Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
wierzba
Wys³any: 2009-03-17, 23:03   Przygotowanie elementu pod baze.
0
UP DOWN

Posty: 34
Witam. Mam do polakierowania zderzak lakier metalik. Ten zderzak jest juz polakierowany metalikiem ale w innym kolorze. Czy bedzie dobrze jak przetre go do podkladu i na starym podkladzie polakieruje ?? Jesli tak to jakim papierem najlepiej docierac ?
 

mazda1000 
Wys³any: 2009-03-17, 23:10   
0
UP DOWN
Przem85

Pomóg³: 1 raz
Posty: 17
Sk±d: Irlandia/Cork
jesli nie jest pobijany i nie ma rzadnych uszkodzien to przelec go tylko skoczem szarym i pasta i tyle a jak tego nie masz to papier 800 lub 1000 i wystarczy nie musisz trzec do podkladu
 
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-17, 23:17   
0
UP DOWN

Posty: 34
A odcien nie bedzie inny bo podklad oryginalny jest szary a ten zderzak jest ciemno granatowy ? Lakier bedzie srebrny.
 

mebArth 
Wys³any: 2009-03-18, 00:07   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1794
Sk±d: Kraków
Szczerze? Szlif ca³ego zderzaka 180 maszynowo lub rêcznie ajk nie nie masz maszynki, 300 ml podkladu szarego i mozesz po szlifie malowac na co tylo ci sie podoba. Gwarancja ze nic Ci siê nie poogryzie, nie bedzie dziurek, rysek. Tak jak Pan Bóg przykaza³.
_________________
Bart
 
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-18, 12:35   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
mebArth napisa³/a:
Szczerze? Szlif ca³ego zderzaka 180 maszynowo lub rêcznie ajk nie nie masz maszynki, 300 ml podkladu szarego i mozesz po szlifie malowac na co tylo ci sie podoba. Gwarancja ze nic Ci siê nie poogryzie, nie bedzie dziurek, rysek. Tak jak Pan Bóg przykaza³.

Po co drzeæ ca³y zderzak :?:Do@wierzba Przeszlifuj p1000 na mokro,kup podwarstwê w bazie w kolorzeszarym VS4.To wszystko :!:
 

adam12
Wys³any: 2009-03-18, 16:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 94
a ta podwarstwa pod baze to te¿ baza?? czy podk³ad pod kolor który sie dociera na mokro
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-19, 10:57   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
adam12 napisa³/a:
a ta podwarstwa pod baze to te¿ baza?? czy podk³ad pod kolor który sie dociera na mokro

To te¿ baza.Tak sie robi jakby¶ k³ad³ 3 warstwy bazy.
 

mebArth 
Wys³any: 2009-03-19, 16:49   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1794
Sk±d: Kraków
No LIMIT po co? Dla ¶wietego spokoju ze poprzeednia warsta sie nie ze¿re z now± i nie wiadomo co by³o wczesniej po³ozone wiec tra to zagruntowac jako¶ chyba? Ja tak zawsze robiê. Czy nowy czy stary czy odrapany czy nie, szlif 180 czy 240 i ca³osc w podk³ad. I rada - nie przedrzeæ podk³adu do tworzywa bo bêdzie odcinka na bazie.
_________________
Bart
 
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-19, 19:20   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
mebArth napisa³/a:
No LIMIT po co? Dla ¶wietego spokoju ze poprzeednia warsta sie nie ze¿re z now± i nie wiadomo co by³o wczesniej po³ozone wiec tra to zagruntowac jako¶ chyba? Ja tak zawsze robiê. Czy nowy czy stary czy odrapany czy nie, szlif 180 czy 240 i ca³osc w podk³ad. I rada - nie przedrzeæ podk³adu do tworzywa bo bêdzie odcinka na bazie.

Nie ma prawa siê ze¿reæ jak bêdzie k³ad³ w odstêpach czasowych / 15-30min. w zale¿no¶ci od temp/.
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-19, 22:33   
0
UP DOWN

Posty: 34
Zrobie tak jak No-limit pisze. Rozmawialem ze znajomym lakiernikiem i mowil ze nie powinno sie nic zlego dziac. W warsztacie utrzymuje mi sie temp 20st. W jakich odstepach klasc baze i w jakich pozniej lakier ??
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-19, 22:40   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
wierzba napisa³/a:
Zrobie tak jak No-limit pisze. Rozmawialem ze znajomym lakiernikiem i mowil ze nie powinno sie nic zlego dziac. W warsztacie utrzymuje mi sie temp 20st. W jakich odstepach klasc baze i w jakich pozniej lakier ??

