Wysłany: 2015-06-06, 19:25 problem z kompresorem airpress
0
Posty: 3
witam
mam taki problem ze kompresor po pierwszym uruchomieniu po zimie nabil mi cisnienie do wartosci max pozniej zaczolem regolowac sobie manometr przy pistolecie cisnienie zeszlo do wartosci przy ktorej kompresor znowu sie zalaczyl i pojawil sie problem ze bardzo ciezko krecil i po chwili wylacznik termiczny mi wybil. probowalem go uruchomic jeszcze pare razy i nawet nie zagadal normalnie ani razu
po zdjeciu obudowy zauwazylem ze jedna z cewek jest bardzo goraca
Olej zmienilem na swiezy po zimowym postoju
POMOCY co to moÂźe byĂŚ elementy auta czekaja na lakierowanie a ja moge sobie cisnieniem polakierowac jak sam plucami nabije w kompresor
kowalxxxx, sprawdz czy po opró¿nieniu ciœnienia do zera silnik normalnie rusza,jeœli tak to mo¿e byÌ uszkodzony zawór zwrotny ten co jest wkrêcony w baniak,jeœli silnik nie rusza to mo¿e byÌ uszkodzony kondensator rozruchowy.
po upuszczeniu cisnienia nic sie nie to co jest cieple to sa dwie tubki przy silniku ktore kiedys mnie uczono ze nazywaja sie cewkami. po zczytaniu oznaczen z tej cewki i i przegrzebaniu neta wyszlo mi ze to cewka rozruchoa
po upuszczeniu cisnienia nic sie nie dzieje. to co jest cieple to sa dwie tubki przy silniku ktore kiedys mnie uczono ze nazywaja sie cewkami. po zczytaniu oznaczen z tej cewki i i przegrzebaniu neta wyszlo mi ze to cewka rozruchowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum