Autor |
Wiadomo¶æ |
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-01, 19:22
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
W miêdzy czasie wzi±³em sie za orginalne alufelgi Forda z RS1800. Dla jednych ³adne, dla drugich brzydkie... W k±zdym b±d¼ razie mi siê podoba na orginalnych rolkach wiêc tak zostanie:
I tak pomalowane podk³adem czeka³y na swoj± kolej... Pozdrowionka |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-03, 13:48
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
Czas by³o zabraæ siê za ³atanie ubytków. Jak widaæ na zdjêciach nie jest to jako¶ profesjonalnie zrobione ale my¶le ¿e trzymaæ siê powinno. Wlecia³y ³atki w pod³odze. Dorobi³em przegnite ranty wewnetrznych progów aby potem zewnetrzne by³o do czego przyspawaæ Wspawa³em te¿ ³atki na tylnych kielichach. Zreszt± wszystko jest pokazane. Nad czym musze jeszcze popracowaæ to napewno nad dopasowywaniem ³atek i w niektórych miejsach k³a¶c wiêcej spawów.
|
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-02-03, 14:01
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
Ty zostawi³e¶ to wszystko tylko punktowo przyspawane? |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-03, 14:20
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
A w wolnej chwili od¶wie¿y³em tam gdzie trzeba by³o bak. Nie zastosowa³em tu dobrej chemi. Jak siê dziura jaka pojawi to wleci nowy i tyle
b-rad w paru wa¿niejszych miejscach do³o¿y³em jeszcze spawów. Przyznam siê, ¿e to i tak mo¿e byæ troche za s³abe gdzieniegdzie no ale ju¿ trudno. Dobra nauczka na przysz³o¶æ |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
buttiewtz82
|
Wys³any: 2010-02-03, 14:26
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 29
|
Spawarke to chyba pierszy raz w zyciu trzymasz w rekach
Co do tworzenia progu wewnêtrznego to odstawi³e¶ niez³± lipe, amba bedzie go wpieprzac a¿ mi³o |
|
|
|
|
lukasz509
|
Wys³any: 2010-02-03, 14:31
|
+1
|
|
|
Posty: 389
|
tajmus, kiedy te fotki by³y robione?co u was ¶niegu nie ma:/?? |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-03, 15:49
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
A tak to mniej wiêcej wygl±da³o po pomalowaniu brunoxem
buttiewtz82, niestety to nie pierwszy raz. Gdyby¶ wiedzia³ ile nerwów mnie ten Eurotec kosztowa³ Nierówny posów drutu, blokuj±cy siê drut przy rolce pchaj±cej i wiele innych. Owszem nie mówie ¿e pospawane jest super. Do¶wiadczenia jeszcze nie mam. Tyle co kurs spawacza i drobne bawienie siê w domu. Nie polecam nikomu taki sprzêt. A progi wysz³y jak wysz³y. Nastêpnym razem bêdzie lepiej
lukasz509, u mnie tyle ¶niegu ¿e ³ohoho hehe. Ja tych prac nie wykonuje teraz. To jest relacja z tego co by³o robione w wolnym czasie od pa¿dziernika |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2010-02-03, 16:42
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
jak na pierwszy raz to bardzo dobrze |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-02-03, 16:55
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
resko napisa³/a: | jak na pierwszy raz to bardzo dobrze |
Pozostawiê to bez komentarza.... Jak masz takie bzdury pisaæ to lepiej nic nie pisz.
Ja zawsze stara³em siê po punktowym przy³apaniu zalewaæ spawem dooko³a...
Ja mam mig einhela i równie¿ takie problemy z drutem by³y ale wystarczy³o zmieniæ pancerz w r±czce na stalowy bo plastikowy topi³ siê i przykleja³ do drutu. |
|
|
|
|
crystal
|
Wys³any: 2010-02-03, 17:30
|
0
|
|
|
Pomóg³: 9 razy Posty: 611
|
buttiewtz82 napisa³/a: | Co do tworzenia progu wewnêtrznego to odstawi³e¶ niez³± lipe, amba bedzie go wpieprzac a¿ mi³o |
Uzasadnij. |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-03, 18:37
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
A tak wygl±da³ mój kana³ Dechy zrobione na zamowienie. Koby³ka pospawana i mo¿na wyje¿dzaæ Gdzie trzeba po³o¿ony zosta³ podk³ad reaktywny z Novola...
