Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
wierzba
Wysłany: 2009-03-17, 23:03   Przygotowanie elementu pod baze.
0
UP DOWN

Posty: 34
Witam. Mam do polakierowania zderzak lakier metalik. Ten zderzak jest juz polakierowany metalikiem ale w innym kolorze. Czy bedzie dobrze jak przetre go do podkladu i na starym podkladzie polakieruje ?? Jesli tak to jakim papierem najlepiej docierac ?
 

mazda1000 
Wysłany: 2009-03-17, 23:10   
0
UP DOWN
Przem85

Pomógł: 1 raz
Posty: 17
Skąd: Irlandia/Cork
jesli nie jest pobijany i nie ma rzadnych uszkodzien to przelec go tylko skoczem szarym i pasta i tyle a jak tego nie masz to papier 800 lub 1000 i wystarczy nie musisz trzec do podkladu
 
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-17, 23:17   
0
UP DOWN

Posty: 34
A odcien nie bedzie inny bo podklad oryginalny jest szary a ten zderzak jest ciemno granatowy ? Lakier bedzie srebrny.
 

mebArth 
Wysłany: 2009-03-18, 00:07   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
Szczerze? Szlif caÂłego zderzaka 180 maszynowo lub rĂŞcznie ajk nie nie masz maszynki, 300 ml podkladu szarego i mozesz po szlifie malowac na co tylo ci sie podoba. Gwarancja ze nic Ci siĂŞ nie poogryzie, nie bedzie dziurek, rysek. Tak jak Pan BĂłg przykazaÂł.
_________________
Bart
 
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-18, 12:35   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
mebArth napisał/a:
Szczerze? Szlif caÂłego zderzaka 180 maszynowo lub rĂŞcznie ajk nie nie masz maszynki, 300 ml podkladu szarego i mozesz po szlifie malowac na co tylo ci sie podoba. Gwarancja ze nic Ci siĂŞ nie poogryzie, nie bedzie dziurek, rysek. Tak jak Pan BĂłg przykazaÂł.

Po co drzeĂŚ caÂły zderzak :?:Do@wierzba Przeszlifuj p1000 na mokro,kup podwarstwĂŞ w bazie w kolorzeszarym VS4.To wszystko :!:
 

adam12
Wysłany: 2009-03-18, 16:05   
0
UP DOWN

Pomógł: 5 razy
Posty: 94
a ta podwarstwa pod baze to teÂż baza?? czy podkÂład pod kolor ktĂłry sie dociera na mokro
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-19, 10:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
adam12 napisał/a:
a ta podwarstwa pod baze to teÂż baza?? czy podkÂład pod kolor ktĂłry sie dociera na mokro

To teÂż baza.Tak sie robi jakbyÂś kÂładÂł 3 warstwy bazy.
 

mebArth 
Wysłany: 2009-03-19, 16:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
No LIMIT po co? Dla Âświetego spokoju ze poprzeednia warsta sie nie zeÂżre z nowÂą i nie wiadomo co byÂło wczesniej poÂłozone wiec tra to zagruntowac jakoÂś chyba? Ja tak zawsze robiĂŞ. Czy nowy czy stary czy odrapany czy nie, szlif 180 czy 240 i caÂłosc w podkÂład. I rada - nie przedrzeĂŚ podkÂładu do tworzywa bo bĂŞdzie odcinka na bazie.
_________________
Bart
 
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-19, 19:20   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
mebArth napisał/a:
No LIMIT po co? Dla Âświetego spokoju ze poprzeednia warsta sie nie zeÂżre z nowÂą i nie wiadomo co byÂło wczesniej poÂłozone wiec tra to zagruntowac jakoÂś chyba? Ja tak zawsze robiĂŞ. Czy nowy czy stary czy odrapany czy nie, szlif 180 czy 240 i caÂłosc w podkÂład. I rada - nie przedrzeĂŚ podkÂładu do tworzywa bo bĂŞdzie odcinka na bazie.