Baza 15min miêdzy 1-sz± i 2-g±:po 25min. 3-cia;ze wzglêgu na 3-y warstwy bazy klar po 40min/pe³ny mat/.
 

dawid
Wys³any: 2009-03-19, 22:55   
0
UP DOWN


Pomóg³: 6 razy
Posty: 577
320 maszyna, podklad mokro na mokro w koloze polecanym pezez producenta farby a nie produceta autka( chociaz na zdezak to szary styknie kolor i tak bedzie sie roznil), kolor, lakir. Calosc naprawy 30 min :) 45 z suszeniem:)

No limit 15 min miedzy warstwa? baza? 40 min przed klarem? co to za firma i jaki system?

Meb gryzie sie ? polecam ci zmienic farby
_________________
hmmm
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-19, 23:12   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
dawid napisa³/a:
320 maszyna, podklad mokro na mokro w koloze polecanym pezez producenta farby a nie produceta autka( chociaz na zdezak to szary styknie kolor i tak bedzie sie roznil), kolor, lakir. Calosc naprawy 30 min :) 45 z suszeniem:)

No limit 15 min miedzy warstwa? baza? 40 min przed klarem? co to za firma i jaki system?

Meb gryzie sie ? polecam ci zmienic farby

Ch³opak nic nie mówi³ o malowaniu w warunkach profesjonalnych/kabina/ tylko tyle,¿e w pomieszczeniu jest ok.,nie wiem ile,20st c.Po drugie jak grubo po³o¿y 3 warstwy bazowe i nie dosuszy bêdzie Syberia.Przeczyta³e¶ o co chodzi w tym temacie?Chyba nie.Przeczyta³e¶ tylko 2-3 ostatnie posty. :shock:
 

dawid
Wys³any: 2009-03-19, 23:38   
0
UP DOWN


Pomóg³: 6 razy
Posty: 577
zawsze czytam wszystko ja np maluje w 25 stopniach i nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni

Poprostu ja koledze zaproponuje tak

Rozciecz baze troche wiecej niz poleca producet (podaj jakiej firmy baza bedziesz malowal?)

maloj cienkimi warstwami kazda warstwe przedmuchaj jakas tam dmuchawka a najlepiej skoloj sobie jakas farelka, suszarke pannie dzwignija, susz tak dlugo az bedzie matowe i wtedy nastepna warstwe i susz nie wiem jaki kolor ale w najgorszym przypadku 4 takie warstwy powinny wystarczyc wysusz do matu i polakierouj

W innym przypadku zasniesz z papierosem na krzeselku czekajac az ci to wszystko wyschnie i dojdzie do samospalenia:)
_________________
hmmm
 

gola 
Wys³any: 2009-03-20, 00:02   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 854
dawid napisa³/a:
320 maszyna, podklad mokro na mokro w koloze polecanym pezez producenta farby a nie produceta autka( chociaz na zdezak to szary styknie kolor i tak bedzie sie roznil), kolor, lakir. Calosc naprawy 30 min :) 45 z suszeniem:)...


szybki jestes ;)
wyszlifowanie zderzaka
naniesienie podkladu m/m,odparowanie
naniesienie bazy,odparowanie
naniesienie bezbarwnego

Jezeli to wszystko jestes w stanie wykonac w 30 minut to mistrz swiata z ciebie.
 

dawid
Wys³any: 2009-03-20, 07:44   
0
UP DOWN


Pomóg³: 6 razy
Posty: 577
10 min slifowanie z myciem robienie podkladu, 2 min nalozenie podkladu, 5 min schniecie podkladu, z 8 min nalozenie suszenie bazy, 2 min 1 warstwa lakieru 5 odparowania 2 min nastepna warstwa, no wyszlo 34 min , 15 min suszenia

pozdrawiam
_________________
hmmm
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-20, 09:33   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
dawid napisa³/a:
zawsze czytam wszystko ja np maluje w 25 stopniach i nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni

miêdzy 17 a 20st ró¿nica casu schniêcia to ok. 5min
 

dawid
Wys³any: 2009-03-20, 11:18   
0
UP DOWN


Pomóg³: 6 razy
Posty: 577
nie przy cienkich warstwach i przy suszeniu miejscowym tymbardzsiej np farelka
_________________
hmmm
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-20, 11:30   
0
UP DOWN

Posty: 34
Mam jeszcze do was pytanie. Porobilem zaprawki na klapie. Podklad mam wylany do kreski nr.1 I teraz chce cieniowac klape. Maluje akrylem. Pierwsza warstwa do kreski 1, druga warstwa pod kreske 2. Pozniej dolewam do resztek rozpuszczalnika do cieniowania i maluje miedzy 2 i 3 tak ? Dokad matowac lakier do 3 kreski? Ten rozpuszczalnik pokryje matowanie ?

