Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
juny 
Wysłany: 2012-02-22, 16:40   Problem z reduktorem
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Witam.
Mam problem z tym reduktorem:
http://actros1861.picture...-Reduktor.html#
Nie mogĂŞ ustawiĂŚ wymaganego ciÂśnienia, krĂŞcĂŞ tym w prawo i w lewo, ale ciÂągle jest takie samo. MoÂże coÂś z potencjometrem????

Z gĂłry dziĂŞkuje i pozdawiam:)
 

gugun 
Wysłany: 2012-02-22, 18:38   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
w lewo spadaĂŚ powinno w prawo podnosiĂŚ...proste...nie dziaÂła to nie dziala...popsuty i tyle...moÂżna rozebraĂŚ moÂże coÂś zauwaÂżysz..
 
 

Homer S. 
Wysłany: 2012-02-22, 18:43   
0
UP DOWN


Pomógł: 19 razy
Posty: 861
To reduktor membranowy i jak nie idzie ustawiÌ ¿¹danego ciœnienia to ewidentnie jest dziura w membranie . Mo¿na rozebraÌ i pogmeraÌ ^^ a nó¿/widelec tylko siê zawiesi³a :fiu:
_________________

 

jarbia
Wysłany: 2012-02-22, 18:49   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Witam
Manometr wskazuje sta³e ciœnienie ? A sprawdzi³eœ czy na wyjœciu siê zmienia (uszkodzenie manometru ) ?. Mo¿e przekrêcone pokrêt³o, spróbuj przycisn¹Ì pokrêt³o i jednoczeœnie krêciÌ .
pozdr.
 

juny 
Wysłany: 2012-02-22, 18:59   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
JeÂśli chodzi o manometr to sprawdzaÂłem na dwĂłch.
A ciÂśnienie jest staÂłe (takie jak wyjdzie ze sprĂŞÂżarki) gdy jest mniejsze pokazuje mniej.
A co do membranki i tego krĂŞcenia zaraz pĂłjde sprawdziĂŚ.

[ Dodano: 2012-02-22, 20:03 ]
RozebraÂłem go i.... nie ma Âżadnej membrany oto zdjĂŞcia:
http://actros1861.picture...-rozebrany.html
Czekam na propozycje :D
_________________

 

jarbia
Wysłany: 2012-02-22, 20:17   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Jak krĂŞcisz pokrĂŞtÂłem to chodzi przepustnica?
Na rozebranym powinno byĂŚ widaĂŚ .
Zaci¹³ siê po wkrêceniu na max lub rozkrêceniu na max czy w œrodkowym po³o¿eniu?

[ Dodano: 2012-02-22, 20:42 ]
Jeszcze zapomnia³em, mo¿e pokrêt³o jest typu push to lock i trzeba odci¹gn¹Ì
i wtedy krĂŞciĂŚ ?
 

juny 
Wysłany: 2012-02-22, 21:31   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
na pokretle jest napisane push lock czyli Âże co musi byc wcisnietei krecic??
Krecic idzie tylko nie zmienia to cisnienia.
A co do przepustnicy wydaje mi siĂŞ Âże stoi w miejscu.
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-22, 21:46   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Juny nie wciÂśniĂŞty tylko wyciÂągniĂŞty do gĂłry .
Jak masz taki typ pokrêt³a to na sto procent wcisn¹³eœ je i przeskakuje .
 

juny 
Wysłany: 2012-02-22, 22:55   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Tylko na wyciÂągniĂŞtym siĂŞ obraca.
Push lock mam napisane.
_________________

 

jarbia
Wysłany: 2012-02-22, 23:10   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Juny reguluje teraz czy nie ?
_________________
Naprawa elektroniki daje pokorĂŞ wielkiemu, dziwi przeciĂŞtnego, nadyma maÂłego.
- Lew ToÂłstoj
 

juny 
Wysłany: 2012-02-22, 23:20   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Nie, teraz nie reguluje.
A czy macie jakieÂś schematy budowy tego reduktora?? ;)

[ Dodano: 2012-02-22, 23:27 ]
Ok znalazÂłem schemat budowy, jutro go rozbiorĂŞ i sprawdzĂŞ.

Schemat: http://www.rectus.pl/Pneu...2_CzesciZam.pdf
:)
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-24, 19:09   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Juny ,napisz jak rozwiÂązaÂłeÂś problem z reduktorem ,przyda siĂŞ to w przyszÂłoÂści innym .
pozdr.
 

jacenty 741
Wysłany: 2012-02-25, 07:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 39 razy
Posty: 1343
Skąd: MakĂłw Mazowiecki
push lock to przecieÂż :naciÂśnij Âżeby zablokowaĂŚ,po skoĂączeniu regulacji,Âżeby siĂŞ samo nie przestawiÂło.
 
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-25, 14:26   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Witam
Jacenty tak w³aœnie napisa³em koledze.Odruchowo jednak jak takim pokrêt³em krêcisz to mo¿e siê przypadkowo wcisn¹Ì i wtedy nie reguluje ,ale mo¿e siê obracaÌ ,bo ta blokada nie jest solidna .
pozdr
 

...kuba... 
Wysłany: 2012-02-27, 18:07   
0
UP DOWN

Posty: 68
Witam, ja rĂłwnieÂż, mam maÂły problem z tym reduktorem... a mianowicie nie wiem jak go ustawiĂŚ;/ bo jak mam na sprĂŞÂżarce ciÂśnienie 6b i skrĂŞcĂŞ prawie na max reduktor, zamknĂŞ zawĂłr pow. za reduktorem to na manometrze reduktora dalej mam 6b;/ reduktor mam ustawiaĂŚ przy otwartym pistolecie?
 
 

juny 
Wysłany: 2012-02-27, 20:59   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Witam problem rozwiÂązany..
MiaÂłem obruconÂą membrankĂŞ i sprĂŞÂżynkĂŞ (11 w schemacie) w zÂłym miejscu.
Prosze schemat moÂże pomoÂże (mi pomĂłgÂł i to bardzo)
http://www.rectus.pl/Pneu...2_CzesciZam.pdf
 

jarbia
Wysłany: 2012-02-27, 21:26   
0
UP DOWN
Hobbysta ,amator

Pomógł: 2 razy
Posty: 426
Skąd: Wlkp.
Witam
Juny, my tu snujemy ró¿ne teorie a Ty nie wspomnia³eœ ¿e by³ rozbierany ,a to by³a wa¿na informacja i pomog³aby w szybszym rozwi¹zaniu problemu.
pozdr.
 

juny 
Wysłany: 2012-02-28, 22:10   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Ja nawet nie wiedziaÂłem, leÂży w domu duÂżo czasu.. :D
_________________

 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang