Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
mietek98dh
Wysłany: 2014-01-17, 01:05   Podkład, baza, klar ... a aerograf
0
UP DOWN

Witam
was wszystkich, nurtuje mnie pytanie chodzi mi dokładnie o to czy aerografem mogę położyć podkład i bezbarwny. Szukałem już dużo i jedyne co znalazłem to ''wystarczy rozcieńczyć'' no tak, ale producent podaje, że zalecana dysz to np. 1,8 i wtedy co będzie słabiej kryło czy straci swoje właściwości ? Jestem początkującym dlatego wolę się spytać niż obkupić w coś czego nie będę mógł wykorzystać. Planuję pomalować dwa rowery (na dobrą sprawę dla tych rowerów spray to jak kute tłoki dla Cinqucento, ale uparłem się na aero i dobra :D ). I teraz tak czy dobrze myślę, żeby to zrobić, bo już mam mętlik w głowie, co temat to po kilka innych sposobów.

1.matowanie starego lakieru 800 na mokro.
2.szpachla wykończeniowa w miejsca gdzie są ubytki.
3.podkład akrylowy z aerozolu - spray
4.baza z aerografu pierw srebrna, później czarna
5.klar :arrow: matowanie 1000 :arrow: klar :arrow: matowanie 1000 :arrow: klar :arrow: polerowanie

Być może jest to trochę kiepski pomysł, ale doradźcie. W kosztach materiałów chciałbym się zmieścić w ok. 100zł (przeliczając, że np. z litra bazy pójdzie 100ml to licząc te 100ml tylko). Szpachla ma iść w miejsca z wgniotami, skorodowane, podkład akryl już mam kupiony. Od jakości wymagam na dobrą sprawę tylko ładnego wyglądu trwałość nie jest istotna bo i tak idą na sprzedaż i lakierem trochę zwiększę wartość.

Efekt jaki chciałbym uzyskać miałby być zbliżony do tego z obrazka. Bazy jakie chciałem użyć to T4W srebrny Volkswagena i czarny RAL też T4W to rozcieńczyć tam zalecanym rozcieńczalnikiem T4W i na to klar Novol ULTRA KLARLACK 400 też rozcieńczony odpowiednim dla niego rozcieńczalnikiem.

Co o tym sądzicie ? Coś pominąłem lub coś nie tak myślę ? Proszę was o wszelką pomoc.

Z góry dziękuję i Pozdrawiam

RINCON-czarny-srebrny_2000.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 249,37 KB

matheo_86
Wysłany: 2014-01-20, 15:35   
0
UP DOWN