A tu b³ad pope³niony w sumie przez moj± niecierpliwo¶æ:
Na niedoschniêty Brunox po³o¿y³em reaktywny i wysz³o jak wysz³o. Do tego jeszcze troche wilgoci. Nie by³o wyj¶cia. Zdarte tam gdzie trzeba by³o do blachy i po³ozone jeszcze raz. I jest GIT |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-02-03, 20:16
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
Dlaczego nie przelecia³e¶ ju¿ podkladem ca³ego pasa przedniego ? Poza tym to kiedy¶ kto¶ pisa³ na forum(nie wiem czy na tym), ¿e brunox powinien schn±æ ok 2-3 dni przed po³o¿eniem podk³adu. |
|
|
|
|
buttiewtz82
|
Wys³any: 2010-02-03, 20:32
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 29
|
Tak pisalem na konkurencyjnym forum( tlumaczylem i prosilem) ze brunox, cortanin trzeba pozostawic na 24h do wyschniecia a po 24 najlepiej go zmyc i dodatkowo zmatowac.
Crystal co do progu to robisz go tak zeby byl jak najprostszy (tzn bez zbednych zakamarkowi udziwnieñ) i byl spawany po calosci bo po¿niej w te wszystkie zakamarki podkladem nie wejdziesz a wilgoc i amba tak i to bardzo szybko. |
|
|
|
|
crystal
|
Wys³any: 2010-02-03, 20:38
|
0
|
|
|
Pomóg³: 9 razy Posty: 611
|
buttiewtz82 napisa³/a: | co do progu to robisz go tak zeby byl jak najprostszy (tzn bez zbednych zakamarkowi udziwnieñ) i byl spawany po calosci bo po¿niej w te wszystkie zakamarki podkladem nie wejdziesz a wilgoc i amba tak i to bardzo szybko. |
Ruda wêdruj±ca szwami. Znam, znam
ale gdy ³±czenia przejedzie uszczelniaczem to powinno byæ dobrze. |
|
|
|
|
online
|
Wys³any: 2010-02-04, 09:35
|
0
|
|
|
MTGarage.
Pomóg³: 10 razy Posty: 722 Sk±d: ¦l±sk - ¦wierklaniec
|
z ca³ym szakunkiem, masz zapalu masê, chce Ci siê- same plusy. Ale propsów z mojej strony nie za du¿o. Kilka rzeczy robisz nie tak jak siê powinno, chlopaki Ci ju¿ powiedzieli, ocb
Co do tematu. Powiedz mi, w jakim stanie ejst teraz auto? Bo sypiesz co pare dni po parê fotek, krótki opis, co Ty masz limit 15 minut dziennie na komputer i Internet? Czy jak?
Po co 20 zdjêæ felg, które pokazuj± prawie ka¿da to samo, wystarczy³yby 3
Forum siê rozje¿dza...
Do tego klikaæ w ka¿d± fotê, nie mozesz wstawiæ tak, by siê od razu pokaza³a w optymlanym rozmiarze na forum? Nie by³oby wtedy problemów, a ³aduje siê tak samo
Nie mozesz za³adow±c raz wiêkszej ilo¶ci fotek, ale przedstawiaj±cych wiêkszy obraz pracy?
