Autor |
Wiadomo¶æ |
 |
kalbi
|
Wys³any: 2014-01-19, 10:28 jakie¶ rady co do auta - TAXI?
|
0
|
|
|
Pomóg³: 32 razy Posty: 1682 Sk±d: Warszawa
|
Macie jakie¶ pomys³y na auto do 10 tys z³ z przeznaczeniem na taxi. Jakie s± wasze typy? Musi byæ w miarê wygodne, nie lubi±ce mechaników - po porostu tanie w eksploatacji i oczywi¶cie ekonomiczne w spalaniu (prawdopodobnie lpg) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-01-19, 11:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
Lanos ?
.
.
.
Passat |
|
|
|
 |
slawciu
|
Wys³any: 2014-01-19, 12:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 259 Sk±d: Kielce
|
sharan/galaxy/alhambra
plusy 7 osob lub 5 osób i ogromny baga¿nik.
silnik mam w swoim 2.3lpg spalanie 12-13litrow a pod lawete zawsze mamy 1.9tdi 7 litrow ropy |
|
|
|
 |
hamir
|
Wys³any: 2014-01-19, 12:49
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 754 Sk±d: Astana
|
okularnik
od dziadka z Niemiec |
|
|
|
 |
trze¼wy inaczej
|
Wys³any: 2014-01-19, 13:10
|
0
|
|
|

Pomóg³: 10 razy Posty: 950
|
Leganza. Tani jak barszcz, bardzo wygodny, bezawaryjny i pali 12lpg w mie¶cie. |
_________________ ¯ycie jest zbyt krótkie ¿eby je¼dziæ Dieslem... |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wys³any: 2014-01-19, 13:26
|
0
|
|
|
Pomóg³: 32 razy Posty: 1682 Sk±d: Warszawa
|
mój typ to narazie Passat b5 1,9 90 KM lub jaka¶ benzyna z lpg albo Peugeot 406 tylko nie wiem jaki silnik. Co wy na to? Fura ma byæ dla te¶cia na taxi
Okularnik odpada ze wzglêdu na kiepskie blachy.
Leganza te¿ raczej nie bardzo. Na allegro jaki¶ ma³y wybór. Boje siê, ¿e z czêsciami te¿ bêdzie problem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wys³any: 2014-01-19, 14:23
|
0
|
|
|

Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Ja proponuje ..... Skoda Octavia 1.6 + LPG |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-01-19, 16:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
kalbi napisa³/a: | mój typ to narazie Passat b5 1,9 90 KM |
Dobry wybór.
Galaxy, sharan i alhambra to zdecydowanie mniej ekonomiczne auta w mie¶cie, wiêc je¶li nie ma takiej potrzeby to
Passat te¿ fajnie z lpg chodziæ bêdzie, wiêc mo¿e zamiast 300 tys na tdi kupiæ benzynê z importu do rejstracji hamir napisa³/a: | od dziadka z Niemiec | i zagazowaæ.
Na niemieckich stronach zawsze jaka¶ sztuka z niewielkim nalotem w benzynie siê znajdzie. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wys³any: 2014-01-19, 16:18
|
0
|
|
|
Pomóg³: 40 razy Posty: 3753
|
Cytat: | Leganza. Tani jak barszcz, |
Sory, ale to juz lepiej lanosa.
Leganza to najbardziej awaryjne auto ze stajni daewoo. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
kalbi
|
Wys³any: 2014-01-19, 17:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 32 razy Posty: 1682 Sk±d: Warszawa
|
tez mi siê wydaje, ¿e lepiej poszukaæ benzynke i dorzuciæ lpg ni¿ diesla - wla¶nie ze wzglêdu na du¿e przeloty ropniaków, a benzynke bêdzie ³atwiej znale¼æ z mniejszym przebiegiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Patryk-83
|
Wys³any: 2014-01-19, 23:41
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 24
|
Mia³em trochê aut w ¿yciu, w tym 2 tdi'ki. Na dzieñ dzisiejszy jednym z moich samochodów jest passat b5 fl 2003r kombi, 1.9 tdi 130km z sze¶cioma biegami. W trasie zszed³em do 5.2l diesla, na miejscu 6-7l. Jak na tak± budê i ogrom miejsca, moment obrotowy 310Nm to spalanie jest znikome. Naprawdê polecam. Ten starszy motor (90-100-110km) jest jeszcze lepszy, bo tañszy w naprawie. |
|
|
|
 |
Vesto43
|
Wys³any: 2014-01-20, 00:37
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 43
|
Paski, z silnikami na pompowtryskach s± trochê ryzykowne. W±skie krzywki na wa³kach rozrz±du wymagaj± bardzo dobrego jako¶ciowo oleju i pilnowania terminu wymiany. Naprawa jeszcze dro¿sza ni¿ regeneracja trubiny. I czêsto po awarii szklanek popychaczy oraz wytarciu wa³ka rozrz±du dochodzi remont turbiny. Choæ wszystko zale¿y ile delikwent je¼dzi³ na rozwalonych szklankach. Spotka³em siê z opini± ¿e po 200 ty¶ km wytarty wa³ek rozrz±du w silnikach PD od VW to rzecz normalna. Tak¿e pozdrawiam w³a¶cicieli passatów lej±cych najtañszego castrola.
PS. tego na pocz±tku nieda siê odczuæ, dopiero jak s³ychaæ dziêcio³a w silniku to ju¿ jest po ptokach. Trza wygrzebaæ 1,5 ty¶ z kieszeni. |
|
|
|
 |
Patryk-83
|
Wys³any: 2014-01-20, 08:28
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 24
|
Zgadzm siê, ¿e wymian trzeba pilnowaæ i nie laæ syfu tylko dobry olej, ale realne przebiegi s± conajmniej 2 razy wy¿szy ni¿ piszesz. Wiem jak to w PL wygl±da, ka¿dy samochód powy¿ej 200ty¶.km ¼le siê sprzedaje, wiêc wiêkszo¶æ ma przebiegi poni¿ej. Mieszkam w Norwegii i takie numery z przebiegami to niezwyk³a rzadko¶æ, wiêc spotka³em ogrom aut z tymi motorami o przebiegu 350-400ty¶.km. Mój jest z sierpnia 2003r i ma prawie 250, motor przejrzany, logi dynamiczne porobione, kondycja silnika wzorowa. |
|
|
|
 |
KK
|
Wys³any: 2014-01-20, 13:42
|
0
|
|
|

Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Nie trawiê niemieckich aut typu VW, ale akurat silnik 1.9 tdi to bardzo wytrzyma³ silnik. 500 ty¶ wytrzyma, a z Niemiec to maj± po 350 najechane, u nas skrêcane na 180.
W Polsce kulaj± siê jeszcze ze 100-150 ty¶ po czym zaczynaj± siê problemy,
Wa³ki wycieraj± siê w silniku 2,5 tdi, silnik pora¿ka. |
|
|
|