Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomo¶æ
jaroo
Wys³any: 2015-01-19, 14:31   malowanie dwoma kolorami
0
UP DOWN

witam wszystkich forumowiczów profesjonalistów i amatorów ja równie¿ jestem amatorem aczkolwiek ju¿ od dwóch lat mam styczno¶æ z pistoletem do tej pory malowa³em elementy na jeden kolor standard podk³ad baza i bezbarwny lub jednowarstwowy akryl nie dawno naby³em motor który jest do poprawek mianowicie bak jest porysowany rysy nie problem problem jest taki ze chcia³bym zrobiæ go w dwóch kolorach i tu problem chodzi mi o takie co¶ jak na za³±czniku: .... mam taki sam zbiornik paliwa w tej chwili jest ca³y czarny chce aby po³±czyæ czerñ z ko¶ci± s³oniow± na bokach w kszta³cie takim jak na zdjêciu jak to ³adnie po³±czyæ? w ori malunkach jest wyczuwalna ta¶ma w innym kolorze zreszt± widaæ ja tez na zdjêciu jak siê wpatrzyæ pod bezbarwnym hmm sk±d taki pasek maskuj±cy zdobyæ i jak go u³o¿yæ w takim kszta³cie:(? i jak± by¶cie kolejno¶æ prac zastosowali?

M4096009_3.jpg
Plik ¶ci±gniêto 155 raz(y) 129.51 KB

mariusz80 
Wys³any: 2015-01-20, 07:37   
0
UP DOWN

Pomóg³: 11 razy
Sk±d: WZ
w mojej galerii( na koñcu strony ) masz mniej wiêcej pokazane jak to zrobiæ http://lakierowanko.info/...er=asc&start=50

Chino 
Wys³any: 2015-01-20, 07:51   
0
UP DOWN
LPLCC

Pomóg³: 7 razy
Sk±d: Warszawa
mariusz80, - rozbawi³o mnie "prawie 1,5 dnia roboty" z bakiem Intrudera :) Dokladnie to samo przechodzi³em z moim bakiem od intrudera :)
Elastyczna, cieniutka ta¶ma 3M i gniemy :) Robota fajna ale trzeba cierpliwosci i odrobine æwiczeñ.
U mnie te¿ wszystko od ta¶my i cieniowane aerografem

Ale na dobr±sprawê przy takim jajku na baku jak jaroo wrzuci³ to mo¿na maskowaæ na wiele sposobow. Trzeba pamietaæ te¿ o tym ¿eby z obu stron by³o w 100% powtarzalne a nie przesuniête czy zmieniajace kszta³t :)

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkie³kowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl

mariusz80 
Wys³any: 2015-01-20, 08:07   
0
UP DOWN