cieniowanie.JPG
Plik ¶ci±gniêto 119 raz(y) 22.6 KB

 

baqo 
Wys³any: 2009-03-20, 11:58   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
No-limit napisa³/a:
nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni
ha ha ha . dla mnie jest. nagrzaæ kabinê do 20 a do 25. szkoda paliwska . w zupe³no¶ci wystarcza 20 stopni. w 25 to ju¿ ciê¿ko lakierowaæ :roll:
 
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-20, 12:11   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
baqo napisa³/a:
No-limit napisa³/a:
nie jest to jakas wielka roznica miedzy 20 a 25 stopni
ha ha ha . dla mnie jest. nagrzaæ kabinê do 20 a do 25. szkoda paliwska . w zupe³no¶ci wystarcza 20 stopni. w 25 to ju¿ ciê¿ko lakierowaæ :roll:

Nie ja to napisa³em ^^
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-20, 12:30   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
wierzba napisa³/a:
Mam jeszcze do was pytanie. Porobilem zaprawki na klapie. Podklad mam wylany do kreski nr.1 I teraz chce cieniowac klape. Maluje akrylem. Pierwsza warstwa do kreski 1, druga warstwa pod kreske 2. Pozniej dolewam do resztek rozpuszczalnika do cieniowania i maluje miedzy 2 i 3 tak ? Dokad matowac lakier do 3 kreski? Ten rozpuszczalnik pokryje matowanie ?

Pomiêdzy 1 i 3.powinien pokryæ.
 

dawid
Wys³any: 2009-03-20, 15:27   
0
UP DOWN


Pomóg³: 6 razy
Posty: 577
Tak lepiej nagrzewac kabine przez 1 h do 20 niz przez 35min do 25
no taniej wyjdzie taniej
_________________
hmmm
 

gola 
Wys³any: 2009-03-20, 21:27   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 854
dawid napisa³/a:
10 min slifowanie z myciem robienie podkladu, 2 min nalozenie podkladu, 5 min schniecie podkladu, z 8 min nalozenie suszenie bazy,

^^ ^^ ^^ ^^
Juz widze dokladnosc tego szlifu na zderzaku,we wszyskich zakamarkach
Przestan bazgrac bzdury bo jeszcze gotow ktos w to uwierzyc :mrgreen:
dawid napisa³/a:
2 min 1 warstwa lakieru 5 odparowania 2 min nastepna warstwa, no wyszlo 34 min , 15 min suszenia...

to nie nakladasz na ten zderzak siedmiu warstw bezbarwnego? :blee: :shock:
Ja naprawde jestem pelen podziwu dla twoich prac w aerografie (jestem w tym noga),ale na tematy poruszane w dziale lakiernicwo nie pozwole sobie uwierzyc w niektore rzeczy bo nie pracuje w tym od wczoraj i w niejednym zakladzie.
pozdrawiam
 

Piotr112
Wys³any: 2009-03-22, 09:45   
0
UP DOWN

Posty: 59
szlifowanie u¿ywanego zderzaka trochê maszynk± wykoñczenie rêcznie 280 + w³óknina czerwona -zale¿y jaki zderzak prosty czy skomplikowany mnie to schodzi ok 40 - 60 min te¿ nie uwierzê ¿e 10 .Je¶li dobre warunki to mo¿na zastosowaæ podk³ad mokro na mokro ale nawet wtedy wszyscy zalecaj± czas odparowania nie krótszy ni¿ 15 min a gdzie nak³adanie bazy konwencji i odparowanie pomiêdzy warstwami apotem bezbarwny ? wydaje mi siê ¿e tak oko³o 2.5 - 3.5 godz by³o by chyba zgodnie z technologi± i dobrze zrobione ?
 

baqo 
Wys³any: 2009-03-22, 16:29   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
gola napisa³/a:
Juz widze dokladnosc tego szlifu na zderzaku,we wszyskich zakamarkach
ILE RAZY TRZEBA WSZYSTKO ZDZIERAÆ DO PIERWSZEGO LAKIERU BO TEN OSTATNI Z£AZI,dlatego ¿e na niezmatowane polakierowane. no ale szybciej i taniej kto¶ sobie zrobi³.ha ha ha
 