Nie ma prawa siĂŞ zeÂżreĂŚ jak bĂŞdzie kÂładÂł w odstĂŞpach czasowych / 15-30min. w zaleÂżnoÂści od temp/.
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-19, 22:33   
0
UP DOWN

Posty: 34
Zrobie tak jak No-limit pisze. Rozmawialem ze znajomym lakiernikiem i mowil ze nie powinno sie nic zlego dziac. W warsztacie utrzymuje mi sie temp 20st. W jakich odstepach klasc baze i w jakich pozniej lakier ??
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-19, 22:40   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
wierzba napisał/a:
Zrobie tak jak No-limit pisze. Rozmawialem ze znajomym lakiernikiem i mowil ze nie powinno sie nic zlego dziac. W warsztacie utrzymuje mi sie temp 20st. W jakich odstepach klasc baze i w jakich pozniej lakier ??

Baza 15min miĂŞdzy 1-szÂą i 2-gÂą:po 25min. 3-cia;ze wzglĂŞgu na 3-y warstwy bazy klar po 40min/peÂłny mat/.
 

dawid
Wysłany: 2009-03-19, 22:55   
0
UP DOWN


Pomógł: 6 razy
Posty: 577
320 maszyna, podklad mokro na mokro w koloze polecanym pezez producenta farby a nie produceta autka( chociaz na zdezak to szary styknie kolor i tak bedzie sie roznil), kolor, lakir. Calosc naprawy 30 min :) 45 z suszeniem:)

No limit 15 min miedzy warstwa? baza? 40 min przed klarem? co to za firma i jaki system?

Meb gryzie sie ? polecam ci zmienic farby
_________________
hmmm
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-19, 23:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
dawid napisał/a:
320 maszyna, podklad mokro na mokro w koloze polecanym pezez producenta farby a nie produceta autka( chociaz na zdezak to szary styknie kolor i tak bedzie sie roznil), kolor, lakir. Calosc naprawy 30 min :) 45 z suszeniem:)

No limit 15 min miedzy warstwa? baza? 40 min przed klarem? co to za firma i jaki system?

Meb gryzie sie ? polecam ci zmienic farby

ChÂłopak nic nie mĂłwiÂł o malowaniu w warunkach profesjonalnych/kabina/ tylko tyle,Âże w pomieszczeniu jest ok.,nie wiem ile,20st c.Po drugie jak grubo poÂłoÂży 3 warstwy bazowe i nie dosuszy bĂŞdzie Syberia.PrzeczytaÂłeÂś o co chodzi w tym temacie?Chyba nie.PrzeczytaÂłeÂś tylko 2-3 ostatnie posty. :shock:
 

dawid
Wysłany: 2009-03-19, 23:38   
0
UP DOWN


Pomógł: 6 razy
Posty: 577
zawsze czytam wszystko ja np maluje w 25 stopniach i nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni

Poprostu ja koledze zaproponuje tak

Rozciecz baze troche wiecej niz poleca producet (podaj jakiej firmy baza bedziesz malowal?)

maloj cienkimi warstwami kazda warstwe przedmuchaj jakas tam dmuchawka a najlepiej skoloj sobie jakas farelka, suszarke pannie dzwignija, susz tak dlugo az bedzie matowe i wtedy nastepna warstwe i susz nie wiem jaki kolor ale w najgorszym przypadku 4 takie warstwy powinny wystarczyc wysusz do matu i polakierouj

W innym przypadku zasniesz z papierosem na krzeselku czekajac az ci to wszystko wyschnie i dojdzie do samospalenia:)
_________________
hmmm
 

gola 
Wysłany: 2009-03-20, 00:02   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 854
dawid napisał/a:
320 maszyna, podklad mokro na mokro w koloze polecanym pezez producenta farby a nie produceta autka( chociaz na zdezak to szary styknie kolor i tak bedzie sie roznil), kolor, lakir. Calosc naprawy 30 min :) 45 z suszeniem:)...


