Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
1silver1
Wys³any: 2010-07-01, 09:58   Proszê o opiniê - zielony na czerwony
0
UP DOWN

Posty: 5
Witam

Muszê wymieniæ w aucie drzwi, b³otnik i zderzak, kupi³em klamoty u¿ywane w kolorze czerwonym, a muszê pomalowaæ na ciemny zielony metalik. Nie znam sie na tym kiedy¶ tam zrobi³em parê zaprawek w autach i to moje ca³e do¶wiadczenie w tym zakresie. Z przyczyn ekonomicznych chcê to sam chlapn±æ :cool: . Pytanie moje czy przed malowaniem baz± malowaæ podk³adem? Jak ciemny zielony metalik bêdzie kry³ czerwieñ ?

Dziêkujê za odpowiedzi
 

Homer S. 
Wys³any: 2010-07-01, 13:27   
0
UP DOWN


Pomóg³: 19 razy
Posty: 861
Oczywi¶cie ¿e podk³ad i mo¿e byæ czarny.
_________________

 

³ysy73 
Wys³any: 2010-07-01, 14:26   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
Witam.

No nie wiem czy oczywi¶cie podk³ad.

Elementy s± u¿ywane - polakierowane.

Wiêc je¶li s± w dobrym stanie, tj. bez g³êbokich rys. obiæ, wgniotów, rdzy itp... Mówi±c krótko ich stan to tzw. "ig³a", to nie wiem jaki jest sens podk³adowania.

Je¶li s± idealne, to wcale nie trzeba {zak³adaj±c, ¿e s± w jakim¶ akrylu, a nie sprayu, olejnej, czy jakim¶ innym grom wie czym :) } , a je¶li wymagaj± jakiej¶ dodatkowej pracy typu, klepanko, szpachlowanko, ..., no to jasne, ¿e wtedy bezdyskusyjnie tak.
Ale te¿ niekoniecznie ca³e. Zale¿y to od wielko¶ci naprawianej powierzchni.

Co do krycia ciemn± zieleni±, to nie ma jakiego¶ du¿ego problemu {zale¿y oczywi¶cie od jako¶ci bazy}. S± du¿o gorsze kolorki.

A je¶li nada podk³adowaæ, to lepszy jest ciemniejszy kolorek podk³adu.

Pzdr
 

1silver1
Wys³any: 2010-07-01, 18:38   
0
UP DOWN

Posty: 5
Witam
Wiêc tak, elementy s± w miare dobre, nie jest to ig³a bo maj± swoje lata, natomiast nie wymagaj± specjalnych napraw, ewentyalne usuniêcie drobnych rys. Lakier wygl±da na orgina³, baza czerwona solid na tym klar.
Dziêkujê za info. :spoko:
 

³ysy73 
Wys³any: 2010-07-01, 20:41   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
Je¶li ryski s± takie ma³e, ¿e wyrównaj± siê i znikn±³ przy matowaniu do lakierowania, a zarazem nigdzie siê nie przetrzesz do bazy, to nie wiem jaki jest sens w pchania siê w podk³±dowanie ca³ych elementów?
A nawet je¶li wyjdzie tylko gdzieniegdzie drobna przecierka do bazy to tylko j± odizoluj podk³adem i tyle. Najszybciej w spray-u.
Po co podk³adowaæ ca³o¶æ i pchaæ siê w dodatkow± robotê, czas i koszty?
Pzdr
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group