Autor |
Wiadomość |
 |
Badi1971
|
Wysłany: 2010-03-30, 22:22 problem z podluznicami i wymiana
|
0
|
|
|
Posty: 10
|
witam!!!
mam problem a mianowicie jak wymienic podluznice to sie spawa czy zgrzewa i w ktorym miejscu co trzeba uciac jezeli jest mozliwosc to prosze o jakies foty przed wymiena w trakcie i po
z gory dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Dawid1989
|
Wysłany: 2010-03-30, 23:47
|
0
|
|
|
Pomógł: 8 razy Posty: 324 Skąd: okolice Mielca
|
Proste. Obierasz sobie bazê(np jakieœ przet³oczenie,otwór)oczywiœcie za uszkodzeniem. Mierzysz otwór i tniesz przez œrodek,Z Ìwiartki wycinasz taki sam kawa³ek(tez przez œrodek otworu) Je¿eli jest to jednolita pod³u¿nica to chyba najlepiej spawaÌ do czo³a( w œrodek daj kawa³ki blaszek) jeœli sk³ada sie z 2 kawa³ków(coœ w stylu ceownika i blachy to najlepiej ten tzw. ceownik do czo³a a blache z boku ciut dalej) muszisz tylko wczesniej rozwierciÌ i wyci¹Ì nadmiar.. Trochê zamota³em ale ciê¿ko to opisaÌ |
|
|
|
 |
megacar
|
Wysłany: 2010-03-31, 08:51
|
0
|
|
|
Posty: 9 Skąd: Ryki
|
wazne zapunktuj sobie ta podÂł€znice na kilka spawuw i sprawdz przekatne w stosunku do drugiej i wysokosc np do podÂłoza .Oczywiscie na starej podÂłuznicy trzeba troche pociagnac bo jek wbiÂła sie do srodka to bedzie ci potem brakowac kilku cm no i tak jak poprzednik napisaÂł najlepiej spawac na mijane(jesli jest taka mozliwosc..... a i oczywiscie jesli masz otory do sanek tez pamietaj by sie potem zgadzaÂły pozdrawiam |
|
|
|