Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
sasin152
Wys³any: 2010-07-10, 08:55   fabrycznie nowy zderzak
0
UP DOWN

Posty: 3
Witam kupi³em nowy zderzak zero farby nówka i plastik jest troszkê chropowaty docieraæ to chropowate czy po³o¿yæ PODK£AD WYPE£NIAJ¡CY
 

jacenty 741
Wys³any: 2010-07-10, 13:06   
0
UP DOWN

Pomóg³: 39 razy
Posty: 1343
Sk±d: Maków Mazowiecki
Wygrzewanie,odt³uszczanie,wygrzewanie,odt³uszczanie...Od³uszczanie w³uknin± z zmywaczem silikonu,potem pzp,podk³ad akrylowy wype³niaj±cy.
 
 

pawel1108 
Wys³any: 2010-07-10, 17:18   
0
UP DOWN

Pomóg³: 20 razy
Posty: 960
Sk±d: Wroc³aw
Witam niczego kolego nie docieraj,bo zniszczysz tzn.w ka¿dym miejscu bedzie inna struktura.
domatuj sobie w³uknin± 320-600.ODT£U¦CIÆ, zastosuj koniecznie podk³ad PZP a nastêpnie dobry podk³ad akrylowy i powinno byc git
Pozdrawiam
 

obcy_69
Wys³any: 2010-07-10, 17:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
oczywiscie akrylowy z dodatkiem uplastyczniacza..
 

Giezet 
Wys³any: 2010-07-12, 00:08   
0
UP DOWN


Pomóg³: 4 razy
Posty: 123
Sk±d: Krosno
obcy_69 napisa³/a:
oczywiscie akrylowy z dodatkiem uplastyczniacza..


Kolego zawsze dodajesz uplastyczniacza do kazdego zderzaka?
Szczerze to przez pó³tora roku pracy w obecnym warsztacie szef ani raz go nie uzywa³... :roll:
Prawda jest taka ze jest drogi, podk³ad d³uzej schnie, a czesto przednie zderzaki s± na tyle sztywne, ze racze smiem twierdziæ, ze i bez niego spokojnie siê obejdzie - ale to tylko moja teoria, oczywiscie masz prawo sie z ni± niezgodziæ ;)
Oczywiscie tylne równiez bez uplastyczniacza, mimo, ze zazwyczaj maj± wiêksza powierzcjnie, i bardziej siê wyginaj±, to nigdy mi podk³ad nie peka³ podczas szlifowania.
 

obcy_69
Wys³any: 2010-07-12, 06:50   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Kolego @Giezet ...oczywiscie , ze dodaje..a szczegolnie do podkladu.
Ja wiem czy taki drogi ..nawet jezeli uzywam Duponta w proporcji 20 % to podrozy mi koszt o niecale 10 zl..a sa przeciez duzo tansze linie..
Co do sztywnosci zderzakow ..to ja smiem zauwazyc , ze istniej postepujaca tendencja do coraz bardziej wiotkich materialow uzywanych do pordukcji tego elementu..(ale kazdy ma prawo do wlasnych spostrzezen)..
Jesli chodzi o czas schniecia...mozliwe , ze to zludzenie , poniewaz po dodaniu tego specyfiku obrabiany material sprawia wrazenie ciagnacego (jakby niedoschnietego)..
Jak zapewne wiesz ..przedni zderzak to element najbardziej narazony na wszelakie obicia , a co za tym idzie - odpryski. Zauwaz, ze na oryginalnym elemencie nie uswiadczysz odpadajacego materialu platkami, a jedynie wgniotki ...czego nie mozna juz uswiadczyc na naprawianym. Stad i w tej kwesti srodek ow jest naprawde wskazany.. Ba nawet spotkalem sie z opiniami, ze i do klaru na przednie maski dodaja ..:tak:
Widzisz ..podczasa samej naprawy to sie zazwyczaj nic nie dzieje..chodzi o pozniejsza eksploatacje..pozdrowka..
 

_mario_
Wys³any: 2010-07-22, 12:05   
0
UP DOWN

Posty: 1
witam
kilka pytañ
mam g³adki nowy plastikowy
-320 papierem
-podk³ad pzp
(czy szlifowaæ pzp i dopiero akryl czy m/m je¿eli m/m to w jakim odstêpie po³o¿yæ akrylowy?)
-podk³ad akrylowy
-(dalej ju¿ wiem:))

w warsztacie w którym pracowa³em(niestety) daj± bezpo¶rednio akrylowy..
 

obcy_69
Wys³any: 2010-07-22, 12:54   
0
UP DOWN

Pomóg³: 24 razy
Posty: 704
Nie papierem tylko wloknina...
PZP nie szlifuj..poloz mokro-mokro akrylowy po okolo 20 minutach..w zaleznosci jak pisze na karcie technicznej..
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group