Autor |
Wiadomo¶æ |
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-05, 00:29 Garage Rost
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Z racji,¿e robiê du¿o balacharki samochodowej postanowilem Wam przedstawiæ migmaga Magnum mig 225 Mos 4x4,którego zakupi³em tydzieñ temu.Sam nie wiedzia³em jaki inwereter wybraæ,szuka³em tak¿e tu na forum ale znajomy spawacz poleci³ mi producenta Magnum,
wiec zakupi³em Magnuma 225 Mos 4x4 (te 4x4 to napêd 4 rolkowy ) ,precyzyjnu uk³ad podawania drutu,spawarka spawa naprawde ¶wietnie,du¿a powtarzalno¶æ spawu,du¿a sprawnosæ,obs³uguje szpule od 5kg do 15kg co czyni j± ekonomiczn±,jest do¶æ du¿a a tak¿e uchwyt spawalniczy te¿ jest pokaznych rozmiarów,drut od 0.8 do 1.2mm (w opisach s± ró¿ne nieprawdziwe informacje,np. drut 0.6mm),ja za³o¿y³em drut 0.6mm ale chodzi na rolkach 0.8mm ,daje rade.Zamówi³em drut nierdzewny,jak dojdzie to wrzucê opinie na temat spawania tym materia³em.Polecam ten sprzêt,wart tych pieniedzy no i jest na 230v,niestety na dzieñ dzisiejszy mam tylko 1 faze...
Co jaki¶ czas bêdê wrzuca³ zdjêcia z moich prac i testów sprzêcików.
20160225_181556.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 58 raz(y) 140.47 KB |
20160225_181542.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 41 raz(y) 78.73 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-05, 00:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Golf 4 reanimacja progu i b³otników przednich,dorabianie do³u przedniego b³otnika-reperaturka do czo³a
20150423_171218.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 110 raz(y) 74.76 KB |
20150417_135700.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 167 raz(y) 106.39 KB |
20150417_125055.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 126 raz(y) 140.97 KB |
20150417_124047.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 119 raz(y) 128.34 KB |
20150417_113844.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 100 raz(y) 122.81 KB |
|
|
|
|
|
MARIO06CU
|
Wys³any: 2016-03-05, 01:02
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 210
|
W jaki sposób wyginasz tak próg z blachy chodzi mi o zaokr±glenie |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-05, 01:16
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
przewa¿nie takie ma³e elementy robiê w imadle w tym przypadku musisz pod³o¿yæ kawa³kiem rurki i rêka naci±gn±æ ,wiesz,pokombinowaæ |
|
|
|
|
MARIO06CU
|
Wys³any: 2016-03-05, 01:46
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 210
|
Dziêki za podpowiedz zawsze mam z tym problem du¿± kombinacja jest |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2016-03-05, 18:57
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Wiela da³e¶ za ten sprzêt? |
_________________
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-05, 20:45
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
wynegocjowa³em 2250z³ brutto. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-05, 20:59
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Budowa kompresora po LPG 90L + 60L =150L ,butla 60l LPG jako odwadniacz i dodatkowy bufor.
Butla wisi na ¶cianie.
Pompa ABAC A39B wg moich wyliczeñ na wydmuchu 330L/min.
20150309_163327.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 45 raz(y) 101.36 KB |
20150723_163422.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 69 raz(y) 143.85 KB |
20160114_120258.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 49 raz(y) 121.59 KB |
20160120_114004.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 65 raz(y) 132.56 KB |
20160127_103129.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 81 raz(y) 150.83 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-06, 01:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Golf IV c.d.,nie mog³em wcze¶niej dodaæ zdjêæ ze wzglêdu na limit.
Próg i reperaturka b³otnika epoksyd Novol 360,baranek Wurth,baza De Beer ,klar Novol 590.
20150423_171224.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 136 raz(y) 114.34 KB |
20150425_124356.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 66 raz(y) 87.4 KB |
20150425_140458.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 75 raz(y) 85.45 KB |
20150425_140513.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 61 raz(y) 83.94 KB |
20150427_090814.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 124 raz(y) 89.33 KB |
|
|
|
|
|
grzesiekkk
|
Wys³any: 2016-03-06, 20:26
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Zbudowa³em podobny kompesor
Zastosowa³em jednak silnik 3kW i obroty na silniku nieca³e 1300. Da³o to wydajno¶æ efektywn± blisko 400l/min |
|
|
|
|
juny
|
Wys³any: 2016-03-06, 22:11
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 2384 Sk±d: Ostrów WLKP
|
Ja mam tez na zbiorniku z aspy silnik 4kw i obroty na pompie ok 700-800
prawie 500l/min 2 rok chodzi i spokój |
_________________
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-06, 22:25
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
te¿ chcia³em daæ silnik 3kw ale obawiam sie o moj± instalacjê elektryczn±,w gara¿u jeszcze da radê ale dalej leci 30-letnia aluminiowa praktycznie nigdy nie konserwowana instalacja elektryczna,tak¿e wzd³u¿ drogi g³ównej,wiêc odpu¶ci³em i da³em silnik 2.2kw.Mam tylko 230v i na razie póki co¶ mi sie nie zmieni to na razie muszê sie tym posilaæ.
Mam +- 1060 obrotów na pompie. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-06, 23:21
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Daihatsu Feroza,takie tam ³atanie..... Wszystko wstawione doczo³owo bez zak³adek.
Niestety rama w tym aucie (baza) ma wiêcej ³at ni¿ orgina³u a w ¶rodku jest totalna korozja a szkoda bo ca³kiem fajne autko.
20151021_123842.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 55 raz(y) 139.6 KB |
20151021_123847.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 53 raz(y) 167.05 KB |
20151021_181159.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 51 raz(y) 153.07 KB |
20151021_181205.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 55 raz(y) 158.78 KB |
20151026_120729.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 164 raz(y) 157.32 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-06, 23:23
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
c.d.
20151024_171924.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 96 raz(y) 126.16 KB |
20151024_171918.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 70 raz(y) 133.89 KB |
|
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2016-03-07, 20:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Lakierowa³em kiedy¶ tak± Ferozê. |
_________________
|
|
|
|
|
Robkoo
|
Wys³any: 2016-03-09, 12:17
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
jaka konkretnie tarcz± szlifowaæ spawy po spawaniu ? |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-09, 19:50
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Robkoo napisa³/a: | jaka konkretnie tarcz± szlifowaæ spawy po spawaniu ? |
Ja szlifuje normaln± tawrd± ale jedziesz tylko po spawie, masz zeszlifowaæ sam spaw,nie blachê obok,jak robisz w nierdzewce to szlifujesz tarcz± z napisem inox ,jak zale¿y Ci na efekcie wizualnym mo¿esz na koniec "lizn±æ" tarcz± z listkami,lamelkow± czy jak tam sie zwie.
Wa¿ny aby spaw by³ szczelny,czyli dobrze pospawany,¿eby podczac szlifowania nie wyskakiwa³y dziury,warunek zrobienia dobrej blacharki.Po oszlifownaiu spawu blacha powinna wygl±daæ na jednolit± wtedy jest super |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2016-03-09, 20:35
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
Od razu papierow± - s± ró¿ne gradacje |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-09, 21:21
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
³ysy73 napisa³/a: | Od razu papierow± |
To nie jest dobry pomys³.Chyba,ze szlfujesz jakie¶ grube blachy ,konstrukcje stalowe,gdzie 0.5mm nie ma znaczenia(a mo¿e ma) i jak nie zale¿y Ci na kszta³cie spawu.Jednak przy blasze 0.8mm gdy priorytetem jest zostawiæ jak najwiêcej blachy to nale¿y szlifowaæ tylko spaw czyli jego nierówno¶ci,nadmiar.Tarcza papierowa ma inn± strone robocz± ni ¿ tarcza twarda ,jest duzo szersza i miêksza,s³u¿y do wyg³adzania.Uciekne sie do przyk³adu z lakiernictwa,szlifowanie zacieku,lub nadawanie kszta³tu,formy po szpachlowaniu,na miêkkim klocku to sie nie da,wiem,¿e szlif spawu to lakiernictwa ma sie jak piernik...do.. ale mniej wiêcej tak to te¿ dzia³a. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2016-03-09, 21:53
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Chyba najlepsza tarcza to jest ta z otworem na krawêdzi. £adnie bierze spaw i mo¿na kontrolowaæ dok³adnie ile jeszcze zosta³o. Dobry jest jeszcze rolock. |
_________________
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-09, 22:20
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
KK, wszystko zale¿y tylko i wy³acznie od nas samych,szlifuj±c zwyk³a tarcz± mo¿na zrobiæ mega robote,tylko trzeba kontrolowaæ co chwile i spokój ,rozumiesz,ka¿dy 1cm spawu czy tam giêcia ma byæ dok³adny,ma byæ d³ugo ale i dok³adnie a zobaczysz ,ze wysz³o szybko i prefecyjnie!D³ugo i dok³adnie to szybciej ni¿ szybko i a..dobra.. troche tam.. |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2016-03-10, 18:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
Od lat nie wiem ilu ze zwyk³ych tarcz s± u mnie na stanie tylko jedne: 1,0 czy 1,2mm do ciêcia i ¿adnych innych a w szczególno¶ci grubych do szlifowania bo to i gó...wno co trzepie po ³apach, badziew który przyspiesza zu¿ycie narzêdzia i szmelc który niszczy blachê.
To jedno.
Poza nimi mam tylko listkowe papierowe P60 i P80 i absolutnie ¿adnych innych (jedynie druciankê "garnkówkê") i jako¶ sobie radzê.
I nie mów mi ¿e listkowa papierowa jest bardziej agresywna od jakiej¶ korundowej do rzekomego szlifowania (chyba szyn kolejowych) bo padnê na zawa³ tyle ¿e ze ¶miechu.
To kolejna kwestia.
Nastêpna to taka ¿e nie uznajê przygotowania miejsca do spawania dwóch blach na styk na g³adko.
NIGDY na g³adko a zawsze z zafelcowaniem czy podgiêciem do wewn±trz (jak zwa³ tak zwa³) w³a¶nie po to aby nie zeszlifowaæ ca³ego spawu, oraz nie szlifowaæ metalu tu¿ obok spawu KTÓRY I TAK ZAWSZE JEST TAM NAJCIEÑSZY.
Przy okazji staram siê te¿ nie ³±czyæ na styk tylko je¶li siê da to na minimaln± zak³adkê - nawet 1mm bo ³atwiej pospawaæ a zak³adka i tak siê rozleje.
I w ten sposób Panie szanowny podczas obróbki takiego ³±czenia szlifujesz spaw tylko do momentu li¼niêcia p³askiej blachy po jego obydwu stronach, a to zobaczy nawet ¶lepy.
Dziêki temu nie r¿nie siê blachy która i tak jest cienka, a na krawêdziach spawu jeszcze bardziej, jak te¿ i do samego koñca samego spawu zostawiaj±c jego lekki naddatek.
Proste jak drut i ³atwe w obs³udze.
Ale ka¿dy ma swoje wizje. |
|
|
|
|
Robkoo
|
Wys³any: 2016-03-11, 00:05
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
KK napisa³/a: | Chyba najlepsza tarcza to jest ta z otworem na krawêdzi. £adnie bierze spaw i mo¿na kontrolowaæ dok³adnie ile jeszcze zosta³o. Dobry jest jeszcze rolock. |
podrzucisz jaki¶ link konkretnie z t± tarcz± ? |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2016-03-11, 02:03
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
https://www.google.pl/sea...iw=1120&bih=627
Norton Octopus
Sam nie wiedzia³em o istnieniu tej tarczy, ale z tego¿ zacnego forum siê dowiedzia³, kupi³em kilka sztuk po 2z³ z allegro i s± ¶wietne... |
_________________
|
|
|
|
|
Robkoo
|
Wys³any: 2016-03-14, 21:33
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
dziêkuje bardzo za pomoc. A powiedz mi, s± ró¿ne gradacje tych tarcz, je¶li tak to jak± szlifujesz ? |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-23, 21:41
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
£atanie progu Fiat Panda 2 Mia³a byæ ma³a dziurka...
Epoksyd Novola,szpachlówka Novol,podk³ad akrylowy Polykar,baza De Beer ,klar lack Novol 590,baranek Wurth.
20150713_175632.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 103 raz(y) 125.45 KB |
20150713_180144.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 120 raz(y) 153.74 KB |
20150715_163042.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 128 raz(y) 107.49 KB |
20150716_145551.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 108 raz(y) 53.78 KB |
20150717_133853.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 148 raz(y) 100.7 KB |
|
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2016-03-23, 22:17
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 824
|
sam dorobi³e¶ ten próg ? |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-23, 22:26
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
nie,mia³em z punto ,by³ bardzo podobny,troche modyfikacji wstawi³em tyle ile odcia³em na 2 zdjêciu.Nie moge dodaæ wiecej zdjec niz 5 ,pozniej wrzuce zdjecie po wstawieniu blachy. |
|
|
|
|
barteek933
|
Wys³any: 2016-03-24, 13:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 824
|
Wrzucaj foty gdzies indziej a tak w ogóle to dobra robota |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-03-24, 23:13
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
barteek933, dziêki.Jak wrzuce foty gdzie indziej to po czasie sie skasuj±. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-16, 22:43
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Moje pierwsze malowania Air Guns± AZ3 1.3 Tico
20120417036.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 45 raz(y) 86.99 KB |
20120418037.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 61 raz(y) 100.93 KB |
20120418038.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 26 raz(y) 78.58 KB |
20120419039.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 48 raz(y) 92.66 KB |
20120419040.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 46 raz(y) 92.62 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-16, 22:44
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
c.d.
20120419041.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 52 raz(y) 102.99 KB |
20120419042.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 60 raz(y) 81.28 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-16, 22:54
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Praca w Auatrii przy Citroen DS3 Rally,naprawa pogiêtych progów + malowanie
20120222161.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 71 raz(y) 85.22 KB |
20120222162.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 56 raz(y) 374.96 KB |
20120314003.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 49 raz(y) 386.13 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-16, 23:00
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
a tu dla odmiany temat zamienników blacharskich i jako¶ci ich wykonania,niestety ale tu trzeba poprawiæ fabryke.
20160324_111311.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 66 raz(y) 2.23 MB |
20160324_111301.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 52 raz(y) 2.39 MB |
20160324_111254.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 43 raz(y) 1.57 MB |
20160324_111125.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 38 raz(y) 2.89 MB |
20160324_111052.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 34 raz(y) 2.37 MB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-16, 23:01
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
c.d.
20160324_111421.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 65 raz(y) 2.4 MB |
20160324_111413.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 33 raz(y) 1.91 MB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-17, 20:27
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
uno,na które cofn±³ bus,b³otnik by³ wygiêty pod maskê,maska te¿,niestety nie mam fot sprzed kolizji,poprostowa³em to ile sie da³o tak,¿eby wszystko pasowa³o.lampa,kierunek,fugi.
Naprawa sprzed kilku lat...
20110920503.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 44 raz(y) 265.15 KB |
20110920502.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 55 raz(y) 344.29 KB |
20110919501.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 33 raz(y) 336.21 KB |
20110919500.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 40 raz(y) 253.79 KB |
|
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2016-04-17, 22:45
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
HEMATOL:
- z³e ju¿ samo przygotowanie pod podk³ad
- niezbyt dobra technologia samego podk³adowania - na ostro/na krechê - choæ to niby pó¼niej podczas matowania da siê wyci±gn±æ - ale po co
- dalej z³e przygotowanie do lakierowania - niedoszlifowanie podk³adu |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-17, 22:50
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
to tak wygl±da jak na "kreche " ale bylo na wywijkê "pod gazete" troche za blisko dojechalem tej wywijki i wyszlo jak wyszlo.To auto od takiego dziadka,sam sobie lakierowa³,ja mu to juz wstepnie rozszlifowalem ,ze by mu w miare wyszlo,ale i tak nie wyszlo bo malowalem sprayem w zupuelnie innym kolorem...ale to juz jego problem.
ja mialem tylko zrobic blache,dzis zrobilbym to napewno lepiej. |
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2016-04-17, 22:55
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
Poza ostrymi kantami chodzi mi o:
- nie widaæ poza oklejeniem ¶ladów po zmatowaniu pow³oki w celu nadania podk³adowi przyczepno¶ci.
- ten b³±d wyszed³ na wierzch i siê ukaza³ po zmatowaniu gdzie s± widoczne b³yszcz±ce obrze¿a tu¿ za rantami podk³adu.
Mia³o prawo zakoñczyæ siê to podniesieniem rantów podk³adu podczas malowania. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-17, 23:01
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
robi³em taki b³±d kiedy¶ ,¿e zmatowi³em jaki¶ obszar,obkleja³em dalej i potem doje¿d¿alem podk³adem do papieru.....
20110919499.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 44 raz(y) 623.4 KB |
|
|
|
|
|
³ysy73
|
Wys³any: 2016-04-17, 23:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 978
|
No to do¶æ spory b³±d. Co prawda niby do nadrobienia podczas matowania, ale trzeba siê wtedy naheblowaæ.
Z tymi gazetami ta wywijka te¿ chyba nie najlepiej Ci wysz³a
Mo¿e jak nie przepadasz za g±bkami (ja nie przepadam) to spróbuj inaczej:
- zamiast tego w±skiego gów...na niby do oklejania kup ta¶mê szeroko¶ci 30mm i jak oderwiesz jej jaki¶ kawa³ek to od razu w powietrzu zawiñ i podklej j± klejem do kleju powiedzmy w proporcjach 1/3 i tak pozosta³± czê¶ci± kleju oklejaj a pó¼niej resztê maskowania lekko wchodz±c na ni±.
Nie wiem czy dobrze opisa³em ale ja siê tak przyzwyczai³em i idzie to jak burza.
Zreszt± ja i tak kupujê ta¶my szeroko¶ci TYLKO 30 i 50 mm - na te wê¿sze badziewie nawet patrzeæ nie mogê. |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-17, 23:14
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
"...i tak nie wyszlo bo malowalem sprayem w zupuelnie innym kolorem...ale to juz jego problem".....
Zle napisalem,mia³o byæ nie MALOWA£EM a MALOWA£ ,przejêzyczenie,bo to on sobie sam malowa³..itd.
Troche namiesza³em |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-04-17, 23:17
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
mam te g±bki,robi³em nimi we wnêkach ale zauwa¿y³em ,¿e po oderwaniu ich jednak te¿ widaæ tak± strukturkê odci¶niêt± od tej g±bki. |
|
|
|
|
KK
|
Wys³any: 2016-04-19, 23:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 23 razy Posty: 3347
|
Ta¶ma na wywijke zostawia ma³o ¶ladów. Mo¿na to nawet rozs±dnie pó¼niej zapolerowaæ. |
_________________
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-05-11, 22:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Troche cicho na forum to wrzuce jakie¶ fotki
Próg nowy zamiennik jak o tym wcze¶niej pisa³em
20160324_111421.jpg zamiennik |
|
Plik ¶ci±gniêto 51 raz(y) 88.72 KB |
20160509_123013.jpg poprawione |
|
Plik ¶ci±gniêto 41 raz(y) 69.27 KB |
20160509_123017.jpg poprawione |
|
Plik ¶ci±gniêto 28 raz(y) 78.14 KB |
20160509_123025.jpg poprawione |
|
Plik ¶ci±gniêto 42 raz(y) 130.97 KB |
20160509_180705.jpg w epoksydzie |
|
Plik ¶ci±gniêto 28 raz(y) 89.85 KB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-05-11, 23:05
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
wiêcej zdjêæ na razie nie idzie doawaæ |
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-07-15, 22:22 Wymiana progu Skoda Octavia
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Zamiennik progu Klockerholm
20160709_161943.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 25 raz(y) 1.73 MB |
20160709_171944.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 27 raz(y) 1.79 MB |
20160709_183747.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 34 raz(y) 1.59 MB |
20160711_114921.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 25 raz(y) 1.97 MB |
20160711_114949.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 25 raz(y) 1.8 MB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-07-15, 22:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
c.d.
20160711_195956.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 28 raz(y) 2.92 MB |
20160711_193255.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 24 raz(y) 2.25 MB |
20160711_120101.jpg b³otnik by³ zgnity |
|
Plik ¶ci±gniêto 37 raz(y) 1.84 MB |
20160711_130052.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 36 raz(y) 2.49 MB |
20160711_193250.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 27 raz(y) 2.17 MB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-07-15, 22:42
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
c.d.
po wyciêciu progu okazalo sie,ze wewnêtrzne wzmocnienei jest czêsciowo skorodowane, dorobi³em co trzeba by³o,co sz³o wyszy¶ciæ wyczy sci³em,wstawione + malowanie i a¿ do momentu wstawienia poszycia progu
Zrobi³em klikadziesi±t zdjêæ ,wrzuci³em parê bo limity nie pozwalaj±.
20160713_172812.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 67 raz(y) 2.68 MB |
20160712_185823.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 41 raz(y) 2.27 MB |
20160713_134020.jpg dorobiony element-wzmocnienei wewnêtrzne |
|
Plik ¶ci±gniêto 57 raz(y) 2.41 MB |
20160712_131623.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 41 raz(y) 1.89 MB |
20160712_133054.jpg
|
|
Plik ¶ci±gniêto 38 raz(y) 1.9 MB |
|
|
|
|
|
hematol
|
Wys³any: 2016-07-15, 22:51
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 1007 Sk±d: ¦l±sk
|
Próg zosta³ wstawiony metod± "do czo³a" na ca³ej d³ugo¶ci,max szczelina to 1mm (nie na zak³adkê),jest aktualnie pomalowany epoksydem Novola,jutro na epoksyd "lizniêcie " szpachlówk± w miejscu spawania,wiadomo nierówno¶ci i krzywizna progu,ponownie epoksyd,akrylbaranek Wurth-a. |
|
|
|