  | 
	
 |  
 |   
 
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
      
		  | 
    
  
     
		 RadekNet  		 
   | 
  
     
     
                			      Wysłany: 2009-02-19, 21:07   I badz tu czlowieku madry - primer i epoksyd Novol
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
 
   
      
          
                  Posty: 23 Skąd: Slask 
                | 
      
         
            
               Czesc!
 
 
Zdecydowalem sie, ze na gola blache mojego staruszka (Volvo 142) bede klasc primer a potem epoksyd Novola, nastepnie szpachla, akryl i lakier. 
 
 
 I teraz jak to klasc? Jedni mowia, ze epoksyd "na mokro" czyli max 2 godziny po primerze, inni zas, ze primer powinien byc mozliwie dlugo sezonowany. Jak zrobic, zeby nie spartolic?  
 
 
Primer cienka warstwa (ale, zeby pokryc?), epoksyd 2 cienkie warstwy?
 
 
I przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy sa jakies przeciwwskazania, zeby robic na gotowo po kolei kazdy element? Czy przygotowac calosc pod lakier i lakierowac razem? Wygodniej by mi bylo po kolei kazdy element.
 
 
Radek | 
             
						          
       | 
    
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
    
   
		  | 
    
  | 
     
		 Kamael		 
   | 
  
     
     
                			      Wysłany: 2009-02-19, 21:35   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
 
   
      
          
                  Posty: 12 
                | 
      
         
       | 
    
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
    
   
		  | 
    
  
     
		 RadekNet  		 
   | 
  
     
     
                			      Wysłany: 2009-02-19, 21:54   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
 
   
      
          
                  Posty: 23 Skąd: Slask 
                | 
      
         
            
               Czytalem ten watek    Co do kolejnosci warstw jestem zdecydowany. Jednak moje watpliwosci tycza sie przerwy miedzy nakladaniem primera i epoksydowego. Czy zepsuje cos jesli miedzy nimi bedzie odstep kilka(nascie) dni? Bo rozumiem, ze po epoksydowym dobrze zrobic dluzsza przerwe przed szpachlowaniem albo miedzy primer i epoksyd dac akryl.
 
 
Forum Mercedesa tez czasami czytam, ale preferuje szwedzkie auta   
 
 
Radek | 
             
						          
       | 
    
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
    
   
		  | 
    
  
     
		 online  		 
   | 
  
     
     
                			      Wysłany: 2009-02-21, 00:09   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
 
   
      
         MTGarage.
  
                  Pomógł: 10 razy Posty: 721 Skąd: ÂŚlÂąsk - ÂŚwierklaniec 
                | 
      
         
            
               nawet ludzie z novolu Ci na to jednoznacznie nie odpowiedzÂą.
 
najlepiej zrobic wszystkie elementy w akrylowym, a pozniej na raz sikn¹Ì, ale z uwagi na to,m ze chcesz robic w akrylu, to mozna sie rozdzielic na elementy, tylko duzo gimnastyki ze struktura. ogolnie trudna sprawa i nie powinno sie tak robic.
 
 
w novolu stosowalbym wytrawka+ akrylowy lub epoksyd + ew. akrylowty (np cienko epo jako antykorozja i m/m akryl wypelniajaco). dlaczego? a to dlatego, ze nie doslzi do ladu z tymi produktami, o ktorych mowa     | 
             
						
				_________________
  
 
 
Lakierowanie motocykli i skuterĂłw!
 
 
www.bikepics.com/members/online/ | 
			 
						          
       | 
    
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
    
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
  | 
 | 
  
 |