Bo za³adowa³e¶ multum fotek chodzby i progów, kazdego spawu zabezpiecoznego brunoxem- po co? Kazdy wie jak wygl±da brunox... Wystarczy³yby 3, a do tego zrobi³e¶ to jeszcze ¼le
Mo¿esz siê obraziæ, pewnie nie doceniasz konstruktywnej krytyki... Jak wiekszosc |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-02-04, 11:58
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
Wrzuæ reszte fotek. Masz ju¿ go w ogóle skoñczony ?? Czy jeszcze robisz? Moim zdaniem na pierwsz± robotê to takie auto jest najgorszym wyborem. Najlepiej zaczynaæ od 2-3 elementów do polakierowania i lekkiego kitowania. Nauczysz siê wyprowadzaæ kit i co najwa¿niejsze jest ma³o roboty do której siê przy³o¿ysz... a tutaj jak widaæ nic w 100% nie jest idealnie zrobione... A zaczynaj±c od ma³ych napraw w koñcu wszystkiego siê nauczysz ale du¿o lepszymi efektami. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=raUxREWnP7Q |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-10, 09:46
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
buttiewtz82, b-rad, Brunox trzyma³em a¿ wyschnie prawie 2 dni no ale przy temperaturze jaka by³a wtedy by³o pewnie za ma³o
online,
Cytat: | Co do tematu. Powiedz mi, w jakim stanie ejst teraz auto? |
Prawie finish
Cytat: | Ty masz limit 15 minut dziennie na komputer i Internet? Czy jak? |
Po prostu jak mam chwile wolnego to co¶ wrzucam. Nie mam czasu na przesiadywanie codziennie na forum po godzinie czy wiêcej. Niestety
Cytat: | Nie mozesz za³adow±c raz wiêkszej ilo¶ci fotek, ale przedstawiaj±cych wiêkszy obraz pracy? |
Jak tylko bedê dawa³ radê to tak bêdzie.
Cytat: | Mo¿esz siê obraziæ, pewnie nie doceniasz konstruktywnej krytyki... Jak wiekszosc |
No niestety ale nie obra¿am siê. DZIÊKI ZA RADY |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
kamilmjk
|
Wys³any: 2010-02-10, 10:29
|
0
|
|
|
Posty: 97 Sk±d: WGM
|
Oczywi¶cie gratulacje zapa³u i chêci do pracy.
Ja równie¿ w ko³o s³yszê, ¿e honda to parch i nie wart swoich pieniêdzy, a w remont budy w³o¿y³em ju¿ jakie¶ 3 ko³a w przeci±gu 4ch miesiêcy...wszystko nowe, a do pracy doje¿dzam rowerem mimo mrozów :]. G³upota? nie! zami³owanie i wizja auta w stanie innym ni¿ wszystkie, mi³o¶æ do marki etc. a po Swapie rado¶æ z 200hp w N/A. To nazywa siê celem, do którego tak mocno d±¿ymy.
Przy okazji takich prac ogromnej wiedzy zasiêgam od innych - Forumowiczów czy znajomych blacharzy i lakierników. Równie¿ mega plus takiej pracy.
Co do Twojeo projektu. Masz minusa za spawy <nono>. Je¶li masz problemy ze sprzêtem to jeszcze bym lekko przeszlifowa³ takie spawy, bo mo¿e siê w nich co¶ zamykaæ. ¦wiadomo¶æ pope³nienia b³êdu, nie dotrzymania dok³adno¶ci i wynikaj±cych z tego faktu konsekwencji powinna Cie mêczyæ, tym bardziej, ¿e zamierzasz wrzuciæ co¶ innego pod maskê.
Reasumuj±c. Projekt powa¿ny, bo obejmuje ca³ê karoserie. Pierwszy raz bywa okupiony b³êdami wiêc du¿o czytaj i wysuwaj w³asne wnioski. a poza tym to du¿o tu brunoxa
Powodzenia w dalszych pracach. |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-10, 10:36
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
A wracaj±c na w³a¶ciwy tor poka¿ê kolejne prace wykonane przy Fie¶cie. Wstawi³em obydwa progi, przedni dolny pas, tylni dolny pas, przedni b³otnik. Wszystko wcze¶niej zosta³o zmatowione i pomalowane podk³adem epoksydowym Novola. Zdjecia z montowania elementów:
Co wiêcej mogê tu powiedzieæ. Nastêpnym razem w zak³adkach dam napewno mase uszczelniaj±c± i podk³ad o którym wspomina³ projekter . Szkoda ¿e teraz tego nie zrobi³em no ale na b³êdach cz³owiek sie uczy. Próg od strony pasa¿era nie wyszed³ mi idealnie prosto. Szkoda. W niektórych miejscach spawa³em go te¿ czo³owo bo w nerwach zapêdzi³em siê z przymiarka i ciêciem nowego. Prawy natomiast wyszed³ bardzo dobrze. Drzwi zamyka³y sie wiêc jest
Zanim wspawa³em przedni dolny pas to zabezpieczy³em go od razu mas± bitumiczn±. To samo sta³o siê ze wzocnieniem dolnym budy. Zrobi³em tak bo potem ciê¿ko by³o by sie wszedzie dostaæ z konserwacj±.
Jak ju¿ to by³o zrobione to w ruch posz³a szlifierka Spawy zosta³y wyrównane, wszystko zmatowione pod podk³ad, który to potem zosta³ do¶æ obficie po³o¿ony a¿ siê baty w paru miejscach porobi³y
i podk³adzik:
CDN. |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-10, 12:46
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
Po podk³adzie czas na szpachle. Niecierpie tego ale có¿ Poszpachlowane zosta³y ³aczenia progów z bud±. Najpierw polecia³a szpachlex z w³óknem a potem wyrównuj±ca. Wokó³ wlewu paliwa tak¿e musia³em tego u¿yæ...
Tylni pas zosta³ w wiekszo¶ci miejsc uszczelniony masa pochodzenia tak¿e z Novola:
A na zakonczenie tego etapu zdjecia pogl±dowe ca³o¶ci
|
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
Ryba
|
Wys³any: 2010-02-10, 19:29
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 430 Sk±d: Radomsko
|
S³ysza³em, ¿e nie nale¿y nak³adaæ brunoxa na dobr± blachê gdy¿ siê z ni± nie zwi±¿e i mo¿e odpadaæ. O schniêciu ja tez pisa³em
Po 2 zauwa¿y³em kilka rzeczy, które mi siê nie podobaj±:
- Po wspawaniu progów widaæ w kilku miejscach przerwy - dziurki - chyba powiniene¶ to zaspawaæ
- Te zacieki wychodz±ce z wewnêtrznych profili nie wygl±daj± estetycznie, te¿ mia³em ten sam problem przy malowaniu zakamarów pêdzlem, ale wytrwale siedzia³em z recznikami kucehnnymi i wyciera³em wszystko.
- Gumê pewnie nak³ada³e¶ z pêdzla, z puszki. Nie wiem czy mia³e¶ specjalny pêdzel, ale s± takie z w³osiem z plastiku w³a¶nie do masy. Po 2 du¿o lepiej jest uzyæ masy w tubie - wyciskasz maszynk± równy ¶cieg i rozsmarowujesz - wychodzi bardzo ³adny równy pasek. Mo¿na tak¿e okleiæ obok ta¶m± - wtedy to ju¿ masz perfekt równo, ale trzeba j± szybko odklejaæ puki masa nie zacznie wi±zaæ, ¿eby nie postrzêpiæ. Co wa¿ne ruchy pêdzlem powinny byæ ci±g³e - 1 raz przeje¿d¿asz w góre albo w dó³, bo tylko wtedy bêdzie równa faktura. Je¶li chcesz zrobiæ prawie podkre¶lam prawie na g³adko to pêdzel mo¿esz zamoczyæ przed ka¿dym poci±gniêciem w rozpuszczalniku - wtedy bedzie rozciera³ i wyg³adza³ masê.
To napisa³em, bo sam przechodzi³em przez mase z puszki i by³a kupowa ! |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-18, 09:18
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
kamilmjk, oj mêczy ta ¶wiadomo¶æ mêczy ale teraz ju¿ nic nie poradzê. Wszystko jest pomalowane i zabezpieczone. Nastepnym razem tego b³êdu ju¿ nie pope³nie. Mysle nad Besterkiem bo ta spawarka mnie Zmieni³em CO2 na mieszanke i poprawi³o siê spawanie ale nie za wiele. Co do swapu to w planach jest, ale je¶li rzeczywisto¶æ bêdzie dalej taka jaka jest to nic z tego nie wyjdzie. Mieszkam w takim rejonie gdzie wiele firm upada. Stanowisk pracy ma³o a jak ju¿ s± to obstawione przez rodzine i plecy Od stycznia 2009 do teraz liczba bezrobotnych zwiêkszy³a sie o okolo 1000 osób wiêc to mówi samo za siebie co dziejê siê w Gorlicach i okolicach. Ja jestem wytrwa³y i ciagle gdzie¶ zagl±dam, pytam, wyszukuje... Ale jak tak bêdzie dalej to jedynym wyj¶ciem bedzie wyjazd. Wracaj±c do tematu wiele rzeczy które zaje... prze¶laduje mnie teraz w snach Ale to dobrze bo na tym aucie porusze prawie ka¿dy temat. Koñcz±c t± Fiestê wiele siê nauczê i dowiem. Napewno szybciej ni¿ mia³bym æwiczyæ na 1 b³otniku czy masce przez niewiadomo jaki czas. Nie powiedzia³em ze wszystko musi wyj¶æ perfect. Ju¿ teraz mam do pomalowania kolejne auto (Golf 1 kuzyna). Co jeszcze mogê powiedzieæ. Tym, ¿e wiêkszo¶æ dooko³a gada o nieop³acalno¶ci siê nie przejmuje. Na czym¶ trzeba sie uczyæ. Wole na swoim aucie wartym niewiele niz na cudzym wartym 5 razy tyle. Moje auto, moje pieni±dze, moja sprawa! Uodporni³em siê ju¿ na to. Dla mnie liczy siê zdobywanie umiejêtno¶ci i do¶wiadczenia oczywi¶cie nie tanim kosztem ale czy za studnia siê te¿ nie p³aci?? ...a ile z nich wynosimy? W wielu przypadków niewiele.
Ryba, Te dziurki by³y zaspawane. Zdjêcia czasem robi³em zanim jeszcze dana robota nie by³a skoñczona. Tak¿e w niejednym przypadku efekt koñcowy nie jest pokazany. Zaciekami siê nie przejmowa³em bo mam zamiar malowaæ pod³ogê wewnatrz (zarówno pod siedzeniami jak i w baga¿niku) epoksydem. Wtedy usune zacieki. Zedre wczesniej stare wyg³uszenia i zmatowie ca³o¶æ. Na epoksyd zarzuce jeszcze jaka farbe. Pod³oga jest w ca³o¶ci zakryta wiêc nic nie bedzie widaæ Co do masy to gadali¶my na gg wiêc tu nie bêde Ci tego samego powtarza³
I wracaj±c na w³a¶ciwy tor... Na zakoñczenie robót przy pod³odze od zew po³o¿y³em ¶rodek do konserwacji podwozi produkcji Bolla na pêdzel.
Nastêpnie wzi±³em siê za drzwi, maske i klapê. Wszêdzie gdzie by³a rdza posz³a w ruch szczota. Najwiêcej na rantach drzwi. By³o te¿ wiele nierówno¶ci i wgnieceñ. Epoksyd > Szpachla > czyszczenie > Epoksyd > Wszêdzie tam gdzie kit i miejsca wyczyszczone z rdzy... Fotorelacja
I przy tej robocie pope³ni³em kolejny b³±d ale o tym nie bedê ju¿ pisa³ bo znów wojna w temacie siê rozpêta. Nic sensownego to nie wniesie. Wa¿ne, ¿e wiem co zrobi³em ¼le i w przysz³o¶ci ju¿ tego nie bêdzie napewno. |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
the,bo
|
Wys³any: 2010-02-19, 18:32
|
0
|
|
|
Posty: 95 Sk±d: okolice mielca
|
tajmus mam ptanie do ciebie
bo widze ze masz migomata eurotec
ja rozgladam sie za migomatami i szukam opini
co ty o nim sadzisz czy mozesz mi go polecic ??
