Autor |
Wiadomo¶æ |
|
tomxx92
|
Wys³any: 2011-05-18, 00:28 W jaki sposób za³ataæ dziury w pod³odze??
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
Witam, przejrza³em ró¿ne tematy na ró¿nych forach odno¶nie naprawy pod³ogi w samochodzie i znajduje ró¿ne porady na ten temat.
Mianowicie w pod³odze mam kilka dziur mniej wiêcej 4 cm ¶rednicy inne mniejsze, wiêksze kwadratowe, prostok±tne itp. i czy ¿eby je zaspawaæ to lepiej tak dopasowaæ ³atkê by by³a NA STYK czy ¿eby by³a NA£O¯ONA na dziurê i zaspawana?? Chodzi mi to to ¿eby by³y najmniejsze odkszta³cenia spawalnicze i by³o wytrzyma³e. Je¶li chodzi o spawanie to bêdê spawa³ punktowo a¿ do ca³kowitego obspawania ³atki tak ¿eby spaw byl szczelny.
Pozdrawiam i bardzo proszê o pomoc jak mam dopasowaæ ³atkê na styk czy ma byæ na³o¿ona na dziurê?? |
|
|
|
|
kropen16
|
Wys³any: 2011-05-18, 19:20
|
0
|
|
|
Przemo
Pomóg³: 11 razy Posty: 324 Sk±d: MKW
|
lepiej daj to na styk bedzie lepiej trzymac i mniej rdzewiec jak zakonserwujesz dobrze |
|
|
|
|
tomxx92
|
Wys³any: 2011-05-18, 19:31
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
Witam
no wa¶nie dzisiaj jedn± dziurê za³ata³em na styk ale tak wyci±³em ³atkê ¿e nie jest idealnie dopasowana tzn. z jednej strony siê styka z drugiej jest 2mm przerwy a z innej strony jest ze 1 mm przerwy. Czy mogê zaspawaæ te przerwy?? czy mo¿e ³atka MUSI byæ idealnie dopasowana- musi siê stykaæ na ca³ym obwodzie ??, chodzi o to by nie powygina³o mi karoserii od zaspawania tych szczelin.
pozdrawiam |
|
|
|
|
kropen16
|
Wys³any: 2011-05-18, 19:57
|
0
|
|
|
Przemo
Pomóg³: 11 razy Posty: 324 Sk±d: MKW
|
podspawaj tyle ile sie da zeszlifuj i daj podkald antykorozyjny akryklowy i troszke szpachli znow podklad akrylowy i gotowe |
|
|
|
|
tomxx92
|
Wys³any: 2011-05-19, 11:32
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
A jaki podk³ad antykorozyjny najlepiej stosowaæ , moze byæ np. zwyk³a farba jak np. Hammerite czy musi byæ jaka¶ specjalna samochodowa?? |
|
|
|
|
slawciu
|
Wys³any: 2011-05-19, 16:08
|
0
|
|
|
Pomóg³: 2 razy Posty: 259 Sk±d: Kielce
|
taniej cie wyjdzie kupno w mieszalni 0.2l reaktywnego i puszka podkladu akrylowego niz badziewny hammerite a co najwazniejsze trwalej |
|
|
|
|
krzysiekass
|
Wys³any: 2011-05-28, 17:39
|
0
|
|
|
Posty: 10 Sk±d: Mielec
|
tomxx92 napisa³/a: | Witam
no wa¶nie dzisiaj jedn± dziurê za³ata³em na styk ale tak wyci±³em ³atkê ¿e nie jest idealnie dopasowana tzn. z jednej strony siê styka z drugiej jest 2mm przerwy a z innej strony jest ze 1 mm przerwy. Czy mogê zaspawaæ te przerwy?? czy mo¿e ³atka MUSI byæ idealnie dopasowana- musi siê stykaæ na ca³ym obwodzie ??, chodzi o to by nie powygina³o mi karoserii od zaspawania tych szczelin.
pozdrawiam |
Lepiej jest ,jak w ko³o jest szczelina oko³o 1 mm . Lepiej siê spawa i nie podnosi spawu do góry . A dopasowaæ ³atkê jest bardzo prosto . Biorê wiêkszy kawa³ek blachy , spawam jedn± stronê na styk , nastêpnie wycinam kolejn± stronê cienk± tarcz± . Tnê przez dwie blachy naraz i mam idealnie dopasowan± ³atkê z1milimetrowym luzem. |
|
|
|
|
tomxx92
|
Wys³any: 2011-06-02, 22:30
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
Witam
dziêki Wam bardzo, pomogli¶cie mi z dziurami w pod³odze , spawa³em na styk i jest ok.
Mam teraz pytanko odno¶nie progów, mianowicie robiê sobie Forda Sierrê w którym zardzewia³y jest ca³y próg. I mam pytanko czy próg spawaæ równie¿ na styk czy na zak³adkê?? Bo kiedy¶ czyta³em na tym forum ¿e reperaturki b³otników spawa siê zazwyczaj na zak³adkê bo du¿o ³atwiej ni¿ na styk, czy tak jest równie¿ w przypadku progów??? Jak Wy spawacie na styk czy na zak³adkê??
pozdrawiam i proszê o pomoc |
|
|
|
|
krzysiekass
|
Wys³any: 2011-06-04, 19:06
|
0
|
|
|
Posty: 10 Sk±d: Mielec
|
Próg , na s³upkach spawam do czo³a czyli na styk.. Pasuj±c zostawiam marginesoko³o1 cm, potem tnê przez dwie blachy i mam na styk . Pó³ki oczywi¶cie spawam przez otwory , które pozosta³y mi po odwierceniu zgrzewów. Przed wspawaniem progu ,zawsze go gruntujê wewn±trz. |
|
|
|