowy, a ty masz 3,75 czy tam te prawie 5kw, ale masz jednofazowy. zasadnicza róznica!!

ale sama sprêzarka tez nie wystarcza. zbiornik tez musi byc duzy. pewna jest jedna rzecz- zbiornik dyzy, sprêzarka jak najlepsza. i tyle :wink:
_________________


Lakierowanie motocykli i skuterów!

www.bikepics.com/members/online/
 
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-02, 07:29   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
online napisa³/a:
jednka jego kompresor ma 7.5 kw i zbiornik 600l. nie porwnuj go do swojego kompresora. wiesz dlaczego? bo jego silnik ma 7.5 kw, ale ma 3jfazowy, a ty masz 3,75 czy tam te prawie 5kw, ale masz jednofazowy. zasadnicza róznica!!


ja nic nie porownuje, tylko tlumacze zasade dzialania.
 

online 
Wys³any: 2008-02-02, 09:59   
0
UP DOWN
MTGarage.

Pomóg³: 10 razy
Posty: 722
Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
ok, spoko :wink: :grin:
_________________


Lakierowanie motocykli i skuterów!

www.bikepics.com/members/online/
 
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-02, 16:55   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
online napisa³/a:
masz jednofazowy. zasadnicza róznica!!


heh teraz doczytalem i przyznam szczerze ze nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. jaka to roznica jak zasilany jest silnik? w sprezarce istotne jest : ilosc tlokow ,ich wielkosc oraz predkosc obrotowa walu. tylko to wplywa na wydajnosc. a trzy fazy uzywa sie gdy potrzeba wiecej mocy do uciagniecia duzych tlokow, gdy jedna faza nie wystarczy.
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-02, 20:11   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
o ciê¿arówkach napisa³em po to ¿eby¶ zrozumia³ ¿e sprê¿arki mog± chodziæ non stop i nie maj± prawa sie ; ZATRZEÆ ANI SPALIÆ !!!!

druga sprawa to taka ¿e 90 % robionych w gara¿ykach kompresorków ma sprê¿arki z ciê¿arówek.

trzecia sprawa to mylisz sie jak s±dzi¶¿ ¿e w ciê¿arówce nie wa¿na jest jako¶æ powietrza ,nie bêdê ci t³umaczy³ ,choæ naprawiam te¿ i ciê¿arówki !!!

chcia³em ci wyt³umaczyæ ¿e jak posiadasz du¿y zbiornik to nawet przy s³abej sprê¿arce mo¿na spokojnie lakierowaæ pistoletami typu: sata hvlp ,jest du¿y zapas powietrza i prê¿arka nie musi szybko nabijaæ (u mnie nim sprê¿arka sie za³±czy potrafie polakierowaæ 1 warstwe bazy na saxo!!! sprawdza³em !!!

ale skoro tak du¿o czytasz to napewno wiesz najlepiej , (tak jak ze szlifowaniem podk³adów wodnych na mokro !

szkoda mojego czasu , aby sie z tob± sprzeczaæ

no i znajd¼ sobie prawdziwy kompresor lakierniczy to poznasz jego prawdziw± budowe

( JA MAM ORYGINALNEGO BLITZZA O SPOREJ WYDAJNO¦CI I TAKIE SATY JAK TWOJA TO 3 BEZPROBLEMU UCI¡GNIE !!!!)

A jak ja bym mia³ zbiornik na 10 000 litrów to przy 6 atmosferach nim ci¶nienie spadnie o 1 stopieñ to moge malowaæ przez ca³y dzieñ , a to ¿e sprê¿arka bêdzie sobie chodzi³a ca³± noc a¿ dobije do 7 to co za problem ,wa¿ny jest zapas powietrza , zrozum to !
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-03, 11:42   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Cytat:
o ciê¿arówkach napisa³em po to ¿eby¶ zrozumia³ ¿e sprê¿arki mog± chodziæ non stop i nie maj± prawa sie ; ZATRZEÆ ANI SPALIÆ !!!!


aha czyli instrukcja oblsugi K£AMIE :)
bez komentarza.
trzeba miec niezly tupet zeby negowac to co podalem. kompromitujesz sie gosciu.

dalsza dyskusja z toba nie ma najmniejszego sensu skoro potrafisz negowac twarde fakty. zreszta nie ty jeden na tym forum.

a co do twojego kompresora to dla wiekszosci lakiernikow jest az nadto i nie potrzebuja takich potworow.
jesli chodzi o szlifoweanie podkladu na mokro to nigdzie nie bylo mowy o wodorozcienczalnym. nie znam nikogo kto by taki wynalazek stosowal. ciekawi mnie tylko jak rozwiazali w nich problem korozji.

jako ciekawostka to powiem ci jeszcze ze jeden znajomy mi warsztat splonal. powodem bylo zatarcie i zapalenie sie kompresora. no ale przeciez "nie maj± prawa sie ; ZATRZEÆ ANI SPALIÆ !!!! "
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-03, 21:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
roz¶mieszy³o mnie to wiêc musze napisaæ

, ciekawe jak brzmia³ raport eksperta - zapali³ sie ¿eliwny korpus sprê¿arki , ewentualnie aluminiowy t³ok wewn±trz ,przecie¿ nie butla z powietrzem,

chyba ¿e sp³on±³ tzw bezolejowy kompresorek za 200 z³ do pompowania kól do auta dla majsterkowiczów (czyli plastikowy !!! , a wiesz czemu w nim nie ma oleju ? dok³adno¶æ wykonania!)

nie wiem czy u ciebie by³ kiedy¶ go¶æ z UDT jak nie to módl sie ¿eby nigdy sie nie pojawi³ ( i nie sprawdzi³ twoich urz±dzeñ ci¶nieniowych )

jescze jedno ,s³ysza³e¶ kiedy¶ o podk³adzie reaktywnym ?

to dobrze ¿e du¿o czytasz , ale ja mam za sob± ponad 15 letnie do¶wiadczenie w tej bran¿y ( w tym kilka lat w warsztacie samochodowym w niemczech ) a sprzeczaæ sie nie chce tylko mam ju¿ swoje zdanie na pewne sprawy .
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-03, 21:23   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
piotrusiek napisa³/a:
roz¶mieszy³o mnie to wiêc musze napisaæ

, ciekawe jak brzmia³ raport eksperta - zapali³ sie ¿eliwny korpus sprê¿arki , ewentualnie aluminiowy t³ok wewn±trz ,przecie¿ nie butla z powietrzem,


nie bylo zadnego eksperta, tylko naoczni swiadkowie :D

no tupecik coraz wiekszy. najpierw kwestionujesz instrukcje obslugi, teraz fakty. coraz lepiej. nawet baqo nie byl zdolny do takich posuniec.

piotrusiek napisa³/a:
nie wiem czy u ciebie by³ kiedy¶ go¶æ z UDT jak nie to módl sie ¿eby nigdy sie nie pojawi³ ( i nie sprawdzi³ twoich urz±dzeñ ci¶nieniowych )


nigdy nie bylo i nigdy sie nie pojawi, a nawet jakby sie pojawil to nie przejdzie przez prog. tylko co to ma do rzeczy? po co znowu zmieniasz temat?


Cytat:
jescze jedno ,s³ysza³e¶ kiedy¶ o podk³adzie reaktywnym ?


hm to jakas nowosc? :mrgreen: ROTFL :mrgreen:

piotrusiek napisa³/a:
to dobrze ¿e du¿o czytasz , ale ja mam za sob± ponad 15 letnie do¶wiadczenie w tej bran¿y


to fajnie, szkoda tylko ze piszesz czasem bzdury.
 

Omnix
Wys³any: 2008-02-03, 23:08   
0
UP DOWN


Posty: 73
rbfm napisa³/a:
kwestionujesz instrukcje obslugi

Faktycznie jest siê na czym opieraæ :mrgreen:
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-04, 14:16   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
JE¦LI NIE WIESZ PO CO PRZYCHODZI INSPEKTOR URZÊDU DOZORU TECHNICZNEGO DO URZ¡DZENIA CI¦NIENIOWEGO ( CZYLI KOMPRESORA) TO FAKTYCZNIE NIE MAMY O CZYM PISAÆ!
 

Omnix
Wys³any: 2008-02-04, 14:20   
0
UP DOWN


Posty: 73
piotrusiek napisa³/a:
JE¦LI NIE WIESZ PO CO PRZYCHODZI INSPEKTOR URZÊDU DOZORU TECHNICZNEGO DO URZ¡DZENIA CI¦NIENIOWEGO ( CZYLI KOMPRESORA) TO FAKTYCZNIE NIE MAMY O CZYM PISAÆ!

Masz racje, ale inspektor na mój rejon jest mojim sta³ym klientem. I dlatego nigdy nie mam kontroli :mrgreen: Jak do mnie przyje¿dza to widzi jak mamy w zak³adzie w przeciwieñstwe do innych.
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-04, 14:23   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
A CO DO TEJ INSTRUKCJI OBS£UGI ,TO WYJA¦NIJ JAK WYEGZEKFOWAÆ OD SPRʯARKI ¯EBY PRACOWA£A PRZEZ 4 MIN A NASTÊPNIE PRZEZ 6 MIN STA£A ,

chyba mi sie szykuje nastêpny etacik ( go¶æ od w³±czania i wy³±czania kompresora )
a to problem no bo u mnnie kopresor w³±czony jest ca³y czas ,tylko jak mu ci¶nienie spadnie to sobie dobije ( nawet w niedzielê !)

[ Dodano: 2008-02-04, 14:30 ]
Omnix ,ty to masz dobrze !!!!dobrze mieæ taki kontakt , trzymaj go jak naj d³u¿ej !
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-04, 14:47   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
piotrusiek napisa³/a:
WYJA¦NIJ JAK WYEGZEKFOWAÆ OD SPRʯARKI ¯EBY PRACOWA£A PRZEZ 4 MIN A NASTÊPNIE PRZEZ 6 MIN STA£A ,


logicznie pomyslec. ale niektorzy jak widac maja problemy.

skoro cie to przerasta, to zapytaj u sprzedawcy. napewno ci to wyjasnia
"SALON SPAWALNICZY - HURTOWNIA"
31-559 Kraków, ul. Grzegórzecka 79
tel. (+48 0...12) 411 99 26 fax (+48 0...12) 412 98 92
e-mail hurtownia@spawsc.pl
 

Bodzio 
Wys³any: 2008-02-04, 16:05   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomóg³: 9 razy
Posty: 405
Sk±d: lubuskie
Robi siê OT. Zaczynaj± siê przepychanki, wiêc przejd¼cie do tematu odpowiedniego. Bodzio
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-04, 16:19   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Bodzio napisa³/a:
Robi siê OT. Zaczynaj± siê przepychanki,


to przeciez norma na tym forum :mrgreen:
 

Omnix
Wys³any: 2008-02-04, 19:46   
0
UP DOWN


Posty: 73
rbfm napisa³/a:
Bodzio napisa³/a:
Robi siê OT. Zaczynaj± siê przepychanki,


to przeciez norma na tym forum :mrgreen:

Ale kilka dni ju¿ spokój :razz:
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-04, 20:26   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
Omnix napisa³/a:
Ale kilka dni ju¿ spokój


cisza przed burza :)
 

piotrusiek
Wys³any: 2008-02-04, 22:44   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 64
koledzy przecie¿ prowadzimy mi³± konwersacje naukow± przeplatan± w±tkiem humorystycznym.

A tak przy okazji logicznie my¶l±æ dos³em do takiego wniosku :

Najprawdopodobiej go¶æ sprzedaje kiepskiej jako¶ci sprzêcik ,(mo¿e nawet z Chin nie wnikam w to ) i boj±c siê o nawa³ reklamacji napisa³ niez³y tekst o czasie pracy i czasie postoju, ¿eby w razie czego wytkn±æ klientowi < oj szanowny panie reklamacja zosta³a nieuznana ,bo przegrza³ pan kompresor>

i to przy pierwszym pompowaniu butli ,zapomnia³ pan zrobiæ kilka przerw (albo dmuchaæ rêcznie ,tak dla oszczêdno¶ci sprê¿arki no bo na dotarciu !

Jak bêdê w Krakowie to na pewno odwiedzê ten sklep i porozmawiam sobie ze sprzedawc± , byæ mo¿e dowiem siê czego¶ nowego z dziedziny marketingu ,he he.
 

rbfm 
Wys³any: 2008-02-05, 07:40   
0
UP DOWN

Pomóg³: 21 razy
Posty: 1890
Sk±d: Kraków
piotrusiek napisa³/a:
Najprawdopodobiej go¶æ sprzedaje kiepskiej jako¶ci sprzêcik ,(mo¿e nawet z Chin nie wnikam w to ) i boj±c siê o nawa³ reklamacji napisa³ niez³y tekst o czasie pracy i czasie postoju, ¿eby w razie czego wytkn±æ klientowi < oj szanowny panie reklamacja zosta³a nieuznana ,bo przegrza³ pan kompresor>



hmm po 1 to nie gosc tylko znany dystrybutor i hurtownik i to nie on pisze instrukcje a producent, po 2 dowiedz sie co to za firma atmos, po 3 wiekszosc producentow produkuje kompresory o takiej charakterystyce. malo wiesz mimo 15 letniej praktyki.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group