Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Badi1971
Wysłany: 2010-03-30, 21:22   problem z podluznicami i wymiana
0
UP DOWN

Posty: 10
witam!!! :)

mam problem a mianowicie jak wymienic podluznice to sie spawa czy zgrzewa i w ktorym miejscu co trzeba uciac jezeli jest mozliwosc to prosze o jakies foty przed wymiena w trakcie i po
z gory dzieki i pozdrawiam :) :) :) :) :) :) :) :)
 

Dawid1989 
Wysłany: 2010-03-30, 22:47   
0
UP DOWN

Pomógł: 8 razy
Posty: 324
Skąd: okolice Mielca
Proste. Obierasz sobie bazê(np jakieœ przet³oczenie,otwór)oczywiœcie za uszkodzeniem. Mierzysz otwór i tniesz przez œrodek,Z Ìwiartki wycinasz taki sam kawa³ek(tez przez œrodek otworu) Je¿eli jest to jednolita pod³u¿nica to chyba najlepiej spawaÌ do czo³a( w œrodek daj kawa³ki blaszek) jeœli sk³ada sie z 2 kawa³ków(coœ w stylu ceownika i blachy to najlepiej ten tzw. ceownik do czo³a a blache z boku ciut dalej) muszisz tylko wczesniej rozwierciÌ i wyci¹Ì nadmiar.. Trochê zamota³em ale ciê¿ko to opisaÌ
 

megacar 
Wysłany: 2010-03-31, 07:51   
0
UP DOWN

Posty: 9
Skąd: Ryki
wazne zapunktuj sobie ta podÂł€znice na kilka spawuw i sprawdz przekatne w stosunku do drugiej i wysokosc np do podÂłoza .Oczywiscie na starej podÂłuznicy trzeba troche pociagnac bo jek wbiÂła sie do srodka to bedzie ci potem brakowac kilku cm :shock: no i tak jak poprzednik napisaÂł najlepiej spawac na mijane(jesli jest taka mozliwosc..... a i oczywiscie jesli masz otory do sanek tez pamietaj by sie potem zgadzaÂły pozdrawiam
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Blacharstwo i inne naprawy

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania