Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
czajos 
Wys³any: 2011-03-03, 21:55   Malowanie polowy drzwi i klapy mazda 323
0
UP DOWN

Posty: 1
Witam wszystkich amatorów i profesjonalistów serdecznie, wiec nie owijaj±c w bawe³nê przed³o¿ê problem.
Klapa - po zniszczeniu lotki( jaki¶ frajer przed zakupem za³o¿y³) zosta³y po 3 piêkne dziury z ka¿dej strony klapy, wiêc ³adnie to wyprowadzi³em i prysn±³em podk³adem ale zrobi³em tylko takie wstawki w miejscu dziurek.
Drzwi - kilo szpachli po spawaniu blachy i to wykoñczeniowej a blacha w mazdzie przy zamykaniu drzwi strasznie pracuje wiec to wszystko popêka³o, zerwa³em do zdrowej szpachli, wyczy¶æilem rdzê, szpachla z w³óknem, wykoñczeniówka i jest gites. Teraz nasuwaj± sie pytania odno¶nie pryskania, wcze¶niej robi³em dwa razy i to tylko akrylem.
Chcia³em prysn±æ pó³ klapy i pó³ drzwi, drzwi od listwy do szyby. Bardzo proszê teraz o uwagi
1. Zmatowiæ podk³ad to oczywiste, ale czy matowiæ po³owê drzwi jesli tak to czym w³óknin±, papierkiem na sucho na mokro?
2. Je¿eli bêde pryska³ baz± to tylko miejsca zapodk³adowane (wiadomo ze szerzej)?? czy ca³e drzwi.
3. Je¶li zmatowiê ca³e drzwi to jak prysnê klarem to bêdzie z po³yskiem czy nie?/
4. Na jakim ci¶nieniu lakierowac baze i klara??

Bardzo prosze o powstrzymanie sie od uwag typu jed¼ do lakiernika itp. Chcia³em polakierowac to sobie polakierujê, zw³aszcze ze w tym kraju lakierowanie elementu kosztuje 300 euro, wiec 600 musze wydaæ, a autko warte 1200E. Co do kompresora mam do dyspozycji wielkiego przemys³owego kondona, który ma pojemno¶ci z 1000 litrów, i sapnie jakie¶ 300 l/min, wiêc raczej ogarne.
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2011-03-05, 23:42   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3388
Sk±d: £ód¿
A jaki kolego masz pistolet? ;) I jakiej "firmy" materia³y zakupiæ chcesz do tej "naprawy"? ;) Jak nie masz "doswiadczenia" to lepiej nie baw sie w lakierowania "fragmentów" elementów :nie: tylko "jed¿ po ca³o¶ci" czyli "od listwy do szyby" :tak: Pozdrawiam! :spoko:
 

³ysy73 
Wys³any: 2011-03-06, 08:26   
0
UP DOWN

Pomóg³: 23 razy
Posty: 978
Czasami z opisu ciê¿ko jest cokolwiek komu¶ podpowiedzieæ.
Tym bardziej, gdy ka¿dy my¶li o czym innym.
Ale z Twojego opisu, z tego co zrozumia³em to chodzi Ci bardziej o to aby to jako¶ tam wygl±da³o, wiêc tak z grubsza mo¿na np.:
- zak³±daj±c, ¿e nie masz odpowiedniej maszynki to zmatuj na mokro P800 podk³ad, a pó¼niej popraw go np. 1000 i wyjd¼ troszkê za niego, a resztê elemetu -np. drzwi- zmatuj a¿ pod szybê w³óknin± -te¿ z wod±. Przy matowaniu na mokro dodaj do wody troszkê jakiego¶ wynalazku do zmywania typu ludwik, to od razu lepiej odt³u¶cisz i lepiej bêdzie siê matowa³o - ja tak kiedy¶ robi³em.
- baz± pokryjesz podk³ad i oczywi¶cie wyjdziesz za niego, a lakierem bezbarwnym pokryjesz pó¼niej ca³y element.
- po³ysk po bezbarwnym bêdzie bo po to miêdzy innymi on jest. A jaki ten po³ysk bêdzie to ju¿ zale¿y i od tego jak ten klar po³o¿ysz, jak przygotujesz pod³o¿e, jaki to bêdzie klar, jakie warunki, ..........
- co do ci¶nieñ to najbardziej to ju¿ zale¿y od guna

To tak mniej wiêcej opcja dla Ciebie, bo sam robi³bym to oczywi¶cie inaczej, innymi metodami, materia³ami i narzêdziami...
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group