Autor |
Wiadomo¶æ |
|
sasin152
|
Wys³any: 2010-07-10, 08:55 fabrycznie nowy zderzak
|
0
|
|
|
Posty: 3
|
Witam kupi³em nowy zderzak zero farby nówka i plastik jest troszkê chropowaty docieraæ to chropowate czy po³o¿yæ PODK£AD WYPE£NIAJ¡CY |
|
|
|
|
jacenty 741
|
Wys³any: 2010-07-10, 13:06
|
0
|
|
|
Pomóg³: 39 razy Posty: 1343 Sk±d: Maków Mazowiecki
|
Wygrzewanie,odt³uszczanie,wygrzewanie,odt³uszczanie...Od³uszczanie w³uknin± z zmywaczem silikonu,potem pzp,podk³ad akrylowy wype³niaj±cy. |
|
|
|
|
pawel1108
|
Wys³any: 2010-07-10, 17:18
|
0
|
|
|
Pomóg³: 20 razy Posty: 960 Sk±d: Wroc³aw
|
Witam niczego kolego nie docieraj,bo zniszczysz tzn.w ka¿dym miejscu bedzie inna struktura.
domatuj sobie w³uknin± 320-600.ODT£U¦CIÆ, zastosuj koniecznie podk³ad PZP a nastêpnie dobry podk³ad akrylowy i powinno byc git
Pozdrawiam |
|
|
|
|
obcy_69
|
Wys³any: 2010-07-10, 17:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 24 razy Posty: 704
|
oczywiscie akrylowy z dodatkiem uplastyczniacza.. |
|
|
|
|
Giezet
|
Wys³any: 2010-07-12, 00:08
|
0
|
|
|
Pomóg³: 4 razy Posty: 123 Sk±d: Krosno
|
obcy_69 napisa³/a: | oczywiscie akrylowy z dodatkiem uplastyczniacza.. |
Kolego zawsze dodajesz uplastyczniacza do kazdego zderzaka?
Szczerze to przez pó³tora roku pracy w obecnym warsztacie szef ani raz go nie uzywa³...
Prawda jest taka ze jest drogi, podk³ad d³uzej schnie, a czesto przednie zderzaki s± na tyle sztywne, ze racze smiem twierdziæ, ze i bez niego spokojnie siê obejdzie - ale to tylko moja teoria, oczywiscie masz prawo sie z ni± niezgodziæ
Oczywiscie tylne równiez bez uplastyczniacza, mimo, ze zazwyczaj maj± wiêksza powierzcjnie, i bardziej siê wyginaj±, to nigdy mi podk³ad nie peka³ podczas szlifowania. |
|
|
|
|
obcy_69
|
Wys³any: 2010-07-12, 06:50
|
0
|
|
|
Pomóg³: 24 razy Posty: 704
|
Kolego @Giezet ...oczywiscie , ze dodaje..a szczegolnie do podkladu.
Ja wiem czy taki drogi ..nawet jezeli uzywam Duponta w proporcji 20 % to podrozy mi koszt o niecale 10 zl..a sa przeciez duzo tansze linie..
Co do sztywnosci zderzakow ..to ja smiem zauwazyc , ze istniej postepujaca tendencja do coraz bardziej wiotkich materialow uzywanych do pordukcji tego elementu..(ale kazdy ma prawo do wlasnych spostrzezen)..
Jesli chodzi o czas schniecia...mozliwe , ze to zludzenie , poniewaz po dodaniu tego specyfiku obrabiany material sprawia wrazenie ciagnacego (jakby niedoschnietego)..
Jak zapewne wiesz ..przedni zderzak to element najbardziej narazony na wszelakie obicia , a co za tym idzie - odpryski. Zauwaz, ze na oryginalnym elemencie nie uswiadczysz odpadajacego materialu platkami, a jedynie wgniotki ...czego nie mozna juz uswiadczyc na naprawianym. Stad i w tej kwesti srodek ow jest naprawde wskazany.. Ba nawet spotkalem sie z opiniami, ze i do klaru na przednie maski dodaja ..:tak:
Widzisz ..podczasa samej naprawy to sie zazwyczaj nic nie dzieje..chodzi o pozniejsza eksploatacje..pozdrowka.. |
|
|
|
|
_mario_
|
Wys³any: 2010-07-22, 12:05
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
witam
kilka pytañ
mam g³adki nowy plastikowy
-320 papierem
-podk³ad pzp
(czy szlifowaæ pzp i dopiero akryl czy m/m je¿eli m/m to w jakim odstêpie po³o¿yæ akrylowy?)
-podk³ad akrylowy
-(dalej ju¿ wiem:))
w warsztacie w którym pracowa³em(niestety) daj± bezpo¶rednio akrylowy.. |
|
|
|
|
obcy_69
|
Wys³any: 2010-07-22, 12:54
|
0
|
|
|
Pomóg³: 24 razy Posty: 704
|
Nie papierem tylko wloknina...
PZP nie szlifuj..poloz mokro-mokro akrylowy po okolo 20 minutach..w zaleznosci jak pisze na karcie technicznej.. |
|
|
|