Autor |
Wiadomość |
 |
ferek94
|
Wysłany: 2009-07-11, 07:56 Malowanie czerwonym akrylem
|
0
|
|
|

Posty: 96 Skąd: Naprawa
|
Witam wszystkich
ChciaÂłbym was coÂś zapytaĂŚ odnoÂśnie mojego malowania przy volkswagenie.
WyglÂąda to tak:
To nadkole zgryz³ pies (listwê ju¿ œci¹gn¹³em)teraz to wyszpachluje, wypodk³aduje itd..
Ale póŸniej przy malowaniu nie wiem co i jak, malowa³em ostatnio metalikiem, podobno akrylem jest ³atwiej ale jakoœ nie jestem do tego przekonany
FarbĂŞ juÂż mam, aha farbĂŞ mam mieszaĂŚ tylko z rozcieĂączalnikiem w proporcjach takich jak pisze producent..??i gotowe??
Na ile mam k³aœÌ warstw???
W tym przypadku bĂŞdzie cieniowanie?gdzie?
no to tyle
...idĂŞ braĂŚ siĂŞ za to szpachlowanie.
bedê póŸniej mam nadzieje ¿e ju¿ ktoœ mi doradzi co i jak
Pzdr |
|
|
|
 |
ferek94
|
Wysłany: 2009-07-20, 23:09
|
0
|
|
|

Posty: 96 Skąd: Naprawa
|
WÂłaÂśnie skoĂączyÂłem lakierowanie, teraz zostaÂła tylko polerka, niedÂługo dodam foto jak wyszedÂł efekt koĂącowy ;]
...jeden minus to taki Âże jak na zdjĂŞciu widaĂŚ Âże porobiÂło siĂŞ kilka takich maÂłych kropek ale myÂślĂŞ Âże to przez to Âże nie posiadam odwadniacza, jak myÂślicie???jak kupiĂŞ odwadniacz to nie bĂŞdzie kropek???
Pzdr |
|
|
|
 |
Nurglepl
|
Wysłany: 2009-07-20, 23:49
|
0
|
|
|
Pomógł: 9 razy Posty: 305 Skąd: Gryfino
|
Ja niestety na zdjĂŞciu na widzĂŞ kropek. Ale jak sprĂŞÂżarka pluje CI wodÂą to te kropki sÂą tego przyczynÂą.
Ale ogólnie ³adna robota, tylko szkoda ¿e okleja³eœ taœm¹ i lakierowa³eœ do taœmy, teraz bêdzie próg i mocno odciêta ró¿nica w jakoœci i mo¿liwa te¿ ró¿nica w barwie bardzo widoczna. |
|
|
|
 |
ferek94
|
Wysłany: 2009-07-21, 00:06
|
0
|
|
|

Posty: 96 Skąd: Naprawa
|
w³aœnie nie, stara³em siê nie tak bardzo do taœmy i przy taœmie jest taka cieniutka warstwa lakieru(przypylona), ale i tak za bardzo pojecha³em ...nastêpnym razem ju¿ takiego b³êdu nie pope³niê na szczêœcie po odklejeniu taœmy nie ma du¿ego progu mam nadzieje ¿e siê szlifie 2000 , nastêpnie G3 Faracella polerka, a na koniec jakiœ wosk i gites. |
|
|
|
 |
Ryba
|
Wysłany: 2009-07-21, 07:05
|
0
|
|
|

Pomógł: 5 razy Posty: 430 Skąd: Radomsko
|
BĂŞdzie widaĂŚ tak czy tak, lepiej byÂło cieniowaĂŚ. Kropki to niestety problem, bo albo zetrzesz lakier aÂż do kropek - bedzie baaardzo cienki, albo je zostawisz i bĂŞdzie je widaĂŚ |
|
|
|
 |
ferek94
|
Wysłany: 2009-07-21, 07:47
|
0
|
|
|

Posty: 96 Skąd: Naprawa
|
no wiem ale tych kropek strasznie nie ma, bĂŞdzie dobrze |
|
|
|
 |
vit
|
Wysłany: 2009-07-22, 19:41
|
0
|
|
|

Posty: 6 Skąd: Gliwice
|
A wiecie co moÂże byĂŚ powodem powstawania plam, takich ogromnych kraterĂłw ( farba siĂŞ rozwarstniaÂła ) tylko w jednym miejscu.
Element jest malowany akrylem czerwonym. |
|
|
|
 |
stek
|
Wysłany: 2009-07-22, 20:22
|
0
|
|
|
Pomógł: 4 razy Posty: 235 Skąd: ok krakĂłw
|
vit napisał/a: | A wiecie co moÂże byĂŚ powodem powstawania plam, takich ogromnych kraterĂłw ( farba siĂŞ rozwarstniaÂła ) tylko w jednym miejscu.
Element jest malowany akrylem czerwonym. |
Prawdopodobnie powsta³y w wyniku pêkniêÌ pow³oki pod wp³ywem wahaù temperatury, a tak¿e niew³aœciwego zestawienia materia³ów lakierniczych pod wzglêdem ich elastycznoœci co prowadzi do powstawania naprê¿eù (np. twarda szpachlówka poliestrowa i termoplastyczny lakier akrylowy) mo¿e byÌ równie¿ za bardzo dolany lakier a czas miedzy warstwami za krótki -na odparowanie. zeszlifowaÌ i ponownie zrobiÌ w³aœciwymi komponentami.Pzdr. |
|
|
|
 |
vit
|
Wysłany: 2009-07-22, 22:29
|
0
|
|
|

Posty: 6 Skąd: Gliwice
|
Yhy po czĂŞsci siĂŞ zgadza mĂłj proces lakierniczy. GdzieÂś to tutaj czytaÂłem lecz nie kojarze gdzie, Jakie powinny byĂŚ odstĂŞpy po miedzy warstwami.
A i co najwaÂżniejsze maluje w warunkach garaÂżowych, przy jakiej pogodzie najlepiej lakierowaĂŚ? |
|
|
|
 |
Ryba
|
Wysłany: 2009-07-23, 07:58
|
0
|
|
|

Pomógł: 5 razy Posty: 430 Skąd: Radomsko
|
W kaÂżdej, tylko nalezy stosowaĂŚ odpowiednie komponenty ! szybki/wolny rozpuch i utwardzacz, ewentualnie przyspieszacz |
|
|
|
 |
No-limit
|
Wysłany: 2009-07-23, 10:57
|
0
|
|
|

Pomógł: 34 razy Posty: 1179
|
Ryba napisał/a: | W kaÂżdej, tylko nalezy stosowaĂŚ odpowiednie komponenty ! szybki/wolny rozpuch i utwardzacz, ewentualnie przyspieszacz |
Broù sie przed przyspieszaczem/akceleratorem/.To jest ostatecznoœÌ przy niskich temp..Przy obecnych temp. wolny roz. i utwardzacz standard lub nawet utwardzacz wolny/do kabin/,jeœli nie chcesz zrobiÌ "MORY" . |
|
|
|