Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
sebasmg5
Wysłany: 2013-11-01, 18:40   Sprzedaz auta na czesci
0
UP DOWN

Witam! Posiadam zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza jako auto-handel, zakupilem w ostatnim czasie opla vectre b w okazyjnej cenie, lecz podwozie jest tak skorodowane, ze niema sensu tego latac. Chcialbym sprzedac ja na czesci. Pojawia sie teraz problem jak to zrobic legalnie? na jakiej podstawie wystawiac paragony czy faktury Vat na czesci? Jestem zielony w sprawach ksiegowosci. Prosze o pomoc. Planuje sprzedac wszystko co sie da, a bude oddac na zlom w zamian za kwit wyrejestrowania pojazdu.[/list]

jacenty 741
Wysłany: 2013-11-02, 08:26   
0
UP DOWN

sebasmg5 napisał/a:
Planuje sprzedac wszystko co sie da, a bude oddac na zlom w zamian za kwit wyrejestrowania pojazdu
To mam nadzieję,że masz znajomego ,,szrociarza",który nie policzy Ci za brakujące kilogramy samochodu...Legalnie rozbierać zarejestrowane samochody i sprzedawać z nich części mogą uprawnione stacje demontażu pojazdów.

chudson
Wysłany: 2013-11-02, 09:18   
0
UP DOWN

Dokładnie , pojazd nie tylko musi mieć wagę taką jak wbita w dowód rejestracyjny ale również posiadać kluczowe elementy takie jak silnik, przeniesienie napędu czy fotele. Do tego niektóre elementy są objęte zakazem ponownego użycia i tych legalnie sprzedawać nie można na paragon są to np pasy bezpieczeństwa.
No i jeśli nie wywieziesz budy przed upływem OC to będziesz musiał zapłacić na kolejny rok.

hematol 
Wysłany: 2013-11-03, 00:51   Re: Sprzedaz auta na czesci
0
UP DOWN

sebasmg5 napisał/a: