Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
ferek94 
Wysłany: 2009-07-11, 07:56   Malowanie czerwonym akrylem
0
UP DOWN


Posty: 96
Skąd: Naprawa
Witam wszystkich ;)

ChciaÂłbym was coÂś zapytaĂŚ odnoÂśnie mojego malowania przy volkswagenie.

WyglÂąda to tak:





To nadkole zgryz³ pies :) (listwê ju¿ œci¹gn¹³em)teraz to wyszpachluje, wypodk³aduje itd..
Ale póŸniej przy malowaniu nie wiem co i jak, malowa³em ostatnio metalikiem, podobno akrylem jest ³atwiej ale jakoœ nie jestem do tego przekonany ;)
FarbĂŞ juÂż mam, aha farbĂŞ mam mieszaĂŚ tylko z rozcieĂączalnikiem w proporcjach takich jak pisze producent..??i gotowe??
Na ile mam k³aœÌ warstw???
W tym przypadku bĂŞdzie cieniowanie?gdzie?

no to tyle :)
...idĂŞ braĂŚ siĂŞ za to szpachlowanie.
bedê póŸniej mam nadzieje ¿e ju¿ ktoœ mi doradzi co i jak :tak:

Pzdr
 
 

ferek94 
Wysłany: 2009-07-20, 23:09   
0
UP DOWN


Posty: 96
Skąd: Naprawa
WÂłaÂśnie skoĂączyÂłem lakierowanie, teraz zostaÂła tylko polerka, niedÂługo dodam foto jak wyszedÂł efekt koĂącowy ;]



...jeden minus to taki Âże jak na zdjĂŞciu widaĂŚ Âże porobiÂło siĂŞ kilka takich maÂłych kropek ale myÂślĂŞ Âże to przez to Âże nie posiadam odwadniacza, jak myÂślicie???jak kupiĂŞ odwadniacz to nie bĂŞdzie kropek???

Pzdr
 
 

Nurglepl 
Wysłany: 2009-07-20, 23:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 305
Skąd: Gryfino
Ja niestety na zdjĂŞciu na widzĂŞ kropek. Ale jak sprĂŞÂżarka pluje CI wodÂą to te kropki sÂą tego przyczynÂą.


Ale ogólnie ³adna robota, tylko szkoda ¿e okleja³eœ taœm¹ i lakierowa³eœ do taœmy, teraz bêdzie próg i mocno odciêta ró¿nica w jakoœci i mo¿liwa te¿ ró¿nica w barwie bardzo widoczna.
 

ferek94 
Wysłany: 2009-07-21, 00:06   
0
UP DOWN


Posty: 96
Skąd: Naprawa
w³aœnie nie, stara³em siê nie tak bardzo do taœmy i przy taœmie jest taka cieniutka warstwa lakieru(przypylona), ale i tak za bardzo pojecha³em :D ...nastêpnym razem ju¿ takiego b³êdu nie pope³niê ;) na szczêœcie po odklejeniu taœmy nie ma du¿ego progu :) mam nadzieje ¿e siê szlifie 2000 , nastêpnie G3 Faracella :) polerka, a na koniec jakiœ wosk i gites.
 
 

Ryba 
Wysłany: 2009-07-21, 07:05   
0
UP DOWN


Pomógł: 5 razy
Posty: 430
Skąd: Radomsko
BĂŞdzie widaĂŚ tak czy tak, lepiej byÂło cieniowaĂŚ. Kropki to niestety problem, bo albo zetrzesz lakier aÂż do kropek - bedzie baaardzo cienki, albo je zostawisz i bĂŞdzie je widaĂŚ :/
 
 

ferek94 
Wysłany: 2009-07-21, 07:47   
0
UP DOWN


Posty: 96
Skąd: Naprawa
no wiem ale tych kropek strasznie nie ma, bĂŞdzie dobrze :)
 
 

vit
Wysłany: 2009-07-22, 19:41   
0
UP DOWN


Posty: 6
Skąd: Gliwice
A wiecie co moÂże byĂŚ powodem powstawania plam, takich ogromnych kraterĂłw ( farba siĂŞ rozwarstniaÂła ) tylko w jednym miejscu.
Element jest malowany akrylem czerwonym.
 

stek
Wysłany: 2009-07-22, 20:22   
0
UP DOWN

Pomógł: 4 razy
Posty: 235
Skąd: ok krakĂłw
vit napisał/a:
A wiecie co moÂże byĂŚ powodem powstawania plam, takich ogromnych kraterĂłw ( farba siĂŞ rozwarstniaÂła ) tylko w jednym miejscu.
Element jest malowany akrylem czerwonym.


Prawdopodobnie powsta³y w wyniku pêkniêÌ pow³oki pod wp³ywem wahaù temperatury, a tak¿e niew³aœciwego zestawienia materia³ów lakierniczych pod wzglêdem ich elastycznoœci co prowadzi do powstawania naprê¿eù (np. twarda szpachlówka poliestrowa i termoplastyczny lakier akrylowy) mo¿e byÌ równie¿ za bardzo dolany lakier a czas miedzy warstwami za krótki -na odparowanie. zeszlifowaÌ i ponownie zrobiÌ w³aœciwymi komponentami.Pzdr.
 

vit
Wysłany: 2009-07-22, 22:29   
0
UP DOWN


Posty: 6
Skąd: Gliwice
Yhy po czĂŞsci siĂŞ zgadza mĂłj proces lakierniczy. GdzieÂś to tutaj czytaÂłem lecz nie kojarze gdzie, Jakie powinny byĂŚ odstĂŞpy po miedzy warstwami.
A i co najwaÂżniejsze maluje w warunkach garaÂżowych, przy jakiej pogodzie najlepiej lakierowaĂŚ?
 

Ryba 
Wysłany: 2009-07-23, 07:58   
0
UP DOWN


Pomógł: 5 razy
Posty: 430
Skąd: Radomsko
W kaÂżdej, tylko nalezy stosowaĂŚ odpowiednie komponenty ! szybki/wolny rozpuch i utwardzacz, ewentualnie przyspieszacz :)
 
 

No-limit
Wysłany: 2009-07-23, 10:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1179
Ryba napisał/a:
W kaÂżdej, tylko nalezy stosowaĂŚ odpowiednie komponenty ! szybki/wolny rozpuch i utwardzacz, ewentualnie przyspieszacz :)


Broù sie przed przyspieszaczem/akceleratorem/.To jest ostatecznoœÌ przy niskich temp..Przy obecnych temp. wolny roz. i utwardzacz standard lub nawet utwardzacz wolny/do kabin/,jeœli nie chcesz zrobiÌ "MORY" ^^ .
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorĂłw

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group