|
|
|
Przesuniêty przez: Robertlodz09 2014-09-21, 15:29 |
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
multifan4
|
Wys³any: 2014-09-19, 22:18 Konserw. podwozia, czê¶ciowe piaskowanie - fertan czy reakty
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
Witam wszystkich na forum.
Postanowi³em przygotowaæ podwozie do zimy - Fiat Multipla 2000 rocznik. Choæ z zewn±trz nic nie by³o widaæ, autko wygl±da³o nie¼le, na kanale po u¿yciu wkrêtaka okaza³o siê, ¿e wygl±da to gorzej. Pod konserwacj± jest sporo korozji, po zdjêciu nadkoli kilka dziur na wylot.
Jednak w wiêkszo¶ci miejsc jest za wcze¶nie aby wycinaæ blachy, a zbyt pó¼no, ¿eby tylko pomalowaæ.
Dziury zosta³y pospawane, rdza oczyszczona piaskowaniem ma³ym pistoletem z kompresorem WAN, ale tylko w miejscach uszkodzonych. Zastanawiam siê teraz co k³a¶æ po piaskowaniu. Waham siê pomiêdzy zestawem fertan na 48h, zmycie, reaktywny, akryl, konserwacja natryskowo lub reaktywny od razu po piaskowaniu, akryl i konserwacja. Widzia³em te¿ opinie, aby k³a¶æ sam epoksyd na piaskowan± blachê.
Blacha miejscami ma spore w¿ery, jak to po piaskowaniu a oczyszczone jest tylko tam, gdzie by³a korozja plus oczywi¶cie okolice, czyli zaprawki, ale o do¶æ du¿ej powierzchni. Dlatego te¿ boje siê k³a¶æ sam epoksyd, bo to jest na now± blachê. Nie potrafiê te¿ podj±æ decyzji, czy k³a¶æ fertan na piaskowan± blachê - fertan teoretycznie jest po to, aby nie piaskowaæ.
Wiadomo te¿, ¿e nie da siê wyczy¶ciæ idealnie ka¿dego miejsca.
By³bym bardzo wdziêczny za sugestie, które rozwi±zanie wybraæ.
Pozdrawiam czytaj±cych. |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|