 

mebArth 
Wys³any: 2009-03-23, 18:43   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1794
Sk±d: Kraków
Cytat:
+ w³óknina czerwona
a dziurki kolego zniwelujesz szmatk± z przedniego zderzaka? A jak ktos wczesniej malowa³ bez szlifowania to tez zniwelujesz to co odpada? W³óknina tylko fabryczne uzywki. i to na wnêki i tez nie bardzo bo spotka³em sie ze dziury od kamieni byly pod halogenami. Ca³osc 240 maszyna + r±czka.
_________________
Bart
 
 

Piotr112
Wys³any: 2009-03-23, 20:32   
0
UP DOWN

Posty: 59
szlifowanie u¿ywanego zderzaka trochê maszynk± wykoñczenie rêcznie 280 + w³óknina czerwona - przecie¿ tak napisa³em ?
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-23, 22:55   
0
UP DOWN

Posty: 34
Panowie to jak cieniuje to lece calosc tym rozpuszczalnkiem do cieniowania czy tylko tak jak pisalem ze od kreski 2 do 3 ??
 

mebArth 
Wys³any: 2009-03-24, 18:02   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1794
Sk±d: Kraków
Ale cieniujesz czy robisz wpy³ki bo jest róznica. Punktowo malujesz czy cieniujesz sasiednii element?
_________________
Bart
 
 

No-limit
Wys³any: 2009-03-24, 19:18   
0
UP DOWN


Pomóg³: 34 razy
Posty: 1179
wierzba napisa³/a:
Panowie to jak cieniuje to lece calosc tym rozpuszczalnkiem do cieniowania czy tylko tak jak pisalem ze od kreski 2 do 3 ??

Ju¿ CI napisa³em.Nie czytasz postów :/
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-24, 21:47   
0
UP DOWN

Posty: 34
Cieniowalem caly element juz po i nawet ladnie wyszlo. Mam do was pytanie. Kupilem reduktor z manometrem pod pistolet i przy kompresorze rozkrecam na max jest np. 10 bar. a pod pistoletem rozkrecam na max i przy wcisnietym cynglu ledwo pokazuje 2 bary. wiecej nie moge ustawic :/ Czy ten reduktor jest walniety ??
 

gola 
Wys³any: 2009-03-24, 21:53   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 854
jaki masz przekroj weza?i jaka dlugosc?
  
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-24, 22:04   
0
UP DOWN

Posty: 34
10 mm moze troche wiecej jest. A regulator to kupilem taki tanszy za 20 pare zl i teraz nie wiem czy to reklamowac czy ja cos zle robie.
 

Bisuside14 
Wys³any: 2009-03-24, 22:27   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
A masz przed reduktorem przy pistolecie mo¿e odwadniacz :?:
 
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-24, 22:34   
0
UP DOWN

Posty: 34
Tak mam caly blok odwadniacz z filtrem powietrza i naolejacz.
 

Bisuside14 
Wys³any: 2009-03-24, 22:49   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
Pytam siê bo mam przy pistolecie taki tani zestawik - reduktor + odwadniacz. No i jest taki myk poniewa¿ gdy wkrêcê odwadniacz do reduktora gwint reduktora zamyka dziurki przez które wydostaje siê powietrze i leci przez reduktor do pistoletu. Musia³em zrobiæ ma³y dystans z jakiej¶ grubej uszczelki aby gwint reduktora w³a¶nie nie zas³ania³ wylotów powietrza z odwadniacza...
Za³±czam fotki:




Ps. Po co ci naolejacz przy pistolecie :?:
 
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-24, 22:56   
0
UP DOWN

Posty: 34
Nie dodalem ze caly blok mam przy kompresorze. U mnie przejscie jest czyste reduktor pod pistolet a pod reduktor szybkozlaczka wiec przeplywu nic nie blokuje. Na bloku przy kompresorze ustawiam np. 8bar i na reduktorze przy pistolecie tez mam 8 ale jak wcisne pistolet i chce sobie ustawic 2 bary to wykrecam do konca regulacje i najwiecej moge ustawic 1.5 bara :/
 

Bisuside14 
Wys³any: 2009-03-24, 22:59   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
A masz w pistolecie 3 pokrêt³o - ¿eby ustawiæ ci¶nienie? Mo¿e ono jest skrêcone i dlatego tylko 1,5 bara ci na reduktorze wskakuje.
 
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-24, 23:02   
0
UP DOWN

Posty: 34
Pistolet rozkrecony na full.
 