napisz mi na emaila the.bo@o2.pl
pozdr |
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2010-02-19, 21:40
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
ni niech napisze tutaj ja te¿ jestem ciekawy jak siê tym robi,Tajmus napisz plis |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-02-20, 17:39
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
W³a¶ciwie to na drobne zabawy wystarczy... Ale na d³u¿sz± jazdê to nie Problem jest przede wszystkim z silnikiem. Wydaje siê byæ za s³aby. Podobno jest on adoptowany z silniczka wycieraczki jakiegos modelu samochodu (nie pamietam jakiego). Na samym CO2 ciê¿ko by³o cokolwiek tym spawaæ. Gdy zmieni³em na mieszke Ar + Co2 to zacz±³ lepiej, troche bardziej plynnie spawaæ i k³a¶æ ladnijejsze spawy. Do d%%y jest uchyt spawalniczy. Ma³e plastikowe gówno, na ktore trzeba uwa¿ac ¿eby nie po³amal sie jak spadnie na podlogê. Zawór gazu w tym uchycie moze byæ nieszczelny. Najwygodniej by³o by wmontowaæ gniazdo euro i kupiæ jaki¶ lepszy uchyt. Trzeba liczyæ siê wtedy z konieczno¶ci± zamontowania elektrozaworu gazu. Tak ogólnie to tyle |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
the,bo
|
Wys³any: 2010-02-21, 10:20
|
0
|
|
|
Posty: 95 Sk±d: okolice mielca
|
wielkie dzieki za opinie
pozdr |
|
|
|
|
pio_len
|
Wys³any: 2010-03-08, 21:53
|
0
|
|
|
Posty: 88
|
tajmus a gdzie reszta fotorelacji widzieli¶my ju¿ blacharkê , szpachlowanie , podk³ad czas na lakier pokazany z bliska . |
|
|
|
|
b-rad
|
Wys³any: 2010-03-11, 23:09
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 226
|
|
|
|
|
crystal
|
Wys³any: 2010-03-11, 23:11
|
0
|
|
|
Pomóg³: 9 razy Posty: 611
|
b-rad napisa³/a: | No i co?? Pewnie siê z³ama³ wpó³ przed koñcem projektu.... |
A mia³by¶ z takiego faktu satysfakcjê? |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-03-12, 09:07
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
b-rad napisa³/a: | No i co?? Pewnie siê z³ama³ wpó³ przed koñcem projektu.... |
Zaskocze Cie Tak sie sk³ada, ¿e Fiesta ma siê bardzo dobrze i prace sa ju¿ w 80% ukoñczone (w tym sk³adanie). Gdy tylko mam czas to brne do przodu. Brak pieniêdzy i zima troche to spowalania. Ale bêdzie dobrze
Narazie w temacie nic nie pisze. Bêdzie pewien etap ukoñczony to w obszernym po¶cie zdam relacje. Pozdrawiam
PS. Prosze beznadziejnymi tekstami nie za¶miecaæ tematu |
_________________ www.fiestaklubpolska.pl
http://lakierowanko.info/...hp?t=3246#33565 |
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2010-03-20, 10:32
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
Tajmus czekam i czekam na dalsz± czê¶æ tej opowiastki i co?doczekam siê? |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-10-28, 09:55
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2010-10-28, 19:39
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
To na co czekasz dawaj fotki i poka¿ co zrobi³e¶ |
|
|
|
|
tajmus
|
Wys³any: 2010-11-03, 14:54
|
0
|
|
|
Posty: 71 Sk±d: Gorlice i okolice
|
|
|
|
|
resko
|
Wys³any: 2011-01-30, 16:43
|
0
|
|
|
Posty: 150
|
Tajmus ty chyba pracujesz w kancelarii prezydenta,¿e nie masz czasu wstawiæ zdjêæ i daæ krótki opis |
|
|
|