Autor |
Wiadomość |
 |
LuckyLuke1st
|
Wysłany: 2016-12-09, 22:34 Lakier bezbarny - wypustki z farby aerografu
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Skąd: Bydgoszcz
|
Witam wszystkich chĂŞtnych udzielenia pomocy.
Mianowicie, po aplikacji lakieru bezbarnego uwidoczniÂły siĂŞ kropki, nierĂłwnoÂści
Jak widaĂŚ na zdjĂŞciu powierzchnia wczeÂśniej byÂła malowana aerografem, byĂŚ moÂże sÂą to grubsze czÂąsteczki farby. (Createx wicked). Aerograf czasami pluÂł.
WyglÂąda to trochĂŞ jak cukier rozsypany pod spodem.
Dodam, Âże poÂłoÂżyÂłem 3 warstwy "Klaru"
Pytanie do Was czy idzie to jakoÂś bezboleÂśnie zaÂłagodziĂŚ? SpolerowaĂŚ? Aby nie musieĂŚ malowaĂŚ od nowa, oszczĂŞdzajÂąc tygodni pracy.
Jeœli nie ma opcji, to jakaœ rada na przysz³oœÌ?
trouble.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 52 raz(y) 319.97 KB |
|
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
GMC
|
Wysłany: 2016-12-09, 22:40
|
+1
|
|
|

Pomógł: 4 razy Posty: 382
|
Jak masz tam 3 warstwy klaru to przeszlifuj to papierem P1200 na mokro i po³ó¿ jeszcze raz klar, tylko nie wal go ju¿ tak grubo |
|
|
|
 |
LuckyLuke1st
|
Wysłany: 2016-12-09, 22:43
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Skąd: Bydgoszcz
|
SprĂłbuje to zrobiĂŚ
Rozumiem, Âże sama polerka moÂże nie wystarczyĂŚ?
To jest plastikowy element akurat, wiĂŞc nie wyjdzie rdza.
dziĂŞki wielkie za podpowiedÂź |
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
GMC
|
Wysłany: 2016-12-09, 22:50
|
0
|
|
|

Pomógł: 4 razy Posty: 382
|
Z tego co widaÌ to papier musi byÌ, tylko nie przeszlifuj na rantach. W zakamarkach i na rantach bardziej delikatnie aby tylko zmatowiÌ powierzchnie co by da³a przyczepnoœÌ dla nowego klaru. A na tej du¿ej p³aszczyŸnie to je¿eli masz szlifierke oscylacyjn¹ to mo¿esz zrobic to kr¹¿kiem np P800 jak nie to na wodê 1200 |
|
|
|
 |
LuckyLuke1st
|
Wysłany: 2016-12-09, 23:02
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Skąd: Bydgoszcz
|
Ranty zrobiê w³óknin¹ szar¹ + cif |
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
LuckyLuke1st
|
Wysłany: 2016-12-20, 18:53
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Skąd: Bydgoszcz
|
ProszĂŞ jeszcze o pomoc co dalej robiĂŚ..
ZmatowiÂłem ten plastikowy element nie byÂło faktycznie tego piasku,
przy kolejnym polakierowaniu znowu wystÂąpiÂł.
Dodatkowo pytanie dlaczego taka skórka pomaraùczy, i szorstkoœÌ pod rêk¹.
Lakier czuÌ, ¿e w dodatku siê lekko lepi tak jakby nie by³ doœÌ doschniêty. Wygrzewa³em promiennikiem kwarcowym 2kW..
lakierowaÂłem SatÂą minijet 3 0.8mm hvlp. wiĂŞc sprzĂŞt powinienn byĂŚ w porzÂądku..
Nie stosowaÂłem odolejacza, aczkolwiek to chyba nie sÂą plamy oleju?
Rozumiem, Âże mogĂŞ to jeszcze raz matowiĂŚ? i prĂłbowaĂŚ jeszcze raz? chociaÂż muszĂŞ przemyÂśleĂŚ zaniesienie tego profesjonalnemu lakiernikowi z lekierniÂą.
2s.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 29 raz(y) 796.72 KB |
1s.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 21 raz(y) 717.32 KB |
|
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
CzereÂśniak
|
Wysłany: 2016-12-21, 23:20
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 200
|
LuckyLuke1st napisał/a: | muszĂŞ przemyÂśleĂŚ zaniesienie tego profesjonalnemu lakiernikowi z lekierniÂą. |
Szkoda Panie kasy lepiei samemu se to obskoczyc |
|
|
|
 |
Johny Brawo
|
Wysłany: 2016-12-25, 13:23
|
0
|
|
|
Posty: 18
|
A jak¹ masz pojemnoœÌ kompresora?Je¿eli jest nie doschniety to znaczy ¿e nie stosowales siê do zaleceù producenta. Zmatuj to papierem 1200 lub 1500 i jeszcze raz po³ó¿ klar, tym razem tak jak zaleca producent. To bêdzie najszybsze rozwi¹zanie. Albo weŸ sobie na próbê jakiœ inny element i sprawdŸ jak Ci wychodzi trening czyni mistrza jak to mówi¹ |
|
|
|