Bisuside14 
Wys³any: 2009-03-24, 23:06   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
No to chyba tak jak piszesz..... z reduktorem mo¿e byæ co¶ nie tak.... bo ¶rednica wê¿a ok... ( ju¿ nie zadaje g³upiego pytania czy jest mo¿e zatkany) na kompresorze jest du¿e ci¶nienie a reduktor nie puszcza wiêcej jak 1,5... :blee:
 
 

wierzba
Wys³any: 2009-03-24, 23:12   
0
UP DOWN

Posty: 34
Trzeba go bedzie reklamowac i chyba doloze do jakiegos lepszego reduktora :/
 

rbfm2
[Usuniêty]
Wys³any: 2009-03-25, 01:07   

Bisuside14 napisa³/a:
Pytam siê bo mam przy pistolecie taki tani zestawik - reduktor + odwadniacz. No i jest taki myk poniewa¿ gdy wkrêcê odwadniacz do reduktora gwint reduktora zamyka dziurki przez które wydostaje siê powietrze i leci przez reduktor do pistoletu. Musia³em zrobiæ ma³y dystans z jakiej¶ grubej uszczelki aby gwint reduktora w³a¶nie nie zas³ania³ wylotów powietrza z odwadniacza...


reduktor przykrec na dole po prostu. a najlepiej to go wywal bo po co ci to?
 

baqo 
Wys³any: 2009-03-25, 08:05   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 1553
Sk±d: ko³obrzeg
- napisa³/a:
a najlepiej to go wywal bo po co ci to?
jak ci miszczu radzi to tak zrób :D :D :D
 
 

Bisuside14 
Wys³any: 2009-03-25, 15:13   
0
UP DOWN
Mów mi Bisu:D


Pomóg³: 9 razy
Posty: 348
Jak podepnê odwadniacz pod sam pistol to powietrze przep³ywa lecz czê¶ciowo i tak gwint przykrywa "dziurki". Mo¿na by wywierciæ jeszcze jeden otwór po ¶rodku i problemik zniknie.
A reduktora nie wywalê :tak:
 
 

adams90-90 
Wys³any: 2009-03-25, 18:31   
0
UP DOWN


Pomóg³: 7 razy
Posty: 400
Sk±d: Krasiniec
Dzis tez zamienilem kolejnosc pierwszy odwadniacz a pozniej reduktor. I Evo-t psika jak glupi wogole inna regulacja niz wczesniej.
 
 

mebArth 
Wys³any: 2009-03-26, 19:25   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1794
Sk±d: Kraków
adams ale przecie reduktor zawsze by³ na samym koncu. Nawet jak nie masz pokrêta³ki na scianie przy odwadniaczu to masz przy pistolu wiec na samym koncu. Eh... a pusc bez reduktora to Ci wêza rozsadzi :D
_________________
Bart
 
 

adams90-90 
Wys³any: 2009-03-26, 22:45   
0
UP DOWN


Pomóg³: 7 razy
Posty: 400
Sk±d: Krasiniec
Czlowiek na bledach sie uczy a zebym mial jakiegos nauczyciela to inna sprawa ucze wszytskiego sie sam a jedyna skarbnica wiedzy jest forum i (robota przez wakacje w ktorej mylem pistolety i samochody hahaha)
 
 

wierzba
Wys³any: 2009-04-08, 17:03   
0
UP DOWN

Posty: 34
Mam znow pytanie. Matowalem klape od auta wszystko bylo fajnie ale jak zlapalem za karczera i chcialem ja umyc to lakier zaczal odskakiwac platami ustawilem cienki strumien i zdarlem caly ten lakier. Teraz zostala sama baza a wyglada to tak jakby odeszla warstwa bazy z klarem. Co teraz robic? zdzierac do podkladu czy zmatowac to co zostalo. Ta warstwa co zostala trzyma sie dobrze.
 

mebArth 
Wys³any: 2009-04-08, 19:22   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1794
Sk±d: Kraków
wierzba napisa³/a:
Mam znow pytanie. Matowalem klape od auta wszystko bylo fajnie ale jak zlapalem za karczera i chcialem ja umyc to lakier zaczal odskakiwac platami ustawilem cienki strumien i zdarlem caly ten lakier. Teraz zostala sama baza a wyglada to tak jakby odeszla warstwa bazy z klarem. Co teraz robic? zdzierac do podkladu czy zmatowac to co zostalo. Ta warstwa co zostala trzyma sie dobrze.


Przesuszona baza albo niedoschnieta baza = brak kontaktu z bezbarwnym. Drzyj to do podk³adu...¶ladowe ilosci bazy moga wej¶c w reakcjê z now± baz± co sie objawia gryzieniem. Wiec wiecej roboty niz pozytku. Drzyj to tak ¿eby nie by³o sladu nowego koloru co k³ad³es.
_________________
Bart
 
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga