Autor |
Wiadomość |
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-25, 19:16 Odbudowa hondy civic
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
Witam jestem Sebastian
Od 5 lat jestem wÂłaÂścicielem hondy civic ej9
przez ten czas robiĂŞ wszystko sam przy aucie i teraz postanowiÂłem samemu polakierowaĂŚ auto .
WczeÂśniej auto byÂło lakierowane prze "lakiernika" i po roku auto wyglÂądaÂło sÂłabo ,pojawiÂła siĂŞ rdza dlatego postanowiÂłem samemu polakierowaĂŚ.
Mam doœÌ du¿e doœwiadczenie w mechanice i modyfikacji owych hond ale lakierowac to oprócz felg nie lakierowa³ tym bardziej ca³ego auta.
Spêdzi³em kilka godzin na czytaniu artyku³ów co i jak ¿eby zrobiÌ to w miarê dobrze.
W grĂŞ wchodziÂła zmian koloru z czerwonego na biaÂły
po zakupieniu komponentĂłw powoli czyli szpachli podkÂładĂłw bazy i bezbarwnego (komponenty firmyT4w) przystÂąpiÂłem do pracy ....
auto przed rozpoczĂŞciem prac
jak sami widzicie Âźle a nawet gorzej auto wyglÂąda i kto by powiedziaÂł ze auto 3 lata temu byÂło malowane
na poczÂątku kupiÂłem nowy zderzak, dokÂładki,bÂłotnik i reperaturki
i przystÂąpiÂłem do prac zwiÂązanych z zaspawaniem listew n zderzaku i przyklejeniu dokÂładki
do spawania uÂżyÂłem lasek z abs i opalarki i potem wyszlifowaÂłem to i pokryÂłem szpachla do plastiku
po tym jak uporaÂłem siĂŞ ze zderzakiem zabraÂłem siĂŞ z rozbieranie budy
zabraÂłem siĂŞ za wycinanie tego co nie potrzebne i za oczyszczenie z rdzy ognisk
pamiÂątkĂŞ po otwartej masce w trakcie jazdy wyklepaÂłem i pokryÂłem szpachlĂłwkÂą
druga strona okazaÂła siĂŞ jeszcze gorsza
zacz¹³em wszystko czyœcic zabezpiecza anty korozja oraz spawaÌ
dodam ze miaÂłem 1 raz migomat w reku i na poczÂątku smarkaÂłem ale potem nabraÂłem wprawy
to czarne szajstwo z reperaturek zdj¹³em papierem na kr¹¿ku p³askim i po³o¿y³em epoxyd
wiadomo matujÂąc szerzej niÂż malowaÂłem epoxydem
druga strona to samo
good bye miejsce na znaczek
no i zaczĂŞÂło siĂŞ szpachlowanie
najpierw zielona z w³óknem potem ¿ó³ta potem jeszcze raz ¿ó³ta i na koniec finish
od razu walka z oznakami korozji na bÂłotnikach oczyszczone do goÂłej blachy na to epoxyd potem szpachla i podkÂład akrylowy
te elementy podÂładowaÂłem pistoletem hvlp z dysza 1,4 jakiÂś tam chiĂączyk i kompresorem 10 l to byÂła tragedia wiec kupiÂłem kompresor 50 l i od razu robota inaczej zaczĂŞÂła wyglÂądaĂŚ
w tle widaĂŚ jak mĂłj tata z teÂściem zamiast pomagaĂŚ dÂłubiÂą przy odkurzaczu :P
przygotowanie mojej komory do lakierowania :P
elementy w trakcie szlifowania podkÂładu
a w miedzy czasie zaj¹³em siê progami i zabezpieczeniem pod³ogi
na zabezpieczenie caÂłej podÂłogi oraz nadkoli poszÂło mi 5 kg baranka na pistolet
buda juÂż w podkÂładzie gotowa do szlifu najpierw p 360 potem 800 na mokro
juÂż po szlifowaniu i odtÂłuszczeniu podÂłoga Âściany zlane wiec moÂżna tryskaĂŚ bazĂŞ
raz dwa trzy malujemy ...
a tu juz bezbarwny
skÂładanie dziada
prace wykonaÂłem w 98% sam tylko do przerzucenia na bok potrzebowaÂłem pomocy :P
ja jestem z siebie dumny ale...
...jak widzicie jeden tylno b³otnik nie ma bezbarwnego bo zwa¿y³ mi siê lakier na nim i czeka na korektê oraz maska jest do ponownego malowania bo spad³a mi z haka i siê lekko pogiê³a i pytanie do was jak to teraz zrobiÌ pogoda na dworku jest ju¿ doœÌ zimna i czy zmatowaÌ napyliÌ bazê oraz pokryÌ bezbarwnym czy lepiej po³o¿yÌ podk³ad na zwarzone miejsce i pomalowaÌ ca³y bok na nowo aha i czy jest jakiœ dodatek do bazy by wódz lakierowaÌ to jeszcze w takiej temperaturze jak jest teraz na dworku |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-09-25, 22:00
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Na reperaturkach spawy trzeba zagĂŞÂściĂŚ, tak, aby tworzyÂły spaw prakycznie ciÂągÂły. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-25, 23:53
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
z tego co wiem to nie koniecznie zaleÂży od zakÂładu ja szczeliny miedzy spawami wypeÂłniÂłem gestym epoxydem |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2014-09-26, 00:05
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1007 Skąd: ÂŚlÂąsk
|
KK, dobrze Ci radzi ,pomyœl,orginalny b³otnik to ca³oœÌ a nie jak np próg zewnêtrzny zgrzewany punktowo co pare cm. |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-26, 08:55
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
Jest zrobiony zaklad od wewnatrz wiec mysle ze jak na pierwsz raz nie jest zle podobno tak sie robi odstep od spawow jesr 0.8-1cm |
|
|
|
 |
max2014
|
Wysłany: 2014-09-26, 18:07
|
0
|
|
|

Pomógł: 2 razy Posty: 170
|
Ile ciĂŞ wyniosÂła caÂła impreza |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-26, 18:16
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
jeszcze nie liczyÂłem ale duÂżo taniej niÂż miaÂł mi to robiĂŚ kolejny "lakiernik" jak skoĂączĂŞ to policzĂŞ
|
|
|
|
 |
dawid257
|
Wysłany: 2014-09-26, 19:44
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 68
|
teÂż uwaÂżam Âże te spawy powinny byĂŚ zagĂŞszczone tak Âżeby siĂŞ ciÂągÂły zrobiÂł. ja zawsze tak robie reperaturki raz z jednej raz z drugiej aÂż sie caÂłkiem zagĂŞÂści.. byle by nie wyszÂła przez te spawy jakaÂś korozja... a od Âśrodka czymÂś zabezpieczyÂłeÂś ?? jakiÂś epoksyd i masa uszczelniajÂąca? |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-26, 22:09
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
tak zabezpieczyÂłem jak widaĂŚ epoxyd oraz preparat na rdze a na koniec od Âśrodka baranek na pistolet
moje pytanie mam na racie zwarzonÂą farbĂŞ dlatego jeden bÂłotnik akurat od pasaÂżera tylny nie ma claru i pytanie czy przetrzeĂŚ zaszpachlowaĂŚ i zagruntowaĂŚ podkÂładem tylko ten kawaÂłek czy caÂły bok??
a co do bezbarwnego to na dachu trochê œrednio siê mi wyla³ po prostu za cienkie warstwy dawa³em i pytanko numer dwa czy przetrzeÌ dach p 2500 na mokro i po³o¿yÌ warstwê jeszcze jedn¹ dobrze wylan¹ czy jednak zostawiÌ i póŸniej to jakoœ spolerowaÌ ?? |
|
|
|
 |
piotrekpiotrek
|
Wysłany: 2014-09-26, 22:53
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 71
|
Pomimo braku warunkĂłw i wiedzy widzĂŞ Âże przynajmniej starasz siĂŞ byĂŚ solidnym w tym co robisz. Co do bÂłotnika to ja bym to zdarÂł, odizolowaÂł np epoxydem i polakierowaÂł jeszcze raz. JeÂśli chodzi o clar na dachu to prĂłbuj polerowaĂŚ. Jak bardzo mocny baran to 1500 potem 2000 potem 2500 na mokro jak Âśredni to 2000 potem 2500 na mokro i polerka. Jak przetniesz to trudno dach trzeba zedrzeĂŚ i od nowa w lakier a jak siĂŞ uda to siĂŞ uda;]
Pozdrawiam;] |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-27, 10:30
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
a nie lepiej jeszcze warstwê po³o¿yÌ claru szybciej i bêdzie wiêcej na póŸniejsze polerowanie ?
wracajÂąc do zwarzonego elementu to
zedrzeĂŚ ,poÂłoÂżyĂŚ epoxyd poÂłoÂżyĂŚ podkÂład akrylowy dotrzeĂŚ baza + clar ale na caÂły element czy na fragment |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-27, 22:30
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
nikt nie odpowie na moje pytanie?? |
|
|
|
 |
piotrekpiotrek
|
Wysłany: 2014-09-28, 21:11
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 71
|
jak umiesz cieniowaÌ to cieniuj. jak nie umiesz to wal ca³y b³otnik. To tylko bia³y. Co do dachu to lakier bezbarwny na pewno straci³ ju¿ aktywnoœÌ chemiczn¹ od czasu ostatniego lakierowania wiêc kombinowaÌ teraz z matowaniem go i lakierowanie samym klarem mo¿e ci siê zgag¹ odbiÌ. Nie kombinuj tylko zrób jak trzeba i tyle. |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-28, 22:57
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
dziĂŞki piotrek za odp to zrobiĂŞ jak piszesz a na dach zmatuje poleje warstwĂŞ bazy i otem 2 warstwy claru i bĂŞdzie dobrze ...tak sÂądzĂŞ |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2014-09-28, 23:01
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
sebek_wwl napisał/a: | co do bezbarwnego to na dachu trochĂŞ Âśrednio siĂŞ mi wylaÂł po prostu za cienkie warstwy dawaÂłem |
sebek_wwl napisał/a: | czy przetrzeĂŚ dach p 2500 na mokro i poÂłoÂżyĂŚ warstwĂŞ jeszcze jednÂą dobrze wylanÂą czy jednak zostawiĂŚ i póŸniej to jakoÂś spolerowaĂŚ ?? |
Nic nie poleruj tylko wyrĂłwnaj ten dach papierem (na mokro) 1200 do 1500 i go jeszcze raz polakieruj bezbarwnym. MoÂżesz poÂłoÂżyĂŚ jednÂą warstwĂŞ ktĂłra w zupeÂłnoÂści ci wystarczy waÂżne abyÂś jÂą wylaÂł czyli 1 peÂłnÂą.
piotrekpiotrek napisał/a: | Co do dachu to lakier bezbarwny na pewno straciÂł juÂż aktywnoœÌ chemicznÂą od czasu ostatniego lakierowania wiĂŞc kombinowaĂŚ teraz z matowaniem go i lakierowanie samym klarem moÂże ci siĂŞ zgagÂą odbiĂŚ. |
Mo¿esz kolego to rozwin¹Ì .... dlaczego nie mo¿na nak³adaÌ lakieru bezbarwnego na bezbarwny po takim czasie ? |
|
|
|
 |
piotrekpiotrek
|
Wysłany: 2014-09-29, 20:42
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 71
|
MoÂże zacznijmy od tego Âże staram siĂŞ byĂŚ neutralnÂą osobÂą i nie chcĂŞ tu wpadaĂŚ w jakieÂś dyskusje jak w niektĂłrych tematach siĂŞ zdarza. Ja tylko przedstawiÂłem swojÂą sugestiĂŞ wynikajÂąca z wiedzy i doÂświadczenia jakie w swoim Âżyciu nabyÂłem. Nikt nie musi wedÂług nich postĂŞpowaĂŚ jeÂśli nie ma ochoty.
A nawi¹zuj¹c ju¿ do twojego pytania to nie powiedzia³em nic co by wskazywa³o no to czy Wolno coœ robiÌ czy Nie Wolno. Po prostu bior¹c pod uwagê swoje doœwiadczenie zasugerowa³em takie a nie inne rozwi¹zanie a to dlatego ¿e mi nie chcia³o by siê bawiÌ w matowanie klaru który jest za cienko po³o¿ony i w dodatku chropowato i ryzykowaÌ przeciêciem a potem laÌ po nim kolejny raz klarem. Ja z³apa³ bym za szlifierkê, zdar³ i wyrówna³ ten dach i polakierowa³ od nowa tak jak siê nale¿y zachowuj¹c odpowiedni¹ gruboœÌ pow³oki oraz parametry podczas natrysku tak by nie powtórzyÌ kolejny raz tego samego b³êdu i byÌ zadowolonym z efektu. Ja tak robiê ale jak ktoœ ma ochotê robiÌ inaczej to proszê bardzo przecie¿ moje rozwi¹zanie nie jest wcale najlepsze, ka¿dy ma jakieœ tam swoje metody dzia³ania. Jeœli chodzi o aktywnoœÌ chemiczn¹ to z literatury technicznej któr¹ kiedyœ siê pos³ugiwa³em na kursach (bo wykszta³cenia lakierniczego nie mam) wiem ¿e ka¿dy rodzaj lakieru ma swoja okreœlon¹ aktywnoœÌ chemiczn¹ w czasie której na³o¿enie kolejnej warstwy pow³oki bêdzie skutkowa³o dobrym wi¹zaniem, po prostu pomyœla³em ¿e kolega chcia³ by tak bez niczego przylaÌ sobie po kilku dniach jeszcze raz klarem po dachu a to skutkowa³o by jego odpadaniem. Robi³em tak kiedyœ ¿e np polakierowa³em element i stara³em siê uzyskaÌ efekt lustra, po na³o¿eniu warstwy wyszed³em z komory i zaj¹³em siê czymœ innym grzania nie w³¹cza³em. Przyszed³em za 4 godz i widzê ¿e efekt nie jest zadowalaj¹cy a wiedz¹c ¿e klar jest jeszcze aktywny chemicznie po³o¿y³em jeszcze jedn¹ warstwê dolewaj¹c j¹ tak ¿eby wysz³o jak chcê. Mam nadziejê ¿e rozwia³em wszelkie w¹tpliwoœci? Twój sposób Robercie mo¿e byÌ równie skuteczny bo przecie¿ mo¿na zrobiÌ i tak jak ty mówisz. A kolego niech poczyta sugestie i niech sobie tam robi po swojemu:) Mam nadziejê ¿e nikogo nie urazi³em i nie wprowadzi³em w b³¹d. |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-09-29, 21:21
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
piotrekpiotrek napisał/a: | Ja zÂłapaÂł bym za szlifierkĂŞ, zdarÂł i wyrĂłwnaÂł ten dach i polakierowaÂł od nowa tak jak siĂŞ naleÂży zachowujÂąc odpowiedniÂą gruboœÌ powÂłoki oraz parametry podczas natrysku tak by nie powtĂłrzyĂŚ kolejny raz tego samego b³êdu i byĂŚ zadowolonym z efektu. Ja tak robiĂŞ |
Czyli ... piotrekpiotrek napisał/a: | ryzykowaĂŚ przeciĂŞciem a potem laĂŚ po nim kolejny raz klarem. |
a Ty lejesz bazÂą i klarem
piotrekpiotrek napisał/a: | swojÂą sugestiĂŞ wynikajÂąca z wiedzy i doÂświadczenia jakie w swoim Âżyciu nabyÂłem |
Noo, joooo.... |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
mariusz80
|
Wysłany: 2014-09-29, 21:39
|
0
|
|
|
Pomógł: 11 razy Posty: 923 Skąd: WZ
|
nie musisz szarpaÌ szlifier¹, mo¿esz to zmatowaÌ w³ókn¹ z past¹ matuj¹c¹, na to klar i bêdzie git |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kamil1997
|
Wysłany: 2014-09-29, 21:54
|
0
|
|
|
Posty: 174 Skąd: RSR
|
Zamiast pasty moÂżna uÂżyĂŚ cifa |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-29, 22:25
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-09-29, 23:50
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
P80 na mokro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
piotrekpiotrek
|
Wysłany: 2014-09-30, 00:45
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 71
|
lackdoctor
wiedzia³em ¿e nie obêdzie siê bez ³apania za s³ówka.... swoj¹ drog¹ nawet nie wiem za co z³apa³eœ bo je¿eli dla ciebie zedrzeÌ lakier i po³o¿yÌ go na nowo jest tym samym co k³aœÌ kolejne warstwy jedn¹ na drug¹ to.... to faktycznie mo¿e opowiadam o maœle maœlanym??
Poza tym to mój sposób na za³atwienie sprawy oraz moja sugestia ty nie musisz podzielaÌ mojego zdania. Mo¿e ci siê to spodoba a mo¿e nie ale jeœli by³bym na jego miejscu czyli to by by³ mój samochód i moja praca której koszt siê nie liczy to zdar³ bym ten lakier i zrobi³ to od nowa ¿eby zachowaÌ odpowiedni¹ gruboœÌ pow³ok.. bo..? bo ja bym tak zrobi³ i to moja sprawa.
SwojÂą drogÂą zaproponowaÂłem koledze jakieÂś rozwiÂązanie z ktĂłrego jak chce to skorzysta. kolega Robert teÂż coÂś zaproponowaÂł, koledzy po twojej wypowiedzi teÂż podsuneli jakieÂś pomysÂły a ty? Nie zrobiÂłem ci nic zÂłego ani nie powiedziaÂłem nic co by komuÂś ujmowaÂło wiĂŞc nie wiem po co te gÂłupie aluzje odnoÂśnie mojego doÂświadczenia czy czegokolwiek.
To tyle. Bez wzglĂŞdu na to co napiszesz ja juÂż siĂŞ nie odzywam. Temat uwaÂżam za zamkniĂŞty. Pozdrawiam serdecznie.
Kolego seba, masz kilka sugestii wiĂŞc teraz przemyÂśl i rĂłb tak jak uwaÂżasz. KaÂżdy z nich ma swoje zalety i zdaje egzamin. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-30, 09:36
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
KK napisał/a: | P80 na mokro. | chyba zartujesz |
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2014-09-30, 14:05
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 824
|
80 za drobno, 40 |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-09-30, 14:42
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
piotrekpiotrek napisał/a: | MoÂże | zapomniaÂłeÂś o podkÂładzie.. to tyle. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-30, 18:54
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
dobra panowie zrobiĂŞ to tak dach p1200 i baza i bezbarwny
na elementy poprawiane czyli tylne bÂłotniki oraz jeden przedni i maska podkÂład +baza + bezbarwny
i teraz pytanie poniewa¿ chce ca³oœÌ jeszcze raz baza pokryÌ i bezbarwnym ¿eby wszystko siê ³adnie zgra³o to powiedzcie mi czy drzwi jak s¹ ok to tez matowaÌ i na to podk³ad czy matowaÌ i baza ?
oto zdjĂŞcia
dach
bÂłotnik 1
drzwi sÂą ok
bÂłotnik 2
miejsce po zwaÂżeniu lakieru wyszlifowane
i wyszpachlowane
 |
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2014-09-30, 19:16
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 824
|
a po co ta szpachla na miejscu gdzie siĂŞ zwaÂżyÂło ? wystarczyÂło rozszlifowaĂŚ, odizolowaĂŚ podkÂładem akrylowym (ew wodnym),i lakierowaĂŚ. weÂź rozcieĂączalnika bazowego na szmatkĂŞ i potrzyj to miejsce, jak szmatka bĂŞdzie siĂŞ brudziÂła na (biaÂło, czerwono) to znaczy Âże rozcieĂączalnik rozpuszcza poprzednie warstwy i siĂŞ waÂży. czyli moÂże masz tam jakiÂś gĂłwniany grunt (szpreja jakiegoÂś albo coÂś podobnego) |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-09-30, 20:33
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
zwa¿y³ siê bo nitrem podk³ad by³ rozrabiany w³aœnie jak na tym b³otniku (tak mi siê wydaje) a szpachla bo zrobi³a siê nierównoœÌ |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-09-30, 22:42
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Nitro jazda. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-10-02, 08:12
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
Panowie szybkie pytanie podkladowac caly element czy tylko szpachlowane miejsce i dotrzec wszystko zmatowic p1000 i na to baze? |
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2014-10-02, 08:29
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 824
|
trochĂŞ szerzej niÂż miejsce naprawy |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-10-02, 10:01
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
No wiadomo |
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2014-10-02, 12:09
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 824
|
to jak wiadomo to po co pytasz xD |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-10-02, 19:26
|
0
|
|
|
Posty: 17
|
wiem ze trzeba wiĂŞcej jak juÂż ale pytaÂłem siĂŞ czy podkÂładowaĂŚ caÂły czy wystarczy tylko te miejsca co szpachlowane ale wiadomo Âże szerzej chciaÂłem siĂŞ upewniĂŚ |
|
|
|
 |
sebek_wwl
|
Wysłany: 2014-10-07, 19:24
|
+1
|
|
|
Posty: 17
|
auto polakierowane teraz doradÂźcie jaka pasta spolerowaĂŚ auto szukam do max 100 zÂł pasty do polerki plus mleczka na finisz |
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2014-10-07, 19:35
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 824
|
|
|
|
 |
aprilka1
|
Wysłany: 2015-01-04, 18:57
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
sebek_wwl napisał/a: | auto polakierowane teraz doradÂźcie jaka pasta spolerowaĂŚ auto szukam do max 100 zÂł pasty do polerki plus mleczka na finisz |
Do biaÂłego to Ci farecla G3 wystarczy |
|
|
|