Autor |
Wiadomo¶æ |
 |
LuckyLuke1st
|
Wys³any: 2016-12-09, 22:34 Lakier bezbarny - wypustki z farby aerografu
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Sk±d: Bydgoszcz
|
Witam wszystkich chêtnych udzielenia pomocy.
Mianowicie, po aplikacji lakieru bezbarnego uwidoczni³y siê kropki, nierówno¶ci
Jak widaæ na zdjêciu powierzchnia wcze¶niej by³a malowana aerografem, byæ mo¿e s± to grubsze cz±steczki farby. (Createx wicked). Aerograf czasami plu³.
Wygl±da to trochê jak cukier rozsypany pod spodem.
Dodam, ¿e po³o¿y³em 3 warstwy "Klaru"
Pytanie do Was czy idzie to jako¶ bezbole¶nie za³agodziæ? Spolerowaæ? Aby nie musieæ malowaæ od nowa, oszczêdzaj±c tygodni pracy.
Je¶li nie ma opcji, to jaka¶ rada na przysz³o¶æ?
trouble.jpg
|
 |
Plik ¶ci±gniêto 52 raz(y) 319.97 KB |
|
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
GMC
|
Wys³any: 2016-12-09, 22:40
|
+1
|
|
|

Pomóg³: 4 razy Posty: 382
|
Jak masz tam 3 warstwy klaru to przeszlifuj to papierem P1200 na mokro i po³ó¿ jeszcze raz klar, tylko nie wal go ju¿ tak grubo |
|
|
|
 |
LuckyLuke1st
|
Wys³any: 2016-12-09, 22:43
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Sk±d: Bydgoszcz
|
Spróbuje to zrobiæ
Rozumiem, ¿e sama polerka mo¿e nie wystarczyæ?
To jest plastikowy element akurat, wiêc nie wyjdzie rdza.
dziêki wielkie za podpowied¼ |
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
GMC
|
Wys³any: 2016-12-09, 22:50
|
0
|
|
|

Pomóg³: 4 razy Posty: 382
|
Z tego co widaæ to papier musi byæ, tylko nie przeszlifuj na rantach. W zakamarkach i na rantach bardziej delikatnie aby tylko zmatowiæ powierzchnie co by da³a przyczepno¶æ dla nowego klaru. A na tej du¿ej p³aszczy¼nie to je¿eli masz szlifierke oscylacyjn± to mo¿esz zrobic to kr±¿kiem np P800 jak nie to na wodê 1200 |
|
|
|
 |
LuckyLuke1st
|
Wys³any: 2016-12-09, 23:02
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Sk±d: Bydgoszcz
|
Ranty zrobiê w³óknin± szar± + cif |
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
LuckyLuke1st
|
Wys³any: 2016-12-20, 18:53
|
0
|
|
|
Dla przyjació³ Luke

Posty: 115 Sk±d: Bydgoszcz
|
Proszê jeszcze o pomoc co dalej robiæ..
Zmatowi³em ten plastikowy element nie by³o faktycznie tego piasku,
przy kolejnym polakierowaniu znowu wyst±pi³.
Dodatkowo pytanie dlaczego taka skórka pomarañczy, i szorstko¶æ pod rêk±.
Lakier czuæ, ¿e w dodatku siê lekko lepi tak jakby nie by³ do¶æ doschniêty. Wygrzewa³em promiennikiem kwarcowym 2kW..
lakierowa³em Sat± minijet 3 0.8mm hvlp. wiêc sprzêt powinienn byæ w porz±dku..
Nie stosowa³em odolejacza, aczkolwiek to chyba nie s± plamy oleju?
Rozumiem, ¿e mogê to jeszcze raz matowiæ? i próbowaæ jeszcze raz? chocia¿ muszê przemy¶leæ zaniesienie tego profesjonalnemu lakiernikowi z lekierni±.
2s.jpg
|
 |
Plik ¶ci±gniêto 29 raz(y) 796.72 KB |
1s.jpg
|
 |
Plik ¶ci±gniêto 21 raz(y) 717.32 KB |
|
_________________ ...Well as you know. I'm faster than my own... |
|
|
|
 |
Czere¶niak
|
Wys³any: 2016-12-21, 23:20
|
0
|
|
|
Pomóg³: 14 razy Posty: 200
|
LuckyLuke1st napisa³/a: | muszê przemy¶leæ zaniesienie tego profesjonalnemu lakiernikowi z lekierni±. |
Szkoda Panie kasy lepiei samemu se to obskoczyc |
|
|
|
 |
Johny Brawo
|
Wys³any: 2016-12-25, 13:23
|
0
|
|
|
Posty: 18
|
A jak± masz pojemno¶æ kompresora?Je¿eli jest nie doschniety to znaczy ¿e nie stosowales siê do zaleceñ producenta. Zmatuj to papierem 1200 lub 1500 i jeszcze raz po³ó¿ klar, tym razem tak jak zaleca producent. To bêdzie najszybsze rozwi±zanie. Albo we¼ sobie na próbê jaki¶ inny element i sprawd¼ jak Ci wychodzi trening czyni mistrza jak to mówi± |
|
|
|