szybki jestes ;)
wyszlifowanie zderzaka
naniesienie podkladu m/m,odparowanie
naniesienie bazy,odparowanie
naniesienie bezbarwnego

Jezeli to wszystko jestes w stanie wykonac w 30 minut to mistrz swiata z ciebie.
 

dawid
Wysłany: 2009-03-20, 07:44   
0
UP DOWN


Pomógł: 6 razy
Posty: 577
10 min slifowanie z myciem robienie podkladu, 2 min nalozenie podkladu, 5 min schniecie podkladu, z 8 min nalozenie suszenie bazy, 2 min 1 warstwa lakieru 5 odparowania 2 min nastepna warstwa, no wyszlo 34 min , 15 min suszenia

pozdrawiam
_________________
hmmm
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-20, 09:33   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
dawid napisał/a:
zawsze czytam wszystko ja np maluje w 25 stopniach i nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni

miêdzy 17 a 20st ró¿nica casu schniêcia to ok. 5min
 

dawid
Wysłany: 2009-03-20, 11:18   
0
UP DOWN


Pomógł: 6 razy
Posty: 577
nie przy cienkich warstwach i przy suszeniu miejscowym tymbardzsiej np farelka
_________________
hmmm
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-20, 11:30   
0
UP DOWN

Posty: 34
Mam jeszcze do was pytanie. Porobilem zaprawki na klapie. Podklad mam wylany do kreski nr.1 I teraz chce cieniowac klape. Maluje akrylem. Pierwsza warstwa do kreski 1, druga warstwa pod kreske 2. Pozniej dolewam do resztek rozpuszczalnika do cieniowania i maluje miedzy 2 i 3 tak ? Dokad matowac lakier do 3 kreski? Ten rozpuszczalnik pokryje matowanie ?

cieniowanie.JPG
Plik ściągnięto 127 raz(y) 22.6 KB

 

baqo 
Wysłany: 2009-03-20, 11:58   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: koÂłobrzeg
No-limit napisał/a:
nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni
ha ha ha . dla mnie jest. nagrzaĂŚ kabinĂŞ do 20 a do 25. szkoda paliwska . w zupeÂłnoÂści wystarcza 20 stopni. w 25 to juÂż ciĂŞÂżko lakierowaĂŚ :roll:
 
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-20, 12:11   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
baqo napisał/a:
No-limit napisał/a:
nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni
ha ha ha . dla mnie jest. nagrzaĂŚ kabinĂŞ do 20 a do 25. szkoda paliwska . w zupeÂłnoÂści wystarcza 20 stopni. w 25 to juÂż ciĂŞÂżko lakierowaĂŚ :roll:

Nie ja to napisaÂłem ^^
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-20, 12:30   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
wierzba napisał/a:
Mam jeszcze do was pytanie. Porobilem zaprawki na klapie. Podklad mam wylany do kreski nr.1 I teraz chce cieniowac klape. Maluje akrylem. Pierwsza warstwa do kreski 1, druga warstwa pod kreske 2. Pozniej dolewam do resztek rozpuszczalnika do cieniowania i maluje miedzy 2 i 3 tak ? Dokad matowac lakier do 3 kreski? Ten rozpuszczalnik pokryje matowanie ?

PomiĂŞdzy 1 i 3.powinien pokryĂŚ.
 

dawid
Wysłany: 2009-03-20, 15:27   
0
UP DOWN


Pomógł: 6 razy
Posty: 577
Tak lepiej nagrzewac kabine przez 1 h do 20 niz przez 35min do 25
no taniej wyjdzie taniej
_________________
hmmm
 

gola 
Wysłany: 2009-03-20, 21:27   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 854
dawid napisał/a:
10 min slifowanie z myciem robienie podkladu, 2 min nalozenie podkladu, 5 min schniecie podkladu, z 8 min nalozenie suszenie bazy,

^^ ^^ ^^ ^^
Juz widze dokladnosc tego szlifu na zderzaku,we wszyskich zakamarkach
Przestan bazgrac bzdury bo jeszcze gotow ktos w to uwierzyc :mrgreen:
dawid napisał/a:
2 min 1 warstwa lakieru 5 odparowania 2 min nastepna warstwa, no wyszlo 34 min , 15 min suszenia...

to nie nakladasz na ten zderzak siedmiu warstw bezbarwnego? :blee: :shock:
Ja naprawde jestem pelen podziwu dla twoich prac w aerografie (jestem w tym noga),ale na tematy poruszane w dziale lakiernicwo nie pozwole sobie uwierzyc w niektore rzeczy bo nie pracuje w tym od wczoraj i w niejednym zakladzie.
pozdrawiam
 

Piotr112
Wysłany: 2009-03-22, 09:45   
0
UP DOWN

Posty: 59
szlifowanie u¿ywanego zderzaka trochê maszynk¹ wykoùczenie rêcznie 280 + w³óknina czerwona -zale¿y jaki zderzak prosty czy skomplikowany mnie to schodzi ok 40 - 60 min te¿ nie uwierzê ¿e 10 .Jeœli dobre warunki to mo¿na zastosowaÌ podk³ad mokro na mokro ale nawet wtedy wszyscy zalecaj¹ czas odparowania nie krótszy ni¿ 15 min a gdzie nak³adanie bazy konwencji i odparowanie pomiêdzy warstwami apotem bezbarwny ? wydaje mi siê ¿e tak oko³o 2.5 - 3.5 godz by³o by chyba zgodnie z technologi¹ i dobrze zrobione ?
 

baqo 
Wysłany: 2009-03-22, 16:29   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: koÂłobrzeg
gola napisał/a:
Juz widze dokladnosc tego szlifu na zderzaku,we wszyskich zakamarkach
ILE RAZY TRZEBA WSZYSTKO ZDZIERAÆ DO PIERWSZEGO LAKIERU BO TEN OSTATNI Z£AZI,dlatego ¿e na niezmatowane polakierowane. no ale szybciej i taniej kto¶ sobie zrobi³.ha ha ha
 
 

mebArth 
Wysłany: 2009-03-23, 18:43   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
Cytat:
+ w³óknina czerwona
a dziurki kolego zniwelujesz szmatk¹ z przedniego zderzaka? A jak ktos wczesniej malowa³ bez szlifowania to tez zniwelujesz to co odpada? W³óknina tylko fabryczne uzywki. i to na wnêki i tez nie bardzo bo spotka³em sie ze dziury od kamieni byly pod halogenami. Ca³osc 240 maszyna + r¹czka.
_________________
Bart
 
 

Piotr112
Wysłany: 2009-03-23, 20:32   
0
UP DOWN

Posty: 59
szlifowanie u¿ywanego zderzaka trochê maszynk¹ wykoùczenie rêcznie 280 + w³óknina czerwona - przecie¿ tak napisa³em ?
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-23, 22:55   
0
UP DOWN

Posty: 34
Panowie to jak cieniuje to lece calosc tym rozpuszczalnkiem do cieniowania czy tylko tak jak pisalem ze od kreski 2 do 3 ??
 

mebArth 
Wysłany: 2009-03-24, 18:02   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
Ale cieniujesz czy robisz wpyÂłki bo jest rĂłznica. Punktowo malujesz czy cieniujesz sasiednii element?
_________________
Bart
 
 

No-limit
Wysłany: 2009-03-24, 19:18   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
wierzba napisał/a:
Panowie to jak cieniuje to lece calosc tym rozpuszczalnkiem do cieniowania czy tylko tak jak pisalem ze od kreski 2 do 3 ??

JuÂż CI napisaÂłem.Nie czytasz postĂłw :/
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-24, 21:47   
0
UP DOWN

Posty: 34
Cieniowalem caly element juz po i nawet ladnie wyszlo. Mam do was pytanie. Kupilem reduktor z manometrem pod pistolet i przy kompresorze rozkrecam na max jest np. 10 bar. a pod pistoletem rozkrecam na max i przy wcisnietym cynglu ledwo pokazuje 2 bary. wiecej nie moge ustawic :/ Czy ten reduktor jest walniety ??
 

gola 
Wysłany: 2009-03-24, 21:53   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 854
jaki masz przekroj weza?i jaka dlugosc?
  
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-24, 22:04   
0
UP DOWN

Posty: 34
10 mm moze troche wiecej jest. A regulator to kupilem taki tanszy za 20 pare zl i teraz nie wiem czy to reklamowac czy ja cos zle robie.
 

Bisuside14 
Wysłany: 2009-03-24, 22:27   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 348
A masz przed reduktorem przy pistolecie moÂże odwadniacz :?:
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-24, 22:34   
0
UP DOWN

Posty: 34
Tak mam caly blok odwadniacz z filtrem powietrza i naolejacz.
 

Bisuside14 
Wysłany: 2009-03-24, 22:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 348
Pytam siĂŞ bo mam przy pistolecie taki tani zestawik - reduktor + odwadniacz. No i jest taki myk poniewaÂż gdy wkrĂŞcĂŞ odwadniacz do reduktora gwint reduktora zamyka dziurki przez ktĂłre wydostaje siĂŞ powietrze i leci przez reduktor do pistoletu. MusiaÂłem zrobiĂŚ maÂły dystans z jakiejÂś grubej uszczelki aby gwint reduktora wÂłaÂśnie nie zasÂłaniaÂł wylotĂłw powietrza z odwadniacza...
Za³¹czam fotki:




Ps. Po co ci naolejacz przy pistolecie :?:
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-24, 22:56   
0
UP DOWN

Posty: 34
Nie dodalem ze caly blok mam przy kompresorze. U mnie przejscie jest czyste reduktor pod pistolet a pod reduktor szybkozlaczka wiec przeplywu nic nie blokuje. Na bloku przy kompresorze ustawiam np. 8bar i na reduktorze przy pistolecie tez mam 8 ale jak wcisne pistolet i chce sobie ustawic 2 bary to wykrecam do konca regulacje i najwiecej moge ustawic 1.5 bara :/
 

Bisuside14 
Wysłany: 2009-03-24, 22:59   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 348
A masz w pistolecie 3 pokrĂŞtÂło - Âżeby ustawiĂŚ ciÂśnienie? MoÂże ono jest skrĂŞcone i dlatego tylko 1,5 bara ci na reduktorze wskakuje.
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-24, 23:02   
0
UP DOWN

Posty: 34
Pistolet rozkrecony na full.
 

Bisuside14 
Wysłany: 2009-03-24, 23:06   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 348
No to chyba tak jak piszesz..... z reduktorem moÂże byĂŚ coÂś nie tak.... bo Âśrednica wĂŞÂża ok... ( juÂż nie zadaje gÂłupiego pytania czy jest moÂże zatkany) na kompresorze jest duÂże ciÂśnienie a reduktor nie puszcza wiĂŞcej jak 1,5... :blee:
 

wierzba
Wysłany: 2009-03-24, 23:12   
0
UP DOWN

Posty: 34
Trzeba go bedzie reklamowac i chyba doloze do jakiegos lepszego reduktora :/
 

rbfm2
[Usunięty]
Wysłany: 2009-03-25, 01:07   

Bisuside14 napisał/a:
Pytam siĂŞ bo mam przy pistolecie taki tani zestawik - reduktor + odwadniacz. No i jest taki myk poniewaÂż gdy wkrĂŞcĂŞ odwadniacz do reduktora gwint reduktora zamyka dziurki przez ktĂłre wydostaje siĂŞ powietrze i leci przez reduktor do pistoletu. MusiaÂłem zrobiĂŚ maÂły dystans z jakiejÂś grubej uszczelki aby gwint reduktora wÂłaÂśnie nie zasÂłaniaÂł wylotĂłw powietrza z odwadniacza...


reduktor przykrec na dole po prostu. a najlepiej to go wywal bo po co ci to?
 

baqo 
Wysłany: 2009-03-25, 08:05   
0
UP DOWN

Pomógł: 20 razy
Posty: 1553
Skąd: koÂłobrzeg
- napisał/a:
a najlepiej to go wywal bo po co ci to?
jak ci miszczu radzi to tak zrĂłb :D :D :D
 
 

Bisuside14 
Wysłany: 2009-03-25, 15:13   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 348
Jak podepnĂŞ odwadniacz pod sam pistol to powietrze przepÂływa lecz czĂŞÂściowo i tak gwint przykrywa "dziurki". MoÂżna by wywierciĂŚ jeszcze jeden otwĂłr po Âśrodku i problemik zniknie.
A reduktora nie wywalĂŞ :tak:
 

adams90-90 
Wysłany: 2009-03-25, 18:31   
0
UP DOWN


Pomógł: 7 razy
Posty: 400
Skąd: Krasiniec
Dzis tez zamienilem kolejnosc pierwszy odwadniacz a pozniej reduktor. I Evo-t psika jak glupi wogole inna regulacja niz wczesniej.
 
 

mebArth 
Wysłany: 2009-03-26, 19:25   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
adams ale przecie reduktor zawsze byÂł na samym koncu. Nawet jak nie masz pokrĂŞtaÂłki na scianie przy odwadniaczu to masz przy pistolu wiec na samym koncu. Eh... a pusc bez reduktora to Ci wĂŞza rozsadzi :D
_________________
Bart
 
 

adams90-90 
Wysłany: 2009-03-26, 22:45   
0
UP DOWN


Pomógł: 7 razy
Posty: 400
Skąd: Krasiniec
Czlowiek na bledach sie uczy a zebym mial jakiegos nauczyciela to inna sprawa ucze wszytskiego sie sam a jedyna skarbnica wiedzy jest forum i (robota przez wakacje w ktorej mylem pistolety i samochody hahaha)
 
 

wierzba
Wysłany: 2009-04-08, 18:03   
0
UP DOWN

Posty: 34
Mam znow pytanie. Matowalem klape od auta wszystko bylo fajnie ale jak zlapalem za karczera i chcialem ja umyc to lakier zaczal odskakiwac platami ustawilem cienki strumien i zdarlem caly ten lakier. Teraz zostala sama baza a wyglada to tak jakby odeszla warstwa bazy z klarem. Co teraz robic? zdzierac do podkladu czy zmatowac to co zostalo. Ta warstwa co zostala trzyma sie dobrze.
 

mebArth 
Wysłany: 2009-04-08, 20:22   
0
UP DOWN

Pomógł: 42 razy
Posty: 1794
Skąd: KrakĂłw
wierzba napisał/a:
Mam znow pytanie. Matowalem klape od auta wszystko bylo fajnie ale jak zlapalem za karczera i chcialem ja umyc to lakier zaczal odskakiwac platami ustawilem cienki strumien i zdarlem caly ten lakier. Teraz zostala sama baza a wyglada to tak jakby odeszla warstwa bazy z klarem. Co teraz robic? zdzierac do podkladu czy zmatowac to co zostalo. Ta warstwa co zostala trzyma sie dobrze.


Przesuszona baza albo niedoschnieta baza = brak kontaktu z bezbarwnym. Drzyj to do podkÂładu...Âśladowe ilosci bazy moga wejÂśc w reakcjĂŞ z nowÂą bazÂą co sie objawia gryzieniem. Wiec wiecej roboty niz pozytku. Drzyj to tak Âżeby nie byÂło sladu nowego koloru co kÂładÂłes.
_________________
Bart
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorĂłw

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime