Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: DrCruel 2009-04-25, 03:12
Autor Wiadomość
Grzesiek11 
Wysłany: 2008-09-26, 15:46   Devilbis GTI110 HVLP
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 98
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum i tez troche nie w temacie!!!Pomalowalem juz pare elementow i wyszlo ok!!! Dostalem malo uzywanego devilbisa mam problem z bezbarwnym nie moge go rozlac ani zrobic morki.Cisnienie ok 2bar sprezarka wyrabia!Jak go wyregulowac czy
wiecej materialu i wachlaz na maxa.Prosze o pomoc!!!!!!!!! :help:
 
 

DrCruel
Wysłany: 2008-09-26, 20:01   
0
UP DOWN


Posty: 418
Poczytaj te tematy, moÂże coÂś pomogÂą

http://www.lakierowanko.info/viewtopic.php?t=869
http://www.lakierowanko.info/viewtopic.php?t=775
 

Grzesiek11 
Wysłany: 2008-09-26, 21:33   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 98
PrĂłbowaÂłem na rozne sposoby nie wiem czy nie za maÂłe ciÂśnienie lub za maÂło materiaÂłu!najczesciej wychodzi gruba skĂłra pomaraĂączy,pobrĂłbuje jeszcze coÂś pozmieniaĂŚ ale dziĂŞki! ;) i sorki za pomyÂłke to jest Trans-Tech GTI110
 
 

mebArth 
Wysłany: 2008-09-27, 13:56   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
Jesli to niebieski GTI to musi byc duze cisnienie robocze. Chyba za maÂłego cisnienia uzywasz jak wychodzi baran. Albo farba za gesta?
_________________
Bart
 
 

Grzesiek11 
Wysłany: 2008-09-28, 10:00   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 98
Tak jest to niebieski gti a lakier jest rozrabiany jak podaje producent
 
 

mebArth 
Wysłany: 2008-09-28, 10:14   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
To w takim razie masz za maÂłe cisnienie albo na wejsciu, albo za bardzo skrecasz na pistolecie. Mi sie fajnie malowaÂło GTI ale jednak wole Sate 3000 :) Zalezy tez jakÂą technikÂą malujesz. Jeden robi na pierwszy raz kontakt....a ja np na pierwszy raz wylewam. Inni malujÂą na 3 razy - ja na 2. SprĂłbuj najpierw dodac rozcienczalnika do klaru. A na jakim materiale jedziesz w ogĂłle?

pzdr
_________________
Bart
 
 

Joker_Paint
Wysłany: 2008-09-28, 10:59   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 64
Ja na skĂłrke pomaraĂączy mam taki patent - Zawsze roÂźcieĂączam klar w/g gĂłrnej granicy producenta, podkrĂŞcam ciÂśnienie, miotÂła na max. Pierwsza warstwa na kontakt, drugÂą wylewam i jak trzeba to kÂłade trzeciÂą teÂż mokrÂą i wychodzi lustro :) Devillbissa Gti nigdy nie miaÂłem w rĂŞce, ale skoro SatÂą 2000 czy IwatÂą da rade to czemu by nie daÂło siĂŞ Devillbissem.
 

Grzesiek11 
Wysłany: 2008-09-28, 12:50   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 98
Na reduktorze przed pistoletem mam 2bary ale wydaje sie za maÂło bo tak jakby za sÂłabo rozbijaÂło lak.MateriaÂł novola VHS-HS lub diamontop hs RMa!!!OgĂłlnie pistolet jest ok ale nie ja jeden mam problem z jego regulacjÂą.
_________________

 
 

mebArth 
Wysłany: 2008-09-28, 18:53   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
Daj 4 bary [rzed pistoletem anjlepoej to wyrzuc reduktor...ja nie mam i ÂżyjĂŞ
Na sacie 2000 mam i mnie wkurza bo obijam nadgarstek a na 3000 nie mam i tez sie maluje i to lepiej.
_________________
Bart
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-09-28, 20:04   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
mebArth napisał/a:
Na sacie 2000 mam i mnie wkurza bo obijam nadgarstek a na 3000 nie mam i tez sie maluje i to lepiej.


meb czyli wnioskujĂŞ Âże malujesz na sÂłuch ja teÂż tak malowaÂłem ale trochĂŞ to mylÂące bo nie mamy sÂłuchu aÂż tak idealnego lepiej jednak mieĂŚ manometr przy lub w pistolecie przydaje sie to zwÂłaszcza w tedy kiedy to samo auto malujemy np.za rok wtedy juÂż nie pamiĂŞtamy jak precyzyjnie nastawiĂŚ ciÂśnienie na sÂłuch a jeÂśli przyjmiemy zasadĂŞ 2bar to mamy duÂżo wiĂŞksze szanse na Âże kolor siĂŞ zgodzi z tym z przed roku :)
 
 

mebArth 
Wysłany: 2008-09-28, 20:23   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
JACK maluje na cyferki w rĂŞkojesci. I poniekÂąd czasem na sÂłuch. Baze kÂłade na 0.8 a bezbarwny 1.2- 1.5 wg cyferek na rekojesci S3000. Wartosci bez manometru pod pistoletem. Jesli nie znam pistoletu (nowa praca nowy sprzet) to zawsze robie test gdzie na boku na dole element i tez na sÂłuch. OgĂłlnie przyzwyczaiÂłem sie do wyczuwania sprzetu a nie na DANE z ksiazki. Po 2,3 autach juz ogarniam sprzet i wiem jak sobie z tym radzic.

EDIT:
Baza jest gÂładziutka, nie ma por, nie ma chropek, nie ma barana na bazie. I co...nie ma odkurzu bo jest niskie cisnienie. Mowa o wodzie DP
_________________
Bart
 
 

jacklack 
Wysłany: 2008-09-28, 20:59   
0
UP DOWN


Pomógł: 15 razy
Posty: 352
mebArth napisał/a:
JACK maluje na cyferki w rĂŞkojesci. I poniekÂąd czasem na sÂłuch. Baze kÂłade na 0.8 a bezbarwny 1.2- 1.5 wg cyferek na rekojesci S3000. Wartosci bez manometru pod pistoletem. Jesli nie znam pistoletu (nowa praca nowy sprzet) to zawsze robie test gdzie na boku na dole element i tez na sÂłuch. OgĂłlnie przyzwyczaiÂłem sie do wyczuwania sprzetu a nie na DANE z ksiazki. Po 2,3 autach juz ogarniam sprzet i wiem jak sobie z tym radzic.


No meb ja teÂż nie jestem teoretykiem tylko praktykiem ale trudno mi uwierzyĂŚ Âże malujÂąc satÂą bazÂą wodnÂą dp na 0,8 uzyskujesz odpowiednie wybicie Âżiarna itp a jeÂśli chodzi o bezbarwny to przy ciÂśnieniu 1,2 1,5 to przecieÂż ten pistolet chlapie a nie kÂładzie szklistej powÂłoki nie wiem jeszcze jakim malujesz bezbarwnym ale przy 3750 to ciÂśnienie jest zbyt maÂłe ;)

[ Dodano: 2008-09-28, 22:46 ]
MalujĂŞ juÂż na sacie i na dp 18 lat i nie spotkaÂłem siĂŞ jeszcze z takÂą teoriÂą z takimi ciÂśnieniami chyba Âże na jakichÂś zaprawkach?
 
 

Grzesiek11 
Wysłany: 2008-09-28, 22:24   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 98
Jutro robie proby na wiekszym cisnieniu i zobacze efekty i tu chodzi tylko o lakier bo z baza nie mam problemu a maluje przy 2do 2.5bara!!!Lakier przy tym cisnieniu wÂłasnie wydaje mi sie jak mowi jackclack chlapie i nawet jak dam grubiej to wychodzi gruba skorka pomarancza.Teraz zwiekszam materiaÂł i cisnienie i powiem co mi tam wyszÂło!!!! ;)
_________________

 
 

mebArth 
Wysłany: 2008-09-29, 16:04   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
JACK jakby "pluÂł" to bym nie miaÂł staÂłej roboty...a uwierz mi ze z polerowaniem sie nie mĂŞcze. PrzeliÂże element i jest strukturka jak na reszccie. Musze polerowac bo mam smieciuchy... zresztÂą zawsze polerowaÂłem.
Co do ziarna jescze nikt sie nie przyczepiÂł. Przedzej do brudnego Âśrodka. Powiem ci tak: dopĂłki nikt si enie czepia...i mi tak pasuje to tak robiĂŞ :)
Stary mĂłwi zawsze - rĂłb tak zeby byÂło dobrze...i auta schodza i nie wracaja reklamacje.
_________________
